Opinie o hotelu
Santana (Qawra)

8.3
Bardzo dobry
70 opinii

4.0

705 opinii

Hotel położony w Centrum Quawry a ponieważ tam wciąż się buduje w okolicy to trochę głośno było. Ale obsługa bardzo miła, pomocna, wszędzie czysto i było OK. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne zawsze można było zjeść coś innego i ciekawe ciasta. Owoce i lody były każdego dnia, Napoje przeróżne. Miło wspominam pobyt tam.

Ciężko wystawić opinię o hotelu w którym się tylko nocowało. Pokój czysty sprzątany codziennie. Śniadania tak jak wszędzie do wyboru co kto lubi. Dobra baza wypadowa, do dworca 2 minuty spacerkiem skąd odjeżdżały autobusy w każdą część wyspy.

Hotel jako hotel to ok. Prócz tego że o godzinie 8.00 zaczynali wiercić i nie można było się wyspać. Gdy schodziło się na parter przez piętro 2 i 1 to po placu bodowy, brak żadnych informacji że jest remont. Narzędzia porozrzucane i materiały , na schodach nawet gruz. Było to bardzo niebezpieczne i nie odpowiedzialne przez zarządzającego. Woda pod prysznicem była raz ciepła a za chwile gorąca i tak na zmianę .Ciężko było umyć dzieci żeby ich nie poparzyć.

Hotel znakomity z perfekcyjnym personelem. Zaledwie 150 m od pętli autobusowej, skąd można dojechać w każde miejsce Malty. W pobliżu restauracje, market i sklepy. Blisko również do promenady i atrakcji: Akwaparku, Kolekcji Klasycznych Samochodów (ponad 200), Ptasiego Ogrodu, itp.

Hotel czysty, otrzymaliśmy duży apartament z aneksem kuchennym i z dwoma łazienkami

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 019 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT1065
Nazwa  Santana (Qawra)
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Bugibba
Wyżywienie  śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, fitness, darmowe wifi, rowery, bez paszportu, parking

Nasi klienci docenili

check

Bogata oferta sportowo-reklaksacyjna - m.in.: masaże wodne, sauna, jacuzzi, fitness.

check

Dobra lokalizacja: blisko do centrum z dyskotekami, klubami, barami i restauracjami.

check

W pobliżu: Casino (200 m), lotnisko MLA (23 km) i Qawra Tower (1 km).

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

Ocena

Zablokowanych opinii: 2

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.3
Bardzo dobry
70 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.8
Hotel
8.8
Położenie
9.2
Pokoje
8.6
Wyżywienie
7.8
Atrakcje dla dzieci
6.3
Sport i rozrywka
7.3

Tripadvisor

4.0

Czystość

Jakość do ceny

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 70 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.3
10
Danuta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel położony w Centrum Quawry a ponieważ tam wciąż się buduje w okolicy to trochę głośno było. Ale obsługa bardzo miła, pomocna, wszędzie czysto i było OK. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne zawsze można było zjeść coś innego i ciekawe ciasta. Owoce i lody były każdego dnia, Napoje przeróżne. Miło wspominam pobyt tam.

Zalety

Hotel jak hotel na dobrym poziomie.

Wady

Bez wad


9.2
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Singiel

Ciężko wystawić opinię o hotelu w którym się tylko nocowało. Pokój czysty sprzątany codziennie. Śniadania tak jak wszędzie do wyboru co kto lubi. Dobra baza wypadowa, do dworca 2 minuty spacerkiem skąd odjeżdżały autobusy w każdą część wyspy.

Zalety

Blisko dworca, dobre śniadania, czystość


7.0
Remigiusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel jako hotel to ok. Prócz tego że o godzinie 8.00 zaczynali wiercić i nie można było się wyspać. Gdy schodziło się na parter przez piętro 2 i 1 to po placu bodowy, brak żadnych informacji że jest remont. Narzędzia porozrzucane i materiały , na schodach nawet gruz. Było to bardzo niebezpieczne i nie odpowiedzialne przez zarządzającego. Woda pod prysznicem była raz ciepła a za chwile gorąca i tak na zmianę .Ciężko było umyć dzieci żeby ich nie poparzyć.

Zalety

Czysto w pokoju

Wady

Brak małych łyżeczek do kawy i herbaty. Zepsuta suszarka do włosów. Brak atrakcji dla dzieci.


9.4
Zbigniew

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
50+

Hotel znakomity z perfekcyjnym personelem. Zaledwie 150 m od pętli autobusowej, skąd można dojechać w każde miejsce Malty. W pobliżu restauracje, market i sklepy. Blisko również do promenady i atrakcji: Akwaparku, Kolekcji Klasycznych Samochodów (ponad 200), Ptasiego Ogrodu, itp.

Zalety

Na szczególną uwagę zasługuje serwis hotelu, uprzejmy i bardzo pomocny w każdej sytuacji. Basen hotelowy. Dobra i zróżnicowana propozycja obiadowa, kolacyjna. Położenie hotelu jest doskonałe, w centrum miasta.

Wady

Hotel nie posiada wad.


8.3
Barbara

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Hotel czysty, otrzymaliśmy duży apartament z aneksem kuchennym i z dwoma łazienkami

Zalety

Dobra lokalizacja

Wady

Nasz pokój wymagał odświeżenia


9.1
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Polecam hotel - świetna lokalizacja, bardzo dobra obsługa, codziennie sprzątany pokój.

Zalety

Umiejscowienie hotelu - blisko pętli autobusowej

Wady

Słabe oświetlenie w łazience


8.3
Dorota

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Para

Pobyt bardzo udany. Rezydent bardzo kompetentny, zainteresowany turystami z Polski, miły. To samo pilot wycieczek. Hotel czysty. Było parę usterek, które trzeba było zgłosić, np ruchomy sedes, zapchana umywalka czy kiepska klimatyzacja, mimo października w pokoju było gorąco. Śniadania przeciętne, kolacje dobre, zwłaszcza pyszne ciasta. Napoje do kolacji bezpłatne, co było dużym zaskoczeniem. Hotel fajnie położony, wszędzie blisko. Plaże fatalne, kamieniste albo bloki skalne. Piasku jak na lekarstwo. Ale taka jest Malta, piasek nawożony. Ogólnie pobyt super.


4.8
Magdalena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2024
Para

Hotel dobry ,pokój mały ciasny z widokiem na obskurne rury .Jedzenie średnie monotonne codziennie to samo .

Zalety

Miła obsługa


4.6
Grażyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Hotel w dobrej lokalizacji,blisko dworca autobusowego. Pokój duży, codzienne sprzątany. Bardzo kiepskie jedzenie.

Zalety

Lokalizacja,blisko dworca autobusowego.

Wady

Bardzo słabe wyżywienie.


9.4
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Para

Pokój czysty, sprzątany, obsługa bardzo pomocna, super lokalizacja

Zalety

Odkryty basen na dachu, kryty na najniższym poziomie, kawiarenka z muzyką na żywo

Wady

nie ma


8.0
Alina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Grupa znajomych

Pobyt oceniam pozytywnie. Wyżywienie- śniadanie i obiadokolacje bardzo dobre. Może monotonne ale smaczne i każdy coś wybierze. Dobre ciasta i lody. Pokój czysty , przestronny. Łazienka trochę mała.

Zalety

Położenie. Basen na dachu. Codzienne sprzątanie , czajnik i kawa z herbata w pokoju codziennie uzupełniane.

Wady

Mała lazienka


Sonia

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Hotel idealny dla rodzin z dziećmi lub osób, które chcą zwiedzać Maltę. Hotel posiada basen na dachu. Dookoła hotelu znajdują się bary, sklepy, apteka, restauracje oraz przystanek autobusowy. Pokoje przestronne, ładnie urządzone. W hotelu jest dziedziniec z barem (otwarty w zależności od pogody). Na poziomie -1 jest SPA i jacuzzi (dla dzieci i dorosłych za darmo), siłownia (bezpłatna). W hotelu jest możliwość specjalnej diety dla osób chorych/uczulonych. W recepcji jest biuro z wycieczkami. Wieczorami były animacje i muzyka. Naprawdę polecam hotel, zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie.

Zalety

-Czysty -Dobra lokalizacja - SPA - Basen na dachu

Wady

nie mam zastrzeżeń


10
Andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Rodzina z dziećmi

Byliśmy w 3 pokolenia moja Mama, moja Córka i Ja. Każdemu z nas odpowiadał pod względem lokalizacji, czystości, wygody, udogodnień, śniadań etc. Obsługa miła, pomocna. Jednym słowem Polecam!

Zalety

Lokalizacja, czystość, obsluga

Wady

Brak


7.0
Mal Pil

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Rodzina z dziećmi

zaletą są 2 baseny: wewnątrz na -1 piętrze oraz na dachu, choć temperatura w tym na dachu iście źródlana. Pokoje sprzątane codziennie, przemiła obsługa w recepcji. Hotel składa się z dwóch cześci i dotarcie do drugiej sprawia odrobinkę trudności, ale do ogarnięcia.

Zalety

niesamowita cisza. Do godziny 8-9 rano prawie bez hałasu z hotelu i ulicy. wi-fi bez problemu

Wady

śniadania monotonne, czyli każdego dnia takie same, ale ciastka, owoce, dostępne, ilość również dobra: kiełkaski, fasolka, sery, wędliny, pancaki, sałatki. Jest z czego wybrać, ale przy tygodniowym pobycie może się znudzić. lokalizacja trochę na uboczu, ale za to blisko pętki autobusowej a ta działa bezbłędnie w każdym kierunku...


7.3
Zanu

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Grupa znajomych

Hotel bardzo dobry, polecam na wyjazd przed sezonem

Zalety

Dobre śniadania, przyjemny basen na dachu hotelu

Wady

Wolne windy


9.7
Beata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Pokój przestronny ze sporym balkonem i widokiem na morze. Czysto. Dwa baseny w piwnicy i na dachu. Miła i pomocna obsługa. Dobra lokalizacja. Drugi raz wybrała bym ten sam hotel

Zalety

Lokalizacja, wszędzie blisko.


7.7
Ryszard

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Fajny hotel. Ciekawy basen na dachu. Dobre poooenie .

Zalety

Położenie blisko zatoki i petli autobusów miejskich skąd mozna wszędzie dojechać. Czystość i obsługa pokoi bardzo dobra.

Wady

Basen w piwnicy mocno chlorowany. Niemiłe wrażenia z obslugi na recepcji. Słabe śniadania i codziennie takie same styl niemiecki brytyjski. Niedostępna sauna caly czas.


7.4
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Hotel spełnił nasze oczekiwania, dobry jako baza wypadowa do dalszego zwiedzania Malty.

Zalety

Profesjonalna i nienarzucająca się obsługa, czyste i duże pokoje sprzątane codziennie, w pokoju wszystko, co potrzebne - kosmetyki, ręczniki, suszarka, lodówka, czajnik, kawa, herbata. Bardzo dobre śniadania. Basen wewnętrzny z jacuzzi, ale czynny tylko do 20.

Wady

Pokój akurat na ulicę, gdzie odbywały się pracę budowlane, więc poranki dosyć hałaśliwe. Sauna przy basenie wewnętrznym nie działała, sala do "fitnesu" to mały pokoik z trzema urządzeniami, więc jeśli ktoś chce poćwiczyć, to lepiej iść na spacer ;) basen na dachu trochę brudny, ale to może jeszcze ze względu na to, że nie sezon na kąpiele. To takie nieistotne wady, bo nasze wakacje były nastawione na zwiedzanie Malty, a nie przebywanie w hotelu.


9.0
Marzena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Hotel oceniamy na bardzo dobry, pokoje bardzo czyste, otoczenie zadbane a śniadania w pełni zadowalające podniebienia.

Zalety

Hotel umiejscowiony w świetnym miejscu miasta-kilka minut do dworca autobusowego, do promenady i morza.

Wady

Zaplecze z basenem, sauną i jacuzzi zamykane o godzinie 20.00, co może być nieco kłopotliwe, z racji zwiedzania całodniowego - zwyczajnie za krótko.


7.6
Mateusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2024
Para

Hotel ogólnie spełniał oczekiwania. Pokoje sprzątane codziennie do tego bardzo fajna okolica ( bardzo blisko do dworca autobusowego ) jedyny problem który zauważyłem to jedzenie na stołówce. Zdarzały się warzywa kwaśne lub gorzkie jeśli chodzi o Dania główne to najczęściej nie szedł za tym jakikolwiek smak rzadko były coś smacznego. Z gorszych przygód znalazłem włosa w posiłku co obsługa tłumaczyła iż to inny gość na kolacji musiał go tam zgubić no cóż … poza jedzeniem bar zlokalizowany w hotelu jak najbardziej na plus i do tego miło obsługa !

Zalety

Lokalizacja, czystość, cisza, życzliwość obslugi.

Wady

Jedzenie


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Santana (Qawra)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.