Opinie o hotelu
Sentido Mamlouk Palace Resort & Spa (ex Sunrise)

9.0
Bardzo dobry
426 opinii

4.7

11671 opinii

Kończę właśnie swój dwutygodniowy urlop w tym Raju. Polecam każdemu, ktokolwiek się jeszcze waha. Choćbym chciała - nie mam gdzie znaleźć nawet najmniejszych wad. Obsługa cudowna, czyste codziennie sprzątane pokoje, ogromny basen, mega dużo leżaków, bar w wodzie był fajną atrakcją, WiFi działa wszędzie bezproblemowo - na spokojnie można prowadzić videorozmowy, jedzenie przepyszne, super wschody i zachody słońca na pomoście, z którego można też posnurkowac, z animatorami nie można się nudzić - co chwila coś. A dla tych którzy wolą spokój - dostępne czerwone flagi do postawienia obok leżaka. PARADISE to mało :)

Piszę tą opinię w imieniu 14 osobowej grupy - pobyt 10 dni, celem opinii jest prośba o nie wysyłanie tam kolejnych klientów! Byliśmy dwa lata temu w hotelu też dużą grupą i wszystko wyglądało zupełnie inaczej. Na dzień dobry dwie rodziny z małymi dziećmi dostali ogromne mieszkania 2 pokojowe, rodzinka dwu osobowa dostała pokój w budynku głównym, który nie był sprzątany od czasów z przed pandemii, niestety musieli czekać kilka godzin na zmianę pościeli i posprzątanie, drzwi oberwane zamek nie działał, balkon się nie zamykał, pomimo zgłoszenia do końca nie naprawili. My 4 osobowa rodzina z 16 letnim synem trafiliśmy do pokoju, gdzie były dwa pojedyńcze łóżka i piętrowe zabudowane dla dzieci, poszliśmy do recepcji i pytamy jak taki wielki chłopak ma spać na tym łóżku dla dzieci, tym bardziej, że płacimy za osobę dorosłą, kazał dopłacić 500$ za zmianę na większy pokój lub iść do rezydenta. Rezydent zaproponował dostawkę, zapytaliśmy gdzie skoro przejście pomiędzy łóżkami to 50cm, oczywiście nikogo to nie obchodziło możemy wstawić w korytarzu - porażka!!! Rezydent Sun&Fun miał nas gdzieś, płaciliśmy drożej niż pozostali a spałam z synem na zmianę, bo waliliśmy w zabudowę łóżeczka. Dla dzieci nie działa zjeżdżalnia, gdzie nigdzie nie ma informacji o tym, po to wybraliśmy ten hotel by były małe zjeżdżalnie bez tłoku, niestety do końca - ala - menager wmawiał że zjeżdżalnia działa - brak jakiejkolwiek informacji. Baseny syf totalny, po naszej interwencji, że na dnie glon i zbrylona galareta, puścili jeden malutki odkurzacz do wody i raz wlali chlor... trzy dni pod rząd basen zamknięty, bo wszystkie europejskie dzieci, muszą mieć pampersy do wody, egipskie dzieci - niestety NIE - 3 razy odchody w wodzie. Codziennie zwracaliśmy uwagę, żeby ratownik podszedł im zwrócić uwagę. Brud na głównej jadalni straszny, natrętnych małych much pełno, ptaszki zdziubujące jedzenie, stoliki klejące się od brudu - obsługa w pierwszej kolejności obsługuje swoich, my stoimy w kolejkach. wszystkie restauracje tematyczne, kolejna porażka, samo to że nie ma już elektronicznej rezerwacji, tylko koczowanie w lobby aż o różnej godzinie zejdzie Pani z listą i nie wiadomo skąd okazuje się, że nie ma miejsc.... Żadna z kuchni nie smakowała jak poprzednio, brak konkretnych kucharzy z kuchni tematycznych. Zjeżdżalnie z hotelu obok, obsługiwały dwa hotele, obłożenie pełne, 90% Egipt, więc jeśli nasze dzieci chciały pozjeżdżać, to musieliśmy wchodzić z dziećmi do góry, bo ratownik puszczał 10 ichniejszych dzieci, a nasze stały! Ogólnie Hotel wymaga generalnego remontu i nie wychodzi poza 3 ***. Pościele, ręczniki stare poprzecierane, nie mówię o łazienkach, bo tego nie da się opisać, tym bardziej w hotelu 5 gwiazdkowym. Obsadzenie hotelu Egipcjanie, kilkoro Polaków i Czechów, wszyscy Europejczycy załamani, brudem w pokojach i basenach, Niemcy wyjeżdżali przed czasem... Za wszystko wołają bakszysz!!! Począwszy od lotniska, gdzie oszukują wbijając 25$ a musisz zapłacić 27, kierowca z biura Sun&Fun za włożenie każdej walizki do autobusu kasował 2$!!! Animacje dla dzieci, muzyka, wszystko pod Egipcjan. Wieczory tylko dla nich. Kilkukrotnie, zgłaszaliśmy i w recepcji i u menagera, o wszystkich uwagach, w ramach przeprosin zaproponowano nam kolację tematyczną, brak jakiejkolwiek reakcji i wniosków. Płaciliśmy za 5 gwiazdkowy hotel, gdybyśmy wybrali 3 gwiazdkowy o trzy tysiące tańszy, to może oczekiwania były by niższe. Olbrzymim problemem hotelu jest brud, wszyscy z zemstą faraona, niestety ani polski ani egipski nifuroksazyd nie pomagał, wszystkie dzieci wróciły do domu chore! nie tylko my! Ratowaliśmy i donosiliśmy leki, Czechom i Niemcom, bo nie byli w stanie funkcjonować. To nie powinno mieć miejsca, był to nasz 5 wyjazd i nigdy nie chorowaliśmy, nawet z małymi dziećmi. Brak zarządzania lub nadzoru menadżera z Europy, który przywróciłby standardy. Piszę to celem przestrogi dla biur podróży, by nie wysyłali tam klientów, a Was o zmianę hotelu. Jeśli ktoś, chce zdjęcia realne proszę pisać.

Wspaniały urlop. Pobyt 7 dniowy wszystko super miejsca na plaży przy basenie bez problemów. Animacje każdego wieczoru pyszne jedzenie pokoje bardzo czyste. Najbardziej pamiętny Mustafa szef kelnerów mega przyjemny pomocny. Nic tylko pakować się na kolejną wycieczkę do tego hotelu.

Wróciłam 30.10.2007 jestem bardzo zadowolona. Hotel bardzo ekskluzywny, choć pokoje nie zawsze idealnie posprzątane. Niestety w kilku pokojach (które zajmowali znajomi) nie działały telefony, były też niewielkie problemy z dostaniem się do pokoi - rozmagnesowywały się karty otwierające drzwi. Poza tym hotel jest nowy i gdzieniegdzie trwały jeszcze prace remontowe, aczkolwiek nie przeszkadzało nam to. Obsługa świetna, bardzo mili i uczynni kelnerzy. Posiłki smaczne i duża różnorodność, ale mam porównanie z Turcją gdzie dań było znacznie więcej. Drinki również smaczne, lód robiony z wody mineralnej lub odsolonej morskiej - taką dostaliśmy informację od kelnera. Animacje były delikatnie mówiąc 'takie sobie', ale nie zależało nam na tym więc niewiele straciliśmy. Hotelowa plaża zatłoczona od samego rana, za to leżaki przy basenach były wolne :) Nikt z nas nie miał kłopotów żołądkowych o których tyle się mówi. Ponadto muszę pochwalić naszą rezydentkę Panią Sylwię z Ecco Holiday, która z wielkim zaangażowaniem pomagała nam i poświęcała prywatny czas by oprowadzić po Hurghadzie. Na terenie hotelu brak dyskotek, z czego byliśmy nawet zadowoleni - większy spokój był :). Ogólnie z wyjątkiem kilku mankamentów opisanych wyżej hotel oceniam bardzo dobrze. Największym minusem jest horrendalna cena internetu w hotelowej kafejce - 16$ za godzinę!!

super!!!!! Hotel robi wrażenie, jest nowy - ma niespełna dwa lata. Jest duży, ale nie odczuwa się tłumów, gdyż wszyscy są rozproszeni, baseny, plaża itp. Niesamowicie dbają o czystość hotelu, z tego też względu praktycznie nikt nie chorował :) Super obsługa, bardzo dobre jedzienie. Hotel ma ogromne dwa baseny (mozna dopłynąć do baru po drinka). Jestem osobą bardzo wybredną, hotel był powyżej moich oczekiwań! Zdecydowanie polecam :)

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

3 231 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT14048
Nazwa  Sentido Mamlouk Palace Resort & Spa (ex Sunrise)
Miejsce  Egipt / Hurghada / Hurghada
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen z podgrzewaną wodą, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, aquapark, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, parking

Nasi klienci docenili

check

Bogata oferta sportowa: siłownia, siatkówka plażowa, boisko do piłki nożnej, boccia, korty tenisowe, aerobik, water polo.

check

Atrakcje dla najmłodszych: program animacyjny, miniklub dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat, plac zabaw, brodzik.

check

Bezpośrednio przy hotelu piaszczysta plaża.

Ocena

Zablokowanych opinii: 20

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.0
Bardzo dobry
426 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.0
Hotel
8.8
Położenie
9.1
Pokoje
9.1
Wyżywienie
8.9
Atrakcje dla dzieci
9.2
Sport i rozrywka
9.2

Tripadvisor

4.7

Pokoje

Lokalizacja

Jakość noclegu

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 426 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.0
10
Kamila

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2021
Grupa znajomych

Kończę właśnie swój dwutygodniowy urlop w tym Raju. Polecam każdemu, ktokolwiek się jeszcze waha. Choćbym chciała - nie mam gdzie znaleźć nawet najmniejszych wad. Obsługa cudowna, czyste codziennie sprzątane pokoje, ogromny basen, mega dużo leżaków, bar w wodzie był fajną atrakcją, WiFi działa wszędzie bezproblemowo - na spokojnie można prowadzić videorozmowy, jedzenie przepyszne, super wschody i zachody słońca na pomoście, z którego można też posnurkowac, z animatorami nie można się nudzić - co chwila coś. A dla tych którzy wolą spokój - dostępne czerwone flagi do postawienia obok leżaka. PARADISE to mało :)

Zalety

Wszechobecna czystość Obsługa na najwyższym poziomie Pyszne jedzenie Świetnie działające WIFI

Wady

Brak


4.0
Wera

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Grupa znajomych

Piszę tą opinię w imieniu 14 osobowej grupy - pobyt 10 dni, celem opinii jest prośba o nie wysyłanie tam kolejnych klientów! Byliśmy dwa lata temu w hotelu też dużą grupą i wszystko wyglądało zupełnie inaczej. Na dzień dobry dwie rodziny z małymi dziećmi dostali ogromne mieszkania 2 pokojowe, rodzinka dwu osobowa dostała pokój w budynku głównym, który nie był sprzątany od czasów z przed pandemii, niestety musieli czekać kilka godzin na zmianę pościeli i posprzątanie, drzwi oberwane zamek nie działał, balkon się nie zamykał, pomimo zgłoszenia do końca nie naprawili. My 4 osobowa rodzina z 16 letnim synem trafiliśmy do pokoju, gdzie były dwa pojedyńcze łóżka i piętrowe zabudowane dla dzieci, poszliśmy do recepcji i pytamy jak taki wielki chłopak ma spać na tym łóżku dla dzieci, tym bardziej, że płacimy za osobę dorosłą, kazał dopłacić 500$ za zmianę na większy pokój lub iść do rezydenta. Rezydent zaproponował dostawkę, zapytaliśmy gdzie skoro przejście pomiędzy łóżkami to 50cm, oczywiście nikogo to nie obchodziło możemy wstawić w korytarzu - porażka!!! Rezydent Sun&Fun miał nas gdzieś, płaciliśmy drożej niż pozostali a spałam z synem na zmianę, bo waliliśmy w zabudowę łóżeczka. Dla dzieci nie działa zjeżdżalnia, gdzie nigdzie nie ma informacji o tym, po to wybraliśmy ten hotel by były małe zjeżdżalnie bez tłoku, niestety do końca - ala - menager wmawiał że zjeżdżalnia działa - brak jakiejkolwiek informacji. Baseny syf totalny, po naszej interwencji, że na dnie glon i zbrylona galareta, puścili jeden malutki odkurzacz do wody i raz wlali chlor... trzy dni pod rząd basen zamknięty, bo wszystkie europejskie dzieci, muszą mieć pampersy do wody, egipskie dzieci - niestety NIE - 3 razy odchody w wodzie. Codziennie zwracaliśmy uwagę, żeby ratownik podszedł im zwrócić uwagę. Brud na głównej jadalni straszny, natrętnych małych much pełno, ptaszki zdziubujące jedzenie, stoliki klejące się od brudu - obsługa w pierwszej kolejności obsługuje swoich, my stoimy w kolejkach. wszystkie restauracje tematyczne, kolejna porażka, samo to że nie ma już elektronicznej rezerwacji, tylko koczowanie w lobby aż o różnej godzinie zejdzie Pani z listą i nie wiadomo skąd okazuje się, że nie ma miejsc.... Żadna z kuchni nie smakowała jak poprzednio, brak konkretnych kucharzy z kuchni tematycznych. Zjeżdżalnie z hotelu obok, obsługiwały dwa hotele, obłożenie pełne, 90% Egipt, więc jeśli nasze dzieci chciały pozjeżdżać, to musieliśmy wchodzić z dziećmi do góry, bo ratownik puszczał 10 ichniejszych dzieci, a nasze stały! Ogólnie Hotel wymaga generalnego remontu i nie wychodzi poza 3 ***. Pościele, ręczniki stare poprzecierane, nie mówię o łazienkach, bo tego nie da się opisać, tym bardziej w hotelu 5 gwiazdkowym. Obsadzenie hotelu Egipcjanie, kilkoro Polaków i Czechów, wszyscy Europejczycy załamani, brudem w pokojach i basenach, Niemcy wyjeżdżali przed czasem... Za wszystko wołają bakszysz!!! Począwszy od lotniska, gdzie oszukują wbijając 25$ a musisz zapłacić 27, kierowca z biura Sun&Fun za włożenie każdej walizki do autobusu kasował 2$!!! Animacje dla dzieci, muzyka, wszystko pod Egipcjan. Wieczory tylko dla nich. Kilkukrotnie, zgłaszaliśmy i w recepcji i u menagera, o wszystkich uwagach, w ramach przeprosin zaproponowano nam kolację tematyczną, brak jakiejkolwiek reakcji i wniosków. Płaciliśmy za 5 gwiazdkowy hotel, gdybyśmy wybrali 3 gwiazdkowy o trzy tysiące tańszy, to może oczekiwania były by niższe. Olbrzymim problemem hotelu jest brud, wszyscy z zemstą faraona, niestety ani polski ani egipski nifuroksazyd nie pomagał, wszystkie dzieci wróciły do domu chore! nie tylko my! Ratowaliśmy i donosiliśmy leki, Czechom i Niemcom, bo nie byli w stanie funkcjonować. To nie powinno mieć miejsca, był to nasz 5 wyjazd i nigdy nie chorowaliśmy, nawet z małymi dziećmi. Brak zarządzania lub nadzoru menadżera z Europy, który przywróciłby standardy. Piszę to celem przestrogi dla biur podróży, by nie wysyłali tam klientów, a Was o zmianę hotelu. Jeśli ktoś, chce zdjęcia realne proszę pisać.

Zalety

Dużo leżaków przy basenie, fajny bar i obsługa w basenie

Wady

Brud wszędzie, łazienki okropne, brak standardu 5*****


10
Julita

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Wspaniały urlop. Pobyt 7 dniowy wszystko super miejsca na plaży przy basenie bez problemów. Animacje każdego wieczoru pyszne jedzenie pokoje bardzo czyste. Najbardziej pamiętny Mustafa szef kelnerów mega przyjemny pomocny. Nic tylko pakować się na kolejną wycieczkę do tego hotelu.

Zalety

Widok z pokoju jedzenie wieczorne show i animacje

Wady

Brak


9.4
Aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Wróciłam 30.10.2007 jestem bardzo zadowolona. Hotel bardzo ekskluzywny, choć pokoje nie zawsze idealnie posprzątane. Niestety w kilku pokojach (które zajmowali znajomi) nie działały telefony, były też niewielkie problemy z dostaniem się do pokoi - rozmagnesowywały się karty otwierające drzwi. Poza tym hotel jest nowy i gdzieniegdzie trwały jeszcze prace remontowe, aczkolwiek nie przeszkadzało nam to. Obsługa świetna, bardzo mili i uczynni kelnerzy. Posiłki smaczne i duża różnorodność, ale mam porównanie z Turcją gdzie dań było znacznie więcej. Drinki również smaczne, lód robiony z wody mineralnej lub odsolonej morskiej - taką dostaliśmy informację od kelnera. Animacje były delikatnie mówiąc 'takie sobie', ale nie zależało nam na tym więc niewiele straciliśmy. Hotelowa plaża zatłoczona od samego rana, za to leżaki przy basenach były wolne :) Nikt z nas nie miał kłopotów żołądkowych o których tyle się mówi. Ponadto muszę pochwalić naszą rezydentkę Panią Sylwię z Ecco Holiday, która z wielkim zaangażowaniem pomagała nam i poświęcała prywatny czas by oprowadzić po Hurghadzie. Na terenie hotelu brak dyskotek, z czego byliśmy nawet zadowoleni - większy spokój był :). Ogólnie z wyjątkiem kilku mankamentów opisanych wyżej hotel oceniam bardzo dobrze. Największym minusem jest horrendalna cena internetu w hotelowej kafejce - 16$ za godzinę!!


9.2
Asia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

super!!!!! Hotel robi wrażenie, jest nowy - ma niespełna dwa lata. Jest duży, ale nie odczuwa się tłumów, gdyż wszyscy są rozproszeni, baseny, plaża itp. Niesamowicie dbają o czystość hotelu, z tego też względu praktycznie nikt nie chorował :) Super obsługa, bardzo dobre jedzienie. Hotel ma ogromne dwa baseny (mozna dopłynąć do baru po drinka). Jestem osobą bardzo wybredną, hotel był powyżej moich oczekiwań! Zdecydowanie polecam :)


9.6
Piotrek i Klaudia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Cześć-właśnie wróciliśmy z tego przepięknego hotelu. Dla osób chcących wypocząć rodzinnie, w ciszy, spokoju i z dala od dyskotek, oraz wszechobecnych rosyjskojęzycznych to bardzo gorąco polecam. Dla mnie 5.


9.8
Kamila

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Hotel rewelacja, w rzeczywistości duzo fajniejszy niz na zdjęciach.Obsługa super,jedzenia mnóstwo- dla kazdego coś dobrego.I najważniejsze zero sensacji żołądkowych,a jedliśmy wszystko łącznie z surowymi warzywami i owocami.Naprawdę gorąco polecam!!!!!!!!!!!!!!


10
ALLL

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Witam. Niedawno wróciłem z Sunrise mamlouk. Jest to hotel naprawdę godny polecenia. Obsługa bardzo miła,nie czeka na bakszysz a także mozna się bez problemu dogadać po angielsku.Bardzo ładne baseny a w jednym wodę nam podgrzali w grudniu do 25 stopni. Jedzenie urozmaicone (dużo jarzyn, owoców a także dość często pojawiały się owoce morza) a dodatkowo można korzystać w ramach all z barów hotelu garden beach który jest obok. Co do minusów to brak darmowego internetu i brak arabskiej muzyki. Do dyspozycji jest też sauna i siłownia (darmowe). Co do muzyki to podobno ci z góry każą w barach grać międzynarodową. Wigilia też fajnie zorganizowana (namiot na 1000 osób). Chętnie wróciłbym tam jeszcze raz. Pozdrawiam. W razie pytań proszę o maila.


9.2
kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel świetny, jedzenie bardzo dobre, basen ogromny. Hotel nowy, pokoje bardzo ładnie umeblowane.. Nie polecam tylko wycieczki do Hurghady.. Niezbyt miłe wspomnienia.. Ogólnie świetne wakacje.


10
kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Było jak w bajce :) Najlepszy hotel i obsługa.


10
iska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Właśnie wróciłam z tego pięknego Hotelu ,było rewelacyjnie......wszystkie te pozytywne opinie na temat tego Hotelu sa prawdziwe.Nie bede sie więc rozpisywac bo moje przedmówczynie w 100% maja racje...........jestem bardzo zadowolona , wszystko mam sie podobało.POLECAM!!!!! Byłam juz w Egipcie 4 razy pierwszy raz w Hurghadzie i włąśnie w tym Hotelu .Na poczatku troche sie obawiałam że nie bedzie tak przyjemnie ,ale moje obawy szybko prysły bo naprawde było cudownie. TRoche mała plaża i woda nie tak czysta jak na Sharm El Sheikh. Ale nam to nie przeszkadzało i tak było niebiańsko.........


9.6
darecki

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

byłem w tym hotelu 2 razy i nie wykluczone że za rok tam wróce bywałem też w innych ale ten jest the best


9.8
VIOLETTA GAJEK

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Polecam wszystkim znajomym i obcym - na pewno nie będą żałować.


8.2
Joanna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Jak na ten standard hotelu, to jedzenie kiepskie. Polecam jedynie desery, owoce i pyszne pieczywo. Brakuje nieco zieleni i kwiatów, ale można to sobie wynagrodzić spacerem po sąsiednim Garden Beach.


8.4
Mario

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

c.d. Informacja dla obawiających się, a planujących wylot w najbliższych dniach - nie ma się czego obawiać! spokój, cisza, nawet miejscowi jacyś otumanieni całą sytuacją, mało nachalni. Przez tydzień nie spotkałem żadnego Rosjanina!!! W Sakkali czynnych było 10-20% sklepów. Spokój, spokój... w hotelu przy basenie około 30 osób na około 200 leżaków :-) Nurkowanie tym razem z Hurgada.pl - wszystko ok. ceny przyzwoite, mówiący po polsku instruktorzy (ważne dla tych, którzy pierwszy raz :-) ) POLECAM!


10
Kati

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Wspaniały hotel!!!!


6.6
gwenell@tlen.pl

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel jest bardzo ladny architektonicznie, swietne baseny i mile pokoje. ale to koniec, animacje slabe a animatorzy zamiast zabawiac gosci bawia sie sami ze soba. obsluga nachalna do bolu- na zasadzie albo dasz mi bakszysz za troske albo zebym sie odp.... plaza waska i raczej nienadajaca sie na spacery. jedzenie- eh to juz w ogole szok, nieswieze, zepsute lub niedojrzale. mozna oczywiscie cos znalezc aby zasmakowalo ale meka jest przoranie calej oferty bufetu, narazenie sie na napotkanie czegos wlasnie niesmacznego lub zepsutego. ogolnie jak na te wszystkie gwiazdki i zachwyty - srednio. a i jeszcze jedna rzecz, co 15 min glosny ladujacy samolocik nad hotelem.


9.8
Pati

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Hotel bardzo ładny, świetny rozkład pokoi w małych dwupiętrowych budynkach. Praktycznie wszystkie są dobre i nad basenem, gdyż ciągną się wzdłuż nich. Jedzenie urozmaicone i naprawdę się starają. To był mój kolejny wyjazd do Egiptu i oceniam to na podstawie poprzednich hoteli też nie kiepskich np. Grand Azur, Club Farana itp Nie polecam opcji ultra w tym hotelu ciężko z niej skorzystać. Bardzo fajny hotel dla rodzin z dziecmi - duży spokój.


9.6
misieq

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Bylismy przelom lutego i marca goraco polecam nikt sie nie zawiedzie


9.6
Arleta Wójcik

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Rodzina z dziećmi

Kartki pocztowe zakupione w tym hotelu ,wrzucone do skrzynki przy recepcji nie doszły do nikogo


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Sentido Mamlouk Palace Resort & Spa (ex Sunrise)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.