655 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dobra baza wypadowa do Izraela
Rafa koralowa
Rozrywkowa miejscowość
Rezerwat Ras Mohamed
Hotele w Egipcie mają dość zawyżoną gwiazdkowość. Jedzenie jest nudne, mdłe lub słone. Ciasta to tylko biszkopt z różnymi polewami. Pokój w porządku, żeby nie mieć widoku na klimatyzatory i mury ze śmieciami trzeba dopłacić 20 dolców. Lodówki często nie działają, ale klima działa. Obsługa miła, pomocna. Rano w hotelu rozchodzi się nieprzyjemny zapach z szamba. W hotelu dominuje język rosyjski, niewiele osób mówi komunikatywnie po angielsku, co do języka polskiego to znają tylko pewne zwroty. Nie polecam korzystania z wycieczek oferowanych w hotelu przez biura podróży i innych łapaczy, taniej wychodzi zamówić ofertę na plaży od ludzi którzy tam oferują ciekawe wycieczki.
Miła obsługa, odświeżane na bieżąco miejsca
Można palić na korytarzach, ciężka komunikacja
ze zdjecia ok ale reszta bagno. jedzenie masakra smród wszedzie syf. 2 gwiazdki max
Masakra. Mam nadzieję że nikt nie da się skusić ceną żeby jechać do tego hotelu. To wstyd że biura polecają ten hotel jako 4 gwiazdki. Ja wytrzymałem w nim 11 godzin. Nikomu tego nie życzę. Od początku po przyjeździe w lobby zero klimy ciepło jak na zewnątrz i do tego ten zamach tragedia. Zaproponowali pokój. Dodaje że byłem z partnerką. W pokoju trzy pojedyncze leżanki. Ale to był początek łazienka jak z jakiegoś horroru. Na podłodze woda lecz po zapachu myślę że to był mocz. A pokój podobno czysty. Poprosiliśmy o zmianę więc czekaliśmy kolejne 2 godziny w lobby bez klimy temperatura 33 stopnie, (chciałem napić się piwa w opcji all 2 dolary za butelkę, pierwszy raz za granicą place za piwo przy opcji all trochę dziwne). Dostaliśmy inny pokój z jednym dużym łóżkiem małżeńskim. Łazienka trochę lepsza ale ubikacja nie myta od tygodni. To jeszcze nic chcemy iść spać a pościel cała brudna jakieś włosy na podszewce tragedia bo już wiem że nikt tego nie sprzątał. Znowu prośba o zmianę pościeli kolejna godzina i zmieniona. Rano wstajesz i widzisz ten cały syf i brud w hotelu. Restauracja masakra brud smród. Nie mówię już o tym że jedzenie słabe. Ale ten zapach. Basen brudny leski zniszczone teczki brune i dziurawe. Na własny koszt dzięki rezydentowi z Aneks tours przenieśliśmy się do innego hotelu. Mam nadzieję że żadne biuro nie będzie sprzedawać tej oferty Odradzam każdemu!!!!!
Obsługa była pomocna ale co zrobić jak hotel mega zaniedbany.
Zaniedbany nie godny polecenia nikomu. Nie życzę Wam tego co ja przeszedłem.
Uważaj!!! Nie kupuj wycieczki do tego hotelu! Brudno to mało powiedziane! Jedzenie tragedia. Basen porażka! Dzieci płakały bo pod leżakiem był zdechły kot. Po 8 godzinach udało nam się z niego uciec do innego. Te 4 gwiazdki to ściema. Szkoda nerwów i pieniędzy! Biuro podróży nie powinno tego w ogóle proponować!
Pobyt w hotelu super, jeśli weźmiemy potrawkę na łazienkę, ale to szczegół. Byliśmy z dwojgiem znajomych i bawiliśmy się świetnie. Jeśli chcecie 4 gwiazdek to nie ten hotel. All dla nas spoko, jedzenie ok zawsze coś dla siebie znajdziecie .Nikt z nas nie robi 15dań w domu na obiad.
Atmosfera, animatorzy, przynajmniej w tym roku Joseph, Malat
Łazienka.
Ogólnie jedna wielka Masakra!!!jedzenie na najgorszym poziomie ,śniadania to jakaś porażka ,stare sałatki nieświeże sprzed conajmniej tygodnia.Na Śniadanie serwują coś podobnego do szynki i to wszystko z wędlin ,a ser twardy i również bez smaku...jakieś pity podają bez smaku ...śniadań nie polecam nie nadające się do jedzenia,tylko lokalne ludzie widać było tam się dobrze czuli...musieliśmy jeść na zewnątrz pomimo wykupu opcji All ...nigdy więcej ...alkohol to też Masakra nie szło pić,tylko piwo płatne w butelce było ok.A chłopak z recepcji nie chciał nam paszportu wydać mówiąc że musi skserować i na drugi dzień nam go odda.Wszedzie brud i syf a woda w basenie to samo ...kto im dal 4 gwiazdki jak dla mnie 2 gwiazdki to max...Nie dajcie się namówić na ten hotel on poprostu nie jest dla Europejczykow!!!!
Brak. Brud,smród i niedobre jedzenie .
Wszystko , pojedźcie do Europy i zobaczcie co to 4 gwiazdki.
Zgadzam się w zupełności z moim przedmówcą Krzyśkiem. Razem z moją rodziną byłam w tym samym czasie w tej niedoli. WSZECHOBECNY BRUD, w t.zw. jadłodajni jedzenie niezjadliwe, kawa i herbata podawana z wielkich kotłów (baniaków), za wodę butelkowaną kazali płacić, kawy z ekspresu brak, piwa brak. Pokój to dalej BRUD, kurz, zardzewiałe krany, grzyb, włosy na pościeli, podarte łóżka, brudna klimatyzacja. Basen z mętną wodą, liczne ubytki w kratkach przelewowych, gdzie można było złamać nogę lub rękę, zjeżdżalnie nieczynne, siłowni brak. Tam niczego nie było. Na plaży drewniana buda i tylko woda z baniaku. Dziwię się jak można coś takiego mieć w swojej ofercie. Po całym dniu w stresie i wykonaniu wspólnie z dwiema rodzinami, które przybyły z Polski dobrych kilku rozmów telefonicznych z Panią z infolinii Coral Travel, która zamiast pomóc gadała jak automat i uproszeniu o zmianę hotelu oczywiście za dopłatą, kolejnego dnia na własny koszt pojechaliśmy taksówkami do normalnego hotelu. Piszę tą opinię ku przestrodze, żeby nikt już nie musiał przeżywać tego samego.
BRAK
TO NIE JEST HOTEL DLA LUDZI !!!
Lipiec 2022. Hotel niestety nie dla Europejczyków. Nie działa formuła All Inclusive. Tutaj za wszystko trzeba płacić zaczynając od wody, zwykłej niegazowanej wody której nie znajdziecie w pokoju a za którą trzeba zapłacić 1$. Piwo 4$, płatne wino i nawet kawa. Tragedia. Czystość pokoi na najniższym poziomie. siłownia nie czynna, zjeżdżalnie nie czynne, natomiast woda w basenie który widać na zdjęciu jest niefiltrowana a w tym basenie kąpią się miejscowi oczywiście w ubraniach. Jedzenie bardzo słabe, strasznie mały wybór. Na plaży do której dowozi bus bez klimatyzacji do dyspozycji gości jest jedynie saturator z wodą. Ogólnie nic czym zachęcają w opisie nie działa!!!! Jestem osobą o nie dużych wymaganiach, ale to co nas tam spotkało nie powinno mieć miejsca. Piszę to ku przestrodze. Ten hotel w stanie w którym go zastaliśmy nie zasługuje żeby występować w ofercie dla ludzi z Europy.
Brak
Ogólnie nic tu nie pasuje do opisu hotelu. Tragedia.!!
02 LIPCA 2022 !!! Ludzie nie dajcie się namówić na pobyt w tym hotelu pod żadnym pozorem!!! Po przybyciu na miejsce w lobby zastaliśmy straszny brud. Brudne podłogi i stoły, zakurzone i poplamione krzesła. Obsługa na recepcji nie posługiwała się językiem angielskim i bardzo ciężko było cokolwiek załatwić. Kiedy w końcu po dwóch godzinach przyszedł mężczyzna z którym można było porozmawiać po angielsku ewidentnie zażądał pieniędzy za udostępnienie pokoju gdzie po otrzymaniu 10 dolarów był wyraźnie zniesmaczony zbyt niską stawką. Pokój który otrzymaliśmy był w fatalnym stanie ale po tym co zobaczyliśmy w lobby i przekazanym bakszyszu doszliśmy do wniosku, że w tym hotelu na nic lepszego nie można liczyć. Pomijając czystość pościeli i włosów na podłodze nie do zaakceptowania była jakość zasłon, czystość klimatyzacji, stan szafki lodówki, bród oraz nieprzyjemny zapach w łazience. Generalnie stan pokoju odzwierciedlał kondycję całego hotelu. Ciężko to opisać dlatego w załączeniu pozwolę sobie dołączyć zdjęcia. Wracając do All Inclusive tutaj za wszystko trzeba płacić. Zaczynając od 0,5 litra zwykłej niegazowanej wody cena 1$ , piwo- 4 $, wino płatne, kawa z ekspresu!!! Płatna , na nasze szczęście wszystkie ekspresy na terenie hotelu były zepsute i kawa gotowana była w czajniku i podawana jak na budowie a nie w cztero gwiazdkowym hotelu. Ten stan odnosił się do każdego miejsca hotelu. Brud w restauracji, strasznie brudne mundurki obsługi kuchni którzy nie wyglądali jak kelnerzy tylko jak stajenni. Oczywiście brak możliwości napicia się kawy przy posiłku. Dostęp do siłowni z uwagi na zamknięcie był niemożliwy. Wspomniane zjeżdżalnie przy basenie również były zamknięte. Ale nie to było w tym wszystkim najgorsze. Woda w basenie w którym kąpali się tylko miejscowi oraz ich kobiety ubrane w długie sukienki bo nikogo innego z Europy nie udało mi się tego dnia spotkać, była mętna bo nie była filtrowana. !!! Do górnej krawędzi basenu brakowało kilkunastu centymetrów wody co nie dawało możliwości przelewania się jej przez filtry. Oryginalnych kratek wspomnianych filtrów w większości nie było i w dużej części były zastąpione płytkami. Na plaży do której dowozi hotelowy bus oczywiście bez klimatyzacji jest hotelowy „bar” drewniana buda w której w pierwszym dniu pobytu był tylko saturator z wodą, jedyna rzecz bezpłatna na plaży. W pierwszym dniu pobytu poprosiłem osobę odpowiedzialną za porządek w pobliżu naszego pokoju o doprowadzenie go do stanu używalności. Niestety dopiero kiedy drugiego dnia po przyjeździe drugiej rodziny z Polski oraz drugiej pary, którzy również przylecieli z Polski i którzy zastali dokładnie to samo, zrobiliśmy w hotelu awanturę żądając zmiany hotelu ktoś zainteresował się porządkiem w naszym pokoju. Po nieprzespanej nocy oraz braku możliwości skorzystania z prysznica do hotelu przyjechał rezydent Ibram , który wchodząc do lobby widząc nas sam ku naszemu zdziwieniu oświadczył, że wie że możemy być niezadowoleni. Sprawiał wrażenie osoby która jakby była na to przygotowana i w ogóle nie był tym zaskoczony. Oświadczył, że postara się nam pomóc jednak jego pomoc polegała na tym, że udostępnił nam telefon i oświadczył, że sami musimy postarać się załatwić sprawę związaną ewentualną zmianą hotelu przy czym zaznaczył, że na pewno jeżeli będzie taka możliwość to tylko za dopłatą. Po kontakcie z osobą ustaliliśmy, że jest możliwość zmiany hotelu CO TEŻ UCZYNILIŚMY za dopłatą oczywiście!!! Ten hotel nie zasługuje na przyjmowanie gości z Europy i psucia dobrej opinii Wakacje Pl. 99 % gości w hotelu to mało wymagająca niższa klasa miejscowej ludności.
Brak
Brak formuły All Inclusive. Brud, smród, nie filtrowana woda w basenie. Brak piwa, wina, wody, kawy w ofercie All. Wszystko płatne. Tragedia
Hotel 4* posiada trzy baseny, bardzo zadbana zieleń wokół hotelu, Niedaleko hotelu znajdują sie 2 plaże (jedna publiczna - płatana 1$, druga 700metrów dalej - prywatna hotelu, na tą plaże dowozi hotelowy bus). Pokoje są sprzątane w zależności od nastroju obsługi i wysokości napiwku /ja zostawiałem co drugi dzień 1-2 dolary/ (czasami raz na kilka dni lub tak jak mój pokoik 2-3 razy dziennie).
Hotel nie robi dużego wrażenia. Nie jest już nowy i to widać po jego zużyciu. A poza tym jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia ale to Egipt a nie Europa. W łazienkach trochę grzyba na fugach, zepsute spłuczki. Sprzątanie pokoju trwa 5 minut. Woda zimna jest niemal wrząca. Klimatyzacja działa różnie, w zależności od pokoju. W holu hotelowym i w restauracji upał, że nie da się wysiedzieć (pod koniec naszego pobytu dopiero zaczęli instalowac agregaty klimatyzacyjne w restauracji). W pierwszym pokoju jaki dostaliśmy nie dało się spać bo za oknem warczał agregat klimatyzacyjny z sąsiedniego budynku. Dostaliśmy inny, większy, coś w rodzaju studio - pokój dzienny i sypialnia. Klima w dziennym chodziła jak zaporożec, ale na szczęście w nocy ją wyłączaliśmy i wystarczała ta w sypialni, która chodziła bez zarzutów. Plaża bez wejścia piaskowego do morza, jedynie raj dla nurkujących , zejście do wody przy rafie z pomostu pływającego. Rada dla wybierających się do Egiptu: jeśli tylko fundusze pozwolą to wybierajcie hotel 5 gwiazdkowy, koniecznie z opcją all inclusive. Hotel polecamy osobom, które mają średnie oczekiwania lub nawet poniżej średniej. Na takim wyjeździe, za tyle pieniędzy hotel i atmosfera w nim panująca powininny robić wrażenie, a nie pozostawiać niesmak w tak pięknych okolicznościach przyrody i niepowtarzalnej...
Bardzo sympatyczny hotel z miłą obsługą. Pokoje o wystarczającym standardzie. Przepiękny basen (z barem all inclusive :-), drugi mały basen z podgrzewaną wodą. Ciekawe wieczory animacyjne. Super posiłki. Spędziliśmy tam super dwa tygodnie. Pogoda idealna 27 st. powietrze, 25 st. morze (grudzień) - super warunki do nurkowania z maską. Możliwość wykupu wycieczek od rezydenta i z miejscowych biur podróży - polecam Kair i Izrael z Palestyną. Serdecznie polecam przed lu po sezonie (w sezonie upały nie do wytrzymania dla Europejczyków). Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami na temat tego hotelu, ale to oczywiście moje zdanie
Hotel jest ogolnie w porzadku, pomijajac obsluge ktora mnie rozwscieczyla na koncu - chcieli mi ukrasc 20 euro twierdzac bezczelnie ze nie maja jak mi wydac reszty z rachunku gdyz waluty Euro nie posiadaja (aczkolwiek po awanturze pieniadze "magicznie" sie znalazly), . Wszedzie mozna dojechac taksowka, ewentualnie busem. Z rezerwacja nie ma problemu, aczkolwiek trzeba to zrobic. Wycieczki lepiej bookowac na miescie- 50 % taniej. Ogolnie zakupow w hotelu nie polecam bo to strata pieniedzy. Nie moge jednak pominac najwazniejszego - beduinskiego sklepu z przyprawami i shisha. Przyznam szczerze ze w tym miejscu spedzilismy najlepsze czesc naszych wakacji! Niesamowita atmosfera i niesamowici ludzie - Jassir i Ashraf. Dwoje cholernie biednych Arabow ktorzy dla przyjaciol zrobiliby wszystko!!! Mialem problemy z biurem podrozy a oni chcieli oddac mi wszystkie pieniadze jakie uzbierali przez 3 lata - czyli po ok 150 Euro kazdy, zeby tylko mi pomoc! Jezeli bedziecie kiedys w tym hotelu pozdrowcie ich prosze od Marcina i Gosi-Kasi! Chocby dla nich samych wybralbym ten hotel jesszcze raz!
Hotel średni!!! Jest czysto ale pokoje różne. Mój był ok, znajomi trafili na "nieco" gorszy. Świetne baseny i piekna rafa koralowa na plaży ale na tym kończy sie mój zachwyt. Byłam w Egipcie 3 raz wiec mam porównanie i niestety odradzam ten hotel (zwłaszcza rodzinom z dziećmi). Jedzenie było koszmarne. Śniadania można jeszcze znieść ale obiadokolacje to porażka.Ciagle to samo i bardzo mały wybór. Przez cały wyjazd mialam problemy z żołądkiem. To nie zemsta faraona tylko kiepskie jedzenie niestety. Wróciłam tydzień temu i cały czas mam problemy ze zdrowiem. Animacje jakieś tam były ale nic rewelacyjnego. Plaża hotelowa pełna rosjan:) polecam płatna plażę 1$ za osobe, jest ciszej i taniej w restauracji. Bus hotelowy zawozi wieczorem do miasta ale trzeba pamietać o rezerwacji (w obie strony). Osobiście polecam taxi. Koszt przejażdżki w jedna strone to 10 F (trzeba sie targować). Pieniędzy lepiej nie wymieniać w hotelu.
Mają gorszy kurs niż w mieście w bankach. Jeśli kupujecie HB to polecam zaopatrywać sie w napoje w sklepach. W hotelu i na plaży sa drogie. Przykladowo piwo Stella w hotelu kosztuje 22 F a w mieście 8. Generalnie jeśli możecie przeznaczyć troche wiecej pieniedzy na wakacje polecam Holiday Amphora.
Np o godzinie 23 nie chcieli wydawać napoi ani nic z all tłumaczyli że sie skończyło!! Czasami nawet wczesniej!Pomimo napiwkó!Strasznie oszczędzają na klimie w całym hotelu przez 14 dni ani razu nie działała pomimo wielkiego gorąca!W pokojach też z nia było różnie! Poza tym spoko
ten hotel jest po prostu super jedzenie pychota ciasta 5000000000 rodzai hotel czysty przeuroczy personel basen zadbany czysty animacje super rozbawią człowieka do płaczy bardzo blisko centrum 20 min spacerme świetny spacerek
sejf bardzo dobry nawet najlepszemy złodziejowi nie udałoby się do niego włamać ja nie wiem jak ci ludzie mogą go krytykowć nie ma się do czego doczepiać
NAJBARDZIEJ PODOBAŁY NAM SIĘ BASENY -OGROMNE, CZYSTE, O WSPANIAŁYCH KSZTAŁTACH. NIESTETY POKOJE JUŻ NIE BYŁY TEJ KLASY - POMIESZCZENIA DUŻE KLIMATYZOWANE ALE NIE BYŁO TAM ZBYT CZYSTO. POSIŁKI TEŻ NIE BYŁY SMACZNE.
Bardzo przyzwoity hotel 4* - jeśli chodzi o jakość wyżywienia to uważam, że bije na głowę 5* Radisson SAS w SSH.
Generalnie rozczarowanie hotelem i obsługą. Dostaliśmy pokój tuż przy agregacie klimatyzacji - hałas nie do wytrzymania, w łazience rdzewiejące krany, pokój robił wrażenie nie dokońca postprzątanego... Na szczęście za 10 $ udało się w recepcji wymienić ten pokój na inny, który już był w porządku. Bez rdzy, posptrzątany, trochę większy i z balkonem. Niestety klimatyzacja działała bardzo kiepsko i po prostu z niej śmierdziało... W pokojach nie było zimnej wody, co najwyżej letnia, co przy takich upałach i braku sprawnej klimatyzacji jest dosyć męczące. Klimatyzacja nie działała również tak jak należy na stołówce, recepcji i sali z bilardem - ciężko było czasami wytrzymać. Dopiero pod koniec pobytu obsługa zaczęła instalować nowe klimatyzatory i trochę się poprawiło. Może następne turnusy będą miały lepiej....
Co do jedzenia, to bywało raz lepiej raz gorzej, ale generalnie w porządku. Zdecydowanie przydało by się większe urozmaicenie, a nie podawanie tego co zostało z obiadu na kolację "w innym sosie". Natomiast słodycze i desery były na prawdę świetne, super. Jeżeli chodzi o obsługę to bywało naprawdę różnie-w zależności od odsoby. Czasami odnosiło się wrażenie, że wszystko robią z łaski. Wczasowiczów najbardziej denerwowało to że co jakiś czas (nie zawsze) barman wpadał na genialny pomysł upraszczający mu pracę (przy opcji ALL), że jedna osoba może zamówić tylko jeden napój, a kolejny dopiero jak wypije pierwszy!!!
Wszystko ok, ale jeśli nie przypomnisz się barmanowi napiwkiem przynajmniej 2 razy dzienie w lobby barze i w barze przy basenie to musisz swoje odstać.
Tripadvisor