Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel oddany do użytku w styczniu 2014 r.
Liczne udogodnienia dla dzieci - m.in.: brodzik, plac zabaw, miniklub.
Tylko 400 m do piaszczystej plaży (dojazd także bezpłatnym busem).
Aquapark dla dzieci w formie statku pirackiego.
Super hotel, uśmiechnięta i zawsze pomocna obsługa. Super spędzony urlop. Bardzo polecam.
Uśmiechnięta , pomocna obsługa. Muzyka na żywo codziennie w Lobby. Pyszne jedzenie.
Świetny hotel z bardzo rozbudowaną infrastrukturą i dający częściowy dostęp, do infrastruktury, dwóch hoteli obok, tej samej sieci. Bardzo miła i profesjonalna obsługa, świetne jedzenie, dobry alkohol.
Ogromna przestrzeń z podziałem na strefy dla wszystkich/dzieci/dorosłych. Dobre jedzenie, miła obsługa, alkohol 24h, jedzenie dostępne od 6 rano do 24 w nocy. Salony gier dla dzieci, animacje dla dzieci i dorosłych, wszystko na najwyższym poziomie.
Pokój w podstawowej wersji jest dość głośny, sam pokój może nie, ale każdy ma przedziałkę drzwiową z pokojem obok i słychać każde słowo. Lazienki też są już naruszone zębem czasu, jeśli ktoś szuka top komfortu, warto dopłacić do pokoju w wyższym standardzie niż podstawowy. To nie są złe pokoje, ale po zdjęciach można spodziewać się więcej
Najbardziej polecam biuro wycieczek współpracujące z hotelem - Skarb Travel, a najbardziej przewodnika Mohameda! Byliśmy grupą przyjaciół w Hurghadzie i skorzystaliśmy z prywatnej wycieczki do Kairu, gdzie odwiedziliśmy muzeum egipskie, zobaczyliśmy miasto, piramidy i zaliczyliśmy rejs Nilem. Druga wycieczka z której skorzystaliśmy to był rejs na przepiękną wyspę Orange Bay gdzie oprócz plażowania zaliczyliśmy także snorekeling i przejażdżkę bananem ;) Nasz przewodnik Mohamed mówi doskonale po polsku i potrafi świetnie opowiadać o Egipcie, kulturze, zwyczajach. Jest świetnym człowiekiem któremu warto zaufać. Pozdrawiamy😁
Hotel koszmar !!!!! Nie polecam nikomu !!! Omijać szerokim łukiem !!!!!
Brak , jedynie położenie jest okey
Brak internetu na terenie hotelu , brak internetu w pokoju , obsługa nastawiona tylko na napiwki , bez napiwku nie licz na obsługę , na stołówce oprócz tłumu ludzi brak wszystkiego , jedzenie wydzielane w śladowych ilościach , tlumy ludzi , daleko do plazy , brak wolnych lezakow , zakwaterowanie do godziny 15 - byłam w hotelu o 9 rano z biura podróży TUI zmusialam czekać na pokój , minibarek tylko cola nic pozatym , pokój niski standard pomimo pokoju superior room , brak animacji dla dorosłych
Głośny zatłoczony hotel. Leżak na leżaku. Mało zielenii . Pokoje standard bardzo stare brzydkie ze zła akustyka. Odradzam
Głośny zatłoczony przepełniony
Wakacje w Egipcie i tym hotelu uważam za bardzo udane. Miła obsługa (uśmiechnięta, przyjazna). Jedzenie dobre i różnorodne. Bary i restauracje w których można spożywać wszelkiego rodzaju napoje i posiłki. Kelnerzy dbają o turystów nie tylko na stołówce ale na plaży i przy basenach. Animacje ciekawe i różnorodne (koncerty, pokazy tabaczne, zajęcia dla dzieci, aerobik i zumba na plaży i przy basenach . Hotel jest czysty, przestrzenny i zadbany. Codzienne sprzątanie pokoi i uzupełnianie barku.
Hotel położony w atrakcyjnej okolicy. Bilsko: lotniska, plaży, miasta.
Brak
Ten hotel to jakaś pomyłka!!!Nie polecam!!! Niedawno wróciłam, obsługa bardzo chamska, brudno na stołówce i śmierdzi, do plaży bardzo daleko, plaża nie za ładna. W łazience , pomimo zgłoszeń,przez całe 2 tyg. leciała woda z sedesu, nikt tego nie naprawił! Jedzenie bardzo monotonne, mało smaczne, po tygodniu zatęskniłam za polskim żurkiem,ogólnie, nie polecam, strata pieniędzy!!!
Przede wszystkim to nie ten hotel który jest na zdjęciu. Nie wiem czemu goście dają mu 4,2 . Jeżdżę do Egiptu kilka razy w roku i mieszkam w róznych hotelach /od 3 do 5 gwiazdek/ ten hotel zasługuje na 3 . Baseny małe bez udogodnień , pokoje małe , stołówka jak na mazurach z infrastruktury basenowej sąsiedniego hotelu korzystać nie można. Ogród zaniedbany i byle jaki. Za to jest dość czysto , jedzenie dobre i dużo -niestety wiele osób chorowało co zwykle jest wynikiem małej dbałości o higienę kucharzy. Obsługa miła. Ogólnie trzygwiazdkowy niezły hotel egipski Nic nadzwyczajnego
To nie jest hotel ze zdjęcia , to zwykłe oszustwo . Budynek tego hotelu wygląda mało zachęcająco . Ten hotel powinien mieć 3# na 4 nie zasługuje.Nie rozumiem dlaczego jest tak wysoko oceniany. Pokoje malutkie , baseny małe Stołówka /nie restauracja/ skromna . Jedzenie niezłe ale mnóstwo osób chorowało. Jest to sieć niemiecka i może według zasady:co Niemiec zrobi Polak pochwali ,tak wysoko go oceniają. pojedzcie do Alibaby czy Sunrice Riviera a zobaczycie jak wygląda hotel 4# oceniany na 4,2. Nie jestem malkontentką ale to nie jest hotel 4# owszem 3 całkiem niezła ale byłam w lepszych trójkach
Hotel naprawdę super, uważany za jeden z najlepszych w Hurghadzie. Bardzo miło spędzone 2 tygodnie. Jedzenie kapitalne - urozmaicone, dużo sałatek, urozmaicone mięsa, codziennie coś innego - kuchnia francuska, włoska, niemiecka itd. Pokoje schludne, czyste, duże, choć \"szału nie robią\" są całkiem ok. Obsługa bardzo miła - większość nie chce nawet przyjmować bakszyszu! (w Egipcie to raczej rzadko spotykana postawa;)) Codziennie wieczorem animacje - choć w drugim tygodniu powtarzały się od nowa. Basen ok, aczkolwiek i tak większość czasu spędzaliśmy nad morzem. Jedyny minus to odległość od morza, ale bezpłatnie można skorzystać z Melexu wożącego gości hotelowych na plażę. Polecam, jeśli wrócę do Hurghady to na pewno do tego hotelu.
Animatorzy są rewelacyjni, polecam. Hotel też super, można naprawdę rewelacyjnie spędzić czas.
Urlop w czasie Covid. Hotel w 2 linii przy promenadzie. Mała powierzchnia,, mało zieleni, ale można korzystać z infrastruktury sąsiedniego hotelu Steigenberger Aldau. Tam plaża z piaskiem jak w Polsce, cisza i spokój. Obłożenie hotelu 50%, ale wszystko było czynne. Pokój rodzinny junior suit z osobną sypialnią był ok. Po przedstawieniu negatywnego testu na covid można korzystać z infrastruktury. Jedzenie było bardzo smaczne. Owoce w dużym wyborze: pomarańcze, grapefruit, banany, melony arbuz. Ciasta bardzo dobre. Higiena na stołówce była zachowana - dezynfekcja stołu po użyciu. W restauracji a'la carte dania jak w Europie. 2 baseny, aquapark i mini aquapark podgrzewane. Przy 50% obłożenia nie było problemu z leżakami. Bar, basen i leżaki na dachu jednego z budynków. Jest ogólnodostępna siłownia. Hotel godny polecenia. Wyjazd z Coral Travel. Dla niepotrzebujących aquaparku polecam Steigenberger Aldau. W kwietniu byłem w Hurghada Jungle Aquapark - tu nie stosują obostrzeń, brak higieny, ale duża powierzchnia wielki aquapark i piękna zieleń.
Czystość, higiena, jedzenie, prawdziwa plaża, podgrzewane baseny, wszystko czynne, położenie.
Brak
Hotel godny polecenia, miła obsługa, pokoje czyste, jedzenie dobre. Polecam :) !
Obsługa hotelu bardzo miła, jedzenie bardzo dobre i dziennie inne. Dużą zaletą są przeróżne animacje i zabawy. Pozdrowienia dla animation team.
Obsługa hotelu, bary, restauracje, animacje zabawy, baseny, zjeżdżalnie
Brak
Obsługa ma na wszystko czas. i maja klienta za natręta, o wszystko musiałem się wykłócać .
Polecam zabrać dużo jednodolarówek. Byliśy w wielu miejscach, ale tutaj jest wjątkowo wysoki poziom. Rewelacyjne jedzenie. Nie ma sie do czego przczepić- każdy znajdzie coś dla siebie
Hotel z bardzo przyjemną atmosferą. Wspaniałe baseny- szczególnie na dachu, obsluga rewelacyjna. Byliśy w wielu miejscach, ale tutaj jest wjątkowo wysoki poziom. Rewelacyjne jedzenie. Nie ma sie do czego przczepić- każdy znajdzie coś dla siebie
Po przylocie w nocy bardzo przyjemnie zostaliśmy przyjęci na recepcji - przywołano nawet pracownika znającego język polski. Pokazano nam pokoje i mogliśmy \'wybrać\' pokój \'standardowy\' w bloku nr 8. W obu odrzucił nas smród z małej łazienki. Musieliśmy dopłacić do pokoju \'superior\', aby jakoś przetrwać 2 tygodnie w tym hotelu. Niestety, pokój w bloku nr 7 okazał się niewiele lepszy od \'standardowego\': klimatyzacja zagrzybiona i nigdy nie czyszczona, minibarek (mała lodówka) pracująca non-stop, aby zapewnić chłodzenie napoi. W łazience woda nie odpływająca z brodzika, minimalna umywalka. Reasumując: pokoje w boku nr 8 są na poziomie 3*, a w bloku nr 7 na poziomie słabych 4* (był to nasz 18 dwutygodniowy pobyt w Egipcie i mamy porównanie). Całodobowe AI polegało na tym, że dostaliśmy bułeczki z masełkiem na spóźnioną kolację - na szczęście był otwarty bar w lobby i dostaliśmy piwo. Podobnie było z wczesnym śniadaniem przed odlotem. Pozytywnie zaskoczyła nas infrastruktura wodna: baseny, aquapark itp. - podgrzewane nie tylko do końca marca, ale również w kwietniu. Z początku zachwyceni byliśmy posiłkami w restauracji głównej, gdy na śniadanie poza \'standardowymi\' w Egipcie wyrobami była marynowana ryba, a czasami szynka wołowa! Niestety, \'luksusy\' te zniknęły po kilku dniach. Restauracja ma wygląd dużej \'jadłodajni\' na 700 osób, a nie restauracji 5*. Na szczęście obsługa bardzo sprawna - z dozorem dyrekcji non - stop oraz automatami do napoi. Kolacje na dobrym poziomie: tematyczne, np. krewetki, kalmary itp. Standardowo 3 rodzaje mięsa: kurczak, wołowina (całkiem smaczna) oraz ryba (okoń nilowy - nie zawsze smaczny). Brak grilla na świeżym powietrzu. 3 restauracje a la carte, dość elegancko przygotowane, ale najsmaczniej zjedliśmy lunch i kolację we włoskiej (Palappa). Kilka barów: przy basenach, na plaży oraz dwa na dachu (wspaniała panorama w nocy). Największe wrażenie zrobił na nas tzw. basen relaksacyjny na dachu budynku nr 6. Napoje alkoholowe dość dobre (nie fałszowane wodą), mimo że \'brandy\' ma tylko 30%. Dość dobry gin oraz ouzo. Koktajle: duży wybór, ale smak średni - mimo że serwowane nawet mojito, pinakolada itp. Wieczorem krótkie występy na żywo w lobby, a równolegle program wieczorny dla dzieci o 20. Potem program dla dorosłych, ale mało zapraszanych artystów z zewnątrz. Animacje codziennie w okolicy basenu dla dorosłych. Animatorzy bardzo aktywni i lubiani przez gości. Rasumując: hotel nadaje się do miłego spędzenia urlopu w Hurgadzie, jeżeli zapomni się, że ma 5* i oczekuje się wygód na tym poziomie. Rady dla turystów: wycieczki fakultatywne najlepiej zamawiać w lokalnych biurach w okolicy hotelu (nam sprawdził się agent TOHO) - ceny znacznie niższe, np. całodniowa El Gouna ze snurkowaniem i delfinami (!) na pięknej rafie za 25$ od osoby! Wymiana pieniędzy: kantor w bocznej uliczce (można też rozmienić dolary na drobne 1$). Zakupy: najłatwiej w Carefourze (za funty egipskie) w bocznej ulicy na lewo za Cleopatrą). Klucze do pokoi się rozmagnesowują często i trzeba pędzić do recepcji! - wielokrotnie...
Dużo podgrzewanych basenów - nawet w kwietniu. Hotel dla rodzin z małymi dziećmi. Dobre AI (duży wybór posiłków i napoi). Serwis starający się o zadowolenie klientów. Całodobowe AI i minbarki. Obfitość jedzenia i napoi. Wyjątkowy \'basen relaksacyjny na dachu bloku nr 6. Widoczne są starania nowego kierownictwa hotelu, ale w Egipcie trudno osiągnąć europejskie standardy. Dobra obsługa personelu GR (guest relations) i recepcji.
Położenie między dwoma ulicami - jedna w remoncie - hałas od rana do wieczora. Fatalne pokoje w bloku nr 8 (\'standardowe\') - 3*. Niewiele lepsze w bloku nr 7 (\'superior\') - maks. 4*. Klima zagrzybiona. Wyżywienie niezłe, ale nie zawsze na 5* - podobnie napoje. Najlepsze ciasta. Mała plaża z ogromną liczbą leżaków, brak rafy. Na basenach brak serwisu z rana: pracownicy zajęci sprzątaniem do południa - zamiast do 8 (do otwarcia basenów). Kelnerzy lepiej obsługują, gdy mogą liczyć na napiwki.
Niesamowity hotel bardzo czysty zadbany obsluga jest bardzo miła, kilka restauracji w ktorych każdy znajdzie cos dla siebie, baseny regularnie czyszczone, animacje, wszystko czego potrzebujecie aby wypoczac znajdziecie w tym hotelu. Do tego na plaze 2 minuty pieszo (na plazy takze hotelowa restauracja). Polecam serdecznie
Wszystko
Pokoje w starej częsci (balkon francuski)
Hotel świetny, idealny dla każdego. Mnóstwo basenów, zjeżdżalni, brodzików, leniwa rzeka którą można płynąć przez cały teren hotelu, strefa ciszy, strefa animacji. Każdy się tu odnajdzie. Piękne widoki, z jednej strony góry, z drugiej morze. Plaża jest co prawda 400 m od hotelu ale to żaden problem, można przejść spacerkiem przez piękny ogród lub dojechać busem hotelowym. Na plaży działa hotelowy bar all inclusive więc spokojnie można spędzić cały dzień
czysty, stylowy,świetne baseny, aquapark, widok na morze i góry
nie jest bezpośrednio przy plaży ale to nie problem
Byłam z mężem w hotelu w ostatnim tygodniu października 2018 roku z biura Coraltravel. Dojazd z lotniska do hotelu trwał dokładnie 15 min a z racji, że przyjechaliśmy w nocy to szybko zostaliśmy zakwaterowani. Pokój dostaliśmy dwupokojowy z duża łazienką i balkonem z widokiem na plac zabaw i statek w basenie dla dzieci. W pokoju barek z sokiem, colą i wodą, który codziennie był uzupełniany. Dojście do plaży trwa może ok 5-8 min gdzie należy przejść przez drugi hotel. Plaża niewielka ale każdy chyba znalazł leżak dla siebie. Duży plus dla baru na plaży - dobra obsługa, wszystkie dostępne alkohole i przekąski dla każdego bez ograniczeń. Możliwość chodzenia po plaży ograniczona. Baseny na ośrodku zróżnicowane, każdy miał swoją specyfikę - dla dzieci, dla animatorów, zjeżdżalnie. Na basenie na którym miała panować cisza z racji, że po drugiej stornie BUDUJĄ kolejny hotel tej ciszy zaznać nie można było, słychać ciągle przyjeżdżające ciężarówki, które wiecznie trąbią, i odgłosy typowe dla budowy. Obsługa na barach hotelowych bardzo dobra,przyjazna i miła oczywiście za sprawą dodatkowych $. Bardzo denerwujące były muchy, po prostu plaga much, które nie dawały leżeć w spokoju. Bierzcie ze sobą jakiś spray bo to naprawdę uciążliwe!!! Najgorzej wypadła obsługa w głównej restauracji. Mimo, że byliśmy tylko w dwójkę nie raz musieliśmy sobie sami nakrywać do stołu a nie wspomnę już o napojach gdzie na czas pobytu może dwa razy zapytano nas o to. Często widzieliśmy jak rodziny pięcioosobowe siedziały przy stoliku 1x1m, katastrofa. Jeśli chodzi o jedzenie to bez zarzutów. Smaczne posiłki, dużo wyboru. Mieliśmy all 24h, także o każdej godzinie można było się napić i coś zjeść. W hotelu sami ruscy, niemcy, egipcjanie i dużo rodzin z dziećmi! Wyjazd z hotelu mieliśmy o 19.45 a o 12 musieliśmy oddać pokój. Przy wymedlowaniu gdybyśmy nie zapytali o możliwość dostania ręczników i skorzystania z pryszniców to myślę, że nic byśmy nie dostali. Nie wspomnę już o tym, że przy oddaniu pokoju wyłączają od razu internet, czyli jak mieliśmy wyjazd o 19.45 to od 12 odłączyli nas od świata. Ogólnie hotel jak na naszą opinię to na pewno nie na pięć gwiazdek.
-czystość pokoju - all 24h - smaczne posiłki
- budowa hotelu za drogą - hałas - obsługa w głównej restauracji - muchy lub jakieś inne owady - odłączenie internetu przy wymeldowaniu