W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Plaża piaszczysto-kamienista bezpośrednio przy hotelu
To był mój czwarty pobyt w Egipcie!Nie należę do ludzi, którzy mają wygórowane wymagania względem hotelu, ale jeżeli płace za hotel 5* to moje oczekiwania są wyższe niż w przypadku hotelu 3*. Ten hotel zasługuje najwyżej na 3*.W hotelu brakuje wody, która moim zdaniem jest podstawą. Niestety dostaną ją Państwo tylko i wyłącznie w dniu przyjazdu. Brak animacji i rozrywki w ciągu dnia dla dzieci.All działa do 22.00.Na plaży brak baru oraz prysznica,a przepraszam zaczynali budować jeden.Pokoje o dwustopniowym standardzie nie podawanym w naszych biurach podróży,tzn.pokój STANDARD z widokiem na góry i cały bałagan poza hotelem oraz pokój SUPERIOR z widokiem na basen lub morze.Drugą sprawą jest opcja allinclusive oraz ultra allinclusive.
Organizator ALFA STAR jest mało profesjonalna firmą która za wszelką cenę próbuje sprzedać produkt daleko odbiegający od reklamowanego..Sprzedano nam NIBY ostatnie miejsca w hotelu posiadający 260 pokoi bez możliwości dopłaty do pokoju superior a w rzeczywistości było nas w hotelu tylko sześciu. Sześć osób w całym hotelu to nie żart.Pierwsze dwa dni dostawaliśmy posiłki na talerzach .Nie było bufetu a w podgrzewanym basenie była zimna i brudna woda. Drugiego dnia po rozmowie z rezydentem chcieliśmy opuścić hotel ale kierownik hotelu obiecał nam zmiany. Trzeciego dnia zaczęto podgrzewać wodę w basenie kosztem braków ciepłej wody w łazience.Serwowano również posiłki w formie bardzo mizernego bufetu.,który przekładano jedzenie od śniadania do kolacji,, by nic się nie zmarnowało.Byliśmy z dziećmi w wieku 17 i 19 lat dla ,których jedyną rozrywką było WiFi w Lobby (internet) i zabawa z własną komórką. Baseny z zimną wodą Ii zimna woda w morzu odstraszały od kąpieli.Jedyną wycieczkę jaką udało się nam zrealizować był wyjazd do Jerozolimy.Wyjazd do Petry był nie do załatwienia jak również ,nurkowanie,czy wyjazd na kłady.No nie czarujmy się komu by się chciało coś załatwiać dla 6 osób! Każdy kto już był w Egipcie zna tamtejsze standardy i chyba nie ma złudzeń że się coś zmieni na leprze ale rolą TAK ZWANEGO organizatora wycieczki (ALFA STAR) jest poinformowanie turysty o braku zainteresowania ofertą danego hotelu i ochronie jego interesów, zaproponowanie podobnej oferty lub znaczne obniżce cenowej i RZETELNEJ INFORMACJI O AKTUALNYCH WARUNKACH W TYM HOTELU.Będziemy domagali się odszkodowania za zmarnowany czas i pieniądze na tak zwanym pseudo urlopie .Byliśmy już trzy razy w Egipcie w tym okresie (luty/marzec) za znacznie (ok.1600zł/os )niższą cenę i za każdym razem oferowano nam znacznie wyższy standard a przy braku pogody wiele rozrywek . Odradzamy wszystkim zainteresowanym pośrednika ALFA STAR. i pięć słoneczek przy nazwie hotelu za Last Minute przy cenie 2349zł/os
Malowniczo położony między górami a morzem czerwonym idealny dla gości ceniących spokój.
BARDZO BRUDNO!!!!!! Ciepła woda w kranie tylko od 07:00 do 10:00 i od 18:00 do 21:00 Brudne baseny,pływające liście i śmieci,Brak napojów w pokojach, 1,5 l tylko wody na osobę na tydzień,brak rozrywek opisanych w reklamie organizatora,oferta SPA obejmuje tylko odpłatny masaż i suchą saunę. Stała oferta Menu ryż kurczak i ryba marchew i brokuły cały tydzień, brak restauracji a\'la carte,brak masła, problemy z colą piwem i winem,brak bankomatu
W październiku 2014 hotel otwarto ponownie na przyjecie gości mimo ,że nadal był w remoncie, ogólnym bałaganie. Nieczynny basen, stęchła woda w basenie, potem jego czyszczenie,leżaki zniszczone powodzią w znikomej ilości na plaży. Odradzam ten hotel -być może w przyszłym sezonie będzie spełniał wymogi hotelu 5*-warunkiem jest jego odnowa i oczyszczenie całego kompleksu ze skutków majowej powodzi. Niestety biura podróży typu Itaka ,z której tam pojechaliśmy nie informuje o stanie faktycznym obiektu.
blisko plaży
Hotel zniszczony powodzią w maju, w październiku nie spełniający nawet kategorii 3*
Bardzo, bardzo słaba restauracja, szczególnie jedzenie, co miało znaczący wpływ na ogólną ocenę.
Hotel daleko odbiega od tego do czego przywykliśmy w Hurgadzie czy też w Sharmie, ale i region jest uboższy. Broni się za to przepięknym położeniem - widoki niesamowite! Basen duży i czysty, pokoje przestronne, codzienne sprzątane (zostawiamy oczywiście napiwek). Lobby bar słaby, zaczyna działać późno, a zamykany jest wcześnie! Problemy z klimatyzacją w lobby i w restauracji - nie zawsze włączana, więc pot nas zalewa! Odnośnie restauracji- mężczyźni - zabierajcie długie spodnie, bo z kolacji będą nici, chyba, że dokonacie zakupu kultowych już spodni w kratę za 30$ w hotelowym sklepiku. My stoczyliśmy o to walkę z menagerem, który nie wpuszczał nie stosownie odzianych panów! Baza wypadowa na wycieczki-doskonała. Jeżeli chcecie zrobić drobne zakupy, jedźcie do hotelu Sofitel pod grotę solną - tam jest małe centrum. Dojazd załatwicie sobie w biurze obok recepcji u Mahometa - 25$ w obie strony. Obsługa miła i uczynna. To chcieliśmy, zobaczyliśmy i wróciliśmy zadowoleni. Osobom nastawionym na rozrywkę, nocne balangi, itp. - stanowczo odradzam, w Tabie zwiedzamy i relaksujemy się. Życzę miłych wrażeń.
Największe wady: - okropny serwis (ludzie) - brak animacji (1 raz dziennie aqua-aerobik i już) - złe wejście do morza (kamienia) - mało barów (np. nie ma picia na plaży) - zawsze problem z odpływającą wodą w łazience - AI tylko do 22:00
Spędziliśmy w hotelu tydzień,hotel jest ładny b.europ,ma super pokoje z łaz.które są codziennie sprzątane okolica nieciekawa- pustynia wokół ale Góry Synaj robią wrażenie- widoki niecodzienne, nie ma gdzie wyjść lub nawet pojechać . To co najbardziej nas wkurzało to zbyt duża opieszałość wobec gości jak na tak nowy i pracujący na swoją opinię hotel,np.w pool bar napoje miały być serwowane do zach.słońca- kiedy słońce było wysoko nad górami napojów już nie było, pizza tam była niejadalna all inclusive kończyło się o 22-o 21.50 już nic nie podawano- w takich momentach jako goście hotelu 5* czuliśmy się idiotycznie bo jak chcieliśmy coś wyegzekwować to dochodziło do niepotrzebnej wymiany słów,większość kelnerów ok co niektórzy robili łaskę
witam właśnie wróciłam z tego hotelu,cóż spędziłam tam 2 tyg.i pragnełam wrócić do domu!w nasenie grzyb i zielona woda cała rodzina po wyjsciu z basenu miała uczulenie,all inclusive do 22,bar na basenie do 18 i robią straszną łaskę z podaniem czegokolwiek,nie ma toalet na basenie,prysznic na plaży powstal w dniu mojego wyjazdu,nie ma siłowni,nie ma pomostu na plaży,jedzenie wskali od 1:10 na 4,pracownicy hotelu w skali od 1:10 na 3, paru miłych,jestem rozczarowana i zniesmaczona,nie daja wody do pokoju,codziennie trzeba było się kłucić o rzeczy które się należały w opcji all inclusive-nie polecam absolutnie.SZKŁO I TALERZE BRUDNE.
do hotelu Swiss inn Tabie trafilismy przypadkiem (w zamian za kogos, za 1/4 ceny), w lutym tego roku (ferie inaczej:). hotel nowiutenki, w ktorym gdzie niegdzie jeszcze dopieszczano niektore rzeczy. Pokoje bardzo duze, jak i łazienki, naturalnie codzienie sprzatane. Wyzywienie - rewelacja, duzy wybor smaczne swieze (nasz maluch nie zalowal sobie w restauracji i nie bylo problemow zoladkowych). plaza przy hotelu, zadbana, duza, lezaki, parasole i wiatrołapy (bardzo sie przydaly). obsluga hotelowa bardzo sympatyczna. jedynie dojazd z lotniska dlugi (jak dla rodziny z malym dzieckiem), ale Egipt na pewno wybierzemy ponownie. polecam dla ceniacych spokoj, rodzin z malymi dziecmi (duzy teren do spacerowania), chcacych zwiedzac