2481 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
pokoj wygodny posilki b.dobre ,obsluga uprzejma i fachowa
umiejscowienie ,wszedzie blisko .
pokoj od ulicy
Moj 3 pobyt w hotelu Topaz. Zapewne nie ostatni. Bardzo dobra lokalizacja. Przystanki autobusowe - zarowno w kierunku Valletty oraz przeprawy promowej na Gozo - w odleglosci okolo 10 minut. Bardzo dobrze wyposazony sklep Eurosaver 5 minut od hotelu. Serwis pokojowy kazdego dnia. Sejf w standardzie. Okolo 15 - 20 minut od plazy.
Dobra relacja jakosc - cena.
3 windy to jednak za malo na tyle pięter.
niestety, głównie minusy: - szfankujące wifi - czuć wilgoć w pokoju - wyciekająca woda spod wanny
- niska cena - lokalizacja - miła obsługa
j.w.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Byliśmy w 2 os. a dostaliśmy apartament dwupokojowy na 3 piętrze z widokiem na basen i dużym tarasem. Pokój codziennie sprzątany z wymianą pościeli i ręczników. Klimatyzacja i wi-fi działały bez zarzutów. Jedzenie dobre, każdy z pewnością mógł wybrać coś dla siebie. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma i pomocna.. Położenie hotelu, dla chcących poznać Maltę, rewelacyjne. Do przystanku autobusowego 3 minuty, autobusem za 2 euro (bilet 2 godzinny, albo 21 euro tygodniowy) można dojechać w każde miejsce na wyspie.
Czystość. Położenie hotelu- świetna baza wypadowa. Obsługa hotelowa. Duże wrażenie chyba na wszystkich gościach zrobiła przygotowana przez obsługę kolacja przy basenie.
Jedynym utrudnieniem, było to, że zamknięto wyjście na taras z budynku (pokój T301) i żeby dostać się na basen czy do restauracji musieliśmy przechodzić przez hol recepcyjny i kluczyć po wąskich korytarzach w drugim budynku.
Hotel stary, pokój nieremontowany. Obsługa miła i profesjonalna. Dobre śniadania, okropna kawa! Klimatyzacja wysłużona i słaba. Czyściutko. Nie istnieje pojęcie ciszy nocnej co dla jednych może być zaletą, dla innych wadą. Hotel ma 3 *, nie 4 jak tu podano.
Wszędzie blisko :) Uprzejma i pomocna obsługa.
Pokój nieremontowany od ubiegłego stulecia. Klimatyzacja też muzealna.
Hotel wyremontowany z zewnątrz, wewnątrz dość zniszczony. Wąskie, duszne korytarze, 4-osobwe zniszczone windy, miejscami nieprzyjemne zapachy. Opinie gości mogą bardzo się różnić ponieważ hotel ma część pokoi wyremontowanych, a część w bardzo słabym stanie. Otrzymaliśmy mały pokój z 4 łóżkami (nr 3344), w którym ciężko było się mijać, z obdrapanymi meblami i starą łazienką. Klimatyzacja hotelowa starego typu, bardzo głośna, bez możliwości regulacji stopnia nawiewu.
1. basen zewnętrzny, leżaki, parasole 2. śniadania (jajecznica, jajka sadzone, w koszulkach, fasola, kiełbaski, dużo sałatek) 3. automaty z napojami i słodyczami 4. lokalizacja 5. sprzątanie, wymiana ręczników, pracownicy
1. w opcji HB brak napojów do obiadokolacji 2. głośna i przestarzała klimatyzacja 3. stare wąskie korytarze 4. niektóre pokoje do remontu 5. zapach starego hotelu
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym Hotelu -dobra baza wypadowa, blisko przystanek ,pokoje bardzo wygodne ,czyściutko ,codziennie sprzątane wymiana pościeli i białe ręczniki ,miła i pomocna recepcja ,polecamya
dobra lokalizacja ,czysto
otoczenie
Hotel znajduje się blisko centrum, dobry jako baza wypadowa. Wieczorem w hotelu nie dzieje się nic, nudy... Brak możliwości wypożyczenia ręczników na basen. Okropna kawa do śniadania, której nie dało się pić.
Duży basen.
Monotonne śniadania, w ciągu 9 dni podawano to samo.
Pobyt w hotelu kupiony bez wyżywienia. Polecamy restaurację Ta\\\' Pawla ok 10min spacerem od hotelu, a w szczególności Fenka i Braggioli, a na deser Imqaret. 3-daniowe \\\"Maltese menu of the day\\\" nie do przejedzenia dla jednej osoby. Po Malcie można spokojnie podróżować lokalnymi autobusami (21 euro za 7-dniową kartę na autobusy bez limitu). Bugibba to niezła baza wypadowa w inne części wyspy. Sama miejscowość to plac budowy. Podczas spacerów widać sporo śmieci, mieszkańcy wystawiają worki bezpośrednio na chodniki. Pobliskie plaże w porównaniu z polskimi wypadają bardzo blado. Atrakcje historyczo-przyrodnicze na 5! Polecamy wycieczkę \\\"Perły Malty\\\" z polskim przewodnikiem. Ogólne wrażenia na +++, bardzo chętnie jeszcze kiedyś odwiedzimy Maltę. Listopad 2019
- pokoje sprzątane codziennie - dobra lokalizacja, bezproblemowa komunikacja autobusowa z większością atrakcji wyspy - czajnik, lodówka, sejf, kubki na wyposażeniu pokoju - bardzo pomocna pani z Polski pracująca na recepcji hotelu - basen zewnętrzny i wewnętrzny - sklepy spożywcze, kino, zaplecze gastronomiczne w pobliżu hotelu - wygodne łóżka :) - pokój z widokiem na basen zewnętrzny
- łazienka old schoolowa (lata 80-90) - w ciągu 10 dni pobytu 2 głośniejsze imprezy w restauracji hotelowej (kończyły się ok. 1:00, ale tragedii nie było)
bardzo uprzejmi i pomocni pracownicy hotelu, dobre położenie, jako baza wypadowa do zwiedzania Malty
Ogólnie Ok jest co zwiedzać fajne wycieczki jedzenie dobre
Dobre położenie wszędzie blisko miła obsługa w recepcji półka
Pokoje lata 80 ale czsto
Jestem zadowolona z mojego popytu w hotelu The Topaz. Miła obsługa, pokój był codziennie sprzątany, pościel i ręczniki wymieniane. Nie mieliśmy z niczym problemów. Korzystaliśmy z komunikacji miejskiej, przystanki były blisko, obojętnie na który chcieliśmy się udać. Niedaleko było parę sklepów, w których można znaleźć nawet polskie produkty. Do morza ok 1 km, prosta droga. Denerwujące były poranne autobusy, często trąbiły i mając pokój od strony basenu było to słychać. Wieczorami było słychać rozmowy młodych, który rozkładali się na leżakach.. Z drugiej hotelu strony był spokój.
blisko przystanki autobusowe, nie ma tłumów w około hotelu, nie ma aż tak daleko do morza, duży basen i duża ilość leżaków
ranne autobusy podjeżdżające pod hotel, nudne jedzenie
Wakacje w lipcu 2019. Malta jako wyspa jest super, ale hotel omijałabym z daleka. Jak za taką cenę można wynająć sobie mieszkanie w spokojnej okolicy. Z basenu ciężko skorzystać bo w lipcu były obozy językowe i niestety ciągle było głośno nawet w nocy. Wyjazd z dwójką małych dzieci, a dostalismy pokój z daleka od głównej recepcji i basenu za to przy wydzierających sie małolatach. Klimatyzacja bardzo głośna więc nie dało się wytrzymać przy włączonej. Wi-fi niestety nigdzie nie działało kiedy była potrzeba. Pokoje czyste i sprzątane codziennie.
dobre położenie
Klimatyzacja działa bardzo głośno więc spać się przy niej nie da. Otworzyć okna również nie da bo w hotelu latem przyjmują obozy i ciągle wydzierają się nastolatki. Wi-fi to nawet w głównej recepcji nie działa.
To był BARDZO DOBRY wybór - przede wszystkim jako baza wypadowa do zwiedzania - a wierzcie mi, 10 dni to zdecydowanie za mało. Tak samo trzy gwiazdki - też za mało - pod każdym względem. Pokoje codziennie sprzątane; i te białe mięciutkie ręczniki aż się prosiły, żeby się nimi okręcić... A w recepcji Pani Kasia -Opiekuńczy Anioł, szczególnie tych wszystkich, którzy mają problemy językowe - ale nie tylko. Walcie do Niej jak w dym - dostaniecie fajne mapki wskazujące kierunki i numery autobusów. PANI KASIU - TAK TRZYMAĆ.POZDRAWIAMY I DZIĘKUJEMY. Na przystankach(wszystkie blisko hotelu) rozkłady jazdy dość dokładne, można na nich polegać. W sklepiku - ok. 100 m na prawo od hotelu kupicie 7-dniowy nielimitowany bilet (21E) . Dołóżcie do tego przewodnik z EMPIKU i Malta + Gozo należy do Was. Słowo daję, pełen komfort - widziałam w różnych miejscach polskie grupy, biegające z wywalonymi językami za przewodnikiem, bo trzeba było zrealizować program a żar lat się z nieba - współczuliśmy im bardzo. A teraz kilka słów o HB - pełen wypas - dużo, smacznie i wykwintnie. Pozdrowienia dla Panów od pysznych omlecików... Naprawdę, ten hotel zasługuje na wielkie pochwały, pomimo że spędzaliśmy w nim mało czasu. Gdybyśmy kiedyś trafili na Maltę i pewno wybralibyśmy ten hotel.
1.Położenie - blisko przystanki autobusowe 2. Obsługa - recepcja, restauracja, personel sprzątający 3. Menu restauracyjne
Nie dopatrzyłam się żadnych wad
Nie mogę się do niczego przyczepić. Wszystko adekwatne do swojej ceny. Jeżeli znów bym się wybierał w to miejsce, nie miałbym nic przeciwko znów trafić do tego samego organizatora, hotelu i linii lotniczych. Posiłków nie miałem wliczonych w cenę, więc nie mogę się na ten temat wypowiedzieć.
Położenie, standard pokoju.
WiFi czasem przerywało/zamulało, ale nie stwarzało to większych problemów.
Dostałam pokój bez balkonu z widokiem na schody przeciwpożarowe i dach ze stertami śmieci oraz budowę.
Świetna baza na zwiedzanie wyspy. Warto kupić tygodniowy bilet bez limitu i zjeździć wszystkie strony Malty. Sam Hotel niczego sobie, czysto, sprzątany codziennie i ręczniki też wymieniane, klimatyzacja, dobry Internet, basen zewnętrzny niezłej wielkości i schludny z leżakami ale w kwietniu była lodowata woda. Basen wewnętrzny można pominąć (wielkość 3 Jacuzzi). Dobra czekolada w automacie przy recepcji, pracownicy bardzo mili i pomocni, nie ma dodatkowych opłat, ograniczeń itd.. Na dole lokal z pyszną sycylijską oryginalną pizzą. Do supermarketu taniego 3 minuty, tyle samo do przystanku z którego dojedziesz na Gozo, Valetty czy Ghajn Tuffieha. Generalnie polecamy dla zwiedzaczy, nie polecamy na leżakowanie i all-inclusive. NIE MIELIŚMY POSIŁKÓW ALE TRZEBA DAĆ OCENĘ WIĘC WYSTAWIAM 7.
Miła obsługa, dobry Internet, czysto, codziennie sprzątane i ręczniki wymieniane, lodówka, gniazdo na polskie urządzenia, przechowalnia bagażu za darmo po wymeldowaniu.
Basen wewnętrzny malutki, basen zewnętrzny w kwietniu lodowata woda.
Marzec dla nas temperatury odpowiednie , tzn max 25 stopni . Baseny nas nie interesowały . Zwiedzaliśmy Maltę . Hotel ze śniadaniami super .
Wszystko Ok
Chyba brak
Ogolne wrazenie dobre,jestesmy ogolnie zadowoleni z wyjazdu,zaskoczeni wysoka temperatura w kwietniu,swietna komunikacja na Malcie
Blisko do autobusu
Kiepska dzielnica
problem, woda w kranach slona, gdy wleje sie i zagotuje w czajniku, nie da sie pic. internet prawie w ogole nie dziala , wifi, a recepcja twierdzi ze to nieprawda,
Tripadvisor