11140 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Pokój okazał się komfortowy, ale głośny (jakiś agregat na zewnątrz). Nie było problemu z zamianą - najpierw przedstawiono do akceptacji.
Rozległy teren. Dwa baseny: jeden dla dzieci drugi dla dorosłych (cichy). 20 minut do zatoki Mubaraka w której są żółwie, krowy morskie i rafa. Rafa przyhotelowa wielce ok.
brak
Hotel położony w pięknym ogrodzie, cisza, spokój, przy pięknej plaży z pomostem. Możliwość spaceru do Zatoki Mubarak.
Przytulność, spokój, obsługa hotelowa bardzo przyjazna i pomocna
Wszystko na wysokim poziomie
Hotel ma swoje lata, ale dobrze utrzymany, świetna obsługa , bardzo dobre posiłki. Oferty hotelu (m.in. quady) godne polecenia.
Bardzo dobre kolacje w restauracjach tematycznych (polecam egipską), rafa koralowa oraz pobliska zatoka żółwi gdzie można (nam się udało), spotkać krowę morską.
alkohol taki sobie ...
Byłem już kilka razy w Egipcie ale ten obiekt jest jednym z najlepszych w jakim odpoczywaliśmy , oceniam jako całość na 9,5/10
Położenie,blisko lotniska,piękna plaża,dobre posiłki zwłaszcza dużo ryb i owoców morza,podgrzewane baseny, miła obsługa,czysto jak na warunki w innych hotelach
Trudno się do czegoś przyczepić bo to nie apteka tylko rozległy ośrodek wypoczynkowy. Subiektywnie wad nie widzę.
Jest tu wszystko, czego potrzebuję, żeby aktywnie wypocząć w pięknym i przyjaznym miejscu. Z pewnością będę tu wracać....
Położenie hotelu, obsługa wyżywienie, animacje, dostęp do rafy koralowe, zatoki Mubarak. Polecam masaże w Spa
Brak
Hotel czysty i zadbany. Piękna rafa, obsługa uśmiechnięta i pomocna. Pyszne jedzenie bez obawy o problemy żołądkowe .
Czystość, cisza i piękny ogród.
byłam z mężem koniec lutego i początek marca , dwa tyg . Ja drugi raz w Egipcie , maz pierwszy . Hotel dla nas zasługuje mak na 3 gwiazdki , widac wszędzie lata użytkowania . Chodniki na terenie obiektu , a jest ich b duzo , wymagają naprawy .linie informujące o schodkach lub progu wytarte , a w słońcu słabo widac spadek chodnika , .zgłosiłam ten problem na recepcji , bo sama mało nie upadłam , tuz przy basenie głównym , bez rezultatu . Nikt nie pomalował na świeżo . Dalej internet w lobbi to porażka , prawie nie chodził , za duzo osob chcących z niego korzystać , trzeba było uzbroić sie w duza cierpliwość i miec duzo czasu zeby otworzyć maile . Nastepnie inwazja ….. m u c h …. tak , takich domowych , płaza czy basen , nie mozna było spokojnie wyleżeć na leżaku choc minuty bez odpędzania sie od nich . Ponoć pryskali , ale bez rezultatu . Jak dowiedziałam sie od pani która pracowała w hotelu a była pośrednikiem miedzy hotelem i gościem mieliśmy szczescie bo dwa tyg wczesniej było ich tak duzo ze niemożliwie było nawet jeść . Notabene w lobbi przez cały nasz okres widzieliśmy pracownika hotelu któren t y l k o zabijał muchy elektryczna łapka . Jedzenie ok . Dobra kawa . Teren ładny mnóstwo kolorowych kwiatow . Obsługa perfect . Wycieczka do Luxor tragedia , 7 godz jazdy w jedna strone autobusem nie wygodnym , nogi skulone , ubikacja w autobusie nie wchodź , bo z muszli sedesowej mało nie wylewała sie zawartość , wiem ze dzieciaki nie mogły korzystać . Nastepnie kilka wycieczek na raz przy obiektach , trudno było słyszeć swojego przewodnika . Pływanie łódka po Nilu nastepne nieporozumienie , za 7 $ od osoby miało byc 25 min , a moze bylismy ok 7 - 10 min . Nie było czasu nawet na obiad , 30 min na zjedzenie a trzeba było stać w długiej kolejce zeby dostać sie do bufetu . Pare wycieczek znów na raz . Zmeczeni po 21 godzinach wrocilismy do hotelu , ubywając z kieszeni po 125 $ na lepka .
miła obsługa , duzo leżaków na płazy , sliczny teren hotelu , ogródy kwiatowe wokol budynków
muchy , muchy ……. basen i płaza , b słabe W- F w lobby …, jedzenie ok , chodniki do naprawy , , b duzo dni wietrznych
Położony blisko przepięknej rafy koralowej, obsługa sprzątająca pokoje bardzo miła i starająca się sprzątać dokładnie, piękny zadbany ogród, obsługa w recepcji bardzo miła i pomocna Łazienka brzydka z prysznicem nie do zaakceptowania w 5-gwiazdkowym hotelu, umeblowanie pokoju zniszczone, telewizor z \\\"przed wieków\\\" kiepsko odbierający, łóżko zarwane, skrzypiące przy każdym ruchu, obsługa w restauracji na niskim poziomie. Polecam ze względu na rafę koralową!!
Położony blisko przepięknej rafy koralowej, obsługa sprzątająca pokoje bardzo miła i starająca się sprzątać dokładnie, piękny zadbany ogród, obsługa w recepcji bardzo miła i pomocna
Łazienka brzydka z prysznicem nie do zaakceptowania w 5-gwiazdkowym hotelu, umeblowanie pokoju zniszczone, telewizor z \\\"przed wieków\\\" kiepsko odbierający, łóżko zarwane, skrzypiące przy każdym ruchu, obsługa w restauracji na niskim poziomie.
w marcu poleciałem i już na lotnisku bałagan spowodowa przez 3rezydentow z firmy sun and fan którzy kierowali do niwelasciwego autobusu zadnej pomocy przy przenoszeniu powtornym walizek przy rezerwacji hotelu prosiłem o zmiane pokoju co miało być przekazane rezydentowi ten o niczym nie wiedział i oczywiście nic nie można było zmienić a dla polakow przygotowano pokoje z widokiem na parking lub urządzenia chłodzące nigdy więcej nie pojade z tym biurem ani nie będę rezerwowal przez portal wakacje wole zaplacic wiedcej i mieć serwis jaki daje neckerman lub tui a ten hotel to gora 3 gwiazdki przy posiłkach o cebule trzeba było prosić /wydawana tylko przy makaronach/ no i ciagle awarie automatow do gorących napoi jednym słowem szkoda slow
w miare dobre jedzenie
brud w pokojach
Tripadvisor