7,0 / 10

Dobry
91%
poleca ten hotel
Opinie o hotelu Tropicana Tivoli
Egipt / Sharm el Sheikh

Tropicana Tivoli: budynek główny, basen

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 38 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 5.6
    Hotel

    • 6,8 Basen
    • 7,3 Obsługa
    • 4,7 Rozrywka i animacje
    • 4,0 Sport
    • 4,9 Udogodnienia dla dzieci
  • 7.1
    Pokoje

    • 7,5 Czystość
    • 6,2 Łazienka
    • 7,7 Wielkość
    • 6,9 Wyposażenie
  • 6.5
    Położenie

    • 6,4 Atrakcje w okolicy
    • 7,5 Ciche i kameralne położenie
    • 7,2 Możliwości komunikacyjne
    • 4,8 Odległość od plaży
    • 6,7 Restauracje/bary w okolicy
  • 7.9
    Posiłki

    • 7,9 Ilość
    • 8,3 Jakość i smak
    • 7,9 Obsługa/serwis
    • 7,0 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Blisko centrum (ok. 6 km od Naama Bay)
  • Świetna obsługa kelnerska
  • Obfite posiłki
  • Bardzo smaczne posiłki
Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

Dodane przez          
 
  • 7,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    a.raczko
    Para
    Pobyt: Marzec 2015

    • Poleca hotel dla
    • Aktywnych
    • Zalety Czyściutka restauracja ,w czasie kolacji na bieżąco zmieniane obrusy na stołach, a nie zamiatane ścierką po poprzednich gościach, co zwykle jest w hotelach 4 i 5*jedzenie bardzo dobre, nikt nie chorował. Bardzo dobrze zaopatrzony bar przy basenie zarówno w jedzenie jak i napoje
    • Wady za 10eur apartament przy basenie na piętrze,duży ale brudne okna,jeżeli powiesisz na drzwiach,,posprzątaj mój pokój,, to będzie posprzątany

    Byliśmy w tym hotelu już trzy razy , bardzo polecam dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny tryb życia oraz dla ceniących spokój. Nowobogaccy nie mają tam czego szukać

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    LOKA
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Październik 2014

    • Zalety kameralność
    • Wady brud, klejące i lepiące się od brudu meble, dziurawe materace, brudne ściany, syf w łazienkach, obsługa fatalna chyba przypadkowi ludzie, nieprzeszkoleni w swoich zakresach obowiązków, manager nie traktuje klienta poważnie-nie reaguje na zgłoszenia

    Najwidoczniej hotel przeznaczony do likwidacji ponieważ nic nie jest remontowane, manager to przypadkowy człowiek, który nie rozumie na czym polega ten biznes Trochę chęci, zaangażowania pracowników i nakładów na remont a byłoby to świetne miejsce do spokojnego, komfortowego wypoczynku ale najwyraźniej nikomu na tym nie zależy. Jedynie Rezydent to super człowiek , dbający o klienta i na szczęście po 2 dniach starań (i naszej męczarni) załatwił nam inny hotel, do którego niestety musieliśmy dopłacić. Kochani nie marnujcie zdrowia , nerwów a przede wszystkim urlopu, którego mamy tak mało i czas ten powinniśmy miło spędzac i za takie pieniądze w w przyzwoitych warunkach czyli na pewno nie w TIVOLI .

    Opinia dodana:
  • 4,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Tadeusz
    Para
    Pobyt: Październik 2014

    • Poleca hotel dla
    • Par

    Hotel adekwatny do ceny:) jedzenie w restauracji w miarę dobre i urozmaicone tygodniowy pobyt udany.Dla osób zbyt wymagajacych nie polecam. Plaża hotelowa z dowozem busem. Jesli chcesz wygodnie taxi z pod hotelu 20 LE My jezdzilismy też na inna plażę RIF płatna 30 LE jest tam bardzo glęboka woda i piękna rafa do snurkowania:) W hotelu jest bardzo zadbany duzy basen. Nie jest daleko też do miasta. Jak zostawisz sprzatającemy 1 $ to masz super wysprzatane. kelnerzy nie namolni i mili.

    Opinia dodana:
  • 6,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Małgorzata
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Lipiec 2014

    • Wady kradną gdy tylko mają okazję, a niestety mają ich wiele

    okradziono mnie już pierwszego dnia gdy wyszłam na śniadanie - z pokoju zginął mi telefon komórkowy (samsung gallaxy ) i złota bransoletka.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Anna
    Singiel
    Pobyt: Wrzesień 2014

    • Poleca hotel dla
    • Nastawionych na zwiedzanie
    • Wady Hotel nie ciekawy, brak animacji, brzydka plaża

    Nie polecam tego hotelu zwłąszcza za cenę pow 1300 zł

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    kasia i mateusz
    Para
    Pobyt: Październik 2014

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój
    • Zalety zalet to ani hotel ani plaża nie posiada, brudno , plaża okropna
    • Wady Pokoje brudne, wogóle nie sprzatane, ubikacja nieszczelna, fekalia wylewaja sie na łazenke, brakuje ciepłej i zimnej wody,Brakuje krzesełek na balkonach

    Hotel obecnie brdzo zaniedbany, jedzenie monotonne, brak masła, omletów tylko ziemniaki i ryż,Pokoje wogóle nie sprzatane, o papier toaletowy nalezy sie prosic mimo zostawienia 1$ dl sprzatacza. Kiedys były stoliki i krzesełka na balkonach a teraz już ich nie ma , ręczniki i pościel bardzo brudna , szara jakby nie prana tylko płukana.Okropne!Bylismy we dwoje a ręcznik dostawalismy tylkojeden.O wszystko należało sie upominac, brak zarówek w lampach.Plaza to koszmar , leżak przy leżaku wyznaczone miejsca -lepsze dla włochów za opłata. oczywiście ręczników przy basenie również brakuje.Bardzo duzo i w basenie i w morzu egipcjan.W hotelu troche polaków, rosjan i bardzo dużo egipcjan, brak polskiej telewizji.Ogólnie oceniam hotel negtywnie inie polecam go nikomu.

    Opinia dodana:
  • 3,9 / 10

    ewa i adam
    Para
    Pobyt: Wrzesień 2014

    • Zalety Zalet nie zauważyłem, brudne pokoje, daleko do plaży, jedzenie bardzo słabe
    • Wady Pokoje nie sprzątane,

    Ogólnie gdyby nie pogoda hotel nie jest godny polecenia. Rezydentka w ogóle nie zainteresowana nami, tylko sprzedażą wycieczek,

    Opinia dodana:
  • 6,6 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Andrzej
    Singiel
    Pobyt: Grudzień 2012

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój

    Podobała mi się czystość, przestrzeń i niska zabudowa - w ten sposób nawet w grudniu przez nieliczne 8 godzin słonecznych można się opalać. Obsługa średnia, ale najgorzej jest na plaży, która mimo pięknej, choć lekko zniszczonej rafy ma fatalną obsługę - do tego stopnia, że za leżak bezpośrednio przy morzu żądają, abym wydał 4 dolary na ich piwo. A w ostatnim dniu to już przeganiali mnie ze wszystkich leżaków, choć w wycieczce, za którą zapłaciłem miały być one bezpłatne! W efekcie zostawiłem rzeczy na przechowanie koleżance i aby się opalać popłynąłem 2 plaże dalej. Dlatego odradzam jakiekolwiek bakszysze dla tak chciwej obsługi i jakiekolwiek masaże, niech oduczą się tak nieuprzejmego i agresywnego zachowania.

    Opinia dodana:
  • 4,8 / 10

    Karla

    Generalnie jeśli chodzi o organizatora -Exim tour - jestem bardzo zadowolona. Opieka guida była bardzo pomocna i Jemu należą się wielkie podziękowania. Co do reszty to powiem tylko tyle, że poleciałam tam aby ponurkować a nie spędzić czas relaksując się, gdyż nie byłabym zadowolona. Zjadłam ze 2 posiłki-typowa egipska kuchnia, klimatyzacja działa, tv również.. Sprzątacz :) beznadziejny! I całe szczęście, że chciałam tam tylko "koczować" gdyż nawet "tubylcy" oceniają ten hotel kiepsko. Generalnie jest to miejsce dla bardzo niewymagających klientów. Nie wrócę tam na bank! Plusem będzie to , że położenie jest bardzo satysfakcjonujące-blisko do portu(info dla nurków) obok ze 2 kluby nurkowe więc nie trzeba się zapuszczać do namaa bai by wykupić nurkowania. Ale rodzinnie-słabo. Gośćmi hotelowymi sa zazwyczaj Arabowie, Rosjanie i to byłoby na tyle!

    Opinia dodana:
  • 7,3 / 10

    aga
    Para
    Pobyt: Listopad 2011

    • Poleca hotel dla
    • Aktywnych

    hotel czysty i zadbany polecam dla ludzi ,którzy lubią cisze i spokój za rozsądne pieniądze my akurat nastawilismy sie na zwiedzanie i potraktowaliśmy jako baze hotelową, zima w Egipcie to dobry okres do zwiedzania wycieczki natomias kupowalismy @ egyptsharmtrips na ich stronie znależlismy duzo ciekawych ofert z czego wybraliśmy tylko co prawda 2 ale warto było

    Opinia dodana:
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi