3440 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Odradzam pobyt w tym hotelu -Jedzenie codziennie to samo odgrzewane i podane w innej formie co było widać i czuć -odnośnie przekąsek podczas naszego pobytu Były dostępne tylko w jednym dniu (pancake z czekoladą lub pizza) - W barze wieczny problem z dostępem do napojów, często brudne kubki i wyczuwalny smak płynu do mycia - kubki plastikowe stare, popękane, których ciagle brakuje - klimatyzacja ledwo co działa - słabe animacje - muzyka w ciągu dnia jest naprawdę fajna Póki nie przychodzi DJ który powinien miksować soki w kuchni a nie muzykę - silownia płatna 10€ za dzień (na silowni kompletny brak klimatyzacji )
- Blisko lotniska - basen - plaża - miła obsługa
- Tragiczne jedzenie - brak przekąsek ! - klimatyzacja(nie działa) - problem z napojami - słabe animacje - tragiczny DJ -
Pomimo sporej ilości negatywnych opinii i tak wybrałam ten hotel. Wizualnie bardzo ładnie, eleganckie wnętrza, duży basen. Jeżeli chodzi o czystość w pokoju...Niestety u nas pościel nie była zmieniana (mimo napiwków). Bar na plaży totalna pomyłka, serwowali tylko piwo i sok pomarańczowy, czasem też wino. W głównym barze znajdującym się przy basenie wiecznie brakowało alkoholu do zrobienia drinków. Najczęściej był gin i wódka. Około godziny 17 kończyła się limonka do drinków i nie było już jej do zamknięcia baru. Jedzenie mdłe i bez przypraw, często mięso było zimne. Przekąski bardzo słabe, momentami chodziłam głodna. W hotelu odczuwalny był brak klimatyzacji, na szczęście w pokoju działała.
Piękny czysty duży basen, korty tenisowe, duże wygodne łóżko.
Jedzenie i bar.
Pobyt oceniam na bardzo udany. Jedzenie bardzo urozmaicone - codziennie kilka rodzajów mięs, dodatków, sałatek, ryby, owoce morza, grill. Mnóstwo deserów, zawsze owoce tj. arbuzy, brzoskwinie, jabłka. Codziennie do lunchu i kolacji kilka rodzajów lodów. Dziwią mnie wpisy, że ktoś dostał pokój na basen a nie na morze - to nie jest możliwe, bo budynek jest tak usytuowany, że wszystkie balkony mają widok na morze. Pokoje są codziennie sprzątane i codziennie wymieniane są ręczniki. Obsługa przemiła (jeszcze w żadnym innym kraju nie spotkałam się z tym) i niezależnie od tego czy da się napiwek. Plaża jest bardzo ładna, przeszliśmy kilkaset metrów dalej i już nie była ładna, widać, że hotel o to dba. Miejsce na leżaku na plaży zawsze znajdzie ktoś z obsługi nawet jak przyjdziesz o 11. Przestrzenie wspólne pięknie zaaranżowane i czyste. Napoje gazowane markowe nalewane z oryginalnych butelek. Byliśmy w czwórkę i nikt nie miał problemów gastrycznych.
pokoje bardzo gustowne, czyste, łazienki nie są najpiękniejsze ale czyste; codziennie animacje na basenie i wieczorem, muzyka na żywo, wieczór folklorystyczny, konkursy; obsługa porozumiewa się po angielsku i francusku, bardzo dobre jedzenie
alkohol bardzo słabej mocy, sprawdziliśmy to np. wódka rozrobiona w proporcji 1:3 (dla jasności wódki jest tylko jedna z trzech części :-)))); wanna w łazience z niezbyt estetyczną zasłonką, muzyka na Show Time gra bardzo głośno do 23.
Hotel 5 gwiazdek maksymalnie 2 wieczne problemy ze szklankami sam plastik chyba ze dostawało się napiwek to jakaś szklana szklanka się znalazła. Kelnerzy liczą tylko na napiwek bez niego nawet cię nie zauważają. Mycie kubków było tragiczne w brudnej wodzie i podawane ponownie dla klienta. W podawanych daniach trafiały się kawałki szkła i porcelany. Jedzenie koszmarne codziennie to samo zero smaku tylko i wyłącznie ze względu na głód zmuszałem się tam jeść. Wieczny brak leżaków jak nie wstałeś o 7 rano to wszystko już było zajęte. Ogólna ocena to minus 1 Czytałem przed wyjazdem te wszystkie opinie które były na tak i na nie postanowiłem zaryzykować i się przeliczyłem. Ci ludzie co maja dobre opinie o tych hotelu i wychwalają to chyba same fake są bo wszyscy ludzie z którymi tam rozmawialiśmy to byli zawiedzeni i nigdy tam już nie będą chcieli wrócić!
Jedynie Animatorzy byli na prawdę fajni nie oczekiwali nic w zamian
Częsty brak ręczników Lodówka od początku była zepsuta pomimo uwag i zapewnień ze będzie naprawiona przez 11 dni nic się nie zmieniło Brak miejsc na leżakach Nagły wybór napojów i bardzo słabe alkohole Bez napiwku to zdażało ze nie chcieli nalewać nic lepszego I mogę wymieniać tego w nieskończoność
Hotel na europejskie 3* a nawet 2*!! obsługa dno, jedzenie dno, higiena dno, kubki myte w brudnej wodzie. przed wakacjami sprawdzaliśmy opinie i było dużo negatywnych, lecz chcieliśmy sami sprawdzić, bo często są zle opinie a hotel fajny. Tutaj naprawdę omijać szerokim łukiem. Obsługa miła dopiero przy podaniu wcześniejszego napiwku.
Animatorzy to jedyna zaleta tego hotelu
Praktycznie wszystko
Najgorszy hotel w którym byłam. Do hotelu dotarliśmy około godziny 11. Założono nam opaski, ale powiedziano nam, że w hotelu nie ma jedzenia, nie ma brunchu i że trzeba czekać na lunch, aby coś zjeść, mieliśmy tylko dostęp do napojów w barze. Po obiedzie udaliśmy się do recepcji, ponieważ nadszedł czas, aby zameldować się w pokojach. Początkowo przy zamawianiu biletu zależało mi na tym, aby pokój miał widok na morze, więc dopłaciłam za tę opcję. Na moim voucherze hotelowym było wskazano - widok na morze i widok na basen, pokój 3os.. Jednak dostaliśmy pokój na parterze, z widokiem na stoliki restauracji. Nasze liczne prośby o zmianę pokoju zgodnie z tym, co wykupiliśmy - zostały odrzucone, obiecano inny pokój następnego dnia. Byliśmy bardzo zmęczeni i poszliśmy do zaproponowanego w pokoju, tak jak myśleliśmy, na jedną noc. Pokój nie zasługuje na 5 gwiazdek, jest z starym remontem, do listu załączam kilka zdjęć z łazienki oraz widok z balkonu. Wieczorem było bardzo głośno, ponieważ muzyka grała tuż pod oknami przy barze (codziennie!), nie można było położyć dziecka do łóżka, również nie mogliśmy odpocząć my. Następnego dnia ponownie odmówiono nam w pytaniu zmiany pokoju. Personel śmiał się w oczy, dyrektor obiecał nam i rezydentu Itaki Anecie, że zmieni nasz pokój - a potem po prostu nas zignorował. Oszukano nas, wyśmiano, mówiono, że i tak nic nie dostaniemy. Ze stresu, w jaki mnie wprawili, zaczęłam płakać i wymiotować, co źle wpłynęło na mój stan, bo przed wyjazdem czułam się świetnie i dostałam zgodę lekarzy na spokojny wyjazd. W rezultacie: pokój nie został zmieniony. Ani nasze telefony do Itaki, ani nasze prośby na miejscu - nie wpłynęły na sytuację. Zaproponowano nam przeniesienie się do takiego samego pokoju, tylko dwuosobowego, z widokiem na restaurację, w przeciwległym skrzydle, odmówiliśmy przeprowadzki, ponieważ zarezerwowaliśmy pokój dla 3 osób. W rezultacie cierpieliśmy w obrzydliwym pokoju do końca wycieczki, spodziewając się tylko jednego – powrotu do domu. Teraz o hotelu. Hotel nie ciągnie nawet na 3 gwiazdki, nie mówiąc już o 5 gwiazdkach. W hotelu nie ma klimatyzacji. Nigdzie. W pokojach tylko hałasował, ale nie chłodził. W restauracji, na recepcji, w lobby barze - było nieznośnie duszno. Nie było sposobu ani siły, aby ukryć się przed upałem +50. Remont stary, pęknięcia na ścianach są krzywo zamazane. Piękne tylko w recepcji. Wszędzie popękane ściany, brudne dywany, brak światła. Pomimo tego, że mamy trzy osoby, po sprzątaniu musieliśmy prosić o trzeci ręcznik za każdym razem. I nie zawsze go dostawaliśmy! Pościel na łóżku została zmieniona tylko wtedy, gdy o to poprosiliśmy kilkukrotnie. Wejście do miniklubu jest niemożliwe: smród z toalety, która jest otwarta bezpośrednio w pokoju zabaw, zabawki są zepsute, animatorzy nie opiekują się dziećmi, dzieci nie są zapraszane do klubu. Plaża jest brudna, wszędzie glony, nikt ich nie czyścił w upale, a smród był okropny. Nigdy nie widzieliśmy ratowników na plaży. Bar na plaży jest brudny. Fakt, że jeden z nich jest płatny - dowiedzieliśmy się przypadkiem, w hotelu nie podano nam informacji o wyżywieniu i barach. Jedzenie. Restauracja była otwarta 3 razy dziennie. Nie ma absolutnie żadnego menu dla dzieci ani dietetycznego, jak podano w opisie hotelu. Jedzenie jest bez smaku, potrawy są zawsze takie same, wybór jest bardzo mały. Z owoców dostępne były arbuzy (które były bardzo azotanowe, co od razu objawiało się alergią) i jabłka. Kawa jest gorsza niż kawa rozpuszczalna. Restauracja a la carte - dotarliśmy tylko do tej na terenie hotelu, nie było wyboru dań, nie było menu, co przynieśli - to jedz. Nie ma opcji zapoznania się wcześniej z menu. W rezultacie jadł tylko mój mąż – dziecko i ja nie mogliśmy jeść tego, co było podawane, musieliśmy iść do zwykłej restauracji i poszukać chociaż czegoś do jedzenia. Wyjeżdżając z hotelu - nie mieliśmy wystarczającej liczby miejsc w autobusie. Pojechaliśmy na lotnisko na stojąco, mój mąż, ja w ciąży i dziecko. Co więcej, jedna z naszych walizek została załadowana do jednego autobusu, a dwie pozostałe do drugiego. Jak rozdzielane są miejsca? Jak to się mogło stać, że miejsc było za mało? Wiem, że w drugim autobusie też stały osoby. Jak koniec całej historii. Dostaliśmy zatrucie pokarmowe w hotelu. I syn, i ja, i mąż. Z cudem wróciliśmy do Warszawy, leczenie w domu nie pomogło, w sobotę trafiłam do szpitala z zatruciem (mogę też dostarczyć odpowiednie dokumenty), bo bez kroplówki nie mogłam już sobie poradzić.
Nie ma
Wszystko jest okropne
Hotel to maksymalnie 3 gwiazdki. Już więcej się w nim na pewno nie pojawimy. Od samego początku problemy z zakwaterowaniem, płaciliśmy za pokój z widokiem na morze a dostaliśmy z widokiem na basen i smrodem szamba - przez 2 dni obsługa miała problem ze znalezieniem innego pokoju. Nie wykazywali żadnych chęci by pomóc.
Fajni animatorzy przy basenie, czyste baseny
Robaki i smród w pokojach na dolnej kondygnacji, problem ze zmianą pokoju mimo iż zapłaciło się za lepszy, głębokie basrb- choć dla niektórych to plus (nawet pow. 3m), brudna plaża na obrzeżach, brak napojów do posiłku - obsługa nie nadąża z ich nalewaniem a samemu nie ma możliwości, słabe wieczorne animacje. Jedzenie monotonne, w miarę smaczne, mało owoców.
Hotel może nie ciągnie na 5*, ale jest dobry. Jak wybieraliśmy się do tego hotelu, zarezerwowaliśmy sobie dodatkowo budżet (4$/dzień) na napiwki i muszę powiedzieć, że pobyt udany. 1$ dla kelnera przy każdym posiłku, i 1$/dziennie dla pani sprzątającej, o wielu zmienia postać rzeczy. Pieniądze nie duże, (na prezenty wydaje się o wiele więcej), a nigdy niczego nie brakuje.
Blisko lotniska; dobre jedzenie; czyste pokoje; miła obsługa.
Brudna plaża, ale polskie plaży nie są czystsze.
Hotel bardzo blisko lotniska , przy prywatnej plaży. W miare czysty
Czyste baseny i fajni animatorzy
Klimatyzacja masakra ,wyłączana o 7 rano i załączana koło 12 w poludnie można się było ugotować, nawet jak była załączona to bardzo słabo chłodziła. Nawet w holu w recepcji czekajac na busa przez pare godzin sie nie schlodzisz poniewaz brak klimy .Pomimo interwencji rezydenta nic z tym nie zrobiono. Na stołówce brak wody ,obsługa sobie nie radziła w barze na zewnątrz zdarzały się braki coli i alkoholu .O 5 rano trzeba bylo rezerwowac lezaki i parasole i I tak parasole znikały więc cienia brak
hotel bardzo dobry, jedzenie różnorodne, było bardzo miło .Polecam
dobra lokalizacja , blisko plaży, pomocny personel, bardzo dużą wagę przywiązują do ochrony i bezpieczeństwa wypoczywających
Hotel zdecydowanie godny polecenia, przepiękny hotel , zadbany teren wokół basenów, czyste ładne pokoje.
Pięknie urządzony hol hotelu, czysto, bardzo miła obsługa , dobre jedzenie
Jedyna rzecz na minus to położenie hotelu. Aby dostać się do centrum Monastyru trzeba łapać taksówkę, bo na piechotę jest trochę za daleko.
Wróciliśmy z hotelu Royal Thalassa (Monastir). Jeśli nie chcecie mieć zepsutych wakacji to omijajcie ten hotel szerokim łukiem! Na plus: odległość od lotniska, plaża z łagodnym zejściem do morza, basen ze słodką wodą, dużo zieleni na terenie hotelu i pomocna rezydentka Ania. Co do minusów tego będzie dużo więcej... Po otrzymaniu karty do pokoju okazało się, że mamy pokój na poziomie "1". Jest to niski parter, a konkretniej wręcz piwnica. W pokoju smród stęchlizny i cały wachlarz smrodu z kuchni (o tym zaraz). Pokój po próbach załatwienia sprawy z recepcją udało nam się zmienić dopiero po ostrej reakcji rezydentki (po 4 dniach). Nowy pokój powiedzmy, że był do zaakceptowania. Niemniej jednak hotel, a w szczególności pokoje lata świetności mają już za sobą. Personel w większości udaje, że Cię nie widzi. Osoby mówiące w innym języku niż francuski traktowane są jak gorszy sort i z zasady nie są w stanie nic załatwić, no chyba, że będziecie za każdym razem zostawiać bakszysz, który i tak nie zawsze pomaga. Jedzenie monotonne i mdłe (z urozmaiceń czasami wręcz śmierdzonce z uwagi na przyrządzanie bez jakichkolwiek przypraw). Hit to płyta grillowa na której smażyli kalmary, ryby, krewetki, czasami nawet kurczaka. Wszystko poza kurczakiem nie było nawet przepłukane pod bieżącą wodą. Śmierdziało z kilometra. "Zapach" spotęgowany był jeszcze bardziej, z uwagi na smażenie wszystkiego bez jakiegokolwiek oleju. Finalnie wszystko się przypalało i było pokryte wszelkimi dobrociami zdrapanymi z płyty. W praktyce all inclusive to 3 posiłki, przy czym napoje są nalewane do szklanek przez kelnerów o dolewkę doprosiliśmy się może z dwa razy. W barze ciągle czegoś brakuje, częściej czegoś nie ma niż jest (np. po drugim podejściu do baru usłyszeliśmy, że mają tylko 4 butelki wódki na cały hotel na dzień, więc nam już nie poleją albo, że na pokój przysługują nam 2 piwa, wiekszość drinków nie ma albo mamy przyjąć że nie ma). Bar na plaży otwarty był do 18. września. Po próbie uzyskania informacji dlaczego (bo przecież nikt o tym nie wspominał) spotkaliśmy się z wielkim zdziwieniem, bo przecież jest drugi bar na plaży. Owszem jest, płatny. Sprzątanie na totalny odpierdziel, zazwyczaj ograniczało się do pościelenia łóżka. Ręczniki zabierają rano, przynoszą około 18:00 (o ile o tym nie zapomną). Niestety prosiliśmy sie o nie wielokrotnie, nasz rekord to dwa dni. Nie łudźcie się również że wejdziecie na taras widokowy pokazany w ofercie (to inna cześć hotelu, która funkcjonuje pod inną nazwą. Próbowaliśmy z ciekawości się tam przejść, ale zostaliśmy zawróceni). Ogólnie rzecz biorąc wróciliśmy opaleni, ale z potężnym niesmakiem do tego co tam zastaliśmy. Nie polecam!
Hotel w rzeczywistości wygląda lepiej niż na zdjęciach. Plaża wynagradza cała resztę. Natomiast trzeba mieć albo bardzo dużo cierpliwości do obsługi albo kolejna wartość wycieczki z przeznaczeniem na napiwki. Obsługa w barach niechętnie robi drinki, chyba że za nie zapłacisz lub za każdym razem dasz napiwek. Jeśli nie to bardzo szybko wszystko sie kończy nawet soki. Drinki z ale inclusive w barze przy restauracji są nie do wypicia. I nie jest to kwestia braku umiejętności lub wiedzy przy ich przygotowaniu ale złośliwość barmana. Za każdym razem barmani sa bardzo zajęci jeśli do nich podchodzisz. Jedzenie jest monotonne ale każdy znajdzie coś dla siebie. Owoce morza są bardzo rzadko podawane, a jeśli już są to są schowane w ryżu lub pod warstwami warzyw aby były niewidoczne. Animacje to na zmianę ten sam mężczyzna który każdego wieczoru zmienia instrument: skrzypce, saksofon, „organki” połączone z fatalnym wokalem - codziennie z tym samym repertuarem. W trakcie dwutygodniowego pobytu zorganizowano tylko jedna dyskotekę. Pomysł fajny bo na plazy, ale wieczorna zmiana skutecznie nie patrzyła na to co się dzieje w wodzie. Brak nadzoru nad bezpieczeństwem. Animatorzy w ciągu dnia to: rzutki, Ping pong i siatkówka na plaży. Do tego codziennie aerobik w basenie. Poza jednym ochroniarzem i ratownikiem na plazy który pracuje w ciągu dnia innych średnio interesuje bezpieczeństwo Po dwutygodniowym pobycie stwierdzam, że najlepsza była plaża. Drugi raz do tego hotelu nie pojadę.
Piękna, piaszczysta plaża. Przepiękna woda do której od razu chce się wejść. Plaża zadbana, codziennie rano sprzątana. Jeden z ochroniarzy bardzo sympatyczny i zwracający uwagę na wszystko i wszystkich, dbający o bezpieczeństwo turystów.
Obsługa Cię nie widzi jeśli nie dajesz napiwków. Notorycznie informują z uśmiechem na twarzy ze skończyły się soki i alkohol, mówią, że będą za godzinę w rezultacie nie ma ich do końca dnia. Przelewają podróbę coli, sprite i fanty z nalewaków w oryginalne butelki żeby potem nalać to tobie - nie da się tego pic. Ciagle brakuje lodu. Notoryczny brak wody w dystrybutorach, ciagle trzeba o nią prosić serwis liczący na napiwki. Wymuszanie napiwków przez obsługę.
Hotel nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Minął rok, a nadal w pamięci pozostał ogromny niesmak. Po nocach śnią mi się: - brudne pokoje, brudne okna, brudne wykładziny... - walka o niewielką ilość kiepskiego jakościowo jedzenia ... - nieuprzejma obsługa i nieuczciwy dyrektor... ZMARNOWANE WAKACJE!
Położony nad morzem !
- od lat nie myte okna, - brudne wykładziny w korytarzach... - niewielką ilość kiepskiego jakościowo 'żarcia' ... - kiepska klimatyzacja działająca (podobno) w nocy - nieuprzejma obsługa... - nieuczciwy dyrektor...
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu .
Przy ładnej plaży, pokoje ok ,codziennie sprzątane. Jedzenie dobre . Każdy znajdzie coś dla siebie . Ładne i czyste baseny . Leżaki nie wymagały rezerwacji . Należy dodać , że hotel położony jest 5 min od lotniska.
Brak
Ogólnie OK. Można spokojnie, bez problemów, spędzić w hotelu swoje wakacje
Własna, piaszczysta plaża, basen kryty, bliskość lotniska (to akurat duża zaleta jeśli się przyjeżdża w nocy), samoloty za dnia nie przeszkadzają. Załoga się stara, jest przyjazna i pomocna, cały dzień jest do dyspozycji pani "guest relation" która pomaga rozwiązywać problemy.
Widać już, że hotel nie jest najnowszy, ma swoje lata. Ale też nie jest sprzedawany w najwyższych cenach!
Hotel bardzo odbiega od 5 gwiazdek, jakieś 2-3to jest max. Mieliśmy opcje all inclusive ale raczej ta opcja wyglądała na opcje z 3 posiłkami. W trakcie dnia serwowali tylko naleśniki, chociaż w karcie mieli pizze, hamburgery, frytki itp. Przysługiwała nam 1 kolacja a la carte - dla gości hotelowych all inclusive czekała opcja wyboru aż 1 dania. Na barze notorycznie kończący się alkohol nie umilał wieczorów na tarasie. Nie polecam tego hotelu, słaba obsługa. Dużo poniżej oczekiwań.
Ładny hotel, basen, piękna plaża przy hotelu.
Obsługa, która słabo mówi po angielsku, Monotonne i niedobre jedzenie, Notorycznie kończący się alkohol na barze, Opcja raczej z 3 posiłkami, a nie all inclusive,
Hotel bardzo ładny, widoki również i to tyle z plusów wyjazdu. Jedzienie monotonne i często niedobre. Było bardzo ostre albo zupełnie bez smaku. Opcja raczej ze śniadaniem, obiadem i kolacja, a nie all inclusive, przez cały tydzień pomiędzy daniami serwowali tylko naleśniki, kolacja a la carte bardzo słaba - 1 '' propozycja'' dania do wyboru, czystość w pokojach mogłaby być lepsza, braki wszystkich trunków na barze, dobrze że wykupiłem wycieczkę na dwa dni i mogłem zjeść gdzieś indziej.
Ładny hotel, widok na basen, plaża bezpośrednio przy hotelu
Jedzienie monotonne i niedobre, Czystość w pokojach Obsługa, która nie mówi po angielsku Słabe wifi Opcja raczej z 3 posiłkami, a nie all inclusive Kolacja a la carte - aż 1 opcja posiłku do wyboru Notorycznie kończący się alkohol
Spędziłam w tym hotelu niestety tylko 7 dni. Według mnie jest to najlepszy hotel w okolicy nie tylko pod względem wyglądu ale takze wyposażenia i obsługi. Miałam wyżywienie HB ale uwierzcie w zupełności wysarczało a nawet powiedziałabym było go za duzo. Urozmaicenie posiłków ogromne więc każdy znajdzie coś dla siebie. Kellnerzy przemili, dbali o to by niczego nie zabrakło. Na pochwałę zasługują również animatorzy, którzy codziennie o każdej porze dnia zapewniali nam świetną zabawę, również wieczorami nie mieliśmy czasu na nudę. Nie będe więcej pisać bo co tu duzo gadać było poprostu ekstra.
HOTEL JEDEN Z NAJLEPSZYCH W OKOLICY.BYLIŚNY PIERWSZYMI TURYSTAMI W OPCJI AL.IN. I PRZEZ PIERWSZE DWA DNI BYŁY PROBLENY Z OBSŁUGĄ.NIE NARDZO WIEDZIELI CO NAM SIĘ NALEŻY,A CO NIE.PÓŻNIEJ WSZYSTKO OK.PRZED WYJAZDEM ZMIENIONO NAM HOTEL.MIELIŚMY BYĆ ZAKWATEROWANI W THALLASA VILLAGE SKANES,HOTEL PODOBNO NIE MA LEPSZEGO STANDARDU,ALE OPCJA AL.IN. O WIELE LEPSZA.
Tripadvisor