8,0 / 10

Dobry
86%
poleca ten hotel
Opinie o hotelu El Mouradi Skanes
Tunezja / Skanes

El Mouradi Skanes: basen

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 182 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 8.1
    Hotel

    • 8,5 Basen
    • 7,9 Obsługa
    • 8,1 Rozrywka i animacje
    • 7,9 Sport
    • 8,1 Udogodnienia dla dzieci
  • 8.1
    Pokoje

    • 8,1 Czystość
    • 7,7 Łazienka
    • 8,4 Wielkość
    • 8,1 Wyposażenie
  • 7.6
    Położenie

    • 5,9 Atrakcje w okolicy
    • 8,4 Ciche i kameralne położenie
    • 8,6 Możliwości komunikacyjne
    • 9,3 Odległość od plaży
    • 6,1 Restauracje/bary w okolicy
  • 8.1
    Posiłki

    • 8,9 Ilość
    • 8,2 Jakość i smak
    • 7,6 Obsługa/serwis
    • 7,6 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Bezpośrednio przy piaszczystej, szerokiej plaży
  • Obok hotelu znajduje się pole golfowe Palm Links
  • Obfite posiłki
  • Dwa przyjemne baseny odkryte, dwa brodziki oraz basen kryty (czynny w sezonie zimowym)
Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

Dodane przez          
 
  • 7,2 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Milka
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Sierpień 2019

    • Poleca hotel dla
    • Rodzin z dziećmi
    • Zalety Bliskość morza, baseny, animacje!!!!!
    • Wady Czystość w pokoju.

    Wykładzina kompletny dramat taka brudna ale skandalem było dostawać brudne ręczniki. To tyle jeśli chodzi o higienę. Hotel nad samym morzem, super baseny. Rewelacyjne animacje dla dzieci ale jak i dla dorosłych. Ekipa animatorów najlepsza. Jedzenie dobre, urozmaicone, gorzej z napojami do posiłków, mega słodkie. Ogolnie polecam

    Opinia dodana:
  • 6,9 / 10

    vedos
    Para
    Pobyt: Wrzesień 2019

    • Zalety Basen, animatorzy, blisko plaża aczkolwiek już rano trzeba było sobie miejsce zaklepać ze względu na małą powierzchnię. Restauracja z której bez dodatkowej opłaty można było skorzystać raz podczas pobytu to totalny luksus (muzyka, śpiewy, dbanie o klienta, jedzenie!!!)
    • Wady Rezydentka nadaje się do zwolnienia (Pani Valentina). Totalnie minęła się z powołaniem. Żadnych informacji nie podawała, wprowadzała ludzi w błąd odnośnie tego co znajduje się poza hotelem, tak jakby na upartego próbowała komuś innemu robić reklamę. Podczas spotkania (na które się spóźniła) odnośnie wycieczek puszczała tylko filmiki z telefonu. Komunikacja w języku polskim to był jakiś kabaret, a za to znowu jej komunikacja z recepcją też prosiła się o interwencję. W sumie sam do końca nie wiem, w jakim języku potrafiła się porozumiewać!!! O problemach z pokojami zapytała dopiero jak już każdy załatwił sobie wszystko sam we własnym zakresie. Kontakt do siebie podała dopiero na spotkaniu. Sprzątanie pokoju to jakaś kpina. Prześcieradła poplamione, nawet te niby wymienione. Podłogi ani razu nie przemyte, lustra i okna to w życiu nie widziały ścierki. Sprzątaczki najwięcej latały wokół recepcji i każdy róg wypucowany, a tak to jakaś olewka... Już na początku brak prądu - do recepcji trzeba było kilka razy latać, żeby coś w końcu zrobili. Brak komunikacji w języku angielskim, tylko wszędzie francuski, a jednak od hotelu, który przyjmuje turystów z całego świata oczekuje się komunikacji w języku angielskim. Obsługa kelnerów w codziennej restauracji to jakaś porażka. Notoryczne było bieganie po całej restauracji w poszukiwaniu sztućców (dzień w dzień przy każdym posiłku), gdy się o nie prosiło jak już znalazłeś kelnera, to kazał usiąść i czekać, a w końcu i tak nie donosił. Totalna ignorancja w każdym calu. Popychanie podczas nalewania napojów i wpychanie się to już była norma. Gdyby nie to, że nie byłem w swoim kraju, to już dawno za te popychanie otrzymałby odwet! Latali tylko i wyłącznie za samotnymi kobietami, a przy stoliku tych kobiet, ty było wszystko (woda, wino, napoje, piwo, kwiatki, zapalone świeczki). TOTALNA KPINA. Jedzenie? Jak wiadomo w innych krajach posiłki będą różne, nie dostosowane do naszych wymagań, ale to, co było tam, to było nie do przyjęcia. Non stop ziemniaki wykąpane w oleju (śniadanie, obiad, kolacja), ryż, a połowa posiłków to były jakies miski z niewiadomo czym przypominające jakieś sosy. Trzy czwarte rzeczy w ogóle nie opisane. Totalnie nie było czego jeść. Jeśli to miało być ALL INCLUSIVE, to ja dziękuję.

    Sprzątanie pokoju to jakaś kpina. Prześcieradła poplamione, nawet te niby wymienione. Podłogi ani razu nie przemyte, lustra i okna to w życiu nie widziały ścierki. Sprzątaczki najwięcej latały wokół recepcji i każdy róg wypucowany, a tak to jakaś olewka... Już na początku brak prądu - do recepcji trzeba było kilka razy latać, żeby coś w końcu zrobili. Brak komunikacji w języku angielskim, tylko wszędzie francuski, a jednak od hotelu, który przyjmuje turystów z całego świata oczekuje się komunikacji w języku angielskim. Obsługa kelnerów w codziennej restauracji to jakaś porażka. Notoryczne było bieganie po całej restauracji w poszukiwaniu sztućców (dzień w dzień przy każdym posiłku), gdy się o nie prosiło jak już znalazłeś kelnera, to kazał usiąść i czekać, a w końcu i tak nie donosił. Totalna ignorancja w każdym calu. Popychanie podczas nalewania napojów i wpychanie się to już była norma. Gdyby nie to, że nie byłem w swoim kraju, to już dawno za te popychanie otrzymałby odwet! Latali tylko i wyłącznie za samotnymi kobietami, a przy stoliku tych kobiet, ty było wszystko (woda, wino, napoje, piwo, kwiatki, zapalone świeczki). TOTALNA KPINA. Jedzenie? Jak wiadomo w innych krajach posiłki będą różne, nie dostosowane do naszych wymagań, ale to, co było tam, to było nie do przyjęcia. Non stop ziemniaki wykąpane w oleju (śniadanie, obiad, kolacja), ryż, a połowa posiłków to były jakies miski z niewiadomo czym przypominające jakieś sosy. Trzy czwarte rzeczy w ogóle nie opisane. Totalnie nie było czego jeść. Jeśli to miało być ALL INCLUSIVE, to ja dziękuję. Za to restauracja z której bez dodatkowej opłaty można było skorzystać raz podczas pobytu to totalny luksus (muzyka, śpiewy, dbanie o klienta, jedzenie!!!)

    Opinia dodana:
  • 5,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Maria
    Para
    Pobyt: Wrzesień 2019

    • Zalety Położenie hotelu bezposrednio przy plaży. Piekne baseny, zadbana roślinność. Ładna restauracja.
    • Wady Wąska, brudna plaża. Pokoje co prawda duże i odnowione, ale na podłodze stara, brudna wykladzina. Zepsute lodowki w bardzo wielu pokojach. Przy basenach brak materacy, na plazy platne.

    W pokojach bardzo brudne, poplamione i nie odkurzane wykladziny. Lodowka zepsuta od dawna, bo obudowa zgnita i cuchnaca. Wykladzina przy lodowce mokra. Brak szklanek w pokojach. Plaza brudna i nie sprzatana. Obsluga grabi plażę przy swoim stanowisku, ale wodorostow i śmieci nie wyrzuca do jakis pojemników, tylko zagrabia do morza ( nie reaguje na uwagi przrchodzacych osób). Na drugi dzień rano to wszystko plywa w morzu. Koszmar.

    Opinia dodana:
  • 5,3 / 10

    Beata
    Para
    Pobyt: Wrzesień 2019

    • Zalety Basen, odległość do plaży, restauracja a La carte
    • Wady Bród w restauracji głównej i w pokoju, w pokoju brak prądu, urwany karnisz, zepsute drzwi, z pracownikami w większości ciężko dogadać się po angielsku-tylko francuski. Dziennie to samo do jedzenia, mały wybór. Obsługa w restauracji głównej to kpina. Trzeba sobie było samemu sprzątnąć stolik, przynosić sztućce itd (oczywiście sami przynieść nie chcieli ale marudzili jak się samemu brało). Sprzątanie pokoi polegało wyłącznie na pozmiataniu podłogi. Trzeba było non stop upominać się o papier toaletowy czy czyste ręczniki. Nie polecam!

    Nigdy więcej! Bród w pokoju i restauracji głównej. Nic nie działało. O wszystko trzeba było walczyć i się upominać. Wszędzie muchy chodzące po jedzeniu. Obsługa poniżej wszelkiej krytyki! Nie wiem za co im płacą. Po angielsku dogadać się było ciężko nawet w recepcji bo większość osób mówiła po francusku.

    Opinia dodana:
  • 7,1 / 10

    J&J
    Para
    Pobyt: Wrzesień 2019

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Ceniących spokój

    W hotelu byliśmy we wrześniu 2019r. Położenie rewelacyjne dla osób, które przyjeżdżają odpocząć od zgiełku miast i od pracy. Hotel nie jest położony w centrum przy zatłoczonych ulicach pełnych ludzi. Dookoła spokój i cisza z kilkoma punktami dobrymi na drobne zakupy. Rewelacyjny punkt wypadowy do centrum Monastiru i Souuse. Np. do centrum Monastiru za taksówkę w jedną stronę płaciliśmy 10 TND. Jeśli chodzi o sam hotel to chyba nie można powiedzieć złego słowa za wyjątkiem oferowanych pokoi!!! Obsługa ok, na recepcji jeden Pan bardzo niesympatyczny - ale to zdarza się wszędzie, zawsze jest jakaś czarna owca. W hotelu czysto, obsługa sprzątająca może być. Jedzenie bez zastrzeżeń, o której by się nie poszło zawsze full serwis. Dla tych co nie nie lobią rano spać - dobra wiadomość ! - śniadanie serwują od 6.00. Na basenach i na plaży bardzo czysto i przyjemnie. Mimo, że obiekt jest bardzo duży spokojnie można znaleźć miejsce dla siebie. Ale są też mankamenty - pokoje! My trafiliśmy na duży pokój, ale łazienka wyglądała jakby była z lat 80-tych. Wanna - chyba już nie te czasy i nie w takim hotelu. Klimatyzacja była, ale za pilota trzeba zapłacić w recepcji. TV działa, ale za pilota tez musisz zapłacić w recepcji. Jeśli trafisz na działającą lodówkę to się ciesz i siedź cicho, bo nie we wszystkich pokojach działa. Jeśli chcesz żeby zadziałała to musisz zapłacić w recepcji...pierwszy raz spotykam się z czymś takim...no ale cóż - może wychodzą z założenia, że jeśli podają zimne napoje w punktach w całym hotelu to już w pokoju nie musisz pić np. zimnej fanty ;) Ale na wakacjach w pokoju spędza się mało czasu więc te 7 dni jakoś można przetrwać :) Punkt wymiany pieniędzy w hotelu czynny cały dzień, raz tylko zdarzyło się rano ok 7:30, że zabrakło tunezyjskich dinarów, ale w miastach na każdym kroku są banki i można wymieniać. Kurs w hotelu troszkę lepszy od kursu w bankach w mieście. Mimo tych mankamentów pokojowych warto spędzić tam kilka dni urlopu i odpocząć od wszystkiego. Doskonały punkt wypadowy na dwudniową wycieczkę na Saharę - koniecznie tam musisz pojechać (!) i do Kartaginy... ci, którzy zostali w hotelu podczas gdy my zachwycaliśmy się pełnią majestatu Afryką, bardzo potem żałowali że nie wyruszyli z nami...

    Opinia dodana:
  • 8,2 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Becia
    Para
    Pobyt: Wrzesień 2019

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Singli
    • Zalety jak na Tunezje ok
    • Wady do czego bym sie doczepiła to do materacy przy basenie które miały byc w cenie a nie były

    Był to mój siódmy pobyt w Tunezji w tym hotelu pierwszy raz ... ludzie jezeli miara oceny mojego pobytu jest brak mocnych alkoholi przy basenie to sorry ale chyba cos nie tak hotel ok czysty jedzenie jak na Tunezję ok wszystkiego do oporu jak ktos napisze ze głodował i nie było co jeśc kłamie ( ciekawe jakie rarytasy je w domu ) kazdy znajdzie cos dla siebie , pokoje w porządku ogólnie pobyt udany animatorzy super umilali czas wszystkiego dobrego dla wszystkich niezadowolonych

    Opinia dodana:
  • 4,6 / 10

    Jakub
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Wrzesień 2019

    • Zalety Ogolnie jako hotel w miare zadbany
    • Wady All inclusive w tym hotelu zamyka sie w przedziale piwo i wino a jak chcesz wiecej to idz do baru kolo recepcji

    Wyjezdzam jutro z tego hotelu i w sumie to jestem zmeczony tym pobytem. Jedzenie monotonne caly czas to samo ryze makarony. Na stolowce kelnerzy mili i uczynni bez porownania z barmanami jak nie dasz dinara to cie olewam. Przy vasenie tylko piwo a raczej siki ktore przypominaja piwo i tylko wytrawne wina a zeby napic sie whisky to trzeba zasuwac do baru kolo recepcji. Recepcjonistka ktora zna tylko ruski i swoj ojczysty to zenada. I tak najwiecej bylo ruskich. Plytki przy basenie brudne nic nie czyszczone. Pokoje czyyszczone tylko wtedy jak powiesz zeby posprzatala sprzataczka. Akurat jedna sprzataczka bardzo fajna bo po przyjezdzie dali nam dla dziecka rocznego lozeczko przypominajace stare lozko szpitalne dopiero ona po 2 dniach wymienila je na normalne takie jakie ma byc. W jedna noc brak pradu a drugiego dnia w prysznicu woda pomaranczowa leciala bo mieli chyba awarie i przez 15 minit spuszczalem ciepla wode bo byla tak brudna. TV wielkosci monitora od kompa jeszcze nie plaski tylko stary z lampa. Hotel nadrabial bardzo fajnymi animacjami. Prawie caly dzien animatorzy zabawiali i zachecali do zabaw ludzi. Nawet na majorce nie bylo takich aninacji a tu areobik to polowa ludzi z leżaków powchodzila do basenu na areobik i to sie chwali. Napewno nigdy wiecej nie wroce do tego hotelu bo obawiam sie ze bedzie to samo sie dzialo co w hotelu obok czyli Palm Inn ktory zbanktutowal w 2009roku wiadomo z jakich pzyczyn. A mozna o nin poczytac jaki syf tam sie zrobil i chyba w el mouradi skanes bedzie to samo. Plaza brudna wogole nie czyszczona dosyc szeroka ale waska na 5 metrow wiec szalu nie ma. Bardzo duzo glonow ktore znikaja tylko jak jest morze spokojne bo jak sa nawet lekkie fale to syf. Nie oczekujcie czegos fajnego po 4 gwiazdkach w afryce to nie jest europa. Ogolnie za ta cene wolal bym na majorke leciec gdzie jest lazur a nie zamulona woda przez glony morskie. Tak ogolnie to nie polecam.

    Opinia dodana:
  • 8,2 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Robert
    Para
    Pobyt: Czerwiec 2019

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Zalety Ogólnie ok
    • Wady Duże kolejki podczas posiłków, brak owoców morza

    Ogólnie ok, polecam w porównaniu z Djerbą jest słabiej ale jest sympatycznie i przyjemnie

    Opinia dodana:
  • 8,6 / 10

    Łukasz
    Para
    Pobyt: Czerwiec 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Ceniących spokój
    • Zalety fajny basen, animacje, jedzenie, bardzo przyjazna obsługa
    • Wady pokoje należałoby odświeżyć, w czerwcu wodorosty w morzu, butelka wody do pokoju dodatkowo płatna (1$)

    Bardzo udane wakacje, Obsługa i animatorzy robili wszystko by dogodzić turystom. Jedzenie dobre, pokoje sprzątane, bezpiecznie, Polecam.

    Opinia dodana:
  • 8,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Beata
    Para
    Pobyt: Październik 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Ceniących spokój
    • Zalety plaza, basen, jedzenie
    • Wady pokoje

    Hotel plozony w spokojniej okolicy, fajne baseny, mała hotelowa plaza . Obsługa bez zastrzezen. Zaliczm pobyt w tym hotelu do udanych. Pokoje nadają sie do remontu

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 19
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi