Opinie o hotelu
Yelken Mandalinci Spa & Wellness

6.3
Średni
36 opinii

4.1

843 opinie

Była to nasza 5 podróż z Nową Itaką i chyba najgorsza. Nie należymy do zbyt wymagających osób ale nie damy się "nabić w butelkę" Hotel Yelken Mandalinci na pierwszy rzut oka to całkiem ładny obiekt. Dopiero w po zameldowaniu widzimy jaki to pozorny komfort skrywa. Pokoje w 4* hotelu są w trzech kategoriach- 1-2* to pokoje w suterynach bo trudno je nazwać parterem -3* to pokoje w części bez windy nad kuchnią i mała stołówką bo na pewno nie restauracją- 4* - pokoje w części nowej przydzielane Rosjanom i Turkom a Polakom w ramach łaski lub po wielkiej awanturze i skardze do menagera hotelu lub po dopłacie za "wyższy standard".My otrzymaliśmy pokój bez zasilania elektrycznego ,które miano nam zrobić rano . po naszej odmowie zajęcia tego pokoju recepcjonista z łaską otworzył nam malutki pokoik bez balkonu w którym zdecydowaliśmy się pozostać mimo iż nie odpowiadał on kategorii 4*. Mała jadalnia z obrusami nie pranymi od wielu dni z brudną podłogą i wiecznie psującymi się automatami do 2-słownie dwóch- napoi. Barek między jadalnią i basenem brudny z urządzeniami pamiętającymi chyba czasy przed rewolucyjne. Urządzenia elektryczne do napoi zagrażają bezpieczeństwu gości bo wtyczki elektryczne zaizolowano jak u "pomysłowego Dobromira" a płyny kapiące na nie powodują efekt "kopania'. W związku z brakiem miejsc na stołówce trzeba jeść w tym barku na stołach ,którego kelnerzy układają sztućce bezpośrednio na startym brudną szmatą stole bez żadnych podkładek. Plaża hotelowa to kompletna porażka. Brudne leżaki ,pełno niedopałków i pozostałości po nocnych libacjach Turków, wszędzie śpiące lub wałęsające się bezpańskie psy. tak samo jak i przy basenie gdzie leżaki trzeba rezerwować nocą- najlepiej około 3.00-4.00 nad ranem . Położenie prywatnego - nie hotelowego ręcznika także nie gwarantowało ,że rano będzie on na "zarezerwowanym" leżaku a nie na ziemi co miało kilkakrotnie miejsce w czasie naszego turnusu. Basen hotelowy wewnątrz czysty sprzątany na zewnątrz syff!!!

Nie mam słôw, którymi mogłabym określić, jak TRAGICZNE jest to miejsce. Hotel nie powinien mieć żadnej gwiazdki, a ma aż 4. To były najgorsze wakacje w moim życiu, a firma Itaka zostanie pociągnięta do odpowiedzialności.

Obsługa recepcji niemiła, brak zaangażowania w zrozumienie klienta ( kobieta to gorsza kategoria człowieka- nie ma nic do powiedzenia- oczywiście nie dotyczy wszystkich z obsługi hotelu), niereagowanie na prośby i skargi (klimatyzację naprawili dopiero po 4 dniach i wielkiej awanturze, lodówki w ogóle nie naprawili), w łazienkach brak wentylacji, drzwi na balkon się nie zamykały. Na przeciwko okien hotelowych dwa bary- dyskoteki (muzyka do 3.00 rano) przez cały czas pobytu nie można było zmrużyc oka dopóki bar był otwarty. Jedzenie bardzo monotonne (z mięs tylko drób). Rezerwacja dokonana przez biuro ITAKA - rezydentka nie reagowała na zażalenia, oczywiście je wysłuchiwała i to wszystko ale z problemami trzeba było radzić sobie samemu. Celem rezydentów biura ITAKA było \"złowienie\" klientów na wycieczki fakultatywne. Wycieczki organizowane przez to biuro było dwa razy droższe niż przez inne biura tam działające (wycieczki te można było sobie wykupić od tych innych biur podróży).

Wszyscy Polacy z automatu dostają pokój z widokiem na ulice pełną barów i dyskotek. Okna nie zapewniają żadnej ochrony przed hałasem i może to zabrać nawet 3 dni zanim człowiek przyzwyczai się do zasypiania w hałasie :). W naszym przypadku, pomimo wielu rozmów, opcja wymiany pokoju nie zadziałała. Poza tym hotel OK ale bez "wodotrysków". Największa zaletą jest smaczne jedzenie choć mogłoby być trochę bardziej urozmaicone. Ogólnie hotel warty polecenia ale tylko w dobrej cenie "last minute" i z dopłatą do pokoju z widokiem na Morze/Basen.

Byłem w hotelu w lipcu 2011 z Neckermanem. Fantastycznie położony,przy śniadaniu widok z tarasu na morze Egejskie i pobliskie wyspy. Masa sklepów i barów po wyjściu na ulicę. Trzeba brać pokój od strony basenu, faktycznie uciążliwe są te od uicy - ale za to można imprezować do woli jak ktoś lubi . Barmani i kelnerzy super, wszyscy turcy-czy to w hotelu, czy na ulicy, niezwykle przyjażnie nastawieni.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

1 264 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT17282
Nazwa  Yelken Mandalinci Spa & Wellness
Miejsce  Turcja / Wybrzeże Egejskie / Turgutreis
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, windsurfing

Nasi klienci docenili

check

Blisko rozrywkowego centrum miejscowości

check

Internet bezprzewodowy w lobby bezpłatnie

check

Piaszczysta plaża przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej

check

Urokliwe wioski i miasteczka z białymi domami

Ocena

Zablokowanych opinii: 8

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.3
Średni
36 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.3
Hotel
5.4
Położenie
7.7
Pokoje
6.1
Wyżywienie
6.6
Atrakcje dla dzieci
5.8
Sport i rozrywka
6.5

Tripadvisor

4.1

Lokalizacja

Obsługa

Czystość

Jakość do ceny

Jakość noclegu

Pokoje

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 36 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.3
4.2
BOŻENA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2014
Grupa znajomych

Była to nasza 5 podróż z Nową Itaką i chyba najgorsza. Nie należymy do zbyt wymagających osób ale nie damy się "nabić w butelkę" Hotel Yelken Mandalinci na pierwszy rzut oka to całkiem ładny obiekt. Dopiero w po zameldowaniu widzimy jaki to pozorny komfort skrywa. Pokoje w 4* hotelu są w trzech kategoriach- 1-2* to pokoje w suterynach bo trudno je nazwać parterem -3* to pokoje w części bez windy nad kuchnią i mała stołówką bo na pewno nie restauracją- 4* - pokoje w części nowej przydzielane Rosjanom i Turkom a Polakom w ramach łaski lub po wielkiej awanturze i skardze do menagera hotelu lub po dopłacie za "wyższy standard".My otrzymaliśmy pokój bez zasilania elektrycznego ,które miano nam zrobić rano . po naszej odmowie zajęcia tego pokoju recepcjonista z łaską otworzył nam malutki pokoik bez balkonu w którym zdecydowaliśmy się pozostać mimo iż nie odpowiadał on kategorii 4*. Mała jadalnia z obrusami nie pranymi od wielu dni z brudną podłogą i wiecznie psującymi się automatami do 2-słownie dwóch- napoi. Barek między jadalnią i basenem brudny z urządzeniami pamiętającymi chyba czasy przed rewolucyjne. Urządzenia elektryczne do napoi zagrażają bezpieczeństwu gości bo wtyczki elektryczne zaizolowano jak u "pomysłowego Dobromira" a płyny kapiące na nie powodują efekt "kopania'. W związku z brakiem miejsc na stołówce trzeba jeść w tym barku na stołach ,którego kelnerzy układają sztućce bezpośrednio na startym brudną szmatą stole bez żadnych podkładek. Plaża hotelowa to kompletna porażka. Brudne leżaki ,pełno niedopałków i pozostałości po nocnych libacjach Turków, wszędzie śpiące lub wałęsające się bezpańskie psy. tak samo jak i przy basenie gdzie leżaki trzeba rezerwować nocą- najlepiej około 3.00-4.00 nad ranem . Położenie prywatnego - nie hotelowego ręcznika także nie gwarantowało ,że rano będzie on na "zarezerwowanym" leżaku a nie na ziemi co miało kilkakrotnie miejsce w czasie naszego turnusu. Basen hotelowy wewnątrz czysty sprzątany na zewnątrz syff!!!

Zalety

PRAKTYCZNIE BRAK ZALET . JEDYNIE POŁOŻENIE JEST W MIARĘ DOBRE GDYŻ MOŻNA GDZIEŚ WYJŚc WIECZOREM

Wady

PRAKTYCZNIE NA KAŻDYM KROKU COŚ ZŁEGO 1. PRZYJĘCIE CIĄGNĄCE SIĘ W NIESKONCZONOŚĆ 2. BRUD TOTALNY NA KORYTARZACH I NA JADALNI 3. BRAK JAKICHKOLWIEK ANIMACJI 4. PAPIEROWE KUBKI W BRUDNYM BARKU 5. BRUDNA PLAŻA - PODOBNO WG KATALOGU HOTELOWA 6. BRUDNE SZTUĆCE I BRAK JAKICHKOLWIEK PODKŁADEK POZA JADALNIĄ 7. POKOJE DLA POLAKÓW ZAGRZYBIONE ŚMIERDZĄCE PLEŚNIĄ - LEPSZE PO DOPŁACCIE DO REKI RECEPCJONISTY 8.TOTALNY BRUD NA PODŁOGACH W JADALNI I BARKU 9. BRAK DOSTATECZNEJ ILOŚCI LEŻAKÓW ,KTÓRE I TAK SA STRASZNIE BRUDNE 10.BRAK CIEPLEJ WODY W NIEKTÓRYCH POKOJACH. JEDZENIE JEDNOSTAJNE I NIE ZAWSZE DAJĄCE SIĘ ZJEŚC


1.4
Aleksandra

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2014
Para

Nie mam słôw, którymi mogłabym określić, jak TRAGICZNE jest to miejsce. Hotel nie powinien mieć żadnej gwiazdki, a ma aż 4. To były najgorsze wakacje w moim życiu, a firma Itaka zostanie pociągnięta do odpowiedzialności.

Zalety

BRAK

Wady

Pleśń, smród, tłumy, beznadziejna kuchnia, zasyfiała strefa fitness, kafelki odpadające z basenu, niedziałająca klimatyzacja, głośna dyskoteka pod samymi oknami.


3.6
Dorota Dobrzeniecka- Mika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2014
Grupa znajomych

Obsługa recepcji niemiła, brak zaangażowania w zrozumienie klienta ( kobieta to gorsza kategoria człowieka- nie ma nic do powiedzenia- oczywiście nie dotyczy wszystkich z obsługi hotelu), niereagowanie na prośby i skargi (klimatyzację naprawili dopiero po 4 dniach i wielkiej awanturze, lodówki w ogóle nie naprawili), w łazienkach brak wentylacji, drzwi na balkon się nie zamykały. Na przeciwko okien hotelowych dwa bary- dyskoteki (muzyka do 3.00 rano) przez cały czas pobytu nie można było zmrużyc oka dopóki bar był otwarty. Jedzenie bardzo monotonne (z mięs tylko drób). Rezerwacja dokonana przez biuro ITAKA - rezydentka nie reagowała na zażalenia, oczywiście je wysłuchiwała i to wszystko ale z problemami trzeba było radzić sobie samemu. Celem rezydentów biura ITAKA było \"złowienie\" klientów na wycieczki fakultatywne. Wycieczki organizowane przez to biuro było dwa razy droższe niż przez inne biura tam działające (wycieczki te można było sobie wykupić od tych innych biur podróży).

Zalety

Blisko plaży, ładny basen. Blisko do centrum i sklepów.

Wady

Obsługa recepcji niemiła, brak zaangażowania w zrozumienie klienta, niereagowanie na prośby i skargi (klimatyzację naprawili dopiero po 4 dniach i wielkiej awanturze, lodówki w ogóle nie naprawili), w łazienkach brak wentylacji, drzwi na balkon się nie zamykały. Na przeciwko okien hotelowych dwa bary- dyskoteki (muzyka do 4.00 rano) przez cały czas pobytu nie można było zmrużyc oka dopóki bar był otwarty. Jedzenie bardzo monotonne (z mięs tylko drób).


8.6
Kuras

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2012
Para

Wszyscy Polacy z automatu dostają pokój z widokiem na ulice pełną barów i dyskotek. Okna nie zapewniają żadnej ochrony przed hałasem i może to zabrać nawet 3 dni zanim człowiek przyzwyczai się do zasypiania w hałasie :). W naszym przypadku, pomimo wielu rozmów, opcja wymiany pokoju nie zadziałała. Poza tym hotel OK ale bez "wodotrysków". Największa zaletą jest smaczne jedzenie choć mogłoby być trochę bardziej urozmaicone. Ogólnie hotel warty polecenia ale tylko w dobrej cenie "last minute" i z dopłatą do pokoju z widokiem na Morze/Basen.


8.6
Zbyszek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2011

Byłem w hotelu w lipcu 2011 z Neckermanem. Fantastycznie położony,przy śniadaniu widok z tarasu na morze Egejskie i pobliskie wyspy. Masa sklepów i barów po wyjściu na ulicę. Trzeba brać pokój od strony basenu, faktycznie uciążliwe są te od uicy - ale za to można imprezować do woli jak ktoś lubi . Barmani i kelnerzy super, wszyscy turcy-czy to w hotelu, czy na ulicy, niezwykle przyjażnie nastawieni.


7.0
aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2010

Bardzo głośna okolica, w nocy nie da się spać do 4 rano, bo dopiero wtedy muzykę wyłączają.


6.6
aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2010

Bardzo głośna okolica, do 4 w nocy nie da się spać. Monotonne jedzenie, ale smaczne. Mały wybór jedzenia.


9.0
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2010
Para

Hotel polecam jest ładny, czysty, obsługa bardzo miła, pokoje milo urządzone, duże łazienki, widok z balkonu różny w lewej część hotelu imprezy i muzyka do 2 w nocy, o 5 tradycyjnie nawoływanie od modlitwy, ale po 2 dniach można się przyzwyczaić. Okolica super, miejsc na spacery mnóstwo, atrakcji też. Animacje w hotelu średnie. Wycieczki: kilka biur w okolicy hotelu (przewodnik w języku ang)polecam sofia tour(www.bodrumtravelagency.com).Jedzenie jest kwestia gustu, im dłuższy pobyt tym bardziej wydaje się monotonne,ale głodnym się nie chodzi.W zależności od terminu pobytu trzeba wcześniej rezerwować leżaki przy basenie, jest ich sporo, ale przy pełnej ilości gości w hotelu położenie ręcznika o 6 rano to norma:)


8.0
Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2009

- jak ktoś jedzie się wyspać to codziennie o 5:00 muezin z meczetu wybije mu to z głowy - nie brać wycieczek od rezydentów!!! obok hotelu w jednej z uliczek wycieczki duuużo tańsze. co prawda obsługa w języku ang, ale jeśli ktoś ma z tym problemy to przewodnik w ręku powinien rozwiązać problem. - bo bodrum w pół godziny dojedzie się dolmuszem (przystanek koło sklepu migros) - hotel niewielki, ale dzięki temu kameralny. nie było problemu z leżakami. zrówno przy basenie jak i nad morzem. - weźcie karty lub inne gry, bo wieczorem przy barze nic się nie dzieje. no może dzięki temu nie szkoda spędzić wieczór gdzieś indziej ;p - zanim w sobotę zrobicie zakupy na bazarze, pochodźcie po straganach i posprawdzajcie ceny


4.4
Adriana

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2009

Standard pokoi hotelowych znajdujących się w części lewej kompleksu klasyfikuje się na poziomie max 2 gwiazdek i to tureckich. Brzydkie, brudne, wilgotne i mało komfortowe. Te położone w prawej części prawdopodobnie są po remoncie i wyglądają znacznie lepiej. Wyżywienie jest monotonne i mało urozmaicone. Animacji brak! Plaża należąca do hotelu jest bardzo mała i bardzo mocno zatłoczona. Morze z racji bliskości mariny dosyć znieczyszczone. Obsługa hotlu na bardzo niskim poziomie.


9.0
Wioleta Michalska

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2009
Para

Minusy:Są ewidentnie 2 kategorie pokoi, Polacy zawsze są wysyłani to tych gorszych.Te \"gorsze\" pokoje są od strony ulicy gdzie w barach codziennie od 22:00 do 03:00 są imprezy.Efekt taki jakby ktoś włożył głośnik do pokoju!Nie ma możliwości spania!Poza tym te pokoje są też od strony meczetu - codziennie o 5 nad ranem są nawoływania! My poprosiliśmy o zmianę i otrzymaliśmy pokój o znacznie lepszym standardzie, z widokiem na basen i morze. Polecam! Plusy: hotel przy plaży ( bardzo ładne widoki na wyspy), blisko barów, sklepów itp., bardzo dobra komunikacja z Bodrum, świetne posiłki, miła obsługa, duży basen, piękna promenada nadmorska, czysto i przyjemnie :)) Hotel raz w tygodniu organizuje wieczór turecki.


7.8
Ann

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2009
Para

Hotel bardzo sympatyczny, ale absolutnie nie w cenie oferowanej przez Wezyra. Oferta Itaki (ok.2800PLN) w sam raz wpasowuje się w warunki panujące w hotelu. Nie wiem skąd w Wezyrze taka kalkulacja.


9.0
Rafał i Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2009
Para

Ogólne wrażenie bardzo dobre, pokoje codziennie sprzątane i wymiana ręczników.UWAGA Pokój 1213 nieszczelna kabina prysznicowa. Nie zgadzamy się z opinią że śniadania są słabe, chyba że ktoś się spodziewa golonki albo schabowego :o) Jedzenie super i bardzo duży wybór. Nie było problemów z leżakami ani na plaży ani na basenie,obsługa bardzo miła. W okolicznych barach jedzenie drogie, więc polecamy all inclusive.Hotelowy bar dobrze wyposażony. Jesteśmy zadowoleni i hotel polecamy!!!


8.0
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2009

Hotel jest miły i przytulny, można odpocząć, ale polcam pokoje tylko do strony basenu-morza, w pokojach od strony ulicy nie da się spać...hotel usytuowany jest w centrum Turgutreis, nie daleko jest bazar, Meczet, przystań jachtowa. Mnóstwo kawiarenek, restauracji-jest gdzie się zabawić. Obsluga hotelu dba o klientów i ich wygodę, my byliśmy tam pierwszymi polakami, gdyż hotel pod nazwą Yelken Mandalinci istnieje od tego roku(2009), poprzednio właścicielem był ktoś inny. Na jedzienie też nie można narzekać, w większości panuje róznorodność, parę razy w ciągu tygodnia kucharze przygotowywali kurczaka w różnej postaci itd. Pyszne zupy, kawa, słodkości, różnorodne koktajle alkoholowe-obsługa jak z hotelu 5-gwiazdkowego. Hotel godny polecenia, ale to zależy kto co lubi i na co go stać.


8.0
ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2009
Para

Hotel przytulny, jedzenie dobre, może na śniadania trochę mały wybór. Plaża to nie 100 m, tylko w sumie 5 m od hotelu (wystarczy przejść przez promenadę), nie ma tam co prawda baru, ale do baru w hotelu jest z 30 m. Jak ktoś chce spokój wieczorem to pokoje od basenu i morza, bo jak od ulicy to akurat na barstreet. My mieliśmy od ulicy, pierwsza noc troche ciężko, ale idzie się przyzwyczaić, my nie zmienialiśmy nawet mimo że było można (młodzieży polecam od ulicy, jak z dziećmi to od basenu). W podziemiu znajduje się centrum spa, bardzo fajna siłownia, 3 sauny, wszystko free, chyba że ktoś chce masaże lub obkleić się błotem to płatne. Miasteczko bardzo ładne, malownicze, dużo knajpek, kramów itp. Ogólnie można śmiało polecić!!


9.6
Mateusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2009
Para

Hotel jest bardzo dobry do wypoczynku. Obsługa bardzo dobra. Jeżeli lubicie spać to proponuje stronę od basenu/morza, ponieważ od strony ulicy do 2 w nocy są dyskoteki. Moim zdaniem hotel jest bardzo dobry wiec polecam go gorąco :)


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Yelken Mandalinci Spa & Wellness

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.