Net Holiday - LATO 2019 Zaliczka 100 zł/os., Gwarancja Najniższej Ceny

Rezerwując ofertę w tej promocji możesz zyskać:

  • 100 zł zniżki za szybką rezerwację - zniżka w wysokości 100 zł/rezerwacja przysługuje, gdy od momentu założenia rezerwacji wstępnej do potwierdzenia rezerwacji nie upłynęła 1h, dotyczy również rezerwacji od razu potwierdzonych. W celu uzyskania zniżki należy skontaktować się z naszym Konsultantem.
  • Bonusy dla Stałych Klientów - szczegóły u naszych Konsultantów
  • Nawet 2 dzieci pobyt GRATIS w hotelu z wyżywieniem All Inclusive
  • Dzieci do 2 lat w promocyjnej cenie od 39 zł. W cenie zawiera się przelot, transfer oraz hotel
  • Minimum 2 polskich animatorów Organizatora w hotelach klubowych Net Club w terminie od 15.06.2019 do 15.09.2019
  • Niską zaliczkę - tylko 100 zł/os.Dopłata do 29% wartości imprezy do 14 dni od daty dokonania rezerwacji, a dopłata do 100% na 28 dni przed rozpoczęciem imprezy
  • Gwarancję Stałej Ceny - każdy Klient ma pewność stałej cenyzgodnie z OWU Organizatora
  • Gwarancję Najniższej Ceny tylko za 30 zł/rezerwacjęJeżeli po dokonaniu rezerwacji oferty Organizatora, ale nie później niż 45 dni przed wylotem w dokładnie takiej samej ofercie, zostanie obniżona cena osoby dorosłej ( dotyczy osób pełnopłatnych) o więcej niż 100 zł /os. Klient będzie mógł skorzystać z usługi Gwarancji Najniższej Ceny. Wówczas cena wycieczki zostanie pomniejszona o kwotę, która przewyższa różnicę 100 zł/os. dorosłej. Przy porównaniu cen uwzględnia się wartość wszystkich świadczeń, również tych dodawanych gratis oraz te same parametry wyjazdu widniejące na umowie miejsce wylotu, przylotu, hotel, rodzaj i typ pokoju, dopłaty do wyżywienia, widoku na morze itd.). Gwarancja Najniższej Ceny jest usługą dobrowolną, dodawaną do rezerwacji na życzenie Klienta. Usługę to można dodać do rezerwacji podczas jej zakładania jednak nie później niż w ciągu 3-ch dni od daty potwierdzenia rezerwacji. Rezerwacje, które zostały założone w terminie trwania promocji, ale nie została im dodana Gwarancja Najniższej ceny ( brak na umowie tej usługi) nie mogą z niej skorzystać i żądać zwrotu różnicy w cenie. Gwarancja obowiązuje do pierwotnie zarezerwowanych świadczeń - Jeżeli Klient dokona zmian na inną ofertę (dotyczy również zmian terminu lub lotniska wylotowego lub uczestnika) traci możliwość skorzystania z Gwarancji Najniższej Ceny.
  • Zmianę Rezerwacji GRATISKlient otrzymuje bezkosztową, zmianę w rezerwacji maksymalnie do 45 dni przed wyjazdem. Klient nie ponosi kosztów dodatkowych w przypadku jednorazowej zmiany: terminu, długości wyjazdu (skrócenia lub wydłużenia pobytu), zmiany lotniska, hotelu, rodzaju pokoju, zmiany 1 Uczestnika. Usługa ta nie dotyczy zmiany wszystkich uczestników w rezerwacji. Jednorazowa zmiana dotyczy dokonania tylko jednej części składowej rezerwacji w ramach jednej Umowy dla wszystkich Uczestników rezerwacji. Tym samym nie jest możliwe dokonanie bezkosztowej zmiany np. zarówno terminu, jak i lotniska wylotowego dla wszystkich Uczestników rezerwacji. Istnieje możliwość dokupienia usługi - Wielokrotnej Zmiany Rezerwacji w cenie 20 zł/rez. Wówczas Klient otrzymuje możliwość dokonania wielokrotnej zmiany w rezerwacji, maksymalnie do 45 dni przed wyjazdem. Klient nie ponosi kosztów dodatkowych w przypadku: zmiany terminu, długości wyjazdu (skrócenia lub wydłużenia pobytu), zmiany lotniska, hotelu, rodzaju pokoju, zmiany 1 uczestnika. Usługa ta nie dotyczy zmiany wszystkich Uczestników w rezerwacji nawet, gdyby zmiana ta następowała w różnych odstępach czasu. Usługa Wielokrotna Zmiana Rezerwacji jest usługą dobrowolną, która zostaje dodana do rezerwacji tylko i wyłącznie na życzenie Klienta. Usługę tę można dodać do rezerwacji podczas jej zakładania, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od daty potwierdzenia rezerwacji. Rezerwacje, które zostały założone w terminie promocji, ale nie została im dodana usługa Wielokrotna Zmiana Rezerwacji (brak na Umowie tej usługi) nie mogą z niej skorzystać i żądać wykonania przez nas usługi.
Promocja trwa do 31.01.2019r.