Płatności

  1. Ile mam czasu na dokonanie przelewu? Gdzie mogę znaleźć Państwa numer konta?

    Na wykonanie przelewu mają Państwo jeden dzień od momentu potwierdzenia rezerwacji. Numer konta doradca wakacyjny wysyła mailem. W przypadku odleglejszych terminów wyjazdów, datę wpłaty ustala doradca wakacyjny.

  2. Czy mam obowiązek załączyć do umowy potwierdzenie przelewu?

    Tak. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu musi zostać odesłany wraz z podpisaną umową i podpisanymi warunkami uczestnictwa w imprezie.

  3. Jaki procent wartości wycieczki wynosi zaliczka?

    Zaliczka zazwyczaj wynosi 30% ceny podstawowej. Zaliczkę należy wpłacić w ciągu 24 godzin od momentu podpisania umowy; w przypadku odleglejszych terminów wyjazdów termin wpłaty zaliczki ustala doradca wakacyjny. Jeśli jednak decydujemy się na zakup oferty last minute jesteśmy zobowiązani do wpłaty całej kwoty.

  4. Czy jeśli zrezygnuję z imprezy po wpłaceniu zaliczki, to biuro ma obowiązek zwrócić mi zapłacone pieniądze?

    Tak, ale ponosicie Państwo konsekwencje finansowe, których kwotę każdy z organizatorów określa indywidualnie. Informacje na ten temat znajdziecie Państwo w "warunkach uczestnictwa" dołączanych do umowy o zakupie imprezy turystycznej.

  5. Jak to możliwe, że ceny niektórych wycieczek oferowanych przez portal Wakacje.pl są tak niskie?

    Popularność naszego portalu oraz liczba klientów korzystających z naszych usług pozwala nam zaproponować Państwu szereg ofert promocyjnych po niższych, korzystnych cenach.

  6. Czy w cenie oferty zawarta jest opłata lotniskowa?

    Zależy to od organizatora wycieczki. Informacje na ten temat znajdują się przy każdej ofercie.

  7. Czy można zapłacić przez Internet?

    Tak, nasz portal umożliwia dokonywanie wpłat on-line przelewem bankowym na numer konta wakacje.pl lub kartą kredytową za pośrednictwem systemu eCard. W momencie podpisania umowy-zgłoszenia zawarta zostaje umowa między Klientem a Biurem Turystycznym.

  8. Czy płatności on-line są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo transakcji gwarantowane jest przez firmy, za pośrednictwem których dokonujemy opłat: ecard.pl, inteligo lub przez bank, w którym posiadają Państwo konto.