Ogłoszenie Ogłoszenie Module
Przerwany
Nie masz jeszcze żadnego powiadomienia.
Ciekawe miejsca na poludniu Anglii.. Tytuł strony Module
Przenieś Usuń Przerwany
X
Szczegóły rozmowy Module
Przerwany
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
nowe posty

  • Ciekawe miejsca na poludniu Anglii..

    Interesuja mnie bliższe i troche dalsze okolice Bournemouth nad morzem . Co warto ciekawego zobaczyc pod katem krajobrazów, zabytków etc ? Brighton odpada, bo tam juz kiedys bylam.
    Troche miejsc juz wygooglowałam,ale interesuja mnie osobiste doświadczenia,wrażenia...miejsca, które wywarły wrażenie..
    Będę wdzięczna za opinie -D
    pozdrawiam nelcia

  • #2
    Durdle door

    Komentarz


    • #3
      west lulwort i durdle door jedno z moich ulubionych miejsc
      mozna tez w druga strone kimmeridge, swanage, corfe castle, studland, w dorset jeszcze abbotsbury- swannery i subtropical gardens
      cala kornwalia tu raczej na weekend obowiazkowo lands end, minack theatre,lizard, tintagel castle, eden project
      devon-kents cavern,start point lighthouse, becky falls,tree surfers gulworthy, clovelly
      te miejsca moge polecic po drodze pewnie tez cos sie znajdzie jest co robic w weekendy,mam tez pare miejsc w druga str i w gore np cheddar, beachy head, camber

      Komentarz


      • #4
        Holi., Gogonia
        dziekuje-D i Holi jeszcze raz gratulacje (:P)(:P)
        Durdle door ,west lulworth,studland, corfe castle mam na swojej liscie , teraz juz upewnilam sie,ze warto..
        Reszta z wymienionych na razie mi nieznana, musze wiec sobie poszperac i poszukac... Kornwalii w ogole nie planowalam, bo wydawala mi sie daleko ,ale w takim razie rozwaze..
        Myslalam moze tez o Isle of Wight i Highcliffe castle ?
        pozdrawiam nelcia

        Komentarz


        • #5
          nelcia ja do Durdle door osobiscie nie dotarlam, ale kilku znajomych bylo i sobie chwili. A na zdjeciach wyglada pieknie.
          Bylam w Newquay ale to jest spory kawalek od Bournemouth.
          Odwiedzilismy rowniez Eden Project.








          Miasto surferow


          Eden Project


















          Komentarz


          • #6
            Nelcia z zabytków może katedra w Winchester ?

            Komentarz


            • #7
              Holi,
              alez ten Eden project to dziwadło.. wyglada zdecydowanie ciekawie i niesztampowo..Gogoonia tez o nim pisala..
              Sadi,
              Winchester sprawdziam ,ze mamy dodkladnie po drodze jak bedziemy wracac do Ladka na samolot,wiec duża szansaże wskoczymy.. Na zdjęciach widąc że ladne miasteczko no i katedra...
              dziekuje nelcia

              Komentarz


              • #8
                Bardzo ładne miasteczko mieszkałem tam 2 lata
                W Katedrze kręcili sceny do Kody da vinci z Tomem Hanksem(tu)

                Komentarz


                • #9
                  Eden Project prezentuje się naprawdę świetnie. Szkoda, że o nim nie wiedziałam podczas mojej ostatniej wizyty w Anglii.

                  Komentarz


                  • #10
                    Isle of Wight w planach juz dobre 2 lata zawsze cos innego wypadnieale tu tez na weekend, kornwalia tylko na mapie wydaje sie duza a naprawde warto, szczegolnie przy pieknej pogodzie, my mieszkamy w londynie a bylismy tam 2 razy na weekend, u mnie na 1 miejscu ladne widoczkia przy okazji moge zachaczyc o historie

                    Komentarz


                    • #11
                      Saderan,
                      skoro to twoje prawie rodzinne miasto to Winchester wrzucam na liste !!(:P)
                      Gogoonia,
                      Kornwalia rzeczywiscie piekna, popatrzylam na fotki... tylko nie wiem czy jest sens jechac w ta i z powrotem tego samego dnia, Wg googla to ok 3-4 godz w jedna strone..z Bornemouth.
                      A co powiesz o Bradford upon Avon ? tak mi sie spodobało miasteczko..klimatyczne..
                      dzieki za info nelciowata

                      Komentarz


                      • #12
                        Nelcia (tu)(tu) a w okolicy katedry mogę polecić świetne bistro "La Place" prowadzone przez znajomych z Francji, kiedyś było pyszne jedzenie, sery francuskie mniam mam nadzieję, że nadal jest tak pysznie - znowu w tym roku dotarłem tylko do Londynu ale może w 2014 uda się zorganizować jakiś weekendzik w Winchester (tu)(tu)

                        Komentarz


                        • #13
                          nie da rady bo bedzie to meczarnia choc nie mowie ze niemozliwe ale 2 dni na spokojnie juz tak, na 1 dlugi dzien moge polecic wyprawe w gore mapy do cheddar i zachaczyc o weston super mare -swietne rzezby z piasku, no i jeszcze stonehenge

                          Komentarz


                          • #14
                            Saderan,
                            zobacze jak bedziemy z czasem... jesli bedzie pora lunchykowa to kto wiec ?sprobuje znalezc to pyszne bistro (tu)
                            Gogonia,
                            Stonehenge mam oczywiscie juz na liscie (tu) , ja bylam widzialam,,ale rodzinka nie , wiec jedziemy...ja tez zreszta z przyjemnościa ponownie sie zanurze w czasy starozytne
                            Z tym Cheddar mnie zaskoczylas, bo miejsce mi zupelnie nieznane a wyglada super. (:P)(:P)Poczytalam , poogladalam i wyglada bardzo ciekawie. Znazlam taki bilet łaczony na Cheddar, safari i park - myslisz ze to dobry pomysl ?


                            pozdrawiam nelcia

                            Komentarz


                            • #15
                              hymm a jakie safarii i park?

                              Komentarz

                              Trwa
                              X