4 816 zł
Bitez Garden Life
7.9
189 opinii
4.0
1368 opinii
7.9
189 opinii
4.0
1368 opinii
Opis oferty
Kategoria
4
Region
Bodrum
Opis
Kameralna atmosfera w hotelu oraz szereg restauracji, kawiarni i sklepów w pobliżu sprawiają, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Lokalizacja
6 km od centrum Bodrum, 45 km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 15000 m2.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
2006 r. Odnowiony w 2019 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, pralnia (płatna), basen odkryty, 2 zjeżdżalnie dla dorosłych (działają w godzinach 11:00 - 12:00, 14:30 - 16:00, otwarte od 28.04 do 31.10). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis.
Internet
• Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
150 m od hotelu, prywatna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży promenadą. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 13 blokach (liczba pięter: 2, liczba wind: 0)
Typy pokoi:
- Standard Room
Dla max. 3 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- Promo Room
Dla max. 3 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- Family Room One Bedroom
Dla max. 5 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- Family Room Two Bedrooms
Dla max. 5 os. : salon, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• Restauracja główna, bar
All Inclusive (10:00 - 21:00)
• śniadanie (08:00 - 10:00), późne śniadanie (10:00 - 10:30), obiad (12:30 - 14:00), podwieczorek (17:00 - 18:00), kolacja (19:00 - 21:00) serwowane w restauracji głównej
• Przekąski (12:00 - 17:00) serwowane w barze z przekąskami
• Wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
• Pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Z myślą o dzieciach
• Brodzik
• Animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4 - 12 lat
• Dzieci w wieku 1 - 3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• Plac zabaw
• Menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
W cenie
• Tenis stołowy
• Rzutki
• Bilard
• Animacje
Płatne
• Centrum SPA
• Masaż
• łaźnia turecka
• Sauna
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Aquapark
SPA
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 5 osobowe
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny parking P4, Bukowska 285, 60-189 Poznań
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 816 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 194
Opinia z serwisu Tripadvisor
Rodzina z dziećmi
2.0
Unikaj, jeśli jesteś Brytyjczykiem.
Nigdy wcześniej nie zostawiłem złej recenzji, ale czuję, że muszę to zrobić w przypadku tego miejsca. Właśnie wróciliśmy z 10-dniowego pobytu all inclusive. Kilka pozytywów: Mieliśmy rodzinny pokój, który był wystarczająco przestronny i czysty. Ogrody w hotelu są piękne. Ismail, który sprzedaje hammam, jest najlepszą rzeczą w hotelu. Było nas 5, tylko 1 osoba skorzystała z hammamu i on nie natarczywie nie sprzedawał i po tym, jak mój mąż skorzystał, Ismail nadal znalazł czas, aby przyjść i usiąść z nami każdej nocy na pogawędkę. Nawet podwiózł mojego męża do miasta, kiedy nie musiał. Hk Baran, gość przy basenie, znalazł czas, aby się do nas uśmiechnąć (co więcej niż inni pracownicy) i włączył tłumacza Google, aby porozmawiać z dziećmi - naprawdę miły facet. Zjeżdżalnie są czynne przez łącznie 4 godziny dziennie, korzystaliśmy z nich bardzo często, jak i z dwóch innych basenów. Niestety, na tym kończą się pozytywy. Jedzenie jest okropne. Większość all inclusive nie jest super, ale to było szokujące. Zimne jedzenie, prawie żadnego wyboru, w ogóle nie dostosowane do Brytyjczyków, co jest w porządku, ale jeśli wiesz, że masz gości z Wielkiej Brytanii, to nie jest trudne, aby dodać opcję dla dzieci. Na szczęście moje dzieci próbują wszystkiego, ale jedzenie było w dużej mierze niejadalne i skończyło się na tym, że wydaliśmy setki funtów na jedzenie poza hotelem. Z czego się cieszyłem po zobaczeniu kotów, które same sobie pomagały z jedzeniem i chodziły po jedzeniu w restauracji. Napoje są bardzo ograniczone w wyborze. Pewnego wieczoru poprosiliśmy o wódkę, a powiedziano nam, że bar zamyka się za 20 minut i nie chcą otwierać nowego. Skończyła się Pepsi, wódka, efes i nikogo to nie obchodziło. Obszary jadalne i baseny są pozostawione z talerzami i kubkami - nikt nie sprząta. 1 z 2 gości animacyjnych przywitał nas - to wszystko. Brak interakcji, jedyną rozrywką była muzyka, która była głównie turecka. To w porządku - ale nawet nie tłumaczyli swojego przemawiania dla nas, co robią inne zespoły animacyjne. Wyraźnie nie lubią Anglików i bardzo to pokazują. Czuliśmy się bardzo niepowitanie. Nigdy wcześniej nie chciałem, aby wakacje się skończyły, ale z tymi byłem naprawdę zadowolony, że mogłem wyjechać. Dwie gwiazdki, które zostawiłem, są dosłownie dla tych 2 członków personelu, o których pisałem. Widziałem wzmianki o kotach wcześniej, ale nie spodziewałem się takiej ilości. Ciągle szukały jedzenia zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz restauracji. Chciałbym również podziękować lekarzowi na miejscu, który był bardzo pomocny, gdy mój syn złamał nos zjeżdżając z zjeżdżalni i uderzając w dno (po prostu wypadek, żadna wina hotelu). Żaden z barów przy basenie nie jest otwarty. Gotowanie przy basenie jest reklamowane tylko w określonych godzinach, otwarte tylko przez jeden dzień. Nie ma lodów. Sok z maszyny był ciepły. Woda była ciepła przez większość dni. Sprzątaczki przychodziły i ścieliły łóżka codziennie, a czasami zmieniały ręczniki i śmieci, ale podłogi nadal pozostawiały nasze stopy czarne, więc nie jestem pewien, ile faktycznego sprzątania miało miejsce. Doceniam, że zbliża się koniec sezonu, ale jeśli masz zarezerwowanych gości, musisz zapewnić najlepszą obsługę - a tej tutaj po prostu nie było.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej