Oferta zakupiona poprzez wakacje.pl Rezydentka na miejscu mało zorientowana w którym hotelu jest i gdzie stąd jak się dostać. Linie lotnicze ukraińskie słabe. Stare samoloty kiepska obsługa.
Oferta zakupiona miesiac przed planowanym wylotem. Na 2 dni przed wyjazdem wszelkie dokumenty wysłane przez wakacje.pl. Wszystko przebiegło zgodnie z planem. Wylot o czasie, na lotnisku w Hurghadzie pracownik Anex sprawnie kierował podróżnych do odpowiedniego autokaru. Z rezydentem poza spotkaniem informacyjnym nie miałam potrzeby mieć kontaktu więc nie ocenie. Na 24h przed wylotem w ustalonym miejscu informacje o odlocie. Autokar na czas. Nie mam się do czego przyczepić! Polecam :)
Urlop udał się bardzo dobrze. Między innymi dzięki pomocnemu Panu rezydentowi Karolowi (pełnego egipskiego imienia i nazwiska niestety nie pamiętam ale mam nadzieję że się nie obrazi). Z rezydentem mieliśmy bardzo sprawny kontakt. Wszystko związane z podróżą i pobytem przebiegło bez komplikacji.
Oceniam biuro, a nie zdarzenia, na które biuro nie ma wpływu. Transport do Marsa Alam - samolot - autokar. Wszystko bez zarzutu, mimo, że niektórym przeszkadzają ukraińskie linie lotnicze. Wg mnie lot nie odstawał standardem od pozostałych linii. Rezydenta w hotelu nie oceniam, bo go nie potrzebowałem. Ogromny plus biuro ma za konkurencyjne ceny. W hotelu i tak nikt z obsługi nie wie jakie biuro wybraliśmy i traktują wszystkich jednakowo. Minus jedynie za naciąganie z wizami na lotnisku za 27$.
Kontakt z biurem słaby.Rezydena który zajmował się turystami z Polski spotkałem dwa razy w hotelu.Rezydent który zajmował się turystami z Rosji bywał w hotelu codziennie(Nastawienie na turystów z Rosji).Wykupiona wycieczka zwiedzaniem Hurghady masakra.Zwiedzanie Meczetu 10 minut,zwiedzanie cerkwi 10 minut.Sklep z perfumami i sklep z pamiątkami po jednej godzinie na sklep.Anex pewnie dostaje profity z tych sklepów za przywiezienie tych klientów.Jeden plus pan przewodnik
Nie polecił bym największemu wrogowi. Wyproszono nas z samolotu do Hurghady. Nikt nie był w stanie nam powiedzieć kiedy wylecimy (czy w ogóle wylecimy), a kiedy po nieprzespanej nocy na lotnisku zrezygnowaliśmy z dalszego oczekiwania twierdzą, że to nie ich wina. Żadnego zainteresowania klientami, zero odpowiedzialności za przyjęte na siebie obowiązki. Zwrotu za niewykorzystaną imprezę też nie chcą zaakceptować. Z całego serca odradzam kontaktu z tą firmą.
Oferta kupiona przez wakacje.pl. Czytałam dużo złych opinii i kupiłam wycieczkę z obawą. Miałam stracha. Niepotrzebnie. Wszystko było jak trzeba. Nie mam się do czego przyczepić.
Opinia nie jest pozytywna, zamówiłam wycieczkę dla 5 dorosłych osób plus 2 dzieci, po kilku dniach okazało się że muszę odwołać 3 dorosłych uczestników, pomijam fakt że koszt odwołania za osobę to około 800 zł jednak nowa cena wycieczki była tylko niewiele niższa (dla 7 osób 29 tys, dla 4 osób 23 tys). Po zapytaniu przedstawicieli biura usłyszałam odpowiedź że taka jest obecnie cena wyjazdu, co oczywiście mijało się z prawdą gdyż taka sama wycieczka kosztowała tego dnia 15 tys. NIE POLECAM
Nie polecam nikomu tego biura to jest jakaś kpina jak podchodzi się tutaj do Polaków. Nasza polska rezydentka chociaż nie wiem czy można ją tak nazwać zapisała nas na wycieczkę do Kairu do grupy gdzie był tylko i wyłącznie język rosyjski gdzie my wgl go nie znamy. Kiedy napisałem zażalenia do rezydentki odpisała tylko " bardzo mi przykro że jesteście nie zadowoleni, nie wiedziałam że będzie to aż takie utrudnienie ale na pewno mimo tego wszystkiego jest dużo plusów z wycieczki "
Wakacje w Egipcie: Podczas wylotu z Egiptu na naszych oczach Arab przeciagnął wózkiem dziecka po asfalcie przed wejściem do samolotu i zniszczyl go. Zgłosiliśmy reklamacje do anex, oraz lini lotnicz. Przez tydzien brak odpowiedzi, po interwencji info że musimy czekać 3miesiące. Jesteście Państwo normalni?Czym mamy wozić dziecko? Mamy kupić nowy wózek i czekać aż rozpatrzycie sprawę zniszczenia? Kpina, olewka!NIE POLECAM! Problemy pobytu możnaby opisywać w nieskończoności ale mamy tylko 500słów
Przestrzegam przed tym biurem. Duża nieprawdomówność, zakłamane oferty. Po złożeniu reklamacji, ciągnie się sprawa 8 miesiąc. Rozmowa z "Director of Quality & Administration" wygląda jak z dzieckiem 10 letnim. Nie odpisują na maile po kilka-kilkanaście tygodni tłumacząc się że ich skrzynki pocztowe nie miały wystarczająca miejsca. ŻART I KPINA !
Biuro wywiązało się ze swoich zadań w Hurghadzie bardzo dobrze,rezydent komunikatywny ,autokary i przewodnicy na czas informacja o zmianie godzin wylotu,w przeddzień.Jestem zadowolona. Zastanawia mnie tylko jeden fakt czemu zapłaciłam za wizę 27 dolarów a inni 25 naganiaczy odbierający opłatę z biura anex
Najgorsze biuro z jakim jechałem. Już na początku 3 razy musiałem prosić o przesłanie mi załącznika do wyjazdu. Lot był ukraińskimi liniami. Totalna zgroza. Nie dbali o podstawowe normy bezpieczeństwa na pokładzie. Również nie serwowali jedzenia a w drodze do Marsa Alam Polakom ne podawali gorącej herbaty. Mimo że ci oczywiście chcieli zapłacić. Na koniec przysłali pod hotel busa podobnego do tureckich dolmuszy. Kierowca nie miał pojęcia po kogo przyjechał więc zabrał ludzi z innego biura.
Byłam w marcu 2024 z tym biurem w Egipcie i jestem bardzo zadowolona, wszystko zgodnie z ustaleniami, pracownicy (rezydent, przewodnicy na wycieczkach) posługują się językiem polskim, mili, sympatyczni. Wszystko punktualnie, sprawnie i zgodnie z ustaleniami. Ceny korzystniejsze niż u innych i godziny wylotów korzystne (wylot do Egiptu zaraz po północy więc mogliśmy skorzystać w pełni z całego pierwszego dnia i w ostatni dzień wylot w godzinach wieczornych więc też cały dzień do dyspozycji).
Zakup przez stronę wakacje.pl więc przebiegał bez problemowo. Jednak nie było informacji o tym, że samolot leci z Katowic do Radomia (sic!) czeka 2 godziny i dopiero leci dalej. Podobnie w drodze powrotnej. Rozumiem kalkulacje biura ale powinno to być podane w opisie oferty. My nie dostaliśmy o tym informacji do momenty odprawy w Katowicach o 4:30 rano. Podobno część podróżnych dostało info w piątek (wylot był w niedziele), tylko co mieli zrobić z ta informacją. wakacje.pl też nie są bez winy.
W lutym 2024 uczestniczyłem w wycieczce do Luxor z firmą Anex. Zamiast obiecanych 4h, podróż trwała 6h, w tym zbieranie gości po hotelach. Polskojęzyczny przewodnik okazał się słabo mówić po polsku. Dano nam 30 min na zwiedzanie samodzielne świątyni w Luxorze, zbyt mało na tak wielki obiekt. Musieliśmy dopłacić 20$ za wizytę na wyspie bananowej, która była rozczarowaniem. Byliśmy także nagabywani do zakupu drogich produktów.
Jestem bardzo niezadowolony z tego biura. Już po przylocie do Marsa Alam na lotnisku oszukiwał na wizach o dwa dolary od osoby nagabywacz z Logo tej firmy. W ostatni dzien pobytu - wylot około 23 zostaliśmy bez obiadu i kolacji. Koło 12 po zdaniu pokoju obcinają opaski i chcesz to sobie dokup. W tym czasie inni Polacy z innych biur All Inclusive do momentu wyjazdu na lotnisko. Rezydent nawet nam nie odpisał na pytania w tym temacie. Ważne że był śmieszny w trakcie transferu. Ostatni raz !!!
Bardzo polecam. Świetna obsługa. Wszystko bardzo punktualnie. Pan rezydent bardzo pomocny. Moja córka gdy wyjeżdżaliśmy zostawiła drogą firmową kurtkę w hotelu , opamiętała się dopiero na lotnisku .Przy wielkiej pomocy rezydenta z którym był świetny kontakt nawet z Polski ,kurtka wróciła do nas. Fajne też wycieczki lokalne z tym biurem.Tak że bardzo polecam😊
Transfer z lotniska. Jechaliśmy 2,5 godziny do hotelu. 30 minut przed przyjazdem postój na stacji benzynowej ze sklepikiem po to, abyśmy nie zdążyli na kolację i kupili bułę z jakimś mazidłem mięsopodobnym. A co najciekawsze, przy wylocie, podstawili autokar co najmniej 4 godziny za wcześnie (4 rano), tylko po to, by po 30 minutach, zatrzymać się na tej samej stacji, aby coś kupić. Bo przecież na śniadanie w hotelu było za wcześnie. Potem błąkaliśmy się po lotnisku przez 3 godziny bez sensu...
Skusiła mnie cena i hotel. Do tego nie mam w ogóle uwag. Natomiast pani rezydent, to porażka. Wyglądało to tak, jakby była tam dla celów reprezentacyjnych, a klienci, którymi miała się na miejscu "opiekować", są tam tylko po to, aby kupić od niej wycieczki fakultatywne. I w ogóle innymi sprawami nie powinni zawracać jej głowy. Telefon "alarmowy", który podali nam w czasie transferu z lotniska do hotelu, nie odbierała o 21.20, tłumacząc dnia następnego, że ona też musi się wyspać....