6,0 / 10

Atur
Biuro podróży

Atur

Ocena na podstawie 62 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,7
    Ocena
    Organizatora

  • 6,1
    Ocena
    rezydentów

  • 5,9
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,3
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Atur
  • Bułgaria śniadania
    1 189 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Hiszpania śniadania
    1 270 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Malta własne
    1 334 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Atur

Opinie

  • 5,5 / 10

    anna

    Pobyt: Lipiec 2014

    Kompletny bałagan już od samego początku. Zaczęło się od dokumentów które miały szereg błędów m.in. osobowych. Na lotnisku podczas odprawy okazało się że nie może się ona odbyć ponieważ.. nie ma nas na liście pasażerów. Kompletny bałagan informacyjny, nerwówka, wyjaśnianie, telefony- czyli wszystko czego na urlopie chcielibyśmy uniknąć.. ;/ Z tym biurem już nigdy więcej, nigdzie. Rezydentka (Sarafowo) miła ale punktualność to jej słaba strona. Na pierwsze spotkanie przyjechała prawie 2 godziny spóźniona. Byliśmy umówieni z nią w innym terminie indywidualnie, również się spóźniła.

    Opinia dodana: 17 lipca 2014
  • 9,8 / 10

    Elżbieta Sawczuk

    Pobyt: Czerwiec 2014

    Biuro podróży oceniam bardzo dobrze.Był to mój pierwszy wyjazd .Wszystkie informacje odnośnie transportu i pobytu podane bardzo dokładnie.Żadnych problemów nie miałam.Polecam to biuro.

    Opinia dodana: 14 czerwca 2014
  • 2,0 / 10

    Maria

    Ten wyjazd to kompletna porażka,brudne pokoje,jedzenia nie ruszyłby nawet głodny pies,brudny basen,obsługa na stołówce nadęta,rezydent nie pojawił się w hotelu przez cały nasz pobyt,lekceważący stosunek pracowników biura do klienta,bardzo wygórowane ceny ,żywiliśmy się w pobliskich barach,chociaż mieliśmy wykupione all light,to był mój pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem.Nie mogę pojąć jak wakacje pl.,które pośredniczą w sprzedaży wycieczek z atura mogą tak nabijać ludzi w butelkę.WSTYD.

    Opinia dodana: 23 września 2013
  • 5,5 / 10

    JOANNA

    bylismy z tym biurem w bulgarii na 2-tygodniowych wakacjachw hotelu RELAX W INTER POMORIE i o ile hotel i wyzywienie boskie i bez ograniczen,blisko morze i plaza doslownie kilka schodow,basen na terenie czysty w pokojach sprzatane codziennie czysta posciel i reczniki do centrum trzeba bylo troche maszerowac-droga nawet do przelkniecia.tak WIELKIE zastrzezenia mam do opieki rezydenta.Wyladowalismy w nocy nikt nie czekal na nas na lotnisku po rozmowie tel.dopiero przyjechal po nas bulgar i zabral nas do hotelu.Drugiego dnia spotkalismy sie z rezydentem ktory po krotce nam wszystko opowiedzial i tyle kontakt byl tylko telefoniczny.Myslelismy chociaz ze wracajac do Polski rezydent pozegna nas na lotnisku-niestety zostalismy zostawieni sami sobie i jeszcze okazalo sie ze nie ma nas na liscie pokladowej do samolotu-tu nie wiem kto zawinil czy biuro czy linie lotnicze.Zalatwiane wszystko telefonicznie z rezydentem chociaz w takiej sytuacji myslalam ze ktos przyjedzie i nam pomoze nam w tej dosc stresujacej sytuacji-a tu nic zaznacze ze w pewnym stopniu tyle ile mogl pomogl nam rezydent z innego biura podrozy chociaz to nie bylo w jego interesie.Udalo sie wszystko zalatwic i wrocilismy do kraju.

    Opinia dodana: 13 lipca 2013
  • 3,0 / 10

    Małgorzata

    NIE POLECAM BUŁGARII z biurem Atur. Bardzo WYGÓROWANA cena 2100zł/tydz w koszmarnych prymitywnych i głodowych warunkach hotelu Bałkan.WSZYSCY Polacy byli tam niezadowoleni.J e d y n i e przelot był ok

    Opinia dodana: 06 lutego 2013
  • 8,5 / 10

    lidka ma

    Polecam, rezydenci w Bułgarii ( Sloneczny Brzeg) wspaniali, bardzo pomocni. Cały pobyt i przeloty bez żadnych zastrzeżeń:)

    Opinia dodana: 04 września 2012
  • 8,0 / 10

    JOANNA

    Po przylocie do Bułgarii okazało się wprawdzie,ze dostaniemy inny hotel niż był w ofercie, jednak standard jaki zastaliśmy był zgodny z naszymi oczekiwaniami i podobny do tego z hotelu z oferty,więc nie robiliśmy z tego problemu. Wysokie kompetencje Pani Basi jako rezydenta tylko podwyższyły jakość biura Atur. Zawsze dostępna pod telefonem udzielała wyczerpujących informacji na każde pytanie. Problemów żadnych. Ogólnie dobrze oceniamy pobyt w Bułgarii z biurem Atur, jedyny mankament ...za krótko ;-)

    Opinia dodana: 17 sierpnia 2012
  • 2,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    NEETU SANGATRAMANI

    They do not give any service at all. We were in Bulgaria in the month of July with them and because of their incapability and lack of responsible behaviour towards clients we suffered a lot. They didn't inform us about the delay of the flight at time of leaving the hotel only in the bus to the airport saying they came to know about the delay a few minutes before( they must have hired a bus and could be extra charges for the delay) and they send us to the airport at the midnight and we had to spend whole night at the airport and flyied back in the morning. We confirmed from the Airport Information Desk and they confirmed that they gave the informaion around 19:00 for the flight. Do NOT GO WITH ATUR!!

    Opinia dodana: 08 sierpnia 2012
  • 2,0 / 10

    JAGODA MALINOWSKA

    NAJGORSZE BIURO PODRÓŻY.OSTRZEGAM INNE OSOBY !!!.BRAK KOMPETENCJI,BRAK INFORMACJI NP. O GODZ. WYJAZDU,DUŻE PROBLEMY W PODRÓŻY (ZEPSUTA KLIMATYZACJA W AUTOKARZE W CZASIE DUŻYCH UPAŁÓW).NIE ZOSTAŁAM ZAWIEZIONA DO HOTELU-MIAŁAM SOBIE RADZIĆ SAMA I POJECHAĆ TAXI,PÓŹNIEJ TEŻ WYNAJĄĆ TAXI I DOJECHAĆ DO MIEJSCA ODJAZDU. BRAK OPIEKI REZYDENTKI,BRAK WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH (BYŁA W OFERCIE). PO INTERWENCJI KONTAKT Z CAŁKOWICIE NIEODPOWIEDZIALNĄ REZYDENTKĄ -OSOBA ZAKŁAMANA I NIESŁOWNA, LEKCEWAŻĄCA SWOJĄ PRACĘ. JEDNYM SŁOWEM -KOSZMAR.NIKOMU NIE POLECAM TEGO BIURA !.

    Opinia dodana: 28 lipca 2012
  • 10 / 10

    Asia Lo

    Witam. Swoje wakacje w Bułgarii wykupiłam na 4 dni przed wylotem. Znalazłam w necie fajny hotel z dobrymi opniami oferowany przez biuro Atur.Wykupiłam wyjazd jeszcze w tym samym dniu w biurze podróży w Łodzi nie sprawdzając nawet opinii o Aturze (jakieś zaćmienie mnie dopadło). Po powrocie do domu jak przeczytałąm opinie o braku transferu, opieki rezydenta, pokojach etc byłam bliska zawału. Ale cóż, kasa zapłacona, więc nie było wyjścia. Z wielkimi obawami pojechaliśmy. Wprawdzie podróż zabrała więcej czasu , bo w samolocie wykryto usterkę i koczowaliśmy na lotnisku w Bydgoszczy, ale to nie wina Aturu. Takie rzeczy się zdarzają, poza tym mnóstwo ludzi było z większych,innych,bardziej znanych biur podróży.Gdy dotarliśmy na lotnisko czekała na nas pani rezydent. Przewieziono nas do hotelu, który sobie wybraliśmy. Na spotkaniu wszystko wyjaśniła udzielając wyczerpujących odpowiedzi. Była na każde nasze zawołanie. Gdy pojawiał się najmniejszy problem, natychmiast go wyjaśniała z managerem hotelu. Tak było do końca naszego pobytu. Spędziliśmy naprawdę miłe wakacje i szczerze polecam Atur.

    Opinia dodana: 23 lipca 2012
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią