Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

1452 zł/os.

4 579  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
8
obiekt, basen
basen
basen
pokój
drink bar

6.0

3 opinie

3.5

909 opinii

Opis oferty

Region: MajorkaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK853673

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - be live experience costa palma:

Hotel Be Live Experience Costa Palma znajduje się bezpośrednio przy piaszczystej plaży. Na plaży dostępne są leżaki i parasole przeciwsłoneczne za dodatkową opłatą. Miasto Palma de Mallorca oddalone jest o około 5 km (Bendinat około 5 km, Portals Nous około 8 km). Supermarket i inne sklepy są dostępne po przejściu 50 m. W pobliżu hotelu znajdują się restauracje i bary. Z hotelu można łatwo dotrzeć do takich atrakcji jak Cala Nova (około 700 m), Marineland (około 5 km), Castell Bellver (około 4 km) i Katedra w Palmie (około 6 km). Dla wygody podróży dostępny jest przystanek autobusowy (około 50 m). Lotnisko (PMI) znajduje się około 20 km od hotelu.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1982. Atmosfera każdego z naszych 143 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Na terenie obiektu znajduje się również sala telewizyjna. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Dostępne są również lodówka i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (odpłatnie). Goście mogą skorzystać z usługi sprzątania końcowego. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Kąpiel w basenie to wspaniały sposób na orzeźwienie i ochłodę w upalne dni. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Dużym urozmaiceniem są rozliczne aktywności outdoorowe oferowane w obiekcie. Należą do nich m.in. rower / rower górski i minigolf, jak również za dodatkową opłatą tenis ziemny i golf. Rower wodny, nurkowanie, aerobik wodny i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Pozostałe opcje spędzenia wolnego czasu, jak jet ski, oferowane są przez organizatorów zewnętrznych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, bilard, darta, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, salon piękności, zabiegi masażu i zabiegi terapeutyczno-lecznicze. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i dyskoteka.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie balearów (majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

• Do ceny należy doliczyć 10% VAT

W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50% Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Pokój, superior, widok na morze

2 dorosłych

Half boardWidok na morzeSuperior
Zakwaterowanie2024-05-01
Wykwaterowanie2024-05-04
4 579 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

134
za wycieczkę
134
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka4 579

Cena całkowita

4 579
Do zapłaty teraz4 579

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 8

dollyf957

Opinia z serwisu Tripadvisor

Październik 2023 ·

Grupa znajomych

Dodano: 06.10.2023

2.0

Okropna klimatyzacja - personel mógłby zrobić lepiej

Zatrzymaliśmy się w hotelu na 2 noce, a pierwszego dnia zgłosiliśmy recepcji kilka problemów z naszym pokojem. Zamek w drzwiach balkonowych był zepsuty, klimatyzacja nie działała, a lodówka w pokoju również nie działała (była włączona, ale nic nie chłodziła). Powiedziano nam, że drzwi muszą być zamknięte, aby klimatyzacja działała, więc zamknęliśmy drzwi i powiedziano nam, że konserwacja przyjdzie sprawdzić problemy. Musieliśmy dwa razy dzwonić do recepcji, ponieważ nikt nie zadzwonił do pokoju. Kiedy wychodziliśmy na kolację, przyjechała konserwacja, facet niosący lodówkę. Więc wyszliśmy i zostawiliśmy go samego. Kiedy wróciliśmy tej nocy, zamek w drzwiach balkonowych został naprawiony, ale klimatyzacja nie działała. Upał w pokoju był okropny. Poszliśmy do recepcji, ale powiedziano nam, że nic nie można zrobić do rana. Dano nam wentylator, który był używany na recepcji, był bardzo brudny i w ogóle nie chłodził pokoju. Nie spaliśmy naszej pierwszej nocy tam, ponieważ pokój był zbyt gorący. Lodówka nie została naprawiona i nie została wymieniona na tę, którą przyniósł konserwator. Następnego ranka poszliśmy ponownie do recepcji z problemami i powiedzieliśmy, że oczekujemy rekompensaty za nasz pierwszy nocleg, ponieważ nie spaliśmy. Powiedziano nam, że będą rozmawiać z menedżerem. I znowu powiedziano nam, że ktoś przyjdzie do pokoju, aby zająć się problemami. Upieraliśmy się przy zmianie pokoju. Klimatyzacja w następnym pokoju była nieco lepsza, ale nadal nie chłodziła pokoju. Lodówka w nowym pokoju również nic nie chłodziła. Poprosiliśmy o lód w barze i powiedziano nam, że nie, dadzą nam tylko 1 kubek lodu, mimo że ich lodówki nic nie chłodzą. Nie wiem, czy to dlatego, że system klimatyzacji w hotelu jest kiepski i wymaga aktualizacji, czy może są skąpi i nie włączają klimatyzacji centralnie, ale sprawiło to, że pokoje były naprawdę niewygodne. Kilka razy wróciliśmy do recepcji, aby sprawdzić, czy menedżer jest obecny, albo czy rozmawiali z menedżerem i powiedziano nam, że nie. Okropna obsługa klienta, musieliśmy zaproponować zmianę pokoju i nie otrzymaliśmy żadnej rekompensaty za naszą pierwszą noc. Fajna lokalizacja blisko plaży, to wszystko.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Valldemossa 18 km w linii prostej od hotelu
Valldemossa to zabytkowe górskie miasteczko, które elektryzuje klimatem wąskich uliczek i cudowną architekturą. Ciekawostką jest fakt, że w połowie XIX wieku w mieście przebywał nawet sam Fryderyk Chopin z ukochaną George Sand. Na terenie miasteczka Valldemossa znajduje się m.in. muzeum, w którym można podziwiać rękopisy, partytury czy listy autorstwa słynnego kompozytora. Miejscowość położona w górach Serra de Tramuntana emanuje sielskością, niespieszną atmosferą i wszechobecnym spokojem. Dom, w którym na przełomie 1838 i 1839 roku mieszkał Chopin został strawiony przez ogień. Spalenie domostwa miało być receptą mieszkańców na prątki gruźlicy, jaką przebył na wyspie muzyk. Atrakcje Valldemossy uzupełnia też malowniczy kościół Kartuzów z XIV wieku.

Zobacz więcej

Valldemossa

Pogoda

18°C
16°C
17°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej