7 230 zł
Excelsior (Golden Sands)
7.1
46 opinii
7.1
46 opinii
Opis oferty
Kategoria
4
Region
Varna
Opis
Hotel Excelsior to czterogwiazdkowy elegancki i odnowiony hotel, który łączy w sobie doskonałe warunki do pełnego wypoczynku dzięki interesującej ofercie sportowo-rekreacyjnej oraz bliskość ukwieconej natury oraz plaży i turkusowego morza. Na szczególną uwagę Gości zasługuje nie tylko wysoka jakość usług ale również przytulne pokoje rodzinne, usługi w hotelowym centrum SPA oraz smaczna kuchnia.
Lokalizacja
900 m od centrum Złotych Piasków, 28 km od lotniska w Varna-VAR. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000 m2.
Kategoria hotelu
4
Kategoria lokalna hotelu
4
Data otwarcia
1965 r. Odnowiony w 2021 r.
Na terenie hotelu znajdują się restauracja, 2 bary, pralnia (płatna), basen odkryty, sejf w recepcji (płatny), parking (płatny).
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
450 metrów od hotelu, publiczna, piaszczysta. Bezpłatne: ręczniki plażowe. Płatne: parasole, leżaki. Dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy.
Pokoje
Zlokalizowane w 1 budynku (liczba pięter: 7, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
Twin Standard dla max. 3 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Twin Superior dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Twin Deluxe dla max. 4 os. : 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• Standard Apartment dla max. 5 os. : salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
Restauracja główna, bary (2)
All Inclusive (11:00 - 22:30)
• śniadanie (07:30 - 10:00), obiad (12:30 - 14:00), kolacja (18:00 - 21:00)
• Przekąski (11:00 - 17:00)
• Wybrane: napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe
Z myślą o dzieciach
• Brodzik
• Plac zabaw
• Animacje i zajęcia w mini klubie dla dzieci w wieku 4 - 12 lat
• Dzieci w wieku 1 - 3 lat mogą przebywać na terenie mini klubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• Krzesełko dla dzieci w restauracji głównej
W cenie
• Tenis stołowy
• Animacje
• Rzutki
• Siatkówka
• Aerobik
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Wakacje ze zwierzęciem
Parking
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
7 230 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 46
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
3.4
Nie jestem zadowolona. Nie oczekiwałam złotych klamek, nastawiona byłam na pracę zdalną z chwilą oddechu po godzinach. Oczekiwałam czystości i niezbędnego minimum do komfortowej pracy poza domem.
Pokój superior na pierwszy rzut oka wyglądał, jak na zdjęciach. Efekt popsuły szczegóły:
- brudny, lepiący się po rozlanych drinkach stolik do kawy,
- brak szafek nocnych,
- brak półek w szafie, jedynie wąska niska dostawka mająca imitować garderobę, do tego trzy wieszaki na krzyż,
- lepiąca się od brudu klimatyzacja, chodząca bardzo głośno zarówno w środku, jak i w postaci pudła na balkonie, który wyglądał jak graciarnia, włącznie z porzuconym na podłodze brudnym ręcznikiem po poprzednikach i popielniczką na krześle,
- kurz i brud na podłodze, lepiej nie chodzić bez obuwia,
- niedziałające gniazdko przy biurku.
W sprawie szafki i sprzątania próbowałam interweniować w recepcji, ale dowiedziałam się, że pewnie goście przenieśli do innego, a sprzątanie jest codziennie. Po powrocie do pokoju zastaliśmy wstawioną jedną szafkę nocną. Na pytanie o drugą odpowiedziano, że taki mają standard i mogę sobie dostawić stolik kawowy. Na pytanie czy ktoś go umyje, usłyszałam, że mogę sobie przetrzeć, bo pokój był sprzątany przed naszym przyjazdem. Pani w recepcji patrzyła przy tym na mnie tak kpiąco i z taką wyższością, jakbym była jakimś intruzem przeszkadzającym jej w pracy. Jak się miało okazać taki sposób traktowania gości hotelu był normą. Ponieważ pracowaliśmy zdalnie, potrzebowaliśmy dwóch krzeseł. Oczywiście odmówiono, choć wolnych krzeseł na terenie hotelu nie brakowało. Zmiana pokoju niemożliwa, choć nie mieli pełnego obłożenia. Na pytanie o suszarkę do włosów - "gdzieś jest, muszę po prostu poszukać".
Sprzątanie nie istniało. Pani sprzątająca raz zaścieliła nam łóżko, rzuciła ręczniki w jakiejś folii i poszła. Za drugim razem weszła do łazienki, ale zapomniała zamknąć drzwi, postała tam oparta o ścianę, spuściła wodę (nie mam pojęcia po co) i wyszła. Na pytanie o sprzątanie powiedziała, że już skończyła. Więcej jej przez tych 7 dni nie widzieliśmy. Nie sprzątano, nie zmieniano pościeli, a o papier toaletowy musieliśmy się upominać.
Jedzenie znośnie, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, ale ostatnie dwa dni były nie do przyjęcia. Odgrzewano nam dania z obiadu na kolację, ewentualnie coś tam do nich dorzucano, żeby się nieco różniły. Nie były już świeże. W charakterze kelnerek dwie starsze panie i kilka plączących się nastolatek, które nie potrafiły się porozumieć z gośćmi, ani odpowiedzieć na żadne pytanie. Głównie zajętych ściemnianiem i nabijaniem się z jedzących. Czułam się tym zażenowana.
Zapomnijcie o wodzie do picia. W pokoju żadnej szklanki czy kubka, nawet do mycia zębów. Trzeba sobie samemu zorganizować plastikową butelkę ze sklepu, bo nie wydają wody niegazowanej w barze. Na terenie są 3 dystrybutory, z których zwykle działa jeden, więc trzeba stać w kolejce.
W ostatnim dniu dowiedzieliśmy się, że po zdaniu pokoju nie możemy już korzystać z all, nawet odpłatnie zamawiać napojów w barze. Dokupiliśmy pokój do końca pobytu, ale odmówiono nam możliwości dokupienia posiłków. Na pytanie dlaczego, skoro inni goście mogli je dokupić, dowiedziałam się, że mają wyliczone jedzenie na ilość osób i nie będą go zwiększać. I nie, nie pytałam o to na godzinę przed kolacją, a dwa dni wcześniej.
Mogłabym tak mnożyć i mnożyć. Z czystym sumieniem nie polecam. Szkoda pieniędzy.
PS. Suszarka do włosów znalazła się w ostatnim dniu. Zawinięta w zapasową pościel, która nam przypadkiem wypadła. Miała numer innego pokoju.
Zalety
• - w dni kiedy nie odgrzewają pozostałości po poprzednich posiłkach, jedzenie dość smaczne, choć często mocno przesolone,
• - bardzo dobre drinki i sympatyczni barmani - jedyne rozgarnięte osoby w obsłudze,
• - ładne, odnowione łazienki.
Wady
• - brak szklanek, kubków do picia,
• - brak sensownego dostępu do wody pitnej,
• - napoje wydawane w małych, plastikowych kubkach, kawa w papierowych, napiwek resetował ustawienia do szkła, ale tylko na jeden dzień,
• - brak szafek nocnych w pokoju,
• - niepraktyczna szafa na ubrania,
• - brud, sprzątanie pokoju nie istnieje, wodę potrafię spłukiwać sama, serio
• - nieprzyjemna, arogancka obsługa na recepcji - mężczyźni trochę mniej, niż kobieta,
• - odmowa korzystania z usług po zdaniu pokoju, nawet za opłatą
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Lipiec
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej