4 298 zł
Excelsior (Golden Sands)
7.1
46 opinii
7.1
46 opinii
Opis oferty
Oferta
Doskonałe miejsce na spędzenie niedrogich rodzinnych wakacji. Ładny basen, w którym świetnie bawią się dorośli i dzieci, programy animacyjne dla młodszych i starszych, solidny standard hotelu, dobra obsługa oraz położenie blisko atrakcji turystycznych kurortu pozwalają spędzić beztroskie i radosne wakacje.
Położenie hotelu
Okolica:
W ZŁOTYCH PIASKACH; ok. 300 m od centrum kurortu; w sąsiedztwie wspaniałego, bujnego parku; w pobliżu liczne sklepy, restauracje, bary, puby, dyskoteki
Komunikacja:
Przystanek autobusowy ok. 250 m od hotelu (ok. 3 BGN/Warna)
Odległość od lotniska:
Ok. 30 km od lotniska w Warnie; ok. 130 km od lotniska w Burgas
Plaże
Plaża publiczna:
Ok. 500 m od hotelu; piaszczysta; szeroka; łagodne zejście do morza; dojście przez centrum kurortu; dojazd bezpłatnym hotelowym busem; za opłatą: parasole i leżaki (ok. 40 BGN/2 leżaki z materacami i parasol)
O hotelu
Ogólnie:
Czterogwiazdkowy; zbudowany w 1965 r., całkowicie odnowiony w 2021 r.; 201 pokoi, 1 budynek, 6 pięter, 2 windy; całodobowa recepcja; lobby; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane zwierzęta domowe do 5 kg (za opłatą: ok. 20 BGN/dzień); akceptowane karty kredytowe: Visa
Sport i rozrywka:
Tenis stołowy; plac zabaw dla dzieci; miniklub (4 - 12 lat); dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dzieci: aerobik, aqua aerobik, siatkówka wodna, gry i zabawy, wieczorne przedstawienia i pokazy; za opłatą: kort tenisowy (ok. 30 BGN/godz.), boisko do siatkówki (ok. 30 BGN/godz.), sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna)
Basen:
Basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 320 m², gł. 0,2 - 1,6 m; okrągły basen dla dzieci zintegrowany z dużym basenem, słodka woda, ok. 18 m², gł. 0,6 m; jacuzzi; przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki
Usługi:
Dodatkowo płatne: kantor; sejf przy recepcji (ok. 6 BGN/dzień)
Kontakt:
/; www. hotel-excelsior. net
Dla dzieci
Udogodnienia:
Foteliki i menu w restauracji; łóżeczko dla dziecka do 2 lat; basen; plac zabaw; miniklub (4 - 12 lat); animacje
Dostępne pokoje
Standardowy:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek); ok. 23 m²; (pokój z 2 dostawkami ok. 29 m²); zadbany; ładnie urządzony; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc); telewizja satelitarna; telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); pokój z 2. dostawkami za dopłatą; za opłatą: minibar (na zamówienie, płatny wg konsumpcji)
Deluxe:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci); ok. 30 m²; na ostatnim piętrze; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc); telewizja satelitarna; telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; czajnik oraz zestaw do kawy/herbaty (jednorazowo); balkon (stolik i krzesełka); widok na morze; za opłatą: minibar (na zamówienie, płatny wg konsumpcji)
Wyżywienie
Restauracje:
Restauracja główna – kuchnia europejska i bułgarska, dostępne foteliki i menu dla dzieci; bar w lobby, bar przy basenie
All inclusive:
Śniadanie (7.30 - 10.00), obiad (12.30 - 14.30), kolacja (18.00 - 21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski i lody w barze przy basenie (11.00 - 16.00); lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barze w lobby i w barze przy basenie (10.00 - 22.30); wymagane noszenie opasek all inclusive.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Pokój 2 os.
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
4 298 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 46
Para
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
3.4
Nie jestem zadowolona. Nie oczekiwałam złotych klamek, nastawiona byłam na pracę zdalną z chwilą oddechu po godzinach. Oczekiwałam czystości i niezbędnego minimum do komfortowej pracy poza domem.
Pokój superior na pierwszy rzut oka wyglądał, jak na zdjęciach. Efekt popsuły szczegóły:
- brudny, lepiący się po rozlanych drinkach stolik do kawy,
- brak szafek nocnych,
- brak półek w szafie, jedynie wąska niska dostawka mająca imitować garderobę, do tego trzy wieszaki na krzyż,
- lepiąca się od brudu klimatyzacja, chodząca bardzo głośno zarówno w środku, jak i w postaci pudła na balkonie, który wyglądał jak graciarnia, włącznie z porzuconym na podłodze brudnym ręcznikiem po poprzednikach i popielniczką na krześle,
- kurz i brud na podłodze, lepiej nie chodzić bez obuwia,
- niedziałające gniazdko przy biurku.
W sprawie szafki i sprzątania próbowałam interweniować w recepcji, ale dowiedziałam się, że pewnie goście przenieśli do innego, a sprzątanie jest codziennie. Po powrocie do pokoju zastaliśmy wstawioną jedną szafkę nocną. Na pytanie o drugą odpowiedziano, że taki mają standard i mogę sobie dostawić stolik kawowy. Na pytanie czy ktoś go umyje, usłyszałam, że mogę sobie przetrzeć, bo pokój był sprzątany przed naszym przyjazdem. Pani w recepcji patrzyła przy tym na mnie tak kpiąco i z taką wyższością, jakbym była jakimś intruzem przeszkadzającym jej w pracy. Jak się miało okazać taki sposób traktowania gości hotelu był normą. Ponieważ pracowaliśmy zdalnie, potrzebowaliśmy dwóch krzeseł. Oczywiście odmówiono, choć wolnych krzeseł na terenie hotelu nie brakowało. Zmiana pokoju niemożliwa, choć nie mieli pełnego obłożenia. Na pytanie o suszarkę do włosów - "gdzieś jest, muszę po prostu poszukać".
Sprzątanie nie istniało. Pani sprzątająca raz zaścieliła nam łóżko, rzuciła ręczniki w jakiejś folii i poszła. Za drugim razem weszła do łazienki, ale zapomniała zamknąć drzwi, postała tam oparta o ścianę, spuściła wodę (nie mam pojęcia po co) i wyszła. Na pytanie o sprzątanie powiedziała, że już skończyła. Więcej jej przez tych 7 dni nie widzieliśmy. Nie sprzątano, nie zmieniano pościeli, a o papier toaletowy musieliśmy się upominać.
Jedzenie znośnie, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, ale ostatnie dwa dni były nie do przyjęcia. Odgrzewano nam dania z obiadu na kolację, ewentualnie coś tam do nich dorzucano, żeby się nieco różniły. Nie były już świeże. W charakterze kelnerek dwie starsze panie i kilka plączących się nastolatek, które nie potrafiły się porozumieć z gośćmi, ani odpowiedzieć na żadne pytanie. Głównie zajętych ściemnianiem i nabijaniem się z jedzących. Czułam się tym zażenowana.
Zapomnijcie o wodzie do picia. W pokoju żadnej szklanki czy kubka, nawet do mycia zębów. Trzeba sobie samemu zorganizować plastikową butelkę ze sklepu, bo nie wydają wody niegazowanej w barze. Na terenie są 3 dystrybutory, z których zwykle działa jeden, więc trzeba stać w kolejce.
W ostatnim dniu dowiedzieliśmy się, że po zdaniu pokoju nie możemy już korzystać z all, nawet odpłatnie zamawiać napojów w barze. Dokupiliśmy pokój do końca pobytu, ale odmówiono nam możliwości dokupienia posiłków. Na pytanie dlaczego, skoro inni goście mogli je dokupić, dowiedziałam się, że mają wyliczone jedzenie na ilość osób i nie będą go zwiększać. I nie, nie pytałam o to na godzinę przed kolacją, a dwa dni wcześniej.
Mogłabym tak mnożyć i mnożyć. Z czystym sumieniem nie polecam. Szkoda pieniędzy.
PS. Suszarka do włosów znalazła się w ostatnim dniu. Zawinięta w zapasową pościel, która nam przypadkiem wypadła. Miała numer innego pokoju.
Zalety
• - w dni kiedy nie odgrzewają pozostałości po poprzednich posiłkach, jedzenie dość smaczne, choć często mocno przesolone,
• - bardzo dobre drinki i sympatyczni barmani - jedyne rozgarnięte osoby w obsłudze,
• - ładne, odnowione łazienki.
Wady
• - brak szklanek, kubków do picia,
• - brak sensownego dostępu do wody pitnej,
• - napoje wydawane w małych, plastikowych kubkach, kawa w papierowych, napiwek resetował ustawienia do szkła, ale tylko na jeden dzień,
• - brak szafek nocnych w pokoju,
• - niepraktyczna szafa na ubrania,
• - brud, sprzątanie pokoju nie istnieje, wodę potrafię spłukiwać sama, serio
• - nieprzyjemna, arogancka obsługa na recepcji - mężczyźni trochę mniej, niż kobieta,
• - odmowa korzystania z usług po zdaniu pokoju, nawet za opłatą
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej