4 298  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny

7.1

46 opinii

Opis oferty

Region: Złote PiaskiBiuro podróży (przedsiębiorca): ItakaKod oferty: WAK757222

Oferta

Doskonałe miejsce na spędzenie niedrogich rodzinnych wakacji. Ładny basen, w którym świetnie bawią się dorośli i dzieci, programy animacyjne dla młodszych i starszych, solidny standard hotelu, dobra obsługa oraz położenie blisko atrakcji turystycznych kurortu pozwalają spędzić beztroskie i radosne wakacje.

Położenie hotelu

Okolica:

W ZŁOTYCH PIASKACH; ok. 300 m od centrum kurortu; w sąsiedztwie wspaniałego, bujnego parku; w pobliżu liczne sklepy, restauracje, bary, puby, dyskoteki

Komunikacja:

Przystanek autobusowy ok. 250 m od hotelu (ok. 3 BGN/Warna)

Odległość od lotniska:

Ok. 30 km od lotniska w Warnie; ok. 130 km od lotniska w Burgas

Plaże

Plaża publiczna:

Ok. 500 m od hotelu; piaszczysta; szeroka; łagodne zejście do morza; dojście przez centrum kurortu; dojazd bezpłatnym hotelowym busem; za opłatą: parasole i leżaki (ok. 40 BGN/2 leżaki z materacami i parasol)

O hotelu

Ogólnie:

Czterogwiazdkowy; zbudowany w 1965 r., całkowicie odnowiony w 2021 r.; 201 pokoi, 1 budynek, 6 pięter, 2 windy; całodobowa recepcja; lobby; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane zwierzęta domowe do 5 kg (za opłatą: ok. 20 BGN/dzień); akceptowane karty kredytowe: Visa

Sport i rozrywka:

Tenis stołowy; plac zabaw dla dzieci; miniklub (4 - 12 lat); dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dzieci: aerobik, aqua aerobik, siatkówka wodna, gry i zabawy, wieczorne przedstawienia i pokazy; za opłatą: kort tenisowy (ok. 30 BGN/godz.), boisko do siatkówki (ok. 30 BGN/godz.), sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna)

Basen:

Basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 320 m², gł. 0,2 - 1,6 m; okrągły basen dla dzieci zintegrowany z dużym basenem, słodka woda, ok. 18 m², gł. 0,6 m; jacuzzi; przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki

Usługi:

Dodatkowo płatne: kantor; sejf przy recepcji (ok. 6 BGN/dzień)

Kontakt:

/; www. hotel-excelsior. net

Dla dzieci

Udogodnienia:

Foteliki i menu w restauracji; łóżeczko dla dziecka do 2 lat; basen; plac zabaw; miniklub (4 - 12 lat); animacje

Dostępne pokoje

Standardowy:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek); ok. 23 m²; (pokój z 2 dostawkami ok. 29 m²); zadbany; ładnie urządzony; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc); telewizja satelitarna; telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); pokój z 2. dostawkami za dopłatą; za opłatą: minibar (na zamówienie, płatny wg konsumpcji)

Deluxe:

2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci); ok. 30 m²; na ostatnim piętrze; klimatyzowany; łazienka (prysznic, wc); telewizja satelitarna; telefon; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; czajnik oraz zestaw do kawy/herbaty (jednorazowo); balkon (stolik i krzesełka); widok na morze; za opłatą: minibar (na zamówienie, płatny wg konsumpcji)

Wyżywienie

Restauracje:

Restauracja główna – kuchnia europejska i bułgarska, dostępne foteliki i menu dla dzieci; bar w lobby, bar przy basenie

All inclusive:

Śniadanie (7.30 - 10.00), obiad (12.30 - 14.30), kolacja (18.00 - 21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski i lody w barze przy basenie (11.00 - 16.00); lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w barze w lobby i w barze przy basenie (10.00 - 22.30); wymagane noszenie opasek all inclusive.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Pokój 2 os.

2 dorosłych

All inclusive
WylotElectra Airways, AMQ 232
07:40
10:20
KTW · 18.06 (Wt.)Katowice
VAR · 18.06 (Wt.)Varna
PrzylotElectra Airways, AMQ 233
17:55
18:50
VAR · 25.06 (Wt.)Varna
KTW · 25.06 (Wt.)Katowice
4 298 zł
za pokój

Pokój 2 os.

2 dorosłych

All inclusive
WylotElectra Airways, AMQ 236
13:20
16:25
WRO · 18.06 (Wt.)Wrocław
VAR · 18.06 (Wt.)Varna
PrzylotElectra Airways, AMQ 237
11:20
12:20
VAR · 25.06 (Wt.)Varna
WRO · 25.06 (Wt.)Wrocław
4 498 zł
za pokój

Pokój 2 os.

2 dorosłych

All inclusive
WylotPLL LOT, LO 6613
11:45
14:50
KRK · 18.06 (Wt.)Kraków
VAR · 18.06 (Wt.)Varna
PrzylotPLL LOT, LO 6614
10:10
11:00
VAR · 25.06 (Wt.)Varna
KRK · 25.06 (Wt.)Kraków
4 498 zł
za pokój

Pokój 2 os.

2 dorosłych

All inclusive
WylotPLL LOT, LO 6601
05:50
09:00
WAW · 18.06 (Wt.)Warszawa - Chopin
VAR · 18.06 (Wt.)Varna
PrzylotPLL LOT, LO 6602
16:00
17:00
VAR · 25.06 (Wt.)Varna
WAW · 25.06 (Wt.)Warszawa - Chopin
5 098 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice

270
za 1 auto
1 auto
Data od
18.06.2024
Data do
25.06.2024
270
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka4 298

Cena całkowita

4 298
Zaliczka płatna teraz1 289
Pozostała kwota płatna na 22 dni przed wyjazdem.

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 46

Zablokowanych opinii: 1
Ewelina
Klient Wakacje.pl
Wrzesień 2023 ·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 01.10.2023

3.4

Nie jestem zadowolona. Nie oczekiwałam złotych klamek, nastawiona byłam na pracę zdalną z chwilą oddechu po godzinach. Oczekiwałam czystości i niezbędnego minimum do komfortowej pracy poza domem.

Pokój superior na pierwszy rzut oka wyglądał, jak na zdjęciach. Efekt popsuły szczegóły:

- brudny, lepiący się po rozlanych drinkach stolik do kawy,

- brak szafek nocnych,

- brak półek w szafie, jedynie wąska niska dostawka mająca imitować garderobę, do tego trzy wieszaki na krzyż,

- lepiąca się od brudu klimatyzacja, chodząca bardzo głośno zarówno w środku, jak i w postaci pudła na balkonie, który wyglądał jak graciarnia, włącznie z porzuconym na podłodze brudnym ręcznikiem po poprzednikach i popielniczką na krześle,

- kurz i brud na podłodze, lepiej nie chodzić bez obuwia,

- niedziałające gniazdko przy biurku.

W sprawie szafki i sprzątania próbowałam interweniować w recepcji, ale dowiedziałam się, że pewnie goście przenieśli do innego, a sprzątanie jest codziennie. Po powrocie do pokoju zastaliśmy wstawioną jedną szafkę nocną. Na pytanie o drugą odpowiedziano, że taki mają standard i mogę sobie dostawić stolik kawowy. Na pytanie czy ktoś go umyje, usłyszałam, że mogę sobie przetrzeć, bo pokój był sprzątany przed naszym przyjazdem. Pani w recepcji patrzyła przy tym na mnie tak kpiąco i z taką wyższością, jakbym była jakimś intruzem przeszkadzającym jej w pracy. Jak się miało okazać taki sposób traktowania gości hotelu był normą. Ponieważ pracowaliśmy zdalnie, potrzebowaliśmy dwóch krzeseł. Oczywiście odmówiono, choć wolnych krzeseł na terenie hotelu nie brakowało. Zmiana pokoju niemożliwa, choć nie mieli pełnego obłożenia. Na pytanie o suszarkę do włosów - "gdzieś jest, muszę po prostu poszukać".

Sprzątanie nie istniało. Pani sprzątająca raz zaścieliła nam łóżko, rzuciła ręczniki w jakiejś folii i poszła. Za drugim razem weszła do łazienki, ale zapomniała zamknąć drzwi, postała tam oparta o ścianę, spuściła wodę (nie mam pojęcia po co) i wyszła. Na pytanie o sprzątanie powiedziała, że już skończyła. Więcej jej przez tych 7 dni nie widzieliśmy. Nie sprzątano, nie zmieniano pościeli, a o papier toaletowy musieliśmy się upominać.

Jedzenie znośnie, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, ale ostatnie dwa dni były nie do przyjęcia. Odgrzewano nam dania z obiadu na kolację, ewentualnie coś tam do nich dorzucano, żeby się nieco różniły. Nie były już świeże. W charakterze kelnerek dwie starsze panie i kilka plączących się nastolatek, które nie potrafiły się porozumieć z gośćmi, ani odpowiedzieć na żadne pytanie. Głównie zajętych ściemnianiem i nabijaniem się z jedzących. Czułam się tym zażenowana.

Zapomnijcie o wodzie do picia. W pokoju żadnej szklanki czy kubka, nawet do mycia zębów. Trzeba sobie samemu zorganizować plastikową butelkę ze sklepu, bo nie wydają wody niegazowanej w barze. Na terenie są 3 dystrybutory, z których zwykle działa jeden, więc trzeba stać w kolejce.

W ostatnim dniu dowiedzieliśmy się, że po zdaniu pokoju nie możemy już korzystać z all, nawet odpłatnie zamawiać napojów w barze. Dokupiliśmy pokój do końca pobytu, ale odmówiono nam możliwości dokupienia posiłków. Na pytanie dlaczego, skoro inni goście mogli je dokupić, dowiedziałam się, że mają wyliczone jedzenie na ilość osób i nie będą go zwiększać. I nie, nie pytałam o to na godzinę przed kolacją, a dwa dni wcześniej.

Mogłabym tak mnożyć i mnożyć. Z czystym sumieniem nie polecam. Szkoda pieniędzy.

PS. Suszarka do włosów znalazła się w ostatnim dniu. Zawinięta w zapasową pościel, która nam przypadkiem wypadła. Miała numer innego pokoju.

Zalety

- w dni kiedy nie odgrzewają pozostałości po poprzednich posiłkach, jedzenie dość smaczne, choć często mocno przesolone,

- bardzo dobre drinki i sympatyczni barmani - jedyne rozgarnięte osoby w obsłudze,

- ładne, odnowione łazienki.

Wady

- brak szklanek, kubków do picia,

- brak sensownego dostępu do wody pitnej,

- napoje wydawane w małych, plastikowych kubkach, kawa w papierowych, napiwek resetował ustawienia do szkła, ale tylko na jeden dzień,

- brak szafek nocnych w pokoju,

- niepraktyczna szafa na ubrania,

- brud, sprzątanie pokoju nie istnieje, wodę potrafię spłukiwać sama, serio

- nieprzyjemna, arogancka obsługa na recepcji - mężczyźni trochę mniej, niż kobieta,

- odmowa korzystania z usług po zdaniu pokoju, nawet za opłatą

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Port Marina Dinevi 68 km w linii prostej od hotelu
Port Marina Dinevi to największy port na bułgarskim wybrzeżu Morza Czarnego i zarazem największa atrakcja Św. Wlasu. Przystań ta może pomieścić aż 300 jachtów, mogą do niego cumować jednostki o długości powyżej 25 metrów. Przystań cieszy się bardzo dużą popularnością, dlatego nie powinien nas zdziwić fakt, że spotkamy tam spacerujących celebrytów, czy gwiazdy z pierwszych stron gazet. Możemy także skorzystać z oferty firmy specjalizującej się w organizacji rejsów po Morzu Czarnym i wybrać się w morską podróż po Bułgarii. Oczywiście nie zapomnijmy o spacerze wieczorową porą - widoki są wprost oszałamiające.

Zobacz więcej

Port Marina Dinevi

Pogoda

23°C
17°C
21°C
15

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej