Dobry25 opinii
6.5
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ

Paradise Green Park

Kod oferty: WAK646406
Last minute
Kod oferty: WAK646406
obiekt, dla dzieciplac zabawplażabasen, sport i rekreacjarestauracjasiłowniaSPApokój
obiekt, dla dzieci
plac zabaw
plaża
basen, sport i rekreacja
restauracja

Nasi klienci docenili

  • Położony w centrum Złotych Piasków, z licznymi atrakcjami turystycznymi.
  • Piękna, piaszczysta plaża w odległości ok. 600 m od hotelu.
  • W niedalekiej odległości miasto Warna z zabytkowym centrum i niesamowitym delifinarium.
  • Udogodnienia dla najmłodszych gości takie jak brodzik czy plac zabaw.
  • Opis oferty

    Region: Złote PiaskiOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK646406

    Bułgaria - covid19

    Pobyt w Bułgarii jest możliwy tylko z negatywnym wynikiem testu PCR (na obecność covid-19, wykonanym na 72h przed wylotem). Nie jest wymagane uzyskanie kodu QR, ). Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. W przypadku braku wyniku testu podróżujący musi odbyć 10-dniową kwarantannę. Prosimy o śledzenie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. update 22.04.2021 . Szczegóły możecie Państwo znaleźć:

    Www.gov.pl/web/bulgaria/aktualnosci /

    Www.gov.pl/web/dyplomacja/bulgaria

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego przedstawiciela. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Wyposażenie

    Ten hotel apartamentowy został wzniesiony w 2005 roku. Atmosfera każdego z naszych 196 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z sejfu i kantoru wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi. Znajdujące się na miejscu restauracja, kawiarnia i pub oferują szeroki wybór dań oraz napojów. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu (odpłatnie). Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne. W pokoju znajduje się sejf. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, kuchenkę gazową, kuchenkę mikrofalową i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon i telewizor. Do wyposażenia łazienek należą prysznic i wanna. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Na terenie obiektu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Spragnionym relaksu i odprężenia polecamy leżaki i parasole na tarasie do opalania. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Bar posiada bogatą ofertę napojów orzeźwiających. Podróżnym pragnącym zachować formę również w czasie urlopu polecamy golfa oraz rower / rower górski za dodatkową opłatą. Do dyspozycji gości jest szeroki wachlarz aktywności sportowych, w tym wodnych jak windsurfing i nurkowanie oraz za dodatkową opłatą narty wodne, jet ski, przejażdżki motorówką i przejażdżki na bananie wodnym. Za dodatkową opłatą do użytku gości jest również studio fitness, tenis stołowy i bilard. Do Państwa dyspozycji jest Centrum Wellness ze spa. Za opłatą skorzystać można z zabiegów masażu.

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja.

    Karty kredytowe

    W hotelu apartamentowym akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + LOT (LO): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 260 - 400 PLN.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    + FlexFlight (Voyage Air) i Bulgarian Air Charter: cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, które mówią, że będą pewne ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Obywatele i rezydenci mogą podróżować do dowolnego zagranicznego miejsca docelowego, zgodnie ze środkami podjętymi przez kraje w odniesieniu do przyjazdów zagranicznych. Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów.

    Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Lista Klinik w Polsce wykonująca testy na Covid-19:

    Www.gov.pl/web/zdrowie/lista-laboratoriow-covid

    Wszyscy pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Rozporządzenie obowiązuje obecnie do 12maja 2021 r. (Możliwe przedłużenie). Informacje: www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundgewinn/coronavirus , update 01.04.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Zakwaterowanie

    Wtorek
    15.06.2021

    Wykwaterowanie

    Wtorek
    22.06.2021

    Opinie

    Opinie dodane przez

    6.1
    Agnieszka
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Ogólnie jestem zadowolona z wyjazdu, aczkolwiek kupując wycieczkę na telefonie zostałam prowadzona w błąd- konsultant poinformował mnie że dojazd od lotniska zajmie 1h20min, okazało się że jechaliśmy 2,5. Gdybym o tym wiedziała, to nie kupiłabym tej wycieczki. Hotel jak na 3* ok, można się czepiać szczegółów ale są one nieistotne: Gorąca woda w kranie, słaby odpływ wody, brzydki zapach z WC na basenie. Za to plus za wielkie pokoje. Do plaży ok 15min ale powrót już gorzej bo pod górę. Najbliżej do plaży publicznej, niestety bardzo zatłoczonej. Wg mnie to miejsce dla średnio wymagających. Źle nie było ale wolę spokojniejsze rejony globu
    ZaletyDuże pokoje, czysto, pościel wymieniana codziennie, sprzątanie codziennie. Leżaków na basenie wystarczająco, jedzenie w porządku, mogłoby być trochę cieplejsze.
    WadyOdległość od lotniska, trochę niedoróbek w pokoju

    5.9
    Wiktoria
    Pobyt - Wrzesień 2018Para
    Mimo wszystko polecamy ten hotel :) szczególnie osobom, które cenią sobie spokój i lubią leżeć nad basenem z drinkiem :)
    ZaletyBardzo duże i przestronne pokoje Klimatyzacja w pokoju Zielone otoczenie Dobrze strzeżony basen Miła obsługa
    WadyDojście nad morze zajmuje dokładnie 12 minut co nie jest większym problemem (chyba ze idzie sie z dziećmi, bo droga pozostawia wiele do życzenia) ale jednak jest to chyba najdalej położony hotel od morza. Jedzenie dla mnie osobiście nie było za dobre-wszystko na jedno kopyto mimo, że wybór duży.

    8.2
    Dariusz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2018Rodzina z dziećmi
    Polecam super miejsce dla rodzin z małymi dziećmi. Jedzenie super. Baseny czyste. Pokoje przestrzenne, klimatyzowane codziennie sprzątane. Hotel położony ok 10 min od centrum złotych piasków. Cicho i spokojnie. Polecam
    ZaletyBardzo dobre położenie dla rodzin z małymi dziećmi. Cisza i spokój (od imprez w centrum złotych piasków). Czyste baseny. Jedzenie bardzo dobre. Pokoje sprzątane codziennie.
    Wadybrak

    8.2
    jacek
    Pobyt - Sierpień 2018Rodzina z dziećmi
    Przebywałem z rodziną w sierpniu 2018 r. w Paradise Green Park. Nie potrafię zrozumieć negatywnych opinii naszych pobratymców. Że jedzenie było zimne - przecież posiłki wydawane były przez dwie godziny zarówno śniadania,obiady i kolacje. Obok stały dwie mikrofalówki z których można było skorzystać,jeżeli nie było wystarczająco podgrzane przez bemary. Pierwszy dzień, kiedy skorzystaliśmy z kolacji po podróży był dla mnie szokiem. \"Rzuciliśmy się\" na jedzenie,ale po pół godziny okazało się, że kuchnia cały czas donosi świeże. Poza tym lody dla dzieci do wyboru, coś słodkiego dla każdego wino do obiadu codziennie. Potem każdy wczasowicz dostosowywał swoje sprawy do godzin pracy kuchni, a i tak posiłki były na czas donoszone. Że daleko do plaży - sam wybierając ofertę skorzystałem w maps.google. Trzy baseny z drink-barem mogą być całkowicie alternatywą dla czerwonej flagi nad morzem. Chciałbym pozdrowić Panią Lucynę i Dimitryja- rezydentów. Skorzystaliśmy z oferty biura Wygoda z Krakowa z wycieczki do Balczika, Kaliakra i wieczornego spotkania z tańcami ludowymi z rakiją i winem. Było świetnie.
    Zaletysmaczne, urozmaicone i obfite jedzenie, bardzo duże pokoje , czysto i schludnie, pokoje codzienne sprzątane, trzy baseny z drink barem do17.00
    Wadyodległość od plaży - może być zaletą, bo jest cicho i spokojnie

    4.6
    Magdalena Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2018Rodzina z dziećmi
    W tym hotelu byliśmy z grupką przyjaciół (także z małymi dziećmi). Rzadko wybieramy na wakacje opcję all inclusive, ale tym razem zachęciła nas atrakcyjna cena. Nie wymagamy wiele, ale w tym hotelu all inclusive to jakaś pomyłka. Jedzenie pomimo, że smaczne, było często zimne, a kiedy się kończyło na kolejne trzeba było długo czekać. Tak samo jak na sztućce czy filiżanki do kawy, dobrze, że były plastikowe kubeczki, z którymi gnaliśmy do expresu. Nie polecam przekąsek na basenie, których jest tak mało, że szybko się kończą. Raz udało nam się dorwać kawałek chleba z wędliną, która śmierdziała chlorem (zaznaczam, że było to przed kąpielą w basenie). Minusem jest także odległość do centrum i plaży (o tym wiedzieliśmy wcześniej), ale jakość drogi pozostawia wiele do życzenia. Obsługa jest bardzo smutna, pewnie dlatego, że było ich mało i nie nadążali z pracą. Przestrzegam także przed wybraniem takowej oferty wakacyjnej z biura Wygoda Travel, pani rezydent jest tak niesympatyczną, krzykliwą, nieprzyjemną i zgryźliwą osobą, że aż niemożliwe, że wykonuje pracę, w której kontakt z ludźmi to podstawa. Na wiele rzeczy można przymknąć oko, ale takie traktowanie klienta jest poniżej jakiegokolwiek poziomu.
    ZaletyDuże pokoje, smaczne jedzenie (choć często zimne)
    WadyDługi okres wyczekiwania na potrawy, które kończyły się na stołówce, na przekąski bardzo niesmaczne, często brakowało napojów, daleko do plaży i do centrum (droga do nich to niczym czarny szlak), obsługa smutna i ponura.

    Pogoda

    24°C
    16°C
    20°C
    9

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wszyscy podróżni (bez względu na wiek) udający się do Bułgarii mają obowiązek okazać służbom lotniskowym negatywny wynik testu RT-PCR w kierunku COVID-19, wykonanego maksymalnie na 72 godz. przed wylotem, lub okazanie negatywnego wyniku testu antygenowego na COVID-19 przeprowadzonego do 48 godzin przed wjazdem do kraju, liczonego od daty badania wpisanej do dokumentu. Dokument potwierdzający negatywny wynik testu musi być w języku angielskim.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
    W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.