1 253 zł
/za wszystkich
Royal (Golden Sands)
6.6
55 opinii
6.6
55 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela. Ponadto Klienci mogą być odwiedzani w hotelach przez anglojęzycznego lub polskojęzycznego przedstawiciela w regionie Słoneczny Brzeg. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - hotel royal golden sand bułgaria:
Hotel Royal położony jest w regionie Złotych Piasków, około 400 metrów od pięknej, piaszczystej plaży. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się liczne sklepy, restauracje i kawiarnie. Lotnisko Warna (VAT) oddalone jest od hotelu o około 25 km.
Wyposażenie:
Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 150 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na poszczególne piętra można się bezproblemowo dostać za pomocą windy bądź schodami. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf, kantor wymiany walut i bankomat. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Do dyspozycji gości jest restauracja, jadalnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Wyłożone wykładziną pokoje wyposażone są w łóżko typu king size oraz sofę. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się minibarek. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również lodówka. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla palących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks/ run of the house):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
All inclusive:
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne wyselekcjonowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach).
All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 23:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy siatkówkę i koszykówkę. Na miejscu oczekuje Państwa zróżnicowana oferta sportowa, w tym sporty wodne jak jet ski, przejażdżki na bananie wodnym, aerobik wodny i aqua fitness oraz za dodatkową opłatą narty wodne. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta i aerobik, jak również za dodatkową opłatą bilard. Hotel dysponuje bogatą ofertą Wellness, do której należą m.in. spa i salon piękności. Za dodatkową opłatą do dyspozycji gości jest sauna, zabiegi masażu i solarium. Oprawę rozrywkową zapewnia miniklub.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii. Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju. Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju. Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + LOT (LO): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 20 kg. + European Air Charter Airline (H6): cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 23 kg. + W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air, FlexFlight (Voyage Air) cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. ++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. ++Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. ++ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój, standardowy, balkon lub taras
2 dorosłych
Pokój, superior, balkon lub taras
2 dorosłych
Pokój, superior, widok na morze, balkon lub taras
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
1 253 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 55
Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Sortuj po:
Lipiec 2024
·
Rodzina z dziećmi
Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.
1.4
Hotel to jedna wielka paranoja. Od samego wejścia widać jak jest zaniedbany, kwiaty w donicach to poprostu suche patyki w ziemi, brud i śmieci na każdym kroku. Hol w jednej części tylko klimatyzowany przy barze, w toaletach smród, brak papieru toaletowego i płynu do rąk. Winda jak z horroru, tłuste nie myte chyba od roku sciany, lustro potłuczone, dojechać nią na 13 piętro to był cud, zatrzymywała się na każdym piętrze czasem stawała u nie ruszała. Korytarze prowadzące do pokoju jak za dawnych lat. Pokoje brudne, na kocach które znajdywały się w szafie była krew i zużyte gumy do żucia. Pod materacami tona śmieci. Na balkonie leżały puste puszki po piwach. Klimatyzacja ledwo dawała radę. Łazienka o dziwo czysta ale w prysznicu przydało by się przeczyścić odpływy ponieważ woda stała i zejść nie mogła przez dłuższy czas. Od 19 lipca do 25 lipca nikt nie przyszedł posprzątać, wymienić ręczników. Jeżeli chodzi o jedzenie ro istny DRAMAT. Codziennie to samo, tłuste ciężkie jedzenie, ale za to maslo przez cały nasz pobyt było tylko raz. Do picia Kawa i herbata z ekspresów, były dwa, chodził tylko jeden bo drugi zawsze miał awarie do picia tylko woda, fanta, cola, sprite. Nie było żadnych innych napoi niegazowanych. Talerze i miski były całe mokre, nikt z obsługi nie myślał nawet o przetarciu ich. Restauracja wg nie była klimatyzowana, a posiłki wydała tylko w formie śniadania, obiadu i obiadokolacji. Osoby jedzące wysoko tłuszczowe dania mogły się tam tylko żywić. My osobiście posiadając all inclusive żywiliśmy się na mieście jak i zresztą nie tylko my jak się potem okazało. Dzieci przebywające na koloniach jadały tam zupki chińskie albo chodziły na kebaby. Od 15-16 jest wydawka na basenie w barze, tam do picia tylko woda gazowana. Lody do których wafelki były podczas naszego pobytu tylko raz, tak to wszyscy zainteresowani musieli jeść w kubkach plastikowych i widelcem bo łyżeczek czy też łyżek do zupy nie było. Do jedzenie podowana była pizza jak z lidla ta duza prostokątna i frytki. Raz były krążki cebulowe i pizza. Bar z drinkami od 10 do 22 ale bywało że jak im się skończył Rum czy wódka o 20-21 to koniec nie było, nie dawali nic. Basen istna tragedia brana woda i leżaki. Wszędzie śmieci. Kafelki w basenie odpadały. Zjeżdżalnie dla dzieci pod czas naszego pobytu były tylko raz uruchomione żeby woda z nich leciała. Drabinki od basenów latały. Na schodach do zjeżdżalni wszędzie rdza i odpadająca farba. Animacje które były, byly ale tylko na plakatach w hotelu. Jeżeli jedziesz z dzieckiem polecam hotel obok. Tam były dla nich organizowane zabawy trzy razy dziennie. W tym hotelu raptem dwa razy dziennie ktoś włączył na godzinę, półtorej muzykę z głośnika.
Szczerzę odradzam pobytu w tym hotelu, jesteśmy bardzo z niego nie zadowoleni, ale teraz człowiek będzie wiedział by na przyszłość czytać opinie.
Zalety
• Brak zalet, same wady.
Wady
• Jeden wielki brud.
• Jedna funkcjonująca prawidłowo klimatyzacja tylko w holu.
• Tłuste, codziennie to samo jedzenie.
• Brak atrakcji.
• Sypiacy się basen
• Brak sprzątania pokoi
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Jeśli posiadasz obywatelstwo innego kraju, sprawdź przepisy wjazdowe na oficjalnych stronach rządowych tego państwa.
Do Bułgarii Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu lub dowodu osobistego.
W Bułgarii dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą wjeżdżać i przebywać na terytorium Bułgarii do 90 dni w ciągu 180 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu.