Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
5019 zł/os.
10 038 zł
Admiral Grand Hotel
6.2
6 opinii
4.5
855 opinii
6.2
6 opinii
4.5
855 opinii
Opis oferty
Oferta
Pięciogwiazdkowy, elegancki hotel malowniczo położony tuż przy samej plaży, ze wspaniałym widokiem na zatokę Slano i morze, którego szmaragdowe wody od dawna zachwycają turystów z całego świata. Cały kompleks to synonim komfortowego wypoczynku: ogród z rewelacyjnym basenem, przy którym można zrelaksować się na leżakach, restauracje serwujące wyśmienite dania, bary otwarte do godzin wieczornych, profesjonalne zaplecze sportowo-rekreacyjne, przemiła obsługa i w pełni wyposażone eleganckie pokoje. Doskonały wybór dla wymagających gości!
Położenie hotelu
Okolica:
W miejscowości SLANO; bary, restauracje i supermarket ok. 100 m od hotelu; ok. 35 km od Dubrownika; ok. 200 km od Splitu
Komunikacja:
Przystanek autobusowy ok. 300 m od hotelu
Odległość od lotniska:
Ok. 50 km od lotniska w Dubrowniku
Plaże
Plaża publiczna:
Przy hotelu; piaszczysto-żwirowa
O hotelu
Ogólnie:
Pięciogwiazdkowy; zbudowany w 1967 r., ostatnia renowacja w 2008 r.; 224 pokoje, 1 budynek, 3 piętra, 4 windy; lobby; całodobowa recepcja; sejf w recepcji; taras; ogród; parking; 3 sale konferencyjne; bezpłatny internet bezprzewodowy; zwierzęta nie są akceptowane; akceptowane karty kredytowe: Visa, Euro/MasterCard, American Express, Diners Club
Sport i rozrywka:
Kort tenisowy; piłka nożna; koszykówka; siatkówka; pokój zabaw i plac zabaw dla dzieci; za opłatą: dyskoteka, pokój gier, sala fitness, boccia
Basen:
Basen; przy basenie bezpłatne parasole i leżaki
Spa:
Basen kryty; sauna; hydromasaż; za opłatą: hammam, masaże
Usługi:
Dodatkowo płatne: room-service; opiekunka do dziecka; wymiana walut; fryzjer; pralnia; usługa prasowania; przechowalnia bagażu; wypożyczalnia samochodów
Kontakt:
/; www. hoteladmiral-slano. com
Dla dzieci
Udogodnienia:
Opiekunka; pokój zabaw i plac
Dostępne pokoje
Standardowy:
2-os. (możliwość 1 dostawki); ok. 26 m2; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka); internet bezprzewodowy; telewizor; telefon; sejf; balkon (stolik i krzesełka); widok na okolicę; za opłatą: minibar
Rodzinny:
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek); ok. 44 m2; 2 sypialnie oddzielone drzwiami; indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka, szlafroki, kapcie); internet bezprzewodowy; telewizor; telefon; sejf; balkon (stolik i krzesełka); widok na okolicę; za opłatą: minibar
Wyżywienie
Restauracje:
3 restauracje, w tym główna i śródziemnomorska; 3 bary
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój (z balkonem)
2 dorosłych
Pokój boczny widok na morze (z balkonem)
2 dorosłych
Pokój (z balkonem)
2 dorosłych
Pokój (z balkonem)
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
10 038 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 11
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
Dobra lokalizacja, ale nie warta 5 gwiazdek!
Spędziliśmy 4 noce w tym hotelu, który wyglądał naprawdę imponująco po przyjeździe, jednakże w momencie wyjazdu poczuliśmy się trochę z ulgą z poniższych powodów: (1) Po obejrzeniu naszego pięknego czystego pokoju, zorientowaliśmy się, że mamy tylko czajnik, ale brak filiżanek, torebek herbaty/kawy itp. Myśląc, że to zostało przeoczone, zadzwoniłem na recepcję, a odpowiedź prawie mnie przewróciła... wygląda na to, że filiżanki mogą być dostarczone do pokoju, ale żeby zrobić napój, musisz odwiedzić lokalny sklep naprzeciwko hotelu, aby kupić własne torebki herbaty, mleko itp!! Nigdy w moich podróżniczych latach nie słyszałem czegoś tak dziwnego i najmniej oczekiwanego od hotelu, który określa się mianem 5 gwiazdkowego... więc pewnie się domyślacie, że musieliśmy zrezygnować z gorących napojów. Inni goście skarżyli się, że napoje w barze były okropne, podobnie jak obsługa. (2) Personel restauracji jest dość zarezerwowany i poza chętnym przyjęciem zamówienia na napoje, nie rozmawiają i nie okazują żadnych oznak chęci pomocy. Nigdy nie zostaliśmy przywitani i nie pamiętamy, żeby ktoś zapytał, czy wszystko jest w porządku. Jedzenie było takie same przez 4 wieczory, chociaż było dobrej jakości, jednakże nie do końca na poziomie 5 gwiazdek. Warto wspomnieć o incydencie podczas śniadania, gdy wychodziliśmy na wycieczkę o 7.15 rano, nie mogłem zjeść całego wyboru orzechów, które miałem na talerzu, oraz małej bułeczki z jajkiem i ogórkiem, którą napełniłem. Bardzo grzecznie podeszłem do asystentki na gorących potrawach, żeby zapytać, czy mogę dostać małą torbę, żeby zabrać to ze sobą. Odpowiedziała 'nie, nie możesz zabrać z restauracji!' Następnie szybko wezwała menadżera, jakbym popełniał kradzież. Porozmawiała z nim po chorwacku, po czym on burknął 'Nie, nie możesz zabrać, to polityka hotelu' i natychmiast odszedł. Nie mogłem uwierzyć w takie podejście i sprawiło, że poczułem się jak skarcany uczeń! Zostawiłem wszystko na stole, tylko po to, żeby personel prawdopodobnie wyrzucił to do kosza. Niedopuszczalne! (3) Woda pitna nie była dostępna w żadnym miejscu wokół hotelu, nie było żadnych dystrybutorów, ani w pokoju, a jeśli byłeś spragniony, przypuszczam, że usłyszałbyś 'idź do sklepu po drugiej stronie ulicy'. Byliśmy naprawdę zaskoczeni koniecznością kupowania wody. Nie czuję, że chciałbym wrócić do tego hotelu.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej