Dobry2 opinie100% poleceń
7,9
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Plavi Plava Laguna

Last minute
Kod oferty: WAK641106
obiekt, budynek główny
basen
basen
dla dzieci
recepcja / lobby
obiekt, budynek głównybasenbasendla dziecirecepcja / lobbyrecepcja / lobby, teren hotelupokójpokójrestauracjarestauracjadla dzieci, rozrywka, plażaplaża
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 
Trwa weryfikacja ceny

Informacje o podróży

Zakwaterowanie

23.04.2021 Piątek

Wykwaterowanie

30.04.2021 Piątek

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK641106Region: IstriaOrganizator: Best Reisen

Naszym zdaniem

Pięknie położony 3-piętrowy hotel; pośród zieleni, naprzeciwko plaży odznaczonej Błękitną Flagą, niedaleko różnych atrakcji rekreacyjnych, sportowych i wypoczynkowych. Świetna baza na wycieczaki, przede wszystkim rowerowe. W hotelu jest stacja napraw i punkt serwisowy rowerów.

Położenie

Ok. 50m od żwirowej, zagospodarowanej plaży (serwis plażowy odpłatnie), 5km od zabytkowego miasteczka Porec, 60km od lotniska (Pula).

Wyposażenie

Recepcja z odpłatnym sejfem, bezpłatne Wi-Fi, kantor wymiany walut, restauracja, aperitif bar, sala konferencyjna, sklep z pamiątkami, parking (płatny na miejcu 1euro/doba).

Pokoje

Wyposażenie: łazienka (prysznic, suszarka), Wi-Fi, mała lodówka (płatna 3 euro/dzień), TV sat, telefon, klimatyzacja. Powierzchnia - ok. 16-19m kw.

Twin Room - bez balkonu, możliwość zakwaterwania maksymalnie 2 osób dorosłych

Twin Room Balcony - pokój z balkonem

Twin Room Sea View - pokój z balkonem lub tarasem, widok na morze

Twin Room Land View - pokój z balkonem lub tarasem, widok na ląd

Twin Room (1 additional bed) - pokój z balkonem lub tarasem, dodatkowe łóżko

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetów

HB - śniadania i kolacje, do kolacji napoje (soki, woda, czerwone i białe wino stołowe, piwo z kega)

FB - 3 posiłki dziennie, pierwszy posiłek po zakwaterowaniu to kolacja, ostatni posiłek to lunch, do kolacji serwowane napoje (soki, woda, czerwone i białe wino stołowe, piwo z kega), podczas lunchu dodatkowo płatne. Raz w tygodniu jest organizowana uroczysta kolacja w okresie 24/05-03/09/2021.

Sport i rozrywka

Basen (leżaki bezpłatnie), siatkowka plażowa, animacje 30/05-27/08/2021, pozostałe atrakcje rekreacyjne odpłatnie (w okolicy wiele możliwośći; od sportow wodnych przez korty tenisowe po boiska i salony spa).

Dla dzieci

Wakacyjny miniklub (4-12 lat, 6 razy w tygodniu ok. 2 godz. dziennie), minidyskoteki, po sąsiedzku plac zabaw. Łóżeczko dla niemowlaka (bezpłatnie, na zapytanie, w ramach dostępności).

Uwagi

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.

Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Dojazd własny: zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.

Oferta z przelotem: Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny), podatek turystyczny.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Informacje o lotach liniami easy jet

Easy jet (ber-puy)

W cenie jedna sztuka bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem.

Dodatkowe opcje za dopłatą

• bagaż rejestrowany 15kg - cena 360PLN/sztuka

• bagaż rejestrowany 23kg - cena 410 PLN/sztuka

Dodanie ww usług już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.

Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą.

Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki

Warunki wjazdu do kraju

Aktualizacja z 15.02.2021

Podczas przekraczania granicy państwowej Republiki Chorwacji wymagane jest okazanie nie starszego niż 48 godzin negatywnego wyniku testu PCR na SARS-CoV-2. Na chwilę obecną wymóg ten obowiązuje do dnia 28.02.2021 roku.

Z obowiązku okazania testu/poddania się testowi zwolnieni są:

• osoby przejeżdżające przez Chorwację tranzytem (pod warunkiem, że w RCh nie będą przebywały dłużej niż 12 godzin);

• osoby, które przebyły COVID-19 i mogą to potwierdzić zaświadczeniem lekarskim zawierającym daty przebywania choroby lub pozytywnym wynikiem testu PCR, testu antygenowego lub pozytywnym rezultatem testu neutralizacji wykonanym w ciągu ostatnich 3miesięcy, ale starszym niż 14 dni. Więcej informacji na stronie ministerstwa spraw wewnętrznych Republiki Chorwacji: https://mup.gov.hr/uzg-covid/hrvatski/286211.

Uwaga: przy korzystaniu z transportu lotniczego należy sprawdzić czy przewoźnik przyjmie na pokład pasażera, który nie posiada testu.

Osoby przyjeżdzające z Wielkiej Brytanii oraz Afryki oprócz testu zobowiązane są do odbycia 14-dniowej kwarantanny. Osoby takie mogą poddać się testowi po upływie siódmego dnia kwarantanny i w przypadku otrzymania negatywnego wyniku testu zostaną zwolnione z odbywania dalszej części kwarantanny.

Aktualizacja z 30.07.2020

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię.

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Zachęcamy do śledzenie bieżących doniesień nt. zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem przed wyjazdem za granicę. Aktualne komunikaty oraz wytyczne można znaleźć na stronach Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Chorwacja w pełni otworzyła granice dla obywateli RP - zniesione zostały wszelkie obostrzenia oraz obowiązek odbywania kwarantanny po wjeździe do Chorwacji (https://www.gov.pl/web/chorwacja/chorwacja-w-pelni-otwarta-dla-obywateli-rp)

Obywatele RP nie muszą na granicy okazywać żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających zasadność wjazdu do RCH.

Władze RCH nie wymagają okazania testów na COVID 19 przy przekraczaniu granicy.

Obowiązkiem podróżnych wjeżdżających do Chorwacji jest stosowanie się do wymogów epidemiologicznych, o których obywatele są informowani podczas przekraczania granicy (wręczana ulotka) lub drogą elektroniczną.

Podróżujący mogą skorzystać z aplikacji https://entercroatia.mup.hr/ w celu dokonania rejestracji przyjazdu, co przyspieszy procedury podczas odprawy granicznej. Na adres e-mail podany podczas rejestracji zostaną przesłane zalecenia epidemiologiczne.

Podróżni korzystający z usług medycznych, a nieposiadający karty EKUZ (lub innego uznawanego w Chorwacji ubezpieczenia zdrowotnego) zobowiązani są do pełnej odpłatności za te usługi.

Sugerujemy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia, obejmującego usługę transportu medycznego.

Aktualne informacje dotyczące zaleceń zdrowotnych i problemów związanych z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa można śledzić na stronie internetowej Chorwackiego Instytutu Zdrowia Publicznego: https://www.hzjz.hr

Przypominamy! Chorwacja leży poza strefą Schengen - wjazd możliwy jest wyłącznie za okazaniem ważnego dowodu osobistego lub paszportu. Wymóg dotyczy również najmłodszych obywateli RP.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
16°C
Temperatura w nocy
5°C
Temperatura wody
13°C
Liczba godzin słonecznych
6

Przed podróżą

Zgodnie z decyzją Państwowego Sztabu Ochrony Cywilnej Republiki Chorwacji z dnia 15 kwietnia 2021 roku zostały utrzymane następujące warunki przekraczania państwowej granicy Republiki Chorwacji, a dotyczące obywateli Unii Europejskiej: z obowiązku odbywania 10-dniowej kwarantanny zwolnione są m.in. osoby spełniające jedno z poniższych kryteriów:
- okażą negatywny wynik testu PCR lub szybkiego testu antygenowego (z listy testów zaakceptowanych przez państwa członkowskie UE, wykonanych w laboratorium) - nie starszy niż 48 h. W przypadku szybkiego testu antygenowego i pobytu dłuższego niż 10 dni w Chorwacji, test należy powtórzyć w terminie do 10 dnia od daty wykonania pierwszego testu;
- lub zostały wyleczone z Covid-19 w okresie ostatnich 6 miesięcy (tzw. ozdrowieńcy) - potwierdzenie od lekarza o przebyciu choroby lub wynik pozytywnego testu PCR lub antygenowego (wykonany maksymalnie na 180 dni, ale minimum na 11 dni przed przekroczeniem granicy);
- lub zostały zaszczepione przeciwko Covid-19 (14 dni od zakończenia całego cyklu szczepień) - wymagane jest potwierdzenie;
- oraz dzieci do 7. roku życia podróżujące pod opieką rodziców/opiekunów spełniających powyższe kryteria.

Dodatkowo wszyscy podróżni są zobowiązani do wypełnienia formularza dostępnego na stronie internetowej zobacz więcej . Na adres e-mail podany podczas rejestracji zostaną przesłane zalecenia epidemiologiczne.
Do Chorwacji Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego. Ponieważ jednak Chorwacja nie należy do strefy Schengen, niektóre linie lotnicze mogą wymagać od swoich pasażerów paszportu.
W Chorwacji dla Polaków wizy nie są wymagane. Polacy mogą przebywać na terytorium Chorwacji do 3 miesięcy, licząc od dnia wjazdu.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
W Chorwacji obowiązkowo należy uiścić przy zakwaterowaniu opłatę klimatyczną. Wysokość opłaty zależy od miejsca oraz terminu pobytu i zwykle wynosi około 1-2 EUR za dzień pobytu jednej osoby. Dzieci do 12. roku życia opłata klimatyczna nie obejmuje, a młodzieży w wieku od 12 do 18 lat przysługuje 50% zniżki.

Opinie

Opinie dodane przez

6.4
Maciej cc
Hotel bardzo przyjemny dla mniej wymagającej osoby. Ja mam kilka uwag ale nie zatarły one pozytywnego wrażenia. Hotel z bardzo dobrą lokalizacją. Szkoda że ściany są cienkie. Słychać było sąsiadów jak wchodzą po schodach w nocy. W nocy przeszkodziło też dudnienie deszczu o metalowe elementy. Wniosek? Wyciszyć pokoje. Personel podzielony, panie miały nos w chmurach i wykonywały niezbędne minimum, natomiast męska część personelu pomagała zawsze i czasem zagadywała. Smaczne śniadania. Okolica bardzo droga. Niezależnie czy hotel, czy restauracje wszędzie "ceny da turysty".
9.4
jacek macheta Klient Wakacje.pl
Pobyt - Grudzień 2006Para
obsluga bardzo dobra,bardzo czysto,jedzenie bardzo urozmaicone bez ograniczenia,jestem bardzo milo zaskoczony,obsluga bardzo dobra i sympatyczna.