7 572 zł
Iberostar Slavija (ex. Slavija Budva)
9.7
4 opinie
4.5
121 opinii
9.7
4 opinie
4.5
121 opinii
Opis oferty
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Opis kontrahenta
Opis ogólny: Około 250 m od prywatnej żwirowej plaży leży hotel plażowy (w 2. linii) Iberostar Slavija. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 2 km. Miasto Tivat jest oddalone o około 25 km (Kotor około 23 km, Bar około 38 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 20 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 250 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 250 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantuje kino (ok. 2 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Budva Old Town (ok. 2 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 22 km szpital. Lotnisko (TIV) położone jest ok. 20 km od hotelu. Kolejne lotnisko (TGD) jest oddalone o ok. 65 km. Wyposażenie :Ten 9-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 126 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 11:00), lobby z barem, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), minimarket, sky bar, parking (płatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania i prasowania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen ze słodką wodą (możliwość użytkowania od maja do września). W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). Wyżywienie: Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:30) w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 200 m od hotelu). W odległości ok. 250 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: sauna i łaźnia parowa bezpłatnie. Strefa spa, hammam i masaże odpłatnie. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku, rosyjsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard, Visa oraz American Express.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Cena zawiera / nie zawiera
CENA ZAWIERA ( od 01.05 do 30.09):
• Ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy w przypadku oferty z przelotem,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Alarmowy telefon do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta (sezon letni)
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
• Bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
• Przelotu i transferu w przypadku oferty na Dojazd własny
• Opieki rezydenta
• Opłaty klimatycznej: ok. 1,5 - 3 Euro/os dorosła/dzień; dzieci 12 - 17 lat 50% / dzieci do 12 roku życia bez opłatyUWAGA! Dodatkowy bagaż (linie rejsowe) można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. 3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. "
Opłata klimatyczna- płatna w hotelu podczas meldowania.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard premium
2 dorosłych
Standard double superior
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
7 572 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 9
Opinia z serwisu Tripadvisor
Para
5.0
Fantastyczny hotel
Oszałamiający hotel. Pokój był ogromny i codziennie sprzątany. Basen na dachu i bar były fantastyczne. Świetny wybór na śniadanie, a personel był bardzo przyjazny i pomocny. Nie tak daleko do plaży, a miasto było wystarczająco blisko, ale nie za blisko, więc nie było hałaśliwe. Poleciłbym tu się zatrzymać
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
W Czarnogórze dla Polaków wizy nie są wymagane, jeśli czas pobytu nie przekracza 30 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej