Dobry53 opinie75% poleceń
7.2
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Red Sea Sharm Resort

Kod oferty: WAK458098
Last minute
Kod oferty: WAK458098
basenobiekt, teren hoteluzjeżdżalnia, dla dziecibasen, sport i rekreacjaplażaplażabasen, restauracjapokój, EZN, EZS, EZV, DZN, DZS, DZV, TZS
basen
obiekt, teren hotelu
zjeżdżalnia, dla dzieci
basen, sport i rekreacja
plaża
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Opis oferty

Region: Sharm el SheikhOrganizator: ETIKod oferty: WAK458098

Region

Egipt/Sharm El Sheikh

Położenie

Hotel zlokalizowany ok. 300m od prywatnej plaży (przy siostrzanym obiekcie Sharm Plaza) z fantastyczną rafą koralową. Ze względu na przybrzeżną rafę zejście do wody tylko z pomostu (zalecane obuwie ochronne). Słynna zatoka Naama Bay znajduje się ok. 6km od hotelu. Czas transferu z lotniska Sharm El Sheikh wynosi ok. 15minut.

Wyposażenie

Elegancki kompleks hotelowy dysponuje łącznie 284 stylowymi pokojami. Część infrastruktury jest wspólna również dla hotelu Sharm Plaza; hol z recepcją, restauracje, bary i dyskoteka. Na przepięknym terenie wokół hotelu znajdują się 2 baseny (jeden podgrzewany w zimie). Przy basenie oraz na plaży parasole i leżaki bezpłatne. Ręczniki kąpielowe znajdują się w torbie plażowej w pokoju. Goście hotelowi mogą korzystać ze wszystkich udogodnień hotelu Sharm Plaza.

Pokoje

POKOJE STANDARD (DZN/EZN), ok. 24m2 wyposażone są w; TV sat., klimatyzacje (sezonową), telefon, sejf, balkon lub taras, łazienkę – wanna/prysznic, WC, suszarka do włosów. POKOJE SUPERIOR (DZS/EZS) mają takie same udogodnienia jak pokoje standardowe, ale są nieco większe, ok. 28m2. SUPERIOR SEAVIEW ROOM (ODP/FCA), ok. 28m2 posiadają widok na morze. Przy rezerwacji pokoju standardowego dla 2 osób dorosłych i 1 dziecka lub 3 osób dorosłych, na wyposażeniu pokoju będzie podwójne łóżko i dostawka.

Sport i rozrywka

Za opłatą; tenis ziemny, squash, siłownia, tenis stołowy, bilard, sporty wodne w Aqua Centrum, kawiarenka internetowa.

Wyżywienie

Śniadania, obiady i kolacje w formie bogatego bufetu, rożne przekąski oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w godz. 10.00-24.00. Śniadania; W formie bufetu z bogatym wyborem dań w restauracji La Veranda. Obiady; W formie bufetu w restauracji La Veranda. Podczas lunchu dostępne również menu w restauracji C-View oraz Shish. Kolacje; Bufety tematyczne w restauracji La Veranda. Libański i orientalny bufet w restauracji Al Hawara. Kolację można również zjeść w jednej z restauracji a la carte, jak meksykańska Fajitas lub włoska Via Veneto. W restauracji Fellini serwowana jest pizza. Przekąski; Dostępne w restauracji Fellini. Bary; Beach Bar, Vienna Bar, Sevilles Bar, Slide Pool, El Layaly Cafe, Now Here Disco.

Uwaga; Do kolacji obowiązuje strój formalny. Noszenie opasek hotelowych jest obowiązkowe. Szczegółowy program all inclusive oraz wykaz innych usług dostępny jest na miejscu w hotelu.

Dzieci

Plac zabaw, brodzik, wysokie krzesełka w restauracji, menu dla dzieci, zjeżdżalnie wodne.

Warunki korzystania z formuły all inclusive oraz obostrzenia w okresie zagrożenia epidemiologicznego

Formuła AlI inclusive w hotelach Red Sea w związku z regulacjami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia Egiptu oraz wymogami wynikającymi z certyfikacji hoteli może być czasowo zmieniana. Dotyczy to dostępności niektórych barów, restauracji, w tym restauracji a la carte, ograniczeń w zakresie animacji hotelowych, dyskotek oraz palarni shishy. Niedostępne są również kluby dla dzieci. Przypominamy też o zasadach dotyczących odstępu społecznego, w tym separacji stolików w restauracjach, utrzymywaniu dystansu w kolejkach (np. w oczekiwaniu na stolik w restauracji, do recepcji), Standardem jest mierzenie temperatury przez personel hotelowy (np. przed wejściem do hotelu, restauracji), zasłanianie twarzy w miejscach, w których zachodzi ryzyko kontaktu z większą liczbą osób, większa dostępności płynów dezynfekujących w toaletach oraz częściach wspólnych hotelu. Więcej informacji dotyczących podróżowania do Egiptu i obowiązującego reżimu sanitarnego w związku z COVID-19 znajduje się na www.eti-podroze.pl/prasa-2/zalecenia-i-wytyczne-podczas-podrozy-do-egiptu.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Sobota, 25.09.2021
20:50
01:00
KTWKatowice
SSHSharm El Sheik

Powrót

Sobota, 02.10.2021
13:30
19:50
SSHSharm El Sheik
KTWKatowice

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

superior
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Pokój dwuosobowy

widok na morze, superior
2 dorosłych
Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

2.9
zuzanna Klient Wakacje.pl
Pobyt - Luty 2020Grupa przyjaciół
ogólnie nie polecam tego miejsca nikomu , oprócz pięknej rafy jaka obdarzyła ich natura nie maja nic co można pochwalić pobyt tak nie należał do przyjemnych obsługa nastawiona tylko na napiwki , za wszystko chcą dodatkowej opłaty , byłam już w egipcie i wiem ze za mniejsze pieniądze można spędzić urlop w pięknym i czystym hotelu ten napewno taki nie był .. odradzam !!!!!
Zaletyładna plaża i piękna rafa to jedyne zalety tego hotelu
Wadyhotel zaniedbany nie remontowany od lat napewno nie zasługuje na taka ilość gwiazdek , pokoje brudne zakurzone sprzątnie polega chyba tylko na zascieleniu łóżka , łazienka ze stara pęknięta wanna , brudnym wężem prysznicowymi z którego woda płynie bez żadnego ciśnienia umycie się graniczy z cudem , wszystkie części hotelu zaniedbane w jadalni stare krzesła z wystającymi gwoździami , leżaki na plazy rozlatujące się przy próbie podniesienia zagłówka , jedzenie okropne ciagle te same odgrzewane stare potrawy , brudne szklanki notoryczny brak talerzy pomimo pobytu poza sezonem

3.8
Bartek
Pobyt - Grudzień 2019Seniorzy
Brak wszystkiego co powinno być w ofercie all inclusive, tzn brak coli, fanty, piwa już od godziny 12:00 (są tylko przez dwie godziny, potem tylko napoje zrobione z proszku i wody), wszystkie alkohole zmieszane w połowie z wodą, brak jedzenia po godzinie od otwarcia restauracji w czasie obiadu i kolacji. Brak naczyń (jednorazówki są ponownie zbierane i myte przez obsługę) talerzy, sztućców. Brak herbaty w saszetkach, jest tylko w termosie podobnie jak kawa i nie nadają się do picia. Obsługa nieuprzejma bo turyści domagają się odpowiedniego traktowania (non stop awantury, nawet szarpanina i rękoczyny), ale kierownictwo ogranicza all inclusive do minimum. Ogromne kolejki do wszystkiego, walka o zdobycie czegokolwiek do jedzenia. Walka o zdobycie wolnego stolika, bo w hotelu jest ogromna ilość gości, w ok 95% z Ukrainy. Hotel oszczędza na wszystkim traktując nas jak śmieci. Poczytajcie opinie o hotelu Sharm Plaza na tripadvisor, bo jest to ten sam obiekt posiadający dwie nazwy. Korzystacie z restauracji, barów, plaży, recepcji, a czasami nawet z pokojów hotelu Sharm Plaza. Opinii o tym drugim jest więcej ponieważ tylko pod tą nazwą sprzedają go na Ukrainie. Brak miejsca na plaży, część gości leży na podartych ręcznikach na piasku. Teraz w grudniu był w cenie 1500 zł za dwa tygodnie od osoby i to jest adekwatna cena za to co tam zastaniecie. Ale czy warto?
ZaletyRafa, ryby, morze
WadyFatalny, koszmarny, makabryczny, skandaliczny, dramatyczny, poniżej wszelkiej krytyki All Inclusive
+2

7.1
Marta
Pobyt - Wrzesień 2019Grupa przyjaciół
Ogólnie nie wróciłabym do tego hotelu po raz 2gi, to moj kolejny pobyt w Egipcie, kolejki w restauracji głownej, głównie na kolacje masakra, kubki na napoje malutkie plastikowe, Internet w hotelu to jedna wielka porażka, polecam kupić swój, czesto brakowalo talerzy i sztucców(pobyt we Wrześniu 2019), jedzenie sredniej jakości, my do Centrum Naama Bay wychodzilissy przed hotel na taxi i spokojnie za 4$ dalo się dojechac, Rezydent Biura ETI naprawdę mega pomocny i sympatyczny, Biuro podróży Godne Polecenia, my mieszkaliśmy w budynku VIII i mieliśmy mega blisko do plaży, dalej do recepcji czy restauracji, Często kończył się alkohol, moim zdaniem hotel nie powinien miec opcji all gdyż często czegoś nie było, animacje słabe, ale 3 os na cały hotel animatorów, więc nie bylo co wymagac, wieczorne show smieszne, Piękne widoki z hotelu i zadbany ogród i rafa koralowa to zalety hotelu, pokój z darmowym sejfem na plus, lekko stary ale łóżka bardzo wygodne ,
Zaletygłówna zaletą hotelu jest piękna rafa koralowa, do ktorej wchodzić można z 2 pomostów , piękny i zadbany teren hotelu który jest ogromny pełno palm i kwiatów , piękne widoki
WadyCzęsto brakowało jakiegoś alko, głównie piwa na plaży, obsługa nie wiedziała co ma robić, głownie na kolacji duże oblężenie, stoły stały nie sprzątane a kelnerzy chodzili jeden za drugim, wielki haos, talerze , kubki wyszczerbione, ciągle ich brakowało, mleko do kawy często skiśniete, jedzenie srednie, jednak każdy coś znalazł dla siebie, 3 restauracje ala carte wloska meksykańska i 3cia chyba libijska(niestety w tej nie bylismy), na kolacje do nich trzeba się zapisywac wczesnie rano, gdyż pozniej nie ma miejsca

7.9
Andrzej Klient Wakacje.pl
Pobyt - Październik 2019Grupa przyjaciół
Po kilku wizytach w Egipcie mogę coś powiedzieć . Hotel ogólnie ok . Położenie ok niedaleko od centrum a okolica spokojna . Rafa i fauna morska super - na prawdę warto zobaczyć co jest pod wodą . Jedzenie jak na Egipt znośne , choć wybór potraw raczej nieduży i co dzień raczej to samo z minimalnymi zmianami - ale nie mogę powiedzieć że głodni chodziliśmy - zawsze coś się \"upolowało\". Piszę upolowało bo cały pobyt to jakby wielkie polowanie. Podstawowe 3 posiłki były najłatwiejszymi polowaniami ( brakujące potrawy częściej się pojawiały). Jeśli chodzi o przekąski to w ogóle ich nie znaleźliśmy , lody odkryliśmy ( po zapytaniu w recepcji ) w przedostatni dzień wprawiając obsługę baru , który miał je wydawać w niezły popłoch - stwierdzeniem, że \"przyszliśmy na pizzę i ... lody\". Po czym obsługa wyciągnęła jedno pudełko lodów 1 kg i łyżeczką do herbaty nałożyła nam do mini wafelków po 1 łyżeczce i tak po 1 lodzie na osobę mogliśmy ich skosztować - po prostu żenada . Ale to wszystko to było nic w porównaniu do barów przy plaży i przy basenie blisko plaży. O małych kubkach do piwa wiedziałem z opinii innych klientów - i na miejscu od razu pożałowałem ,że nie wzięliśmy swoich kufli z domu - ale \"piwo widmo\" to tego nie można było przewidzieć. \"Widmo\"- bo w pół godziny po otwarciu baru ciągle słyszeliśmy, że się skończyło i proszę przyjść za 5-10 minut i tak cały dzień więc po prostu trzeba stwierdzić że piwa-nie ma w ofercie all. Powiem, że nawet interwencja u rezydenta z ETI( bardzo pomocny), potem u menagera baru i w końcu u menagera hotelu nic nie pomogły - więc wynika z tego, że to jest celowe działanie całej obsługi hotelowej- nawet \"wszechmocny dolar\" niewiele zmieniał . Oczywiście stale w ofercie tych barów były płatne piwa , które klient mógł kupić ( na początku z tego korzystaliśmy , ale później coraz bardziej nam to przeszkadzało i upieraliśmy się przy swoich prawach ). Długo by o tym pisać ale nie ma tu tyle miejsca - podaje mój telefon - jak ktoś chce to proszę dzwonić- to opowiem co i jak. Jeszcze jeden fakt - w barach tych były do dyspozycji dystrybutory wody ( zimna i gorąca takie z niebieskimi dużymi butlami) , tylko z tym, że woda w niebieskich baniakach była niewiadomego pochodzenia - bo baniaki nie były zakorkowane jak to ma miejsce w Europie lecz przy wkładaniu ich do dystrybutora rozlewały dużą część swojej zawartości. Ogólnie pobyt uważam za udany ale przede wszystkim dlatego że byliśmy z własną grupą 12 osób - więc zapewnialiśmy sobie sami atrakcje - animacje dzienne i wieczorne bardzo słabe. Generalnie nie polecam tego hotelu dla normalnych ludzi chcących wypocząć - bez użerania się o wszystko. Podaje telefon dla chętnych 609055303
Zaletyrafa, rafa,rafa,
Wadynotoryczne \"ukrywanie\" przed gośćmi ich przywilejów , obsługa barów na plaży i przy basenie przy plaży ustawiana przez menagerów hotelowych , klimatyzacja w restauracji

3.5
AP Klient Wakacje.pl
Pobyt - Październik 2019Para
W Sahrm Resort byłem w tym roku w październiku 2019. Pobyt oceniam na średnio udany. Pozytywnie oceniam przepiękną rafę, plażę przy hotelu. W okresie w którym byłem nie było najmniejszego problemu z leżakami, zarówno na plaży jak i przy basenach. Bardzo negatywnie oceniam natomiast hotel, to jak jest zorganizowany i co oferuje gościom. Pokój do którego nas zakwaterowano były bardzo niskiego standardu. Codziennie sprzątane, ale widać po nich było upływ czasu. Zasłony z dziurami, poplamione, łazienka bardzo stara, brak podwójnego łóżka mimo, że takie zamawialiśmy. 3 próby zamiany skończyły się fiaskiem ponieważ dostawaliśmy propozycję pokoju w którym nie zamykały się drzwi balkonowe. Jedzenie również średnich lotów, praktycznie codziennie to samo, mięso często niedogotowane, twarde, czasami nawet surowe. Na plus śniadania i desery, bardzo dobra herbata. Obsługa - zdarzały się awantury pomiędzy kelnerami, barmanami. Nastawiona na sprzedaż innych usług i napiwki. Alkohol bardzo słaby, praktycznie sama cola w drinkach. Jedyne co miało jakiś % to piwo, ale serwowane w szklaneczkach 0.3 z czego połowa to piana. W miejscu w którym odbywają się animacje był bar który nie obejmował all inclusive. Za każdego drinka trzeba było zapłacić 5$ dlatego nikt z niego nie korzystał tylko biegał do lobby oddalonego o kilkadziesiąt metrów po to by dostać takiego samego drinka. Jak kelner dostał napiwek to oczywiście przynosił drinki z tego baru, ale goście sami nie mogli o takiego drinka poprosić. Taki trochę bareizm... Dlatego all inclusive w tym hotelu to jest wersja SOFT. Oprócz głównej stołówki i baru w lobby praktycznie wszędzie był jakiś haczyk. Na każdym kroku próbowano nam coś sprzedać, o ofercie all incluusive informowano dopiero jak się ktoś upomniał, reklamowano ją jako bardzo małe porcje i nie polecano. Restauracje a la carte w ramach all inclusive serwowały jedzenie, ale za drinki trzeba było płacić (4-5$ jeden). Zamówienie przynajmniej jednego drinka na osobę było warunkiem koniecznym przy zamówieniu. Hotel oddalony od centrum miejscowości. Hotelowy bus jest za darmo tylko przed południem, czyli jak tam wszystko jest zamknięte (opinia rezydenta). Popołudniu ten sam bus również jeździ, ale już kosztuje 5$ od osoby. Animatorzy to głównie sprzedawcy biletów na dyskotekę w mieście. Wieczorne animacje ok, można się pośmiać, ale głównie robią je goście hotelowi. Animator tylko koordynuje zabawę. Hotelowa dyskoteka z barem nieobjętym all inclusive dlatego świeciła pustkami. Dostęp do internetu - teoretycznie w lobby, w praktyce połączenie niskiej jakości, co chwilę się zrywało. Sprawdzenie poczty zajmowało 10-15 min.
Zaletyładna rafa, dostępność leżaków (plaża, basen), baseny
Wadyobsługa nastawiona na napiwki i sprzedaż dodatkowych usług, posiłki, pokoje, all inclusive w wersji soft, dostęp do internetu (praktycznie jego brak)

Mapa

Pogoda

32°C
25°C
27°C
10

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak- 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy po 7 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).