Black Week Trwa! ⏱️ Rabaty do 40% i oferty do 999 zł/os.Sprawdź

Tropicana Tivoli

Kod oferty: WAK548219
Kod oferty: WAK548219
1/10
budynek główny, basen
basen, taras słoneczny
budynek główny
teren hotelu
rozrywka, plaża

Promocja

Coral Travel - EgiptOferta promocyjna z testem PCR na COVID-19 gratis (test jest wykonywany na lotnisku, po przylocie do Egiptu i jego koszt pokrywa Organizator). Osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19 są zwolnione z obowiązku wykonania testu.

Opis oferty

Region: Sharm el SheikhOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK548219

Region

Sharm El Sheikh

Opis

Spokojny hotel dla osób szukających wytchnienia i relaksu od wielkomiejskiego zgiełku. Na kameralna plażę zabierze nas bus hotelowy. Plaża malutka ale to co możemy ujrzeć podczas nurkowania wszystko nam wynagrodzi. Do centrum Naama Bay z wieloma sklepami i restauracjami. Podjedziemy komunikacją w kilka minut.

Lokalizacja

1km od centrum Sharm El Sheikh, 1km od Hadaby, 20km od lotniska w Sharm El Sheikh. Hotel usytuowany na powierzchni: 18000m2.

Kategoria organizatora

3

Data otwarcia

2005 r. Odnowiony w 2019 r.

Na terenie hotelu: restauracje, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (3), 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 3 dla dzieci, czynne w godzinach 10:00-13:00,15:00-17:00.

Internet

• Wi-Fi w lobby bezpłatne

• Wi-Fi w pokojach bezpłatne

Plaża

3km od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, kamienista, pomost, dojście do plaży ulicą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.

Pokoje

Zlokalizowane w 4 budynkach

• budynek główny (liczba pięter: 2)

• 3 aneksy (liczba pięter: 2)

Typy pokoi

• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon lub taras

• pokoje superior dla max. 3 os.: jadalnia, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras

Wyżywienie

• restauracje, restauracja a la carte, bar

śniadanie

• śniadanie (07:00-10:00)

śniadanie i obiadokolacja

• śniadanie (07:00-10:00), obiadokolacja (18:00-21:30)

All Inclusive

(10:00-22:00)

• śniadanie (07:00-10:00), obiad (13:00-15:00), kolacja (18:00-21:30) serwowane w restauracji głównej

• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

• pakiety dla nowożeńców i urodzinowe (na życzenie)

Restauracje a la carte

• płatna. Wymagana rezerwacja.

• "Mamma mia" międzynarodowa

Z myślą o dzieciach

• brodziki (2)

• animacje dla dzieci

• plac zabaw

• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji

• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)

! Skorzystaj z dodatkowych usług dla większego komfortu:

• Elastyczne zmiany rezerwacji bez podawania powodu

• Indywidualny transfer lotnisko-hotel-lotnisko

• Ubezpieczenia dodatkowe na różne sytuacje

O szczegóły zapytaj w biurze podróży

W cenie

• tenis stołowy

• rzutki

• siatkówka plażowa

• bilard

• aerobik

• animacje

• jacuzzi

• dyskoteka

Płatne

• masaż

• salon piękności

Dodatkowe informacje

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE

• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)

• Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE

• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - NIE

• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)

• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)

• Czy będzie dostępna usługa zamawienia posiłków na wynos? - NIE

• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK

• Czy na leżakach są materace? - NIE

• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

• Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE

• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE

• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00:00-13:00:00 15:00:00-17:00)

• Czy centrum SPA jest czynne? - NIE

• Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE

• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

• Czy siłownia jest czynna? - NIE

• Czy mini klub jest czynny? - NIE

• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)

• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?W przypadku stwierdzenia pozytywnego przypadku biuro podróży i ministerstwo zdrowia są powiadamiane w celu przeprowadzenia kwarantanny w wyznaczonych do tego miejscach we własnych szpitalach, stosownie do stanu zdrowia i populacji, które uznają za konieczne lub sprawa jest izolowany w hotelu, gość poniesie cały koszt

• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?j.w

Aktualizacja opisu

15.09.2021 14:12

Usługi dostępne w hotelu

Hotel rodzinny

Wi-Fi

Disco

All Inclusive

Serwis plażowy

Zjeżdżalnie

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wylot

Sobota, 08.01.2022
16:40
22:00
WAWWarszawa - Chopin
SSHSharm El Sheik

Powrót

Sobota, 15.01.2022
12:10
15:30
SSHSharm El Sheik
WAWWarszawa - Chopin
Trwa weryfikacja ceny

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie dodane przez

7.7
a.raczko Klient Wakacje.pl
Pobyt - Marzec 2015Para
Byliśmy w tym hotelu już trzy razy , bardzo polecam dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny tryb życia oraz dla ceniących spokój. Nowobogaccy nie mają tam czego szukać
ZaletyCzyściutka restauracja ,w czasie kolacji na bieżąco zmieniane obrusy na stołach, a nie zamiatane ścierką po poprzednich gościach, co zwykle jest w hotelach 4 i 5*jedzenie bardzo dobre, nikt nie chorował. Bardzo dobrze zaopatrzony bar przy basenie zarówno w jedzenie jak i napoje
Wadyza 10eur apartament przy basenie na piętrze,duży ale brudne okna,jeżeli powiesisz na drzwiach,,posprzątaj mój pokój,, to będzie posprzątany

4.7
Tadeusz Klient Wakacje.pl
Pobyt - Październik 2014Para
Hotel adekwatny do ceny:) jedzenie w restauracji w miarę dobre i urozmaicone tygodniowy pobyt udany.Dla osób zbyt wymagajacych nie polecam. Plaża hotelowa z dowozem busem. Jesli chcesz wygodnie taxi z pod hotelu 20 LE My jezdzilismy też na inna plażę RIF płatna 30 LE jest tam bardzo glęboka woda i piękna rafa do snurkowania:) W hotelu jest bardzo zadbany duzy basen. Nie jest daleko też do miasta. Jak zostawisz sprzatającemy 1 $ to masz super wysprzatane. kelnerzy nie namolni i mili.
3.0
LOKA Klient Wakacje.pl
Pobyt - Październik 2014Rodzina z dziećmi
Najwidoczniej hotel przeznaczony do likwidacji ponieważ nic nie jest remontowane, manager to przypadkowy człowiek, który nie rozumie na czym polega ten biznes Trochę chęci, zaangażowania pracowników i nakładów na remont a byłoby to świetne miejsce do spokojnego, komfortowego wypoczynku ale najwyraźniej nikomu na tym nie zależy. Jedynie Rezydent to super człowiek , dbający o klienta i na szczęście po 2 dniach starań (i naszej męczarni) załatwił nam inny hotel, do którego niestety musieliśmy dopłacić. Kochani nie marnujcie zdrowia , nerwów a przede wszystkim urlopu, którego mamy tak mało i czas ten powinniśmy miło spędzac i za takie pieniądze w w przyzwoitych warunkach czyli na pewno nie w TIVOLI .
Zaletykameralność
Wadybrud, klejące i lepiące się od brudu meble, dziurawe materace, brudne ściany, syf w łazienkach, obsługa fatalna chyba przypadkowi ludzie, nieprzeszkoleni w swoich zakresach obowiązków, manager nie traktuje klienta poważnie-nie reaguje na zgłoszenia

4.0
kasia i mateusz
Pobyt - Październik 2014Para
Hotel obecnie brdzo zaniedbany, jedzenie monotonne, brak masła, omletów tylko ziemniaki i ryż,Pokoje wogóle nie sprzatane, o papier toaletowy nalezy sie prosic mimo zostawienia 1$ dl sprzatacza. Kiedys były stoliki i krzesełka na balkonach a teraz już ich nie ma , ręczniki i pościel bardzo brudna , szara jakby nie prana tylko płukana.Okropne!Bylismy we dwoje a ręcznik dostawalismy tylkojeden.O wszystko należało sie upominac, brak zarówek w lampach.Plaza to koszmar , leżak przy leżaku wyznaczone miejsca -lepsze dla włochów za opłata. oczywiście ręczników przy basenie również brakuje.Bardzo duzo i w basenie i w morzu egipcjan.W hotelu troche polaków, rosjan i bardzo dużo egipcjan, brak polskiej telewizji.Ogólnie oceniam hotel negtywnie inie polecam go nikomu.
Zaletyzalet to ani hotel ani plaża nie posiada, brudno , plaża okropna
WadyPokoje brudne, wogóle nie sprzatane, ubikacja nieszczelna, fekalia wylewaja sie na łazenke, brakuje ciepłej i zimnej wody,Brakuje krzesełek na balkonach

1.5
Anna Klient Wakacje.pl
Pobyt - Wrzesień 2014Singiel
Nie polecam tego hotelu zwłąszcza za cenę pow 1300 zł
WadyHotel nie ciekawy, brak animacji, brzydka plaża

Mapa

Pogoda

22°C
14°C
22°C
7

Przed podróżą

WYMAGANE DOKUMENTY:
Formularz lokalizacji pasażera w wersji papierowej wypełniony przed wylotem zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje- należy posiadać unijny certyfikat COVID.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 6 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub przetłumaczonego na język angielski negatywnego wyniku testu PCR.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie- dzieci do ukończenia 12. roku życia podróżujące pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak, należy wykonać test PCR najwcześniej 72 godziny przed lądowaniem w Egipcie. Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: tak - 14 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR po 8 dniach od powrotu do Polski.

TESTY W SUPERCENIE!
Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
Do Egiptu Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument musi być ważny przez co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego powrotu z Egiptu (8 miesięcy w przypadku wnioskowania o wizę przez internet).
W Egipcie dla Polaków wizy są obowiązkowe. Można je kupić na lotnisku po przylocie do Egiptu, przez internet na stronie zobacz więcej lub w egipskich placówkach dyplomatycznych na terenie Polski. Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Kosztują 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna).
Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).