Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
3189 zł/os.
6 698 zł
Rh Princesa
9.3
8 opinii
4.5
5482 opinie
9.3
8 opinii
4.5
5482 opinie
Opis oferty
Kategoria
4
Region
Hiszpania/Costa Blanca
Kategoryzacja hotelu
Kategoria lokalna: 4
Kategoria eximtours: 4
Położenie
• Benidorm
• W pobliżu hotelu znajdują się bary/restauracje, supermarket, postój taksówek, centrum miasta , przystanek autobusowy
• Ok. 3 km Park Wodny Aqualandia
• Ok. 4 km pole golfowe
• Ok. 4 km Park Rozrywki Terra Mítica
• Ok. 45 km od Alicante
• Ok. 60 km od lotniska ALC
Plaża
• Piaszczysta ok. 400 m
• Leżaki i parasole płatne
Pokoje
Pokoje Superior
• Ok. 27 m2
• Balkontaras
• Klimatyzacja, ogrzewanie
• łazienka (wanna/prysznic, WC, suszarka)
• TV-SAT, telefon
• Mini barlodówka, sejf (płatny)
Pokoje Family
• Ok. 29 m2
• Wyposażenie podobne jak w pokoju standard
Sport, relaks, rozrywka
• Basen ze zjeżdżalnią
• Taras słoneczny z bezpłatnymi leżaki i parasolami
• Zajęcia animacyjne
• Przedstawienia wieczorne
• Muzyka na żywo
• Sala gier
• Rzutki
• Tenis stołowy
• SPA (płatne)
• Hammam (płatny)
• Bilard (płatny)
• Siłownia/sala fitness (płatna)
• Min golf
Dla dzieci
• Brodzik
• Plac zabaw
• Zajęcia animacyjne dla dzieci
• Mini klub
Wyżywienie
Bed&Breakfast (BB) - śniadanie w formie bufetu. HalfBoard (HB) - śniadanie i kolacja w formie bufetu. Napoje do kolacji płatne. Full Board (FB) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji dodatkowo płatne. All Inclusive (AI) - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, pomiędzy posiłkami/popołudniu/w ciągu dnia przekąski, kawa, herbata, ciasto, lody/lody dla dzieci. Lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe dostępne w godzinach wyznaczonych przez hotel.
Restauracje i bary
• Restauracja główna
• Snack bar
Dodatkowe informacje
• Hotel odnowiony w 2016 roku
• 229 pokoi
• Winda
• Całodobowa recepcja
• Internet Wi-Fi (bezpłatny)
• Kantor
• Sala konferencyjna
• Sala telewizyjna
• Przechowalnia bagażu
• Sejf (płatny)
• Pralnia
• Wypożyczalnia samochodów
Bagaż
Warszawa (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23);
• Usługa PRIOR - 440 PLN/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg - 480 PLN (wyloty do 05.05) / 670 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) / 380 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)
• 20 kg - 770 PLN (wyloty do 05.05) / 890 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) / 540 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)
• 32 kg - 840 PLN (wyloty do 05.05) / 940 PLN (wyloty od 01.06 - 30.09) / 670 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Katowice (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23);
• Usługa PRIOR - 160 PLN/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg - 180 PLN (wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09) / 180 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10 - 20 kg - 220 PLN (wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09) / 220 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)
• 32 kg - 370 PLN (wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09) /370 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Gdańsk (WizzAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20);
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23);
• Usługa PRIOR - 160 PLN/osobę
Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg - 180 PLN (wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09) / 180 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10 - 20 kg - 220 PLN (wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09) / 220 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)
• 32 kg - 370 PLN (wyloty do 05.05 i od 01.06 - 30.09) /370 PLN ( wyloty od 06.05 - 31.05 i od 01.10 - 31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa Modlin (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 180 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -280 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 440 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Kraków (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 160 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -280 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 350 PLN (do 05.05) /440 PLN (od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Łódź (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 160 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -250 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 440 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Wrocław (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 160 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -250 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 440 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Warszawa (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 140 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -250 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 440 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Poznań (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 160 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -250 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 440 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Gdańsk (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 160 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -250 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 440 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Rzeszów (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 160 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -300 PLN (do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 440 PLN (od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Katowice (RyanAir);
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25)
Klienci mogą dokupić dodatkowy bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20)
• Usługa PRIOR - 200 PLN/osobę, Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego o wadze;
• 10 kg -200 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 200 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
• 20 kg -260 PLN (od 06.05 do 31.05 i od 01.10 - 31.10) / 420 PLN (do 05.05 i od 01.06 - 30.09)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Strachowice, Graniczna 189, 54-530 Wrocław
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 698 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 13
Opinia z serwisu Tripadvisor
Singiel
3.0
Zdecydowanie nie dla mnie!
Szczera recenzja. Podróżowałem z Tui i nie zostaliśmy odwiezieni do hotelu, ale zatrzymani daleko w dół wzgórza i za rogiem. Zajęło mi 15 minut, żeby tam dotrzeć, ciągnąc walizkę i przechodząc przez ruchliwą ulicę i wspinając się na wzgórze. Potem trzeba to zrobić, żeby zostać odebranym w drodze powrotnej. Całkowicie niedopuszczalne, biorąc pod uwagę, że jest się w autobusie ponad godzinę po wąskich, pagórkowatych uliczkach. Całkowicie zła organizacja, to tylko oszczędzanie pieniędzy i nie w najlepszym interesie klientów. Choć hotel twierdzi, że to wina Tui, a nie ich. (Co akceptuję)
Potem do hotelu. Recepcja jest mała w porównaniu do rzeczywistego rozmiaru hotelu, bez miejsca do siedzenia, długa kolejka, czekałem 30 minut, żeby powiedziano mi, że moje pokoje nie jest gotowy o 14:30. Musiałem czekać do 16:00 na pokój. Dostałem pokój i był jak cela więzienna. Mały kwadratowy pokój, łóżko przy ścianie. BRAK balkonu. Brak pakietu powitalnego informującego, jak działa hotel. Wszystkie pokoje jednoosobowe znajdują się z tyłu hotelu, z widokiem na plac zabaw, gdzie dzieci krzyczą cały dzień do północy. Bardziej sensowne byłoby umieszczenie placu zabaw tam, gdzie są pokoje rodzinne. Żaden pokój jednoosobowy nie ma balkonu, brak miejsca do suszenia ręczników itp., mimo że zapłaciłem więcej za pokój niż para dzieląca pokój podwójny. Całkowicie nie do zaakceptowania. Choć hotel twierdzi, że to wina Tui, a nie ich. (Co NIE akceptuję)
Poprosiłem o pokój z balkonem na niższym piętrze i powiedziano mi, że mogę zostać przeniesiony na inne piętro 4 dni później, ale ten sam pokój bez balkonu. Byłem gotów zapłacić za pokój z balkonem, ale powiedziano mi, że hotel jest całkowicie zapełniony i mogę zostać przeniesiony tylko do innego pokoju jednoosobowego. Winda była koszmarem do użytku i ciągle trzeba było czekać w kolejce, żeby się dostać.
Powinien być zewnętrzny bar, który nie otwierał się do 11:00, a potem zamykał się o różnych porach w ciągu dnia lub nie było obsługi, więc trzeba było długo czekać, żeby być obsłużonym, albo trzeba było iść do głównego baru. Zewnętrzny bar nie serwował żadnego jedzenia. Powinna być dostępna przyczepa serwująca jedzenie, jednak była otwarta tylko 2 dni, gdy tam był hiszpański święto. Zapytaliśmy, dlaczego jest zamknięta i powiedziano nam, że nie było wystarczająco osób w hotelu, żeby ją otworzyć. Jednak powiedziano mi, że hotel jest pełny i dlatego nie mogłem dostać pokoju z balkonem. Ktoś tu nie mówi prawdy!!!
Ten hotel nie jest jak większość hoteli all inclusive, nie ma bufetu z przekąskami, do których można sięgnąć przez cały dzień, jak zwykle. Jest tylko tosty albo hot dogi w barze, które nie są zbyt apetyczne. Nawet jeśli masz opaskę all inclusive, musisz wciąż pokazać kartę pokoju za każdym razem, gdy jesteś w restauracji albo barze, żeby dostać napój, albo nawet poprosić o wodę, jeśli zapomnisz karty, personel się obraża. Każdy pracownik, który czyta twoją kartę, zna twoje imię i numer pokoju, z czym nie czułem się komfortowo.
Jedzenie było w porządku, nie genialne i niewiele wyboru. Sałatki, pieczywo i desery miały ogromny wybór w porównaniu do właściwego dania głównego. W niektórych wegetariańskich daniach było smak ryby, a w zupie z soczewicy były kości. (co jest całkowicie niedopuszczalne) Kolejka w restauracji była bardzo długa i gorąca, czekając na jedzenie.
Byłem all inclusive silver, napoje były w porządku w porównaniu do niektórych all inclusive. Rozrywka była całkowicie kiepska, jedno słowo, żeby to opisać. Dzieci krzyczały i tańczyły na scenie o 23:00, mimo że po godzinie 21:00 nie powinno być dzieci na scenie. Ratownicy nie przestrzegają konsekwentnie zasad, niektórzy łamią zasady dla kogoś, kiedy im pasuje. Hotel jest hotelem rodzinny i skierowany głównie do małych dzieci. Co jest świetne dla tych rodzin. Nie ma miejsca na spokojny czas. Nie ma gdzie usiąść i poczytać albo napić się czegoś bez słyszenia krzyków.
Chcę jasno powiedzieć, że uwielbiam hotele rodzinne, jednak nie ten. Byłem w znacznie lepszych hotelach 3-gwiazdkowych, które obsługują każdy rodzaj rodziny. Jedynym dobrym punktem są pracownicy w restauracji, którzy są bardzo przyjaźni i mili. Jednak personel baru, recepcji i personel w spa zapominają, że to my utrzymujemy ich w pracy. Nie jestem zadowolony z hotelu i nie odwiedziłbym go ponownie. Na pewno nie poleciłbym go żadnym podróżującym samotnie.
Podróżuję samotnie od ponad 15 lat i ten hotel był zdecydowanie najmniej przyjazny. Nie poleciłbym też żadnym brytyjskim rodzinom odwiedzającym ten hotel, gdy jest hiszpańskie święto. Byłem wielokrotnie ignorowany przez personel w barze i pominięty. Skarżyłem się w recepcji. Ale nic się nie poprawiło.
Na stronie internetowej hotelu jest napisane, że hotel dba o każdego indywidualnie. Ja zdecydowanie tego nie doświadczyłem. Bardzo rozczarowany sposobem, w jaki zostałem potraktowany. Skarga również wysłana do Tui.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej