Bardzo dobry47 opinii86% poleceń
8,4
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny
Polska otwiera granice

HTop Calella Palace & Spa

Last minute
Kod oferty: WAK587265
basen
basen
basen
basen
basen, pool bar
basenbasenbasenbasenbasen, pool barpool barteren hoteluteren hoteluteren hoteluteren hotelu, jacuzzibasen, jacuzzirecepcja / lobbyteren hotelu, basen, wakacjeplbalkon / taraspokójpokójpokójłazienkarestauracjarestauracjarestauracjarestauracja, wakacjepldrink bar, wakacjepldrink bardrink bar, rozrywkarozrywka, wakacjepldla dziecidla dzieci, rozrywka, wakacjeplbasenSPAsaunasiłowniasiłownia, wakacjeplteren hotelu, wakacjepl

Nasi klienci docenili

  • Udogodnienia dla dzieci: miniklub, animacje, brodzik.
  • Atrakcyjne położenie: w jednym z najbardziej znanych kurortów na Costa Maresmeb - Calelli, ok. 300 m od centrum z restauracjami
  • Rozrywka: dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych, zajęcia sportowe, pokazy artystyczne - flamenco, muzyka na żywo.
  • Tylko 450 m do piaszczysto-żwirkowej plaży.
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    standardowy
    2 dorosłych
    3 958 zł
    za pokój

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji AXA ASSISTANCE

    174
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    870
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny
    Rezerwacja jest w 100% darmowa i nie zobowiązuje do zakupu wycieczki

    Informacje o podróży

    Zakwaterowanie

    16.07.2020 Czwartek

    Wykwaterowanie

    23.07.2020 Czwartek

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK587265Region: Costa BravaOrganizator: Prima Holiday

    Położenie

    Położony jest w północno-wschodniej Hiszpanii w jednym z najbardziej znanych kurortów na Costa Maresme - Calelli. Do centrum miejscowości z restauracjami, barami i sklepikami ok. 300m. Do przystanku kolejki łączącej wybrzeże z Barceloną ok. 900m, do lotniska w Gironie ok. 35km.

    Plaża

    Publiczna, oddalona ok. 300m od hotelu; piaszczysto-żwirowea. Leżaki i parasole za opłatą. Brak ręczników plażowych.

    Hotel

    Kategoria lokalna 4

    H TOP Calella Palace to jeden ze starszych hoteli z przyjazną i rodzinną atmosferą. Propozycja skieowana dla rodzin dziećmi jak również osób pragnących wypocząć w pobliżu gwarnego typowego turystycznego miasteczka.

    Do dyspozycji gości

    Recepcja, restauracja główna, snack bar, windy, lobby z barem, sklep z pamiątkami.

    Internet

    Punkt internetowy oraz Wi-Fi odpłatnie (ok. 5 EUR/dzień, ok. 20 EUR/tydzień).

    Sport, rekreacja i rozrywka

    Bezpłatnie: basen odkryty, mały kryty basen z podgrzewaną wodą (czynny sezonowo), taras słoneczny przy basenie oraz na dachu, leżaki i parasole przy basenie, jacuzzi i sauna (rezerwacja), niewielka siłownia.

    Odpłatnie: sporty wodne przy plaży.

    Dla dzieci

    Brodzik, mini klub czynny sezonowo i w określonych godzinach (5-12 lat), wysokie krzesła w restauracji, łóżeczko dla dzieci do 2 lat na życzenie.

    Zakwaterowanie

    Hotel oferuje 339 wygodnych pokoi.

    Pokój typu Standard: ok. 20m, dwuosobowy z możliwością zakwaterowania maks 2+2.

    Wyposażenie: łóżko małżeńskie (przy zakwaterowaniu 2+2 w pokoju znajdują się dwa łóżka typu queen size), łazienka (prysznic/wanna, suszarka do włosów, WC), klimatyzacja (czynna sezonowo), TV, telefon, sejf (odpłatnie), balkon. Hotel posiada pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych - na potwierdzenie.

    Wyżywienie

    HB+: śniadanie, obiadokolacja w formie bufetu. Do obiadokolacji serwowana jest na stół półitrowa butelka wody i wina.

    FB+: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Do obiadu i kolacji serwowana jest na stół półitrowa butelka wody i wina.

    All Inclusive: pełne wyżywienie tj. 3 posiłki dziennie serwowane w formie bufetu, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w określonych przez hotel godzinach. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych.

    Ważne informacje dodatkowe

    Na miejscu pobierana jest opłata klimatyczna.

    Karty akceptowane w hotelu

    AMERICAN EXPRESS, VISA, MASTERCARD, DINERS CLUB, MAESTRO

    Adres

    Www.htophotels.com

    C/Maria Cardona, S/N

    08370 - Calella (Barcelona)

    Spain

    T+34 937 69 19 15 - F+34 937 69 17 73GPS

    41 36'56.63''N

    2 39'13.71''E

    Cena

    Oferta Z Przelotem

    Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" do hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG).

    Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji ( ok 3% wartości rezerwacji), chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego * (dot. Costa Brava, Majorka).

    UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.

    Dojazd Własny

    Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.

    Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego * (dot. Costa Brava, Majorka).

    • Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.

    Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:

    Hotele 5 ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby

    Hotele 4 ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby

    Hotele 3ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby

    Pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby

    Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.

    Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje. Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.

    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    Bagaż

    LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w PRIMIE w cenie:

    Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!

    Usługa daje mozliwość

    • zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))

    • zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)

    • pierwszeństwo wejścia na pokład

    • Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

    Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm oraz pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.

    LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)

    EasyJet: jedną sztukę bagażu wliczając torebki i laptopy o wymiarach nie przekraczających 56x45x25 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki).

    Ceny Dodatkowego Bagażu Rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg - 100-400 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu

    Ryanair: 20kg - ok 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu

    EasyJet: 15kg - ok. 300 zł; 23kg - ok. 350 zł

    LOT: 23 kg - ok 300 zł Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

    Limit Bagażu Rejestrowanego

    Wizzair: 10kg/20kg/32kg

    Ryanair: 10kg/20kg

    Easyjet: 15kg

    LOT: 23 kg (Wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

    Doba hotelowa

    !!! UWAGA !!!

    DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00

    Warunki wjazdowe

    • dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.

    • Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    • każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

    Covid-19

    Hotele

    Aktualnie obowiazujace srodki majace na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu sie wirusa COVID-19.

    Aktualizacja na dzień 01.07.2020

    Wszyscy pasazerowie przybywajacy do Hiszpanii droga powietrzna lub morska musza przejsc kontrole zdrowia przed wjazdem do kraju. Kontrole te moga obejmowac pomiar temperatury, kontrole dokumentacji i kontrole wizualna stanu pasazera.

    Kontrola temperatury bedzie przeprowadzana rutynowo w celu identyfikacji podroznych z goraczka. Jako granice wykrywalnosci ustala sie temperature rowna lub wieksza niz 37,5 oC. Pomiar temperatury musi odbywac sie za pomoca bezdotykowych termometrow lub kamer termograficznych. Dane osobowe i obrazy zarejestrowane przez kamery termowizyjne nie beda przechowywane, a prywatnosc pasazerow musi byc zagwarantowana przez cały czas.

    Firmy zeglugowe, pod nadzorem Sanidad Exterior (dot. zdrowia osob z zagranicy), moga mierzyc temperature pasazerow w podrozach miedzynarodowych przed ich przybyciem do hiszpanskiego portu, zgodnie z postanowieniami niniejszego rozdziału.

    W odniesieniu do kontroli dokumentow, wszyscy pasazerowie pochodzacy z dowolnego lotniska lub portu znajdujacego sie poza terytorium Hiszpanii musza wypełnic formularz dotyczacy zdrowia publicznego, ktorego tresc stanowi załacznik I do niniejszej rezolucji.

    Proces wypełniania formularza bedzie odbywał sie droga elektroniczna, w taki sposob, ze wszystkie osoby, ktore planuja podroz do Hiszpanii, musza go wypełnic przed rozpoczeciem podrozy przez adres internetowy: www.spth.gob.es lub za pomoca bezpłatnej aplikacji HISZPANIA TRAVEL HEALTH-SpTH

    Instytut ds. Jakosci w Turystyce Hiszpanii w Ministerstwie Przemysłu Handlu i Turystyki zarzadziło wprowadzenie szeregu norm sanitarnych, ktore zaczynaja obowiazywac wraz z otwarciem hoteli.

    Ich głownym załozeniem jest zapewnienie bezpieczenstwa sanitarnego gosciom poprzez zachowanie pomiedzy personelem a goscmi oraz miedzy samymi goscmi dystansu społecznego, zwiekszenie czestotliwosci dezynfekcji przedmiotow najczesciej dotykanych jak blaty, krany, klamki, uchwyty, krany, umywalki, lady, drzwi, windy, klucze, karty do pokoi, przyciski do spłuczki, telefony, suszarki, karty menu, wieszaki, minibary itd. oraz takiego przeorganizowania pracy, by zachowac maksymalne bezpieczenstwo podczas rejestracji, posiłkow, wypoczynku oraz w strefach wspolnych. Ponizej bardziej szczegołowa lista podjetych działan.1. Higiena personelu hotelowego

    • zmiana ubrania po przyjsciu do pracy na słuzbowy uniform, ktory ma byc prany po kazdym dniu, w temperaturze powyzej 60 stopni C.

    • personel bez kontaktu fizycznego miedzy soba

    • oddzielny personel oddelegowany do sprzatania pokoi i oddzielny do sprzatania pozostałych powierzchni. Wozki ze sprzetem do sprzatania dezynfekowane po kazdej zmianie.

    • praca personelu w maseczkach ochronnych i w rekawiczkach, zmiana rekawiczek za kazdym razem po zakonczeniu pracy w pokoju.

    • codzienna rejestracja i kontrola wszystkich czynnosci dezynfekcyjnych2. Informacja dla gosci

    • zaznaczenie miejsc dla gosci podczas rejestracji w recepcji, podobnie przy wejsciu do restauracji (dla zachowania dystansu).

    • informacja na plakatach przynajmniej w jednym obcym jezyku.3. Recepcja

    • ograniczenie liczby osob przebywajacych jednorazowo w recepcji

    • zainstalowanie ekranow ochronnych oddzielajacych recepcje (łatwych w czyszczeniu i dezynfekcji)

    • personel w obowiazkowych maseczkach ochronnych

    • dostepny płyn do dezynfekcji rak

    • jednorazowe długopisy lub mozliwosc ich dezynfekcji

    • płatnosc karta lub w inny elektroniczny sposob

    • dezynfekcja lady recepcyjnej przynajmniej raz dziennie, po kazdej zmianie personelu

    • deponowanie kart do pokojow / kluczy w specjalnym pojemniku z płynem dezynfekcyjnym

    • dezynfekcja lady, sprzetu w recepcji, klawiatury, telefonu itd. oraz sprzetu w kasie po kazdej zmianie personelu

    • w drzwiach wejsciowych do hotelu specjalny dywanik nasaczony srodkiem dezynfekcyjnym

    • zaniesienie bagazu do pokoju przez personel hotelowy tylko w rekawiczkach jednorazowych lub dezynfekcja uchwytow i raczek sciereczkami dezynfekujacymi

    • zabronione odprowadzanie na parking samochodow klientow przez personel hotelowy4. Kawiarnia /Restauracja

    • eliminacja ze stołow elementow wspolnych takich jak cukiernice, solniczki, pojemniki z pieprzem, przyprawy, oliwa, elementy dekoracji

    • przy bufecie ekran ochronny

    • w wypadku room serwisu personel w maseczkach ochronnych i rekawiczkach jednorazowych (z zachowaniem dystansu)

    • tace myte w wysokiej temperaturze w zmywarkach5. Pokoje hotelowe

    • zredukowanie liczby tekstyliow w pokojach jak dywany, serwety, dekoracje - w pokoju tylko jeden kosz na odpadki i smiecie, z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym, jedynie w łazience.

    • zapasowe koce i poduszki w szafie specjalnie zabezpieczone,

    • suszarka do włosow dezynfekowana włacznie z filtrem po opuszczeniu przez goscia pokoju,

    • dezynfekcja wieszakow

    • dezynfekcja minibarow,

    • ograniczenie usługi prasowania

    • przy zmianie poscieli i recznikow, te bez kontaktu z podłoga, zapakowane bezposrednio do workow plastikowych, pranie w temperaturze powyzej 60 stopni C.

    • dezynfekcja scian, podłog, sufitu, okien, luster, mebli, sprzetu stanowiacego wyposazenie

    • czesta wymiana filtrow6. Jadalnia, strefa wypoczynkowa

    • monitorowanie zachowywania dystansu społecznego

    • zwiekszenie liczby turnusow na posiłki

    • ograniczenie liczby krzeseł, by wymusic dystans społeczny

    • zawieszenie plakatow informacyjnych przypominajacych o myciu rak przed i po nacisnieciu przyciskow w automatach sprzedajacych napoje czy ekspresach kawowych7. Strefy wspolne

    • przestrzeganie dystansowania

    • zapewnienie w tych strefach srodkow do dezynfekcji rak

    • w łazienkach wspolnych suszarki do rak lub reczniki papierowe, sprzatanie i dezynfekcja min 6 razy dziennie

    • kosze na smieci z pokrywa i podwojnym workiem plastikowym

    • wszelkie pomieszczenia, sale konferencyjne, sale fitness wietrzone dwa razy dziennie8. Sale fitness - limit osob

    • w przypadku zajec grupowych, zachowanie odstepow, oznaczenie na podłodze miejsc na uczestnikow, by uniknac bliskosci czy kontaktu

    • w przypadku korzystania ze sprzetu uzywanie recznikow, dezynfekcja sprzetu po kazdym uzytkowniku9. Windy

    • ograniczenie liczby uzytkownikow, korzystanie z maseczek ochronnych10. Baseny i Spa

    • wprowadzone beda normy na podstawie wynikow badan naukowych dotyczacych zachowania sie wirusa w wodzie w basenach krytych oraz pod gołym niebem11. Strefy dla dzieci

    • przy wejsciu na teren mycie lub dezynfekcja rak

    • regularna dezynfekcja urzadzen i zabawek

    • osoby obsługujace z podwyzszonym rezimem sanitarnym12. Programy animacyjne

    • kontrolowana liczba uczestnikow, zachowanie dystansu społecznego, ewentualne uzywanie maseczek ochronnych

    • dezynfekcja wszelkiego sprzetu13. Imprezy

    • kiedy beda mozliwe, kazdy hotel powinien sam zdecydowac czy posiada odpowiednie warunki na organizacje eventow

    • ograniczona liczba uczestnikow i zachowanie dystansu społecznego podczas zajec, konsumpcji i podczas zakonczenia. Ewentualnie uzycie maseczek ochronnych.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    29°C
    Temperatura w nocy
    20°C
    Temperatura wody
    24°C
    Liczba godzin słonecznych
    11

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    Kasia
    Pobyt - Luty 2019Rodzina z dziećmi
    Zaletyświetna lokalizacja , pyszne jedzenie , miły personel , czyste pokoje
    Wadybrak
    Hotel spełnił wszystkie moje oczekiwania . Miło mnie zaskoczyła czystość w pokoju i łazience . Duże czyste łóżka , piękny balkon , czysta toaleta . Ręczniki wymieniane , dokładane płyny i mydełka . Jedzenie bardzo smaczne , ogromny wybór , kolacje tematyczne. rybki , mięso , owoce morza , na bieżąco kucharz smaży rybki , mięso, omlety , jajka itd. Paella , makarony , ryże , sosy , frytki , rano słodkie bułeczki, wędlina , sery , płatki , owoce, warzywa, pyszne sałatki i przystawki . Obsługa bardzo miła . Zgubiłam telefon , Panie sprzątające bardzo uczciwe nie zabrały go dla siebie . W pokoju można spokojnie wszystko zostawić na wierzchu nic nie zniknie . Ściany faktycznie cienkie, ale jakoś mi to zbytnio nie przeszkadzało . Blisko do sklepu blisko do morza . Jest też kolejka którą za niecałe 10 euro można w dwie strony dojechać do Barcelony . Dobry dojazd do Lloret de Mar . Piękne uliczki z kawiarenkami , restauracjami i sklepikami . Ogólne lepiej niż oczekiwałam . Z całym przekonaniem mogę polecić ten hotel .
    9.8
    Renata Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2019Para
    ZaletySame zalety - dobre położenie, stosunkowo wszędzie blisko, przepyszne jedzenie i w dużych ilościach. Obsługa bardzo przyjazna. Pokoje sprzątane na bieżąco. Dobre miejsce na zwiedzanie.
    WadyBrak
    Nie widzę wad, a raczej same zalety. Polecam ten hotel!!!
    9.5
    Ceballos Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2019Singiel
    Zaletyposiłki, położenie, obsługa
    Wadywindy
    Hotel super. Posiłki urozmaicone i smaczne. Obsługa pomocna i b. miła - szczególnie Pani Angelika w barze. Cena adekwatna do jakości. Polecam
    10
    Henryk Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    ZaletyHotel de lux
    WadyBrak
    Witam boskie wakacje w połowie wrzesnia hotel z górnej półki ,jedzenie weselne,super lokalizacja wszędzie blisko i tanio Pobyt na 11 dni samolot + all w cenie 4900 zł na 2 osoby oferta nie do przebicia Ten hotel można brać w ciemno Polecammmm !
    10
    Wojtek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Seniorzy
    ZaletyBardzo dużo zalet ja osobiście do niczego nie miałem zastrzeżeń d
    WadyBrak
    Z mojej strony brak jakichkolwiek zastrzeżeń zdecydowanie polecam

    Przed podróżą

    Paszporty

    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.

    Wizy

    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że: Hiszpania otworzyła swoje granice 21.06.2020 r., bez wymogów kwarantanny i ograniczeń podróży dla obywateli przybywających z państw członkowskich UE (z wyjątkiem Portugalii) i krajów strefy Schengen. Granice drogowe z Portugalią zostaną otwarte 1.07.2020 r.

    Od 01.07.2020 r. warunkiem wjazdu do Hiszpanii jest uzyskanie kodu QR. Na stronie https://www.spth.gob.es/ należy wypełnić formularz najpóźniej na 48 godzin przed podróżą. We wniosku należy podać między innymi informacje o chorobach, jakie się przebyło ostatnio, o ostatnich podróżach (daty i miejsca), a także numer swojego telefonu i adres, pod którym będzie się przebywać w Hiszpanii.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00