Dobry13 opinii
8.0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Wakacje.plWczasyHiszpaniaCosta BravaMalgrat de MarAlegria Maripins (ex. Fergus Maripins)

Alegria Maripins (ex. Fergus Maripins)

Kod oferty: WAK645354
Last minute
Kod oferty: WAK645354
basenbasenbasenbasenobiektobiektbasenrecepcja / lobbyrecepcja / lobbypokójpokójpokójpokój, łazienkapokójrestauracjarestauracjarestauracjarestauracjarestauracja
basen
basen
basen
basen
obiekt

Nasi klienci docenili

  • Empuriabrava - największa na świecie wewnętrzna marina z kanałami o łącznej długości 23 km.
  • Barcelona - przepełniona zachwycającymi i niepowtarzalnymi zabytkami wybitnego architekta Antonio Gaudiego.
  • Lloret de Mar - rozrywkowe centrum regionu z piaszczystymi plażami i wielopoziomowymi klubami.
  • Opis oferty

    Region: Costa BravaOrganizator: Oasis ToursKod oferty: WAK645354

    Hb-0791.

    Hotel położony przy plaży i przy promenadzie. Całkowicie odnowiony.

    Atutami obiektu jest rodzinna atmosfera oraz bliskość pięnkego wybrzeża Barcelony w połączeniu z urokiem okolicy Malgrat de Mar. Obiekt jest odnowiony, posiada widok na morze, oferuje All Inclusive, darmowe WiFi oraz posiłki w formie bufetu. Na aterenie obiektu znajduje się basen, mini klub. Hotel jest przyjazny zwierzętom.

    All Inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Przekąski podawane między głównymi posiłkami. DARMOWE NAPOJE! 11:00 do 23:00 - wina domowe i sangria, napoje bezalkoholowe, piwo, lokalne marki alkoholowe, koktajle, woda mineralna, herbata, kawa. Napoje poza wyznaczonymi godzinami i miejscami All Inclusive dodatkowo płatne.

    W dniu kwaterowania Klienci otrzymują opaskę All Inclusive za którą pobierana jest kaucja (5 za 3 / 10 za 4) zwracana ostatniego dnia o określonej godzinie (wymeldowanie) - aby otrzymać zwrot kaucji należy zachować paragon, który należy oddać wraz z opaską. Opaska jest osobista i nie może być przekazana innej osobie. Ze względu na przepisy dotyczące higieny i zdrowia żywność i napoje można spożywać tylko w miejscach, w których są podawane. Zgodnie z hiszpańskim ustawodawstwem alkohol nie będzie podawany gościom poniżej 18 roku życia. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy podawania napojów alkoholowych gościom wykazującym oznaki nietrzeźwości.

    Uwaga! Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji pakietu. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.

    Covid 19

    Od 7 czerwca 2021 roku, podróżujący do Hiszpanii z państw ujętych na liście regionów ryzyka (w tym z Polski), zobowiązani będą do przedstawienia wraz z wypełnionym formularzem sanitarnym jednego z poniższych dokumentów:

    Zaświadczenia o negatywnym wyniku testu na obecność SARS-CoV-2 - uznawane będą zaświadczenia wydane w czasie 48 godzin przed przylotem do Hiszpanii; uznawane będą rodzaje testów wykonywanych techniką NAAT wykrywające RNA koronawirusa (np. RT-PCR) lub testy antygenowe (uwzględnione na wspólnym wykazie szybkich testów antygenowych publikowanym przez Komisję Europejską na podstawie Zalecenia Rady 2021/C 24/01); zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia testu, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu, wskazanie kraju, którym przeprowadzono test,

    Z obowiązku posiadania negatywnego wyniku testu na obecność koronawirusa zwolnione są osoby, które przedstawią ponizsze zaświadczenia:

    1. Osoby zaszczepione - zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie pełnej szczepionki przeciwko COVID-19 - uznawane będą zaświadczenia, zgodnie z którymi upłynęło 14 dni od przyjęcia pełnego szczepienia preparatem zatwierdzonym przez Europejską Agencję Leków lub wskazanych jako szczepionki do użycia kryzysowego przez Światową Organizację Zdrowia; zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko osoby zaszczepionej, datę szczepienia ze wskazaniem przyjęcia ostatniej dawki, rodzaj przyjętej szczepionki, liczbę przyjętych dawek/wskazanie przyjęcia pełnego szczepienia, kraj, w którym dokonano szczepienia oraz wskazanie instytucji wydającej zaświadczenie,

    2. Ozdrowieńcy - zaświadczenia o przebyciu COVID-19 - uznawane będą zaświadczenia wydane przynajmniej 11 dni od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu wykonanego techniką NAAT; zaświadczenia tracą ważność po 180 dniach od uzyskania pierwszego pozytywnego wyniku testu wykonanego techniką NAAT; zaświadczenie musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko podróżującego, datę przeprowadzenia pierwszego testu z wynikiem pozytywnym, wskazanie rodzaju przeprowadzonego testu NAAT oraz wskazanie kraju, którym przeprowadzono test.

    Pełna lista regionów ryzyka (w j. hiszpańskim) znajduje się na stronie internetowej hiszpańskiego Ministerstwa Zdrowia (lista obowiązująca w dniach 7-20.06.2021)

    Zaświadczenia należy przedstawić w języku hiszpańskim, angielskim, francuskim lub niemieckim. W przypadku braku możliwości uzyskania dokumentu w jednej w powyższych wersji językowych, oryginalne zaświadczenie należy przedstawić z tłumaczeniem przysięgłym na język hiszpański.

    Dzieci poniżej 6 roku życia nie muszą przedstawiać żadnego z powyższych zaświadczeń.

    Maksymalnie 48 godzin przed planowaną godziną przylotu wymagana jest rejestracja na stronie www.spth.gob.es lub w aplikacji mobilnej Spain Health Travel App oraz wygenerowanie kodu QR. Każdy uczestnik podróży (w tym dziecko) musi posiadać oddzielny, indywidualny kod QR.

    Podróżujący powinni też pobrać aplikację mobilnej Radar Covid https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/

    Wszyscy podróżni (w tym także osoby poniżej 18 roku życia), są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS przed wjazdem do Hiszpanii, podając szczegółowe informacje o porcie wylotu, czasie trwania poprzednich pobytów w innych krajach oraz adresu wypoczynku podczas pobytu w Hiszpanii. Formularz jest dostępny na 48 godzin przed wylotem.

    Rejestracja na stronie https://www.spth.gob.es/ i pobranie kodu QR jest konieczne dla wszystkich lotów realizowanych do Hiszpanii.

    Dodatkowo, od 1 sierpnia 2020 wymagane będzie pobranie aplikacji mobilnej Spain Health Travel App (kod QR generowany w aplikacji). Zalecane jest zainstalowanie aplikacji Covid Radar: https://www.gobiernodecanarias.org/principal/coronavirus/radarcovid/

    Więcej informacji na: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/hiszpania

    Hotele regulacje i zmiany po covid 19

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

    Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    Przelot liniami resjowymi -warunki

    Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

    Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).

    Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

    Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.

    Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.

    Pl Lot

    Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.

    Corendon

    Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

    Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

    W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

    W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej-Wybrzeże Costa Brava). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

    Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

    Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.

    Cena zawiera/nie zawiera

    W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI do Barcelony/Girony (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura, miejsca obok siebie i odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair. Oferta z przelotami na Wysypy Kanaryjskie oraz Majorkę nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.

    Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Wtorek, 22.06.2021
    20:35
    23:40
    WMIWarszawa - Modlin
    BCNBarcelona

    Powrót

    Wtorek, 29.06.2021
    17:00
    20:00
    BCNBarcelona
    WMIWarszawa - Modlin

    Opinie

    Opinie dodane przez

    6.2
    ANNA
    Pobyt - Maj 2019Para
    Hotel jest dość zaciszny, mimo że położony niedaleko knajpek i kolejki. Pokój, w jakim mieszkaliśmy, był odnowiony, czyściutki, codziennie zmieniane ręczniki i w sumie to jedyny plus tego hotelu. Na windy czeka się godzinami, basen mały i nieciekawy. Największy minus za posiłki - bardzo ubogi wybór i codziennie to samo. Jajecznica, fasolka i bekon na śniadanie, a na kolację gotowany makaron z przecierem pomidorowym, frytki i kurczak, plus kilka kawałków ciasta na osobnym stoliku - tak głównie wygląda codzienne menu. Zimny bufet - głównie mięso kiepskiej jakości- dla wegetarian porażka a gdyby spędzić w tym hotelu więcej niż tydzień to proponowane posiłki będą wychodzić bokiem ;) 4 gwiazdki, proponowana cena i wysoka jak dotąd ocena dla tego hotelu to nieporozumienie.
    Zaletyodległość od plaży, blisko kolejki do Barcelony, czyste, jasne i odremontowane pokoje
    Wadyjedzenie, basen

    10
    Norbert Krupa Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2018Para
    Polecam każdy znajdzie cos dla siebie, mozna odpoczywac, zwiedzac, bawic się. Cenowo bardzo dobrze.
    ZaletyJedzenie, obsługa, pokoje, atrakcje chyba wszystko
    WadyBrak

    9.7
    Mariusz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Kwiecień 2018Rodzina z dziećmi
    Wyjechałem z synem pod koniec kwietnia 2018r. Hotel odnowiony i zadbany. Obsługa w recepcji i hotelowa bardzo sympatyczna, bez problemu można się dogadać . Byliśmy w opcji HB i w zupełności to wystarczyło, ponadto można zamienić kolację na obiad i odwrotnie . Hotel bardzo blisko szerokiej i długiej plaży. Wyżywienie bardzo smaczne i urozmaicone rożnymi potrawami z którymi się spotkałem pierwszy raz . Pokoje wyremontowane, czyste, sprzątane, chyba codziennie łącznie z wymianą ręczników W pobliżu stacja kolejowa z której można dojechać do Barcelony jak i w drugą stronę do Griony / godzina jazdy/. Byliśmy z biura Prima Holiday wszystko ok ( choć mieliśmy kontakt tylko telefoniczny z Panią rezydentką, czego nie polecam osobom jadącym po raz pierwszy /. Jednak pomimo tego naprawdę polecam, biuro podróży jaki sam hotel .
    Zaletydobre jedzenie i czystość
    Wadynie ma

    10
    Katarzyna Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2017Para
    Hotel bardzo dobry. Jedzenie smaczne, kolacje często z tradycyjnymi hiszańskimi przysmakami. Kilka kroków do plaży i do kolejki do Barcelony. Lekko wgłąb od ruchliwego deptaka z mnóstwem sklepów i knajp. Na pewno nikt tam się nie będzie nudził.
    Zaletybardzo blisko plaży i przystanku kolejki do Barcelony, dobre jedzenie, hotel lekko oddalony od ruchliwego deptaka z mnóstwem sklepów
    Wadydość nietypowe łazienki - nie zamykane

    6.9
    Rafał Wyjazd 1.06.2018
    Pobyt - Maj 2017Rodzina z dziećmi
    W hotelu same staruszki, basen mały a najgorsze z tego wszystkiego jest jedzenie,zrobiony pod Brytyjczyków i bardzo mały wybór
    Zaletyczyste pokoje i nic więcej
    Wadybasen bardzo mały, byłem już w paru miejscach na świecie ale takiego słabego wyżywienia nie spotkałem nigdzie, bardzo mały wybór dań oraz jedzenie praktycznie cały czas takie samo, ogólnie nie polecam!!!!

    Mapa

    Pogoda

    26°C
    17°C
    21°C
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że każda osoba która podróżuje do Hiszpanii zobowiązana jest do wypełnienia formularza elektronicznego zobacz więcej oraz posiadania negatywnego wyniku testu na covid wykonanego na 48 godzin przed przybyciem do Hiszpanii: PCR (RT-PCR), TMA (ang. Transcription Mediated Amplification), RT-LAMP (ang. Reverse Transcriptase Loop-Mediated Isothermal Amplification), lub test antygenowy.

    Osoby zwolnione z obowiązku wykonania testu przed podróżą:

    - od 7 czerwca 2021 obywatele UE, w tym Polski, którzy są w pełni zaszczepieni (jedną ze szczepionek zatwierdzonych przez EMA lub WHO) na co najmniej 14 dni przed wylotem lub z zaświadczeniem przebycia choroby COVID-19, będą mogli wjechać do Hiszpanii bez konieczności wykonania testu RT-PCR
    - dzieci poniżej 12 roku życia

    UWAGA:
    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.