Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
3325 zł/os.
7 828 zł
AluaSun Costa Park
4.0
2724 opinie
4.0
2724 opinie
Ta oferta wymaga samodzielnej odprawy online 24 godz. przed wylotem. Instrukcję, jak to zrobić, otrzymasz po potwierdzeniu rezerwacji.
Opis oferty
Opis hotelu
Obiekt AluaSun Costa Park usytuowany jest jedynie 1 km od piaszczystej plaży, w miejscowości Torremolinos na wybrzeżu Costa del Sol. Jedynie krótki spacer dzieli hotel od centrum turystycznego, gdzie mieści się wiele sklepów, barów, restauracji, a także postój taksówek, przystanek autobusowy i stacja kolejowa, z których można łatwo i dogodnie dojechać do oddalonego o około 6 km międzynarodowego lotniska w Maladze. Ten 11-piętrowy hotel przy plaży posiada 374 pokoi i zapewnia całodobową recepcję, dostęp do sieci WiFi, minimarket, płatny parking, kantor wymiany walut, dwa bary, dwie hotelowe restauracje oraz transport wahadłowy na plaże. Na terenie hotelu znajduje się basen odkryty z brodzikiem dla dzieci, taras słoneczny, leżaki i parasole. Dla najmłodszych Gości zapewniono także plac zabaw, pokój gier oraz program zajęć dla dzieci od 2 do 12 lat. Okolica sprzyja do uprawiania różnorodnych sportów wodnych, a pole golfowe oddalone jest o około 3 km od hotelu. Pokoje gościnne zostały wyposażone w telewizję satelitarną, klimatyzację, aneks kuchenny, umeblowany balkon lub taras oraz łazienkę z suszarką o włosów.
Kategoria click&go
4 gwiazdki
Plaża
Leżaki i parasole •
Plaża piaszczysta
Publiczna
Sporty wodne ofercie lokalnych dostawców •
Rozrywka i sport
Animacje (sezonowo)
Animacje dla dorosłych (sezonowo)
Animacje dla dzieci (sezonowo)
Basen dla dzieci
Basen x1
Basen zewnętrzny
Bilard
Brodzik
Kort tenisowy •
Minigolf
Plac zabaw
Pokój gier
Sporty wodne w ofercie lokalnych dostawców •
Tenis
Tenis stołowy
Zabiegi kosmetyczne
Zjeżdżalnie wodne
Wyżywienie
All Inclusive
Śniadania
Śniadania i obiadokolacje
Śniadania, obiady i kolacje
Wyżywienie all inclusive
Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe
Śniadanie, obiad i kolacja (w formie bufetu)
Wyżywienie info
Bar
Bar z przekąskami przy basenie
Bary
Kawiarnia
Restauracja
Restauracje
Udogodnienia w pokoju
Indywidualnie regulowana klimatyzacja
WiFi
Balkon lub taras
Telewizor z płaskim ekranem
Kanały satelitarne
Telefon z bezpośrednią linią •
Biurko
Sejf •
Aneks kuchenny
Lodówka
Kuchenka mikrofalowa
Przybory kuchenne, talerze i kubki
Prywatna łazienka
Wanna lub prysznic
Suszarka do włosów
Zasilanie 220V
Dostawka na życzenie
Łóżeczko dziecięce na życzenie
Niedostępne
Pokoje dla palących
Udogodnienia w hotelu
Liczba pokoi: 374
Całodobowa recepcja
WiFi
Pokój konferencyjny
Basen zewnętrzny
Taras słoneczny
Leżaki
Parasole
Zjeżdżalnia wodna
Hotel miejski
Animacje dla dzieci (przedział wiekowy: 2–12 lat)
Basen dla dzieci
Plac zabaw dla dzieci
Klimatyzacja w częściach wspólnych
Kawiarnia
Bar x 2
Bar przy basenie
Restauracja x 2
Transfer na plażę •
Transfer do centrum miasta •
Kantor wymiany walut •
Usługa prania
•
Usługa medyczna
•
Obsługa hotelowa
•
Sejf hotelowy
•
Winda
Garaż
•
Fryzjer •
Lobby
Minimarket
Parking
•
Sklepy •
Animacje dla dorosłych
Pokój gier
Ogród
Zakwaterowanie w godzinach: 14:00 – 00:00
Wykwaterowanie w godzinach: 00:00 – 12:00
W hotelu obowiązuje zakaz palenia
Odległość
Lotnisko Malaga – 6 km
Plaża – 1 km
Centrum miasta – 1 km
Przystanek komunikacji publicznej – 50 m
Dworzec kolejowy – 100 m
Postój taksówek – 1 km
Atrakcje turystyczne
Pole golfowe – 3 km
Zamek Colomares – 16 km
Zamek Sohail – 23 km
Dodatkowe informacje
• Usługa płatna
Bagaż
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa
RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda
Cena zawiera bagaż podręczny (40x20x25cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Pierwszeństwo wejścia na pokład i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x20cm) w cenie 180 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 340 PLN/szt. (od 01/10 do 31/05); 480 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09)
Lot
Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23cm) oraz małą torebkę (40x35x12cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 430 PLN/szt. WizzAir
Cena zawiera bagaż podręczny (40x30x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Wizz Priority i bagaż podręczny o wadze 10 kg (55x40x23cm) w cenie 420 PLN/szt.
• Bagaż rejestrowany 20 kg w cenie 600 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 825 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
• Bagaż rejestrowany 32 kg w cenie 750 PLN/szt. (od 1/10 do 31/05); 950 PLN/szt. (od 01/06 do 30/09);
Easyjet
Cena zawiera bagaż podręczny (45x36x20cm)
Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 460 PLN/szt. Smartwings
Cena zawiera bagaż podręczny (55x45x25cm) o wadze do 8 kg. Możliwość dokupienia dodatkowo
• Bagaż rejestrowany 23 kg w cenie 260 PLN/szt.
Rezerwacja miejsc obok siebie
Rezerwacji miejsc obok siebie można dokonać samodzielnie na stronie przewoźnika (usługa dodatkowo płatna) po potwierdzeniu rezerwacji.
Odprawa
W przypadku linii lotniczych RyanAir/RyanAir Sun/Malta Air/Pacific Wings/Lauda, Wizz Air, Easy Jet należy dokonać odprawy on-line samodzielnie. Odprawa na lotnisku dla wyżej wymienionych linii lotniczych wiąże się z dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
Cena wyjazdu zawiera
• Przeloty,
• Zakwaterowanie zgodnie z wybraną ofertą,
• Wyżywienie zgodnie z wybraną ofertą,
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
• Składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 10 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 10 zł za osobę, a w przypadku imprez turystycznych na terytoriach państw pozaeuropejskich składka na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny 13 zł za osobę oraz na Turystyczny Fundusz Pomocowy 13 zł za osobę,
• Ubezpieczenie wariancie podstawowym Europa wg polisy generalnej numerktóre obejmuje:
Koszty leczenia i transportu z sumą ubezpieczenia 15 000 EUR, następstwa nieszczęśliwych wypadków z sumą ubezpieczenia - trwały uszczerbek na zdrowiu 7 000 PLN, śmierć 3 500 PLN, bagaż z sumą ubezpieczenia 800 PLN, koszty ratownictwa - górna granica odpowiedzialności wynosi 5000 EUR, ubezpieczenie assistance obejmujące: pomoc medyczną, powiadomienie rodziny, gwarancję pokrycia kosztów leczenia, organizację transportu medycznego, organizację transportu do miejsca, z którego podróż może być kontynuowana, organizację transportu powrotnego do kraju zamieszkania, organizację zakwaterowania na czas rekonwalescencji oraz organizację transportu zwłok. lub pogrzebu za granicą. Rozszerzenie ubezpieczenia kosztów leczenia na wypadek zachorowania na COVID-19 w cenie (do sumy ubezpieczenia KL), Zwrot kosztów dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia i transportu do kwoty 1000 EUR, w przypadku objęcia podróżnego kwarantanną.
Rezydent
Oferta nie zawiera opieki rezydenta. Wraz z dokumentami podróży przekażemy numer alarmowy do kontaktu z Click&Go.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard juniorsuite (balcony or terrace
2 dorosłych
Standard juniorsuite (balcony or terrace
2 dorosłych
Standard familyroom (balcony or terrace)
2 dorosłych
Standard familyroom (balcony or terrace)
2 dorosłych
Warto dokupić
Holiday Car Park, Cholerzyn 203, 32-060 Kraków
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
7 828 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 5
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
Druga wizyta, nie tak dobra jak pierwsza
Właśnie wróciliśmy z pięknego 4-dniowego pobytu w Costa Park. Podróżowaliśmy z mężem i 3-letnim dzieckiem. To był nasz drugi pobyt, ponieważ tak bardzo nam się podobało w zeszłym roku, tak samo jak naszemu maluchowi. Mieliśmy naprawdę brzydką pogodę przez cały tydzień, ale zespół rozrywkowy naprawdę ciężko pracował, aby utrzymać wszystkich w dobrych nastrojach w ciągu dnia i nocy. Personel jest naprawdę genialny i bardzo gościnny we wszystkich obszarach - ani razu nie spotkaliśmy się z niegrzecznym personelem w tym hotelu. Hotel jest dobrze utrzymany, a pokoje są ładne i przestronne (byliśmy w pokoju 2118 z widokiem na główną scenę). Były 2 duże obszary, na których bardzo się zawiedliśmy tym razem w porównaniu do zeszłego roku- 1. Rozrywka wieczorna - była bardzo podstawowa i osłabiona w porównaniu do zeszłego roku. W zeszłym roku mieliśmy doskonałą rozrywkę każdej nocy po mini dyskotece - niesamowite pokazy akrobatyczne, duże widowiska rodzinne (z motywem Disneya itp.), a w tym roku było tylko bingo i dyskoteka każdej nocy. podejrzewam, że mogło to być spowodowane faktem, że podróżowaliśmy w połowie marca (przed sezonem) i/lub mieli ograniczoną przestrzeń wewnątrz z powodu pogody. Ale mając doświadczenie z doskonałą rozrywką ostatnim razem, tym razem byliśmy rozczarowani, ponieważ spodziewaliśmy się podobnego doświadczenia rozrywkowego, zwłaszcza płacąc wysokie ceny za tydzień wielkanocny. Personel, który tam był, zrobił wszystko, co w ich mocy, nie ma wobec nich żadnego braku szacunku, byli świetni z dziećmi. 2. Jedzenie - jedzenie w głównym bufecie bardzo spadło jakościowo. Przez 4 dni uważaliśmy je za bardzo powtarzalne, a opcje były ograniczone na śniadanie, lunch i kolację. Bar sałatkowy i pieczywo było świetne, ale gorące jedzenie zazwyczaj składało się z bardzo słabej jakości mięs i ryb (tłuste, gumowate, kościste itp.) oraz tłustych warzyw z frytkami. Zdziwiło mnie, że oprócz świeżych frytek nigdy nie było żadnych innych dodatków węglowodanowych do dań głównych - żadnych ziemniaków, puree, ryżu itp., zawsze tylko frytki. Kilka razy robili paellę, ale była ona często niejadalna, z bardzo gumowatymi owocami morza i rozbitymi/miażdżonymi muszlami wszędzie. Najczęściej sięgałam po chleb i zupę na większość posiłków. Mieliśmy all inclusive, ale irytowało mnie również to, że na lunch i kolację trzeba było prosić jednego z kelnerów, aby włączył maszynę do napojów gazowanych i piwa za każdym razem, gdy chcieliśmy dokonać uzupełnienia. Było dość trudno zwrócić ich uwagę w czasie godzin szczytu, więc często po prostu rezygnowaliśmy i piliśmy wodę, ponieważ nie chciało nam się czekać za każdym razem. Gdy zapytałam dlaczego, maszyna nie mogła być pozostawiona włączona, jeden z kelnerów powiedział mi, że większość osób nie ma all inclusive i jeśli pozostawią ten obszar bez nadzoru, osoby nie mające all inclusive po prostu sobie pomagają. Rozumiem to, ale płacący goście all inclusive nie powinni być za to karani. Nie dostaliśmy połowy napojów, których chcieliśmy, ponieważ nie były one dostępne dla nas, przynajmniej nie bez długiego oczekiwania. W zeszłym roku tego nie było. Bylibyśmy potencjalnie skłonni wrócić, ponieważ obiekty, basen itp. i personel są po prostu fantastyczni, ale zdecydowanie nie wybralibyśmy ponownie opcji all inclusive, ponieważ moim zdaniem już nie dostaje się za to swojej wartości. Następnym razem prawdopodobnie spróbujemy wyższego hotelu bliżej plaży.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej