Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2879 zł/os.
5 758 zł
Sol Don Pablo
8.7
9 opinii
4.0
4173 opinie
8.7
9 opinii
4.0
4173 opinie
Opis oferty
Opis
Warto Wyróżnić
• Razem z sąsiednimi hotelami Don Pedro i Don Marco tworzy rozległy, znakomicie zagospodarowany kompleks hotelowy Sol Don Hotels, do dyspozycji Gości są wszystkie udogodnienia w kompleksieLOKALIZACJA - w Torremolinos, ok. 800 m od centrum, przy nadmorskiej promenadzie ze sklepami, barami i restauracjami, ok. 140 m od pałacu Casa de los Navajas, ok. 2 km od parku wodnego Aqualand, ok. 4,5 km od portu Puerto Marina w Benalmadenie, ok. 6,5 km od delfinarium Selwo Marina w Benalmadenie, ok. 18 km od Fuengirola, ok. 48 km od Marbella, ok. 7 km od lotniska w Maladze
Plaża
Ok. 50 m od hotelu, przejście przez ulicę i promenadę, publiczna, piaszczysta, ciemny piasek, leżaki i parasole płatneHOTEL - 9-piętrowy, 443 pokoje, 24h recepcja, lobby, windy, kantor, sala TV, sale konferencyjne, restauracja Kordoba, restauracja Castilla (pomiędzy hotelami Sol Torremolinos Don Marco i Sol Torremolinos Don Pedro), bar Angielski, ogród, taras słoneczny
Płatne: sejf, parking, salon fryzjerski, sklepik z pamiątkami, room service, usługa prania i prasowania, wypożyczalnia i przechowalnia rowerówWi-Fi na terenie całego hotelu bezpłatny
Pokoje
Typu Standard - ok. 24 m2, 2-osobowy
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, Wi-Fi, sejf (płatny), minibar (płatny), balkon/taras (stolik i krzesła) Inne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy) Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 3 baseny zewnętrzny, basen dla dzieci, podgrzewany basen kryty, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, siłownia, tenis stołowy, gimnastyka, joga, rzutki, kręgle trawnikowe plac zabaw dla dzieci, miniklub (5 - 12 lat)
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Przelot liniami resjowymi -warunki
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Cena zawiera/nie zawiera
UWAGA! SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,
Odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura. Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie. Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar. Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard standard lateralseaview balcony or terrace
2 dorosłych
Standard standard lateralseaview balcony or terrace
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 758 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 14
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
MOGŁO BYĆ LEPIEJ!
Po frustrującej podróży wokół domów na transferowym autokarze, pierwsze wrażenia były dobre. Pomimo 'Specjalnej prośby' o niskie piętro, nasz pokój znajdował się na końcu bardzo długiego korytarza na 9. piętrze, które okazało się być najwyższym piętrem hotelu. Sytuacja z windami była beznadziejna! Spędziliśmy tyle czasu czekając na jedną, aby przyjechała. Ponadto, drzwi windy były bardzo szybkie w zamykaniu i mogły być uznane za niebezpieczne, zwłaszcza gdy tyle osób próbowało się dostać do środka. Goście z hulajnogami miały przydzielone pokoje na 9. piętrze, co dla nas nie miało sensu? Pokoje rodzinne były również na 9. piętrze i ponownie, to dla nas nie miało sensu. Nasz pokój był w porządku. Czysty i jasny z ładnym widokiem na morze. Jak zwykle, za mało wieszaków na ubrania. Co nas zaskoczyło, to brak tego, co uważamy za normalne w dzisiejszych czasach, zwłaszcza dla czterogwiazdkowego hotelu, czyli możliwości parzenia herbaty. Gdy zapytaliśmy, Recepcja dostarczyła nam czajnik i jednorazowe zapasy herbaty itp., ale za koszt 15 euro! Nie byliśmy pod wrażeniem! Naszym innym 'utrapieniem' była sytuacja z leżakami. Gdy zeszliśmy na pokład basenu w naszym pierwszym poranku, zastaliśmy morze pustych leżaków przykrytych pomarańczowymi ręcznikami. Pomimo polityki 'Bez Rezerwacji Leżaków'. Niektóre leżaki pozostawały niezajęte przez godziny. Po skardze do Recepcji, Zostały umieszczone ogłoszenia na niezajętych leżakach i ręczniki zostały usunięte, jeśli pozostawały niezajęte przez ponad godzinę. Na pozytywną notę, jedzenie podawane w restauracji bufetowej było bardzo dobre, zarówno na śniadanie, jak i na obiad. Mnóstwo wyboru, aby zaspokoić każdy gust, więc nie ma tam zastrzeżeń. Byliśmy miło zaskoczeni, ponieważ z doświadczenia jedzenie podawane w hotelowych restauracjach bufetowych zazwyczaj nie jest takie dobre. Napoje podawane w barze były dość drogie, tj. trochę ponad 5 euro za piwo, ale mieli codziennie Happy Hour, od 17.00 do 18.00. Lokalizacja hotelu była dobra. Bezpośrednio naprzeciwko plaży z licznych leżaków, wynajmowanych na cały dzień za niewielką opłatą 3 euro. Nie powinieneś być rozczarowany, jeśli zdecydujesz się zatrzymać w Don Pablo. Jeśli lubisz filiżankę herbaty rano, weź własny czajnik!
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej