Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1664 zł/os.
3 327 zł
Blue Sea Es Bolero
8.4
27 opinii
3.5
214 opinii
8.4
27 opinii
3.5
214 opinii
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - blue sea es bolero hotel:
Hotel położony jest w Cala d'Or i znajduje się około 350 m od piaszczystej plaży w odległości spaceru. Centrum oddalone jest o około 3 km. Bary, restauracje i lokale rozrywkowe znajdują się zaledwie kilka kroków od hotelu. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się również sklepy. Do najbliższego lotniska (PMI) jest 70 km.
Wyposażenie:
Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1986. Hotel oferuje 93 pokoje. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź sofę. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. W pokoju znajduje się sejf. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, kuchenkę mikrofalową, ekspres do kawy / herbaty i piec. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. Hotel apartamentowy oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
All inclusive:
Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach dla klientów all inclusive w godzinach ok. 10:00 - ok. 23:00 (więcej informacji w recepcji).
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Różnorodne atrakcje, jak rower / rower górski, tenis ziemny, siatkówka, koszykówka, golf i strzelanie z łuku, czy też za dodatkową opłatą jazda konna urozmaicą Państwa pobyt w hotelu. Do dyspozycji gości jest szeroki wachlarz aktywności sportowych, w tym wodnych jak spływy kajakowe, snorkeling i nurkowanie oraz za dodatkową opłatą przejażdżki na bananie wodnym i kanadyjki. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, bilard, kręgle, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Oferta sportowo-rekreacyjna obiektu obejmuje spa i zabiegi masażu. Hotel apartamentowy oferuje gościom bogatą ofertę rozrywkową, w tym program animacyjny, dyskotekę i miniklub.
Karty kredytowe:
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie balearów (majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
• Do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50% Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,
• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.
• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Apartament, standardowy, balkon lub taras
2 dorosłych
Apartament, standardowy, balkon lub taras
2 dorosłych
Apartament, standardowy, balkon lub taras
2 dorosłych
Apartament, standardowy, balkon lub taras
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
3 327 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 32
Opinia z serwisu Tripadvisor
Para
2.0
Nie dostajesz tego, za co płacisz!!!!!
Pobyt mieliśmy tutaj w październiku 2023 roku i ocenilibyśmy to doświadczenie tylko jako zakwaterowanie 2-gwiazdkowe. Zacznijmy od pozytywów, przyjechaliśmy późno po opóźnieniu lotu o 4 rano i obsługa zameldowania była świetna, pokazując nam nasze mieszkanie. Zarezerwowaliśmy apartament z jedną sypialnią i łóżka były dość wygodne, pościel była regularnie zmieniana, a ręczniki codziennie, chociaż zapomnieli i musieliśmy poprosić o czystość w recepcji. Tutaj kończą się pozytywy, w apartamencie było wilgotne i zatęchłe, wszystkie szafki i naczynia pachniały i musiały być umyte i pozostawione do użytku. Nie ma czajnika ani małych garnków do gotowania wody. Jako apartament z wyżywieniem własnym oczekiwałbym przynajmniej piekarnika z grillem lub mikrofalówki, ale dostajesz tylko 2 palniki i lodówkę. Klimatyzacja to żart. Dmuchają, ale nie nadaje się do chłodzenia pokoju nawet w październiku, nie chcę nawet myśleć, jak byłoby to w sezonie wysokim. Cała literatura od touroperatora mówiła, że te apartamenty mają pełne udogodnienia, w tym suszarkę do włosów. Nie jest to prawdą, jeśli zarezerwujesz ES Belero, to nie dostaniesz suszarki do włosów. Można je wynająć w hotelu za wygórowaną cenę. UWAGA. Hotel jest blisko kilku świetnych barów i restauracji i tylko krótki spacer do pięknego portu. Dostajesz mniej niż to, za co płacisz i nie wrócimy.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej