Wspaniały5 opinii100% poleceń
9.4
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Iberostar Pinos Park

Kod oferty: WAK590200
Kod oferty: WAK590200
COVID-19
Przypominamy, że wciąż obowiązują restrykcje i dodatkowe wymagania (np. obowiązkowe testy dla osób bez szczepienia). Sprawdź tutaj, jakie warunki wjazdu obowiązują w przypadku tej oferty.

Nasi klienci docenili

  • Oferta sportowa obejmuje m.in. koszykówkę, boccie, strzelanie z łuku i wiatrówki, gimnastykę, boisko sportowe
  • Dla dzieci: brodzik, plac zabaw, mini klub (4-7 lat) oraz w lipcu i sierpniu Maxi Club (7-12 lat) oraz Teenie Club (13-17 lat)
  • Bezpośrednio przy piaszczystej zatoce kąpielowej Font de Sa Cala
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    balkon lub taras, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    balkon lub taras, 51/widok na ogród
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: MajorkaOrganizator: TOP TouristikKod oferty: WAK590200

    Hiszpania travel health portal - uwaga covid19

    Pasażerowie są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu PCR (wykonanego na 72h przed przylotem) lub testu antygenowego (wykonanego na 48h przed przylotem) przeciwko COVID przed wejściem na pokład samolotu. Osoby zaszczepione w pełni, nie muszą okazywać negatywnego wyniku testu PCR/antygenowego - przed podróżą musi minąć 14 dni od przyjęcia ostatniej dawki szczepienia. Osoby, które są tzw. ozdrowieńcami muszą również okazać dowód przejścia wirusa covid-19 (min. 11 dni i maksymalnie 6miesięcy od pozytywnego testu covid). Wyjątki: Dzieci poniżej 12 (11.99 roku życia) są zwolnione z przedstawiania zaświadczeń, muszą jednak posiadać kod QR uzyskany po wypełnieniu formularza kontroli zdrowia za pośrednictwem aplikacji SpTH. Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Informacje: https://travelsafe.spain.info/pl/

    Lub

    https://www.spth.gob.es/

    Na tej stronie internetowej klienci muszą wypełnić formularz kontroli zdrowotnej i uzyskać kod QR, aby pokazać go w punktach kontrolnych po przybyciu do Hiszpanii: https://www.spth.gob.es/

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami odnośnie covid19. Update 07.06.2021, 14.06.2021, 13.07.2021

    Covid19 – majorka- all inclusive

    Uwaga: W przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf/Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuje ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi, serwowane są tylko 3 napoje alkoholowe na osobę i tylko w porze lunchu i kolacji, organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii.

    Informacje o destynacji

    Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

    Ważne informacje

    Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

    Cena zawiera

    Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

    Położenie - iberostar pinos park hotel

    Hotel Iberostar Pinos Park położony jest w sosnowym lesie, nad zatoką „Sa Font de sa Cala” na piaszczystej plaży, która znajduje się zaledwie kilka kroków od kompleksu hotelowego. W pobliżu hotelu znajduje się kilka sklepów i lokali rozrywkowych, a centrum Cala Ratjada z licznymi sklepami, barami i restauracjami znajduje się około 4km od hotelu. W sezonie regularnym kursują tam mini pociągi i autobusy, przystanek znajduje się bezpośrednio przy hotelu (oferta niewiążąca, więcej informacji w recepcji hotelowej). Lotnisko Palma de Mallorca oddalone jest o około 82km.

    Adres - iberostar pinos park hotel

    Avinguda Canyamel 33 , Capdepera, 07589majorka

    Tel: +34 971 564100 , Web: www.iberostar.com/en/hotels/majorca/iberostar-pinos-park/

    Wyposażenie

    Hotel zbudowany został w roku 1987. Atmosfera każdego z naszych 203 pokoi zadba o Państwa doskonałe samopoczucie. Obiekt dysponuje 203 pomieszczeniami mieszkalnymi, znajdującymi się w budynku głównym i 3 budynkach pobocznych. Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Do dyspozycji gości jest sejf. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (bezpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu (odpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

    Pokoje

    Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Większość kwater zwrócona jest ku morzu. Wygodnie i przyjemnie spędzicie Państwo noc na sofie. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Sejf oraz (odpłatnie) minibarek są również do dyspozycji gości. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

    Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ pokoje promocyjne)

    Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Eco-Rooms) lub pokoje promocyjne (pokoje promocyjne) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem i lokalizacją. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

    Wyżywienie

    Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania potraw wegetariańskich. Polecamy również przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

    All inclusive

    Śniadanie, obiad i kolacja, z reguły w formie bufetu, oraz przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wybranych punktach (barach). All inclusive dla klientów serwowane jest w godzinach od ok. 10:00 - do ok. 24:00 (więcej i dokładne informacji w recepcji).

    Oferta sportowo-rozrywkowa

    Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w hotelu, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, koszykówka, minigolf, golf, strzelanie z łuku, nordic walking i jazda konna. Żeglowanie, nurkowanie i aqua fitness dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, zajęcia gimnastyczne i aerobik, jak również za dodatkową opłatą darta. W Strefie Wellness zapraszamy Państwa do skorzystania z salonu piękności. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo, miniklub i minidisco.

    Karty kredytowe

    W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

    Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi

    Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.

    Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

    Podatki – baleary

    Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

    Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

    • do ceny należy doliczyć 10% VAT

    W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%.

    Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

    Check-in / check-out

    Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

    • zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu

    • kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

    Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.

    Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.

    W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.

    Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

    Informacje odnośnie przelotów samolotem

    Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.

    W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.

    + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.

    + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

    ++ Ryanair (FR), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: od 120 PLN/ osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

    • Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.

    ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.

    Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: 130 - 170 PLN / osobę/ obie strony. 1mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 460 PLN.

    ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

    • Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 250 – 440 PLN.

    +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

    • Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.

    Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Wszelkie informacje odnośnie limitów bagaży oraz serwisu pokładowego w cenie przelotu wszystkich linii lotniczych, znajdziecie Państwo w zakładce Wszystko o lataniu/bagaż: www.vcms.eu/upload/getbyid/260107/Airlines_Policies.pdf

    Uwaga - covid19

    Szanowni Państwo,

    Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych

    Od 24.06.2021 obowiązuje kwarantanna po powrocie do Polski z krajów spoza grupy Schengen lub podróżując z Państwa niebędącym państwem członkiem Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Z kwarantanny nie zwalnia nas negatywny wynik testu PCR lub antygenowy wykonany przed przylotem do Polski. Osoby zaszczepione w pełni (14 dni od ostatniej dawki ) są zwolnieni z kwarantanny.

    Osoby, które podróżujące do Polski drogą powietrzną przed dokonaniem odprawy muszą wypełnić Kartę Lokalizacyjną Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. będzie ona dostępna w formie elektronicznej. Elektroniczna karta zastępuje dotychczas stosowane karty papierowe: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

    Kartę Lokalizacji Podróżnego wypełnia się poprzez rządową stronę zawierające informacje związane z trwającą epidemią koronawirusa, w zakładce Informacje dla podróżujących, która jest dostępna pod adresem: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych Niemcy / Berlin: Wszyscy są zobowiązani do okazania dowodu negatywnego wyniku testu COVID lub potwierdzenia odbycia szczepienia (14 dni po drugiej dawce) lub potwierdzenia, że jest się tzw. ozdrowieńcem (min. 28dni i maks. 6miesięcy po pozytywnym teście Covid) - przed wejściem na pokład samolotu (wylot) i powrotu do Niemiec (przylot). Linia lotnicza nie może przewozić pasażerów bez negatywnego wyniku testu COVID. Test musi być testem PCR lub szybkim testem antygenu (specyfikacje WHO). Informacje:

    Www.auswaertiges-amt.de/en/einreiseundaufenthalt/coronavirus

    Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 24.06.2021, 19.07.2021, 02.08.2021

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Niedziela, 01.08.2021
    WAWWarszawa - Chopin
    PMIMallorca
    Uwaga: powrót jest zaplanowany na inne lotnisko.

    Powrót

    Niedziela, 01.08.2021

    Opinie dodane przez

    10
    Liliana Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Lipiec 2018Para
    Byliśmy z mężem na tygodniowym pobycie w lipcu 2018r. Hotel praktycznie bez wad. Pokoje czyste przestronne, sprzątane codziennie. Woda w basenie cieplutka, słodka a baseny i wokół nich sprzątane są każdego wieczoru. Dwóch ratowników pilnuje od rana do wieczora bezpieczeństwa. Natomiast posiłki są tak zróżnicowane i pyszne, że ciężko się oprzeć aby nie spróbować a to skutkuje paroma kilogramami więcej . Każdy deser to poezja smaku.Bardzo miła obsługa. Gorąco polecamy ten Hotel.
    ZaletyHotel bardzo ładnie położony, przy piaszczystej plaży. Obiekt czysty. Przepyszne posiłki a desery cudowne.
    WadyBrak.

    9.3
    Krzysztof Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Październik 2017Grupa przyjaciół
    Bardzo dobry hotel z sieci Iberostar, naprawdę dobry standard, dużo zieleni, niewysokie budynki, pięknie urządzone pokoje i komfortowe, przy spektakularnej zatoce z piękną plażą, dużo atrakcji dla dzieci zjeżdżalnie , animacje . Na pewno nikt się nie zawiedzie.
    Zaletypiękna plaża w pobliżu, duży zielony teren, dużo atrakcji dla rodzin z dziećmi
    Wadydaleko do centrum

    8.4
    Czarek cc
    Udany pobyt. Różnorodność animacji sprawiała że ciężko było się nudzić. Być może przy 14 dniowym pobycie pewne rzeczy by się znudziły ale na tydzień rewelacja. Jeśli ktoś nie jest zwolennikiem siatkówki, fitnessu to może rozkoszować się plażą, a potem obejrzeć wieczorne występy. Al In pozwalało nie martwić się o wyżywienie. Bufety dawały spora możliwość w wyborze różny pyszności. Pracownicy hotelu to sympatyczni ludzi do których pracy nie mam uwag.
    9.2
    Szymek cc
    Dużo zielonego obszaru. Wspaniała plaża przy hotelu. Team do animacji udowadniał ze nawet trzygwiazdkowych obiektach można mile spędzić czas. Personel dobrze władał językiem angielskim. Zawsze uśmiechnięty i uprzejmy. W pokoju brak A/C, w dzień rzadko bywaliśmy w pokoju, w nocy otwieraliśmy okno i dawało się przeżyć w miarę sprzyjających warunkach. Dla dzieci przewidziane były występy i czasem dyskoteka. Wrażenia z hotelu miłe z samej Majorki jeszcze lepsze.
    9.2
    Anna Wołczuk
    Brak klimatyzacji w pokojach - byłam po sezonie (pod koniec września), więc było to bez znaczenia, ale w sezonie może być uciążliwe...

    Mapa

    Pogoda

    1°C
    4°C
    15°C
    5

    Przed podróżą

    Hiszpania kontynentalna oraz Baleary

    ZASZCZEPIENI
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

    OZDROWIEŃCY
    Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

    DZIECI
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

    POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH:zobacz więcej.

    TESTY W SUPERCENIE!
    Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.




    Wyspy Kanaryjskie

    ZASZCZEPIENI
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

    OZDROWIEŃCY
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany o ile podróżujący przedstawi unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje - należy posiadać unijny certyfikat COVID.

    DZIECI
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia unijnego certyfikatu COVID (nie wiesz co to za dokument, przeczytaj o nim) lub wykonania testu. Akceptowanymi testami są: PCR lub antygenowy wykonany najwcześniej 48 h przed wylotem.
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje dzieci do 12 roku życia, które podróżują pod opieką dorosłych, którzy są zaszczepieni przeciwko COVID-19 lub przedstawili negatywny wynik testu na COVID-19. Dzieci powyżej 12 roku życia, które nie są zaszczepione zobowiązane są odbyć 10 dniową kwarantannę, z której mogą być zwolnieni wykonując test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. po przekroczeniu granicy Polski.

    POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
    - Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
    - Test: Należy wykonać jeden z testów: PCR lub antygenowy najwcześniej 48 h przed przylotem oraz przedstawić jego wynik na unijnym certyfikacie COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
    - Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
    - Kwarantanna po powrocie: tak - 10 dni. Aby być zwolnionym z kwarantanny należy wykonać test PCR lub antygenowy: nie wcześniej niż 48 godz. Przed przekroczeniem granicy Polski lub nie później niż 48 godz. Po przekroczeniu granicy Polski.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    Wszyscy podróżni (w tym dzieci w wieku poniżej 12 lat) przed wjazdem do Hiszpanii drogą lotniczą są zobowiązani do wypełnienia formularza FCS lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH:zobacz więcej.

    TESTY W SUPERCENIE!
    Jeśli potrzebujesz testu, możesz szybko i tanio zamówić go przez Wakacje.pl. W ofercie są zarówno testy przed wyjazdem za granicę z zaświadczeniem w języku angielskim, jak i testy po powrocie do Polski. Przeczytaj więcej o tym, jak skorzystać z szybkich testów na COVID-19 w supercenie.
    Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
    W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
    Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.