Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

4767 zł/os.

12 410  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
31
basen
basen
obiekt
obiekt
basen

8.3

32 opinie

Opis oferty

Region: MajorkaBiuro podróży (przedsiębiorca): Oasis ToursKod oferty: WAK845450

Opis kontrahenta

Opis ogólny: Hotel plażowy (w 2. linii) Dreams Calvia Mallorca, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, jest oddalony o ok. 8 km od Santa Ponsa (Paguera około 12 km, Palma ca. 19 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się ok. 100 m od hotelu. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 200 m. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 500 m od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 50 m. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 300 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 500 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas pobytu gwarantują kino (ok. 17 km) i teatr (ok. 19 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Western Park (ok. 2 km), Marineland (ok. 9 km), Palma Aquarium (ok. 25 km), Palma's Cathedral (ok. 19 km) oraz Portals Yacht Club (ok. 9 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 16 km szpital. Lotnisko (PMI) położone jest ok. 25 km od hotelu. Wyposażenie :Ten 8-piętrowy hotel, odnowiony w 2020 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 391 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 15:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, łącznie 7 wind, klimatyzację, sejf (bezpłatny), parking (płatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajduje się 10 klimatyzowanych restauracji i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Na zewnątrz hotelu dzieci mogą korzystać z placu zabaw. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 45 miejscami siedzącymi, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie. Basen: Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od kwietnia do października) i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie. Wyżywienie: Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 11:00) w formie szwedzkiego stołu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. All Inclusive Plus: śniadanie, obiad i kolacja. Menu dla dzieci. Przekąski, woda, napoje bezalkoholowe, piwo, wino, krajowe i międzynarodowe napoje alkoholowe, kawa i herbata, ciasta i wyroby cukiernicze oraz nocne przekąski w określonych godzinach. Napój powitalny, bezpłatny Internet oraz 24-godzinny serwis. Sport/czas wolny: Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, bilard (za opłatą), joga i aerobik. W odległości ok. 200 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). W odległości ok. 3 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: strefa spa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: program animacji (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat) i mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 12 lat). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier. Informacje dodatkowe: Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, rosyjsku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.

Wyżywienie

WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)

RO - oferta bez wyżywenia

BB - śniadania w formie bufetu

HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

Dokonanie rezerwacji

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)

I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Przelot liniami resjowymi - warunki

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. Warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Cena zawiera/nie zawiera

Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):

Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,

Odprawę online w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer. OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA: nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela. Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Palma de Mallorca.

Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.

Rodzaj oferty- dynamiczne pakietowanie

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko (brak transferu do hoteli w miejscowości Palma de Mallorca)

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Standard deluxe balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusive plusBalkonTarasStandardowyDe lux
WylotRyanAir Ltd, FR 955
13:35
16:30
POZ · 02.05 (Czw.)Poznań
PMI · 02.05 (Czw.)Mallorca
Przylot
17:05
20:00
PMI · 09.05 (Czw.)Mallorca
POZ · 09.05 (Czw.)Poznań
12 410 zł
za pokój

Junior suite standard balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusive plusBalkon lub tarasStandardowy
WylotRyanAir Ltd, FR 955
13:35
16:30
POZ · 02.05 (Czw.)Poznań
PMI · 02.05 (Czw.)Mallorca
Przylot
17:05
20:00
PMI · 09.05 (Czw.)Mallorca
POZ · 09.05 (Czw.)Poznań
13 272 zł
za pokój

Junior suite club poolview balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusive plus
WylotRyanAir Ltd, FR 955
13:35
16:30
POZ · 02.05 (Czw.)Poznań
PMI · 02.05 (Czw.)Mallorca
Przylot
17:05
20:00
PMI · 09.05 (Czw.)Mallorca
POZ · 09.05 (Czw.)Poznań
13 386 zł
za pokój

Standard adults only double standard balcony or terrace

2 dorosłych

All inclusive plus
WylotRyanAir Ltd, FR 955
13:35
16:30
POZ · 02.05 (Czw.)Poznań
PMI · 02.05 (Czw.)Mallorca
Przylot
17:05
20:00
PMI · 09.05 (Czw.)Mallorca
POZ · 09.05 (Czw.)Poznań
13 436 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Oficjalny parking P4, Bukowska 285, 60-189 Poznań

300
za 1 auto
1 auto
Data od
02.05.2024
Data do
09.05.2024
300
za 1 auto

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wycieczka12 410

Cena całkowita

12 410
Do zapłaty teraz12 410

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 32

Zablokowanych opinii: 2
Ania
Użytkownik Wakacje.pl
Wrzesień 2023 ·

Para

Opinia dodana w ramach konkursu Wakacje za opinię.

Dodano: 21.09.2023

10

+3

Pobyt w tym hotelu to był niesamowity, codziennie obfite śniadania, obsługa wyrozumiała i przemiła, również pomocna, pokoje codziennie sprzątane.

Zalety

Dość blisko plaży, trzy baseny, więc można wybrać sobie gdzie się danego dnia ma ochotę popływać

Dwa bary, wiec nie trzeba przechodzić całego obiektu(który jest dość obszerny)

Wady

Jak na wrzesień woda była okropnie zimna

Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Valldemossa 25 km w linii prostej od hotelu
Valldemossa to zabytkowe górskie miasteczko, które elektryzuje klimatem wąskich uliczek i cudowną architekturą. Ciekawostką jest fakt, że w połowie XIX wieku w mieście przebywał nawet sam Fryderyk Chopin z ukochaną George Sand. Na terenie miasteczka Valldemossa znajduje się m.in. muzeum, w którym można podziwiać rękopisy, partytury czy listy autorstwa słynnego kompozytora. Miejscowość położona w górach Serra de Tramuntana emanuje sielskością, niespieszną atmosferą i wszechobecnym spokojem. Dom, w którym na przełomie 1838 i 1839 roku mieszkał Chopin został strawiony przez ogień. Spalenie domostwa miało być receptą mieszkańców na prątki gruźlicy, jaką przebył na wyspie muzyk. Atrakcje Valldemossy uzupełnia też malowniczy kościół Kartuzów z XIV wieku.

Zobacz więcej

Valldemossa

Pogoda

18°C
16°C
17°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej