Najniższa cena z ost. 30 dni

przed obniżką: 

1721 zł/os.

8 295  

/za wszystkich
Podsumowanie ceny
24
budynek główny, teren hotelu
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
recepcja / lobby
pokój

8.9

3 opinie

4.5

368 opinii

Opis oferty

Region: MajorkaBiuro podróży (przedsiębiorca): TOP TouristikKod oferty: WAK852426

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie - hsm golden playa hotel:

Hotel HSM Golden Playa jest oddzielony od nabrzeża tylko od plaży Playa de Palma. Centrum Can Pastilla z licznymi sklepami i rozrywkami znajduje się w odległości ok. 1,5 km. Miasto Palma oddalone jest o około 10 km, a lotnisko Palma de Mallorca (PMI) o około 5 km.

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1965. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 122 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (bezpłatnie). Obiekt oferuje szereg udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Poza tym goście skorzystać mogą z przechowalni rowerów (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie).

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Dla naszych małych gości przygotowaliśmy łóżeczka dziecięce. Za opłatą goście skorzystać mogą z sejfu. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienka posiada prysznic. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu.

Ograniczenia all inclusive / all inclusive-light (soft) na majorce:

Uwaga, dodatkowe nowe informacje: Zgodnie z nowymi regulacjami rządowymi w przypadku wyboru all inclusive w rejonie Magalluf/Palmanova, Arenal, Can Pastilla, Torrenova, El Terreno oraz Playa de Palma (oraz w przygranicznych częściach wyspy) obowiązuja ograniczenia odnośnie spożywania alkoholi. Zgodnie z nowymi regulacjami w opcji all inclusive dostępne są trzy napoje alkoholowe do lunchu oraz trzy napoje alkoholowe do kolacji.

Zazwyczaj alkohole dostępne w tej opcji to lokalne piwo oraz wino. Napoje wysokoprocentowe takie jak wódka bądź whisky dostępne są przy dodatkowych opłatach.

W opcje all inclusive włączają się wybrane napoje niealkoholowe dostępne zazwyczaj w godzinach ok. 11 - ok. 23. Organizator nie jest odpowiedzialny za zmieniające się reguły wprowadzone przez rząd Hiszpanii.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. W czasie wolnym poza studiem fitness, spa, sauną i łaźnią turecką zapraszamy również do skorzystania z roweru / roweru górskiego i zabiegów masażu (za dodatkową opłatą). Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie balearów (majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. podatek dotyczy osób od 16 roku życia.

Hotel 5/4 Superior- 4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Hotel 4/3 Superior - 3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Hotel 1/3 - 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10. Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.

• Do ceny należy doliczyć 10% VAT

W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50% Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel check-in / check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:

• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu

• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu

Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg. + Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN

++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).

• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.

• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. ++ Easyjet (U2): 55x40x23 ,

• Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN. +++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg.

• Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Higiena

Ogólnie

Wzmożone działania dotyczące czystości

Sprzęt ochronny dla personelu

Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących

Niedostępny od (data) do (data): Wypożyczalnia rowerów, Kryta pływalnia

Usługi

Maski ochronne dla gości

Płatności bezdotykowe

Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Warunki uczestnictwa

Wybierz pokój i datę zakwaterowania

Nowość

Podział na pokoje

Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.

Maksymalna liczba uczestników

Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.

Junior suite, standardowy, widok na morze, balkon lub taras

2 dorosłych

Half boardWidok na morzeBalkon lub taras51/junior suite
Zakwaterowanie2024-05-26
Wykwaterowanie2024-06-02
8 295 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji

268
za wycieczkę
268
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka8 295

Cena całkowita

8 295
Do zapłaty teraz8 295

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie 8

gailmgf1969

Opinia z serwisu Tripadvisor

Marzec 2024
Dodano: 12.03.2024

5.0

Cudowny personel i fantastyczny pobyt w Playa de Palma

Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu w hotelu i mieliśmy wspaniałe doświadczenia od początku do końca. Zameldowanie u Sumita było szybkie, profesjonalne i przyjazne, a nasz pokój na piętrze 5 miał piękny widok na morze i był nieskazitelnie czysty. Wystrój jest nowoczesny i uspokajający, a łóżka są z pianki pamięci, więc bardzo wygodne. Łazienka była przestronna i ponownie wyjątkowo czysta, a układ i oświetlenie było wspaniałe do przygotowań. Mieliśmy naszą pierwszą kolację w jadalni kilka godzin po przyjeździe i zostaliśmy przywitani przez cudownie pomocnego i profesjonalnego Manolo, który nas usadził blisko bufetu, ponieważ mój mąż ma trudności z chodzeniem. Upewnił się, że to będzie nasz stolik na cały tydzień, co było zarówno troskliwe, jak i ułatwiło nam życie. Jedzenie w jadalni jest zróżnicowane i bardzo dobrej jakości, zawsze znajdowaliśmy coś, co chcieliśmy zjeść każdego wieczoru. Wino było również bardzo dobre, i otrzymaliśmy butelkę jako prezent za zameldowanie się, ponieważ zarezerwowaliśmy bezpośrednio przez stronę internetową hotelu. Śniadanie było równie dobre - znowu wszystko od płatków, chleba, serów, wędlin, a także sałatek, owoców i gorącego śniadania dla tych, którzy chcieli. Herbata, kawa i soki są samoobsługowe i nieograniczone. Personel w jadalni jest niesamowity - Pepe jest super przyjazny, troskliwy i skuteczny, i nie przestaje pracować przez cały czas, podczas gdy Antonia zawsze ma uśmiech i miłe słowo - ten personel w szczególności sprawił, że nasz pobyt był wyjątkowy i z niecierpliwością czekaliśmy, aby ich zobaczyć podczas posiłków. Hotel był cudownie spokojny i cieszyliśmy się siedząc na balkonie i obserwując świat oraz wokół basenu, gdy było wystarczająco ciepło. Personel recepcji hotelowej pomógł nam wyjaśnić, gdzie możemy złapać autobus do Palmy, co zrobiliśmy dwa razy (numer 23 lub 25) i zarezerwowaliśmy również taksówkę na powrót na lotnisko pod koniec naszych wakacji. Nasz pokój był zawsze pięknie czysty i świeży, i nie wahalibyśmy się znowu zatrzymać w tym hotelu. 2 drobne rzeczy, które uczyniłyby nasz pobyt bardziej komfortowym, to być może kilka małych butelek wody w pokoju z pewnością dla przybywających gości, a także czajnik do parzenia herbaty / kawy (wiem, że to nie zawsze jest powszechne w hiszpańskich hotelach), ponieważ pod koniec wakacji tęskniliśmy za filiżanką herbaty jako pierwszą rzeczą rano. Dziękujemy wszystkim wspaniałym pracownikom hotelu - sprawiliście, że nasz pobyt był tak przyjemny, że naprawdę chcielibyśmy wrócić.

Opinia przetłumaczona | 

Zobacz oryginał


Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Valldemossa 22 km w linii prostej od hotelu
Valldemossa to zabytkowe górskie miasteczko, które elektryzuje klimatem wąskich uliczek i cudowną architekturą. Ciekawostką jest fakt, że w połowie XIX wieku w mieście przebywał nawet sam Fryderyk Chopin z ukochaną George Sand. Na terenie miasteczka Valldemossa znajduje się m.in. muzeum, w którym można podziwiać rękopisy, partytury czy listy autorstwa słynnego kompozytora. Miejscowość położona w górach Serra de Tramuntana emanuje sielskością, niespieszną atmosferą i wszechobecnym spokojem. Dom, w którym na przełomie 1838 i 1839 roku mieszkał Chopin został strawiony przez ogień. Spalenie domostwa miało być receptą mieszkańców na prątki gruźlicy, jaką przebył na wyspie muzyk. Atrakcje Valldemossy uzupełnia też malowniczy kościół Kartuzów z XIV wieku.

Zobacz więcej

Valldemossa

Pogoda

21°C
15°C
17°C
14

Przed podróżą

Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do Hiszpanii Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.

Czytaj więcej