Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2834 zł/os.
6 520 zł
Blue Sea Interpalace (ex. Hostasa)
7.4
47 opinii
3.0
2611 opinii
7.4
47 opinii
3.0
2611 opinii
Opis oferty
Naszym zdaniem
Malowniczo usytuowany hotel na wzgórzu, w okolicy kilku plaż. Dogodne miejsce na wycieczki, dookoła piękne widoki, komfortowe wnętrza po renowacji w 2020 r., darmowe Wi-Fi.
Położenie
Na północy wyspy, 10 minut spacerem od plaży z piaskiem wulkanicznym, ok. 3 km od słynnej plaży Jardin, na obrzeżach uroczego miasta Puerto de la Cruz, kilka minut spacerem do przystanku, niespełna 4 km od Loro Park, ok. 90 km od lotniska Reina Sofia.
Wyposażenie
Lobby z całodobową recepcją, windy (hotel ma 7 pięter), bezpłatne Wi-Fi, sala konferencyjna, minimarket, wypożyczalnia samochodów, restauracja (bufety, kuchnia lokalna, międzynarodowa), snack bar przy basenie, Tropikana bar, płatny parking.
Pokoje
Double standard - przestronne, gustowne pokoje; sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), telefon, TV sat, Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem na ląd, odpłatnie sejf i minibar.
Double standard sea view - przestronne, gustowne pokoje; sypialnia, łazienka (wanna lub prysznic, suszarka), telefon, TV sat, Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem na ocean, odpłatnie sejf i minibar.
Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetów
HB - śniadania i kolacje (bufety), napoje płatne
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski, wypieki w dzień, wyznaczone napoje i lokalne alkohole serwowane od godz. 10.00 do 23.00.
Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym, kort tenisowy, tenis stołowy, bilard, minigolf, animacje, okazjonalnie wieczorny program rozrywkowy, basen kryty i strefa wellness w siostrzanym hotelu.
Dla dzieci
Plac zabaw, animacje.
Uwagi
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt. Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, telefoniczną anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Uwaga
Klienci Best Reisen przylatujący na Teneryfę w sezonie 2023/2024 objęci są polskojęzyczną telefoniczną obsługą lokalnego przedstawiciela.
Informacje o lotach liniami wizzair, ryanair, easyjet
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. ///
Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu. ///
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
Jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).
Bagaż rejestrowany 10 kg, 20 kg, 32 kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu. WIZZ Priority -
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. ///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• Jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).
Bagaż rejestrowany za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
• 10 kg (55x40x20cm)
• 20 kg (119x119x81cm)
• Pierwszeństwo wejścia na pokład
Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm. Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. ///
EasyJet
Lecąc Easy Jet każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• Jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45 cm x 36 cm x 20 cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem. Bagaż rejestrowany 15kg i 23kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu. Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. ///
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard double/twin with balcony or terrace
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 520 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 52
Opinia z serwisu Tripadvisor
Grupa znajomych
3.0
Dobry hotel
Te recenzje martwiły mnie przed przyjazdem, ale myślę, że są przesadzone. Przyjechaliśmy w czwartek 28. o 15:30. Po przyjeździe dostaliśmy ulotki o wycieczkach wraz z kartą pokoju i powiedziano nam, że lunch się skończył, ale są przekąski przy basenie, co było dla nas w porządku. Nasz pokój był nieskazitelnie czysty i przyjemnie przewiewny. Suszarka do włosów w ogóle nie działała i niestety byliśmy tuż obok windy, więc słyszeliśmy dźwięk ludzi wchodzących i wychodzących przez cały dzień i noc, co czasami było irytujące. Wieczorem zdecydowanie było dużo hałasu dochodzącego z innych hoteli/barów lub balkonów ludzi, ale nie na tyle, żeby nas nie mogło to utrzymać całą noc. Obszar basenu był uroczy, ładny i czysty, a leżaków było pod dostatkiem. Basen był nieznośnie zimny, ale to dlatego, że nie był ogrzewany i słońce nie było wystarczająco gorące, żeby go ogrzać o tej porze roku. 1 euro za plastikowe kubki to dobry pomysł, jednak nasze zostały zabrane drugiego dnia w barze na dole i kiedy powiedzieliśmy o tym barowi przy basenie, powiedzieli nam, że to niemożliwe, więc nigdy nie odzyskaliśmy pieniędzy za te kubki. Jedzenie nie było okropne, ale było bardzo powtarzalne dla wybrednych jedzących (żyliśmy z pizzy, makaronu i ziemniaków). Po przeczytaniu recenzji, bałam się spróbować mięsa, ponieważ oczywiście nie chciałam zachorować, więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat, ale ja i moja przyjaciółka nie zachorowaliśmy. Sytuacja z barem była trochę dziwna, mieliście bar przy basenie, który był otwarty od 10-19, ale bar rozrywkowy był otwarty tylko od 19:30-23. Po 23:00 twoją jedyną opcją był bar na dachu na poziomie 7, który nie był all inclusive i kosztował fortunę, więc byliśmy tylko dwa razy. Rozrywka była kiepska, byliśmy tam przez 4 noce i zobaczyliśmy tylko jedno, co było kobietą śpiewającą, a raczej próbującą śpiewać. Loro Parque, który jest 10 minut taksówką, jest niesamowity dla każdego, mieliśmy najlepszy dzień i zdecydowanie warto go odwiedzić, jeśli masz okazję. Ręczniki basenowe są płatne w hotelu, więc jeśli potrzebujesz kupić jeden, udaj się do sklepów po drugiej stronie ulicy od hotelu, około 2 minut spacerem, tam kosztują 4 euro. Ogólnie rzecz biorąc, to w porządku miejsce na pobyt, zdecydowanie mieszkałam w lepszych, ale i tak świetnie się bawiliśmy!!
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
W Hiszpanii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej