Oferta, której szukasz, została wyprzedana. Nie rezygnuj jednak z wakacyjnych planów!

Mamy dla Ciebie ogromny wybór hoteli

lub

Możemy Ci pomóc znaleźć równie atrakcyjny hotel.

bungalowy
pokój
teren hotelu
basen
restauracja

4.5

2052 opinie

Opis oferty

Region: Atol NilandheBiuro podróży (przedsiębiorca): Prima HolidayKod oferty: WAK849529

Hotel

Dodano: 31.03.2024

5.0

Poza WSPANIAŁE

Gdzie zacząć... wybraliśmy Kandimę na podstawie recenzji, aby świętować ważną okazję jako rodzina. Obsługa była wyjątkowa od momentu rezerwacji do wyjazdu z lokalnego lotniska. To miejsce jest niesamowite. Podzieliliśmy nasz pobyt między willą plażową z wirującym basenem o zachodzie słońca a apartamentem z prywatnym basenem nad wodą. Należy zauważyć, że nie można pływać na plaży po stronie wschodniej, więc jeśli chcesz móc wyjść z willi i popływać na plaży, zarezerwuj stronę zachodnią. Wille nad wodą są jak z marzeń. Zachwycające widoki i bardzo wygodne! Jak większość ośrodków all inclusive, trudno dostać się do restauracji a'la carte, ale poprosiliśmy o pomoc i udało im się nas zakwaterować. Ważne jest być elastycznym, ale przecież jesteś na wakacjach, więc harmonogramy powinny być wyrzucone w kosmos, prawda? Płyń z nurtem! Bufety są dobre. Są dość standardowe jak na ośrodki wczasowe, ale jest mnóstwo jedzenia i fajny wybór. Bądź jednak przygotowany, jeśli szukasz tradycyjnej amerykańskiej kuchni, nie znajdziesz zbyt wiele w bufecie, ale to daje ci szansę spróbowania nowych rzeczy, co jest zabawne! Z dwóch restauracji bufetowych, uważamy, że Zest jest przyjemniejszy, ponieważ jest bardziej otwarty i przewiewny, co było miłe, ponieważ tam jest GORĄCO! Baseny są świetne! Bary przy basenach są cudowne, chociaż tylko jeden ma bar z siedzeniem w wodzie. Oba mają dużo miejsc do siedzenia i nigdy nie mieliśmy problemu ze znalezieniem miejsca. Pomimo tego, że ośrodek był zarezerwowany w 90%, nigdy nie czuliśmy się zatłoczeni i nigdy nie musieliśmy czekać na nic, czego chcieliśmy się podjąć. Bardzo podobał nam się rafy koralowe, ale przyznam, że jesteśmy początkującymi miłośnikami nurkowania, więc to, co zobaczyliśmy, było dla nas ekscytujące. Pojechaliśmy na połów ryb o zachodzie słońca, a złowione ryby zostały przygotowane przez szefa kuchni w restauracji Flavour na nasz lunch następnego dnia. Pokazano zdjęcie. Pyszne!!! Mogę tak dalej i dalej, ale powiem, że przedłużyliśmy nasz pobyt, ponieważ tak nam się tam podobało. Nic z tego, co przeczytałem w żadnej negatywnej recenzji, nie zostało nawet w najmniejszym stopniu przez naszą rodzinę doświadczone. Ludzie, którzy tam pracują, byli niezwykle mili i serdeczni, a obsługa była nienaganna. Wrócilibyśmy tam jutro, gdybyśmy mogli, mimo że dla nas podróż tam to 25 godzin. Warto. Bez dwóch zdań najlepsze wakacje według naszej rodziny, a podróżujemy DUŻO! Pokochasz Kandimę!!!

Opinia przetłumaczona |

Zobacz oryginał

Weryfikujemy opinie o naszych usługach.

Mapa

Pogoda

28°C
26°C
29°C

Przed podróżą

Międzynarodowe świadectwo szczepień nie jest warunkiem wjazdu, ale trzeba pamiętać o dużym niebezpieczeństwie zarażenia się cholerą, tyfusem, polio, żółtaczką typu A, B i E.
Przy wjeździe trzeba okazać ważny paszport (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów).
Na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych zezwalający na wjazd i pobyt na terytorium Malediwów do 30 dni. Warunkiem otrzymania wizy pobytowej (turystycznej) jest: przedstawienie ważnego paszportu (co najmniej 6 miesięcy od daty planowanego opuszczenia Malediwów), biletu powrotnego, rezerwacja hotelu lub potwierdzenia posiadania wystarczających środków finansowych pokrywających zamierzony pobyt (150 USD/dzień)

Informacje prawne

Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.