Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1770 zł/os.
3 700 zł
Gillieru Harbour
7.4
4 opinie
4.0
573 opinie
7.4
4 opinie
4.0
573 opinie
Opis oferty
Naszym zdaniem
Dogodnie usytuowany, nieduży hotel w zabytkowym budynku nad zatoką, blisko centrum. Piękne widoki, świetna, 100-letnia restauracja z widokiem na morze. Dobra baza wypadowa na zwiedzanie wyspy.
Polożenie
St Paul's Bay, przy nadbrzeżnej promenadzie, ok. 500 m od centrum, ok. 1,2 km od plaży, ok. 16 km od lotniska. W pobliżu hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja w obszernym, eleganckim lobby, słynna w całym mieście restauracja z tarasem (powstała w 1900 r.! Doskonałe usytuowanie nad morzem, wyborna kuchnia regionalna), sezonowy bar przy basenie, bezpłatne łącza W-Fi, 2 windy (hotel ma 6 pięter).
Pokoje
Twin room standard - standardowy pokój z łazienką, klimatyzacja, TV sat, zestaw do kawy/herbaty, telefon, łącza Wi-Fi, balkon (widok na lą/miasto lub na morze), odpłatnie minibar i sejf.
Wyżywienie
• Bez wyżywienia
•BB - śniadania (zestawy)
•HB - śniadania (zestawy) i kolacje (set menu, napoje płatne)
Sport i rozrywka
Basen na tarasie dachowym z widokiem na morze, centrum nurkowe.
Dla dzieci
Brodzik przy basenie.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard room max 3
2 dorosłych
Standard room max 3 non ref
2 dorosłych
Standard seaview max 3 non ref)
2 dorosłych
Standard room max 3
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Oficjalny Parking Lotnisko, Graniczna 190, 54-530 Wrocław
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
3 700 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 9
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Co się stało!
Nasza trzecia wizyta w tym hotelu, który znajduje się w pięknym miejscu na wspaniałej wyspie. Niestety byliśmy bardzo rozczarowani. Ostatnio przyjechaliśmy w 2020 roku i bardzo się cieszyliśmy na więcej wspaniałego jedzenia i obsługi, które wcześniej doświadczyliśmy. Pierwszy błąd, zarezerwowaliśmy pobyt z wyżywieniem. Śniadanie było ledwo znośne, ale zupełnie nieporównywalne z wcześniej cieszącym się popularnością wyborem. Zdecydowanie było ograniczenie ilości jedzenia i trzeba było być wcześnie, aby mieć pełny wybór. Mój mąż preferował ekspres do kawy, ale udawało mu się wypić tylko jedną filiżankę każdego dnia przed jego codzienną awarią - czyżby limit dla tego ekspresu był wyczerpany? Inny ekspres był dostępny, ale gorszej jakości. Kolacja była żartem. Osoby z wykupionym pobytem z wyżywieniem nie miały wstępu do restauracji, ponieważ była ona zarezerwowana dla płacących klientów. Zostaliśmy umieszczeni w części 'kawiarnianej'. Było zimno, obsługa była nieprzyjazna, a menu było bardzo ograniczone, głównie pizza i makaron. Co gorsza, talerze dumnie oznaczają 'Restauracja z owocami morza', ale żadna opcja z rybą nie pojawia się na tym menu poza 'Ryba & Frytki'. Przystawki są wymienione w menu 'kawiarnianym', ale nie są dozwolone dla osób z wykupionym pobytem z wyżywieniem. Deser nie był wymieniony, a jedyną opcją był lody, chyba że mieliśmy szczęśliwy wieczór i zaoferowano nam ciasto! Obsługa była wykonywana niechętnie, a goście byli szybko przepychani, aby personel mógł być dostępny dla głównej restauracji. My, razem z innymi osobami z wykupionym pobytem z wyżywieniem, nazwaliśmy siebie 'ubogimi krewnymi', bo tak się czuliśmy. Hotel wykazuje oznaki braku inwestycji w niektórych obszarach (nie dotyczy to ekskluzywnej restauracji, którą oglądaliśmy z daleka). Krzesła na balkonie były zniszczone, meble w pokoju były zepsute, a niektóre wyposażenie było przestarzałe. Opinie o personelu: Personel baru przekąskowego był wspaniały, personel recepcji był w porządku, personel sprzątający był miły, ale niezbyt dokładny w wykonywanej pracy, a personel zarządzający był nieuprzejmy. Ten hotel jest skierowany do najbardziej wymagających gości i klientów korporacyjnych, dlatego powinien przestać oferować pobyty z wyżywieniem dla nas, 'ubogich ludzi'.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej