Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
1286 zł/os.
4 411 zł
Radisson Blu Golden Sands
9.3
5 opinii
4.5
7862 opinie
9.3
5 opinii
4.5
7862 opinie
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - radisson blu golden sands resort:
Hotel położony jest w Golden Bay na klifie z dostępem do prywatnej plaży, leżącej u podnóża skały. Prywatna hotelowa plaża jest plażą piaszczystą na którą wychodzi się bezpośrednio z klatki schodowej. W sąsiedztwie hotelu znajduje się mnóstwo sklepów i lokali rozrywkowych. Bugibba jest oddalona o około 9 km. Lotnisko znajduje się w odległości około 23 km.
Wyposażenie:
Kurort oferuje 329 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i bankomatu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia, bar i bar na plaży. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie ośrodka wczasowego znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Minilodówka i ekspres do kawy / herbaty również należą do standardowego wyposażenia. Ponadto dostępne są zestaw do prasowania i prasa do spodni. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor i Wi-Fi. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Kompleks oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kurorcie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, wędkowanie i jazda konna. Narty wodne, windsurfing, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie, snorkeling, nurkowanie i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, darta, jogę i zajęcia gimnastyczne. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka i miniklub.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i piknik.
Karty kredytowe:
W tym ośrodku wczasowym akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Podatki – malta:
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN. +++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280 - 450 PLN.
•Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Wybierz pokój i datę zakwaterowania
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Dwuosobowy
2 dorosłych
Suite
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
4 411 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 10
Opinia z serwisu Tripadvisor
Para
5.0
Piękny hotel w pięknym otoczeniu
Wybraliśmy ten hotel, ponieważ podczas naszej ostatniej wizyty na Malcie w 2003 roku, burzono stary hotel, który kiedyś stał tutaj. Było to bardzo smutne widzieć, więc chcieliśmy wrócić, aby zobaczyć nowe budynki. I muszę powiedzieć, że byliśmy miło zaskoczeni! Widok na piękną plażę, hotel składa się z 3 wież na klifie i 4. przylegającej wieży, która ma dostęp do prywatnej plaży poniżej. Mieliśmy apartament na 6. piętrze z jedną sypialnią i pięknym widokiem na zatokę. Sypialnia wyposażona była w duży telewizor, ogromne wygodne łóżko, luksusowe pościel i dostęp do balkonu. Łazienka posiadała wannę z hydromasażem, ogromny prysznic oraz nie jeden, ale dwa umywalki, po jednej na każdym końcu pomieszczenia. Dostępne były liczne ręczniki, szlafroki, kapcie oraz luksusowe kosmetyki. Mały korytarz prowadził do części dziennego wypoczynku z drzwiami na balkon, sofą, stołem jadalnym, kolejnym dużym telewizorem oraz w pełni wyposażoną kuchnią z dużym lodówko-zamrażarką, piekarnikiem, zmywarką i mikrofalówką. W rzeczywistości nasz apartament był większy niż większość mieszkań z jedną sypialnią w Wielkiej Brytanii i miał tyle szaf i szuflad, że mieliśmy mnóstwo miejsca na wszystkie nasze rzeczy. Na recepcji zostaliśmy serdecznie powitani i otrzymaliśmy napój powitalny. Personel recepcji i concierge był bardzo przyjazny i pomocny przez cały czas, nie mogliśmy im nic zarzucić. W rzeczywistości cały personel był taki sam... przyjazny, profesjonalny, chętny do pomocy i skuteczny. Naszego pierwszego ranka zostaliśmy przywitani na recepcji śniadaniowej i nie tylko zaprowadzono nas do stolika (tak jak każdego ranka), ale także otrzymaliśmy krótką wycieczkę po tym, gdzie znajduje się wszystko - były tam wypieki, soki, płatki, owoce, jogurty, sery, duży bufet z angielskim śniadaniem oraz stacja do przygotowywania omletów na zamówienie. Można zjeść śniadanie wewnątrz lub na zewnątrz, a personel był zawsze pod ręką, jeśli potrzebowaliśmy pomocy. Jeśli chodzi o restauracje, mamy wybór - jest Mokka Bar, czynny przez cały dzień, serwujący jedzenie i napoje (Happy hour od 18:30). Jest tam restauracja indyjska i włoska, a także mały bar przy basenie, który był otwarty tylko kilka dni, gdy byliśmy tam, ale przypuszczam, że w środku lata będzie czynny dłużej. Jeśli wynajęliście samochód, jest duży parking z tyłu. Jeśli potrzebujecie taksówki, zazwyczaj krążą w okolicy taksówki BOLT, więc mogą być na miejscu w ciągu kilku minut, a także jest przystanek autobusowy tuż na zewnątrz. Na terenie hotelu znajduje się basen z liczba leżaków i bezpłatnymi ręcznikami, jest basen dla dzieci, basen tylko dla dorosłych oraz jacuzzi tylko dla dorosłych. Jest także basen, który wydawał się być otwarty dla wszystkich i zawsze pełen wrzeszczących dzieci, więc trzymaliśmy się od niego z daleka. Jest także spa oferujące zabiegi takie jak masaże i zabiegi na twarz, zawsze panowała tam bardzo spokojna i spokojna atmosfera, gdy przechodziliśmy przez niego, aby dostać się do basenu, ale nie mogę nic więcej powiedzieć, ponieważ nie korzystaliśmy z niego. Podsumowując, wszystko było idealne. Nie ma nic do zarzucenia i naprawdę mamy nadzieję, że będziemy mogli wrócić niedługo.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej