6 313 zł
AX The Palace (Sliema)
9.8
2 opinie
9.8
2 opinie
Opis oferty
Informacje o destynacji:
Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Położenie - ax the palace hotel malta:
Otwarty w sierpniu 2007 roku, luksusowy hotel położony jest w samym sercu miejscowości Sliema, zaledwie kilka minut spacerem od nadmorskiej promenady. W okolicy jest wiele sklepów i restauracji, które tylko czekają na odwiedziny, w czasie spaceru przez miasto. Miasto Valletta oddalone jest o około 5 km (dobre połączenie autobusowe).
Hotel tylko dla dorosłych!:
Uwaga:
Hotel tylko dla dorosłych (od 16 roku życia) ze względu na standardy bezpieczeństwa!
Wyposażenie:
Hotel zbudowany został w roku 2007. Obiekt oferuje łącznie 161 pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z szatni, przechowalni bagażu, sejfu, kantoru wymiany walut i bankomatu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (odpłatnie). Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia, bar i pub. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: 24-godzinna ochrona, babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, usługi tłumaczeniowe, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Istnieje możliwość skorzystania z pomieszczeń konferencyjnych wraz z faksem, projektorem i fotokopiarką. Organizacja kongresów, sympozjów, odczytów itd. bądź też prowadzenie codziennej działalności odbywa się bezproblemowo z pomocą usług sekretarskich bądź obsługi kongresowej.
Pokoje:
W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, centralnym ogrzewaniem, kuchnią i łazienką. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Do atutów poszczególnych kwater należy urzekający widok na morze. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość rezerwacji oddzielnych sypialni. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Ponadto dostępne są zestaw do prasowania i prasa do spodni. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Aktualna prasa codzienna i obuwie domowe to kolejne czynniki przyczyniające się do komfortowego pobytu w pokojach. Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Odświeżająca kąpiel w basenie będzie doskonałym dopełnieniem urlopowej atmosfery. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Pasjonatom sportu proponujemy golfa. Żeglowanie i nurkowanie dostarczą miłośnikom sportów wodnych wyśmienitej zabawy. Studio fitness i joga stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, salon piękności, zabiegi masażu i solarium.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu.
Karty kredytowe:
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Podatki – malta:
Szanowni Państwo informujemy, iż na terenie państwa Malta od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach oraz kwaterach turystycznych nowy podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Stawka podatku wynosi 0,50 Euro/osoba/noc – niezależnie od standardu zakwaterowania. Podatek płatny jest maksymalnie do wysokości 5 Euro za pobyt i dotyczy osób powyżej 18 roku życia. Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów. Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center. Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Hotel check-in / check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• Zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00 - 15:00 w dniu przyjazdu
• Kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu. Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu. W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano. Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00. W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem:
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika. W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( • ). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się. + Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 185 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów).
• Bagaż rejestrowany: 265 – 450 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. ++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg. Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok. 230 - 350 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów.
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 550 – 790 PLN. +++ Air Malta (KM), Lufthansa (LH): Cena zawiera bagaż podręczny 10 kg
• Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena około 280 - 450 PLN.
•Cena bagażu może ulec zmianie jeżeli zostanie on dodany już po potwierdzeniu rezerwacji. Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Higiena
Ogólnie
Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Dozownik z dezynfekcją
Obowiązek noszenia masek
Wzmożone działania dotyczące czystości
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Wyżywienie
Ograniczona oferta bufetowa
Pokoje
Usunięcie często dotykanych przedmiotów
Usługi
Bezdotykowy check-in/-out
Maski ochronne dla gości (Na życzenie)
Płatności bezdotykowe
Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Twin
2 dorosłych
Dwuosobowy
2 dorosłych
Twin
2 dorosłych
Dwuosobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
6 313 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 2
Para
9.7
Hotel jest w doskonałej lokalizacji na wzgórzu w miejscowosci Sliema. Z pokoju na 6 piętrze mieliśmy wspaniały widok na Valettę.
Zalety
• Pokoje bardzo duże, łózka ogromne, serwis kawa-herbata, woda codziennie świeży. Czyściutko. Bardzo smaczne jedzenie. Za zimno było na korzystanie z basenu na dachu ale musi być wspaniale wypoczywać z takim widokiem.
Wady
• Nie znaleźliśmy żadnych wad, to w sumie 5* hotel.
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej