8 138 zł
Golden Tulip Vivaldi
3.5
1844 opinie
3.5
1844 opinie
Opis oferty
Opis
LOKALIZACJA - w miejscowości St. Julian's, w pobliżu sklepy, restauracje i bary, ok. 3 km od miejscowości Sliema, ok. 9 km od Valletty, ok. 12 km od lotniska na Malcie
Plaża
Ok. 300 m od hotelu, publiczna, piaszczysta plaża St Gheorge's Bay, leżaki i parasole płatne
Hotel
Otwarty w 1999 r., odnowiony w 2017 r., 263 pokoje, 24h recepcja, winda, kantor, restauracja główna Antonio, bar i restauracja na dachu Settimo Cielo, bar Rhapsody
Płatne: sklep, pralnia, wypożyczalnia samochodówWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatny
Pokoje
Typu Standard - 2-osobowy
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, balkon francuski/balkon tradycyjnyInne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy)
Junior Suite - dla 3 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny na dachu hotelu, basen kryty, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, siłownia
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard deluxe balcony
2 dorosłych
Standard deluxe balcony
2 dorosłych
Standard deluxe balcony
2 dorosłych
Standard deluxe superior balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Holiday Car Park, Cholerzyn 203, 32-060 Kraków
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
8 138 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 5
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
Dobrze, ale.....
Recepcja i jadalnia urocze. Personel miły. Pokój bardzo duży. Brak problemów z hałasem, ale opcje kanałów telewizyjnych nie najlepsze - brak kanałów filmowych, brak gniazdek w pobliżu obu końców łóżka, klimatyzacja nie działała, więc było bardzo ciepło w nocy nawet przy otwartych drzwiach na balkon. To sprawiło, że źle spałem. Kolacja nie była najlepsza pod względem opcji, jakości i smaku jedzenia, irytujące było też płacenie za napoje podczas kolacji. Znaleziono kurz na parapetach, więc brakowało dbałości o szczegóły.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej