Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
4168 zł/os.
8 558 zł
Golden Tulip Vivaldi
3.5
1848 opinii
3.5
1848 opinii
Opis oferty
Opis
LOKALIZACJA - w miejscowości St. Julian's, w pobliżu sklepy, restauracje i bary, ok. 3 km od miejscowości Sliema, ok. 9 km od Valletty, ok. 12 km od lotniska na Malcie
Plaża
Ok. 300 m od hotelu, publiczna, piaszczysta plaża St Gheorge's Bay, leżaki i parasole płatne
Hotel
Otwarty w 1999 r., odnowiony w 2017 r., 263 pokoje, 24h recepcja, winda, kantor, restauracja główna Antonio, bar i restauracja na dachu Settimo Cielo, bar Rhapsody
Płatne: sklep, pralnia, wypożyczalnia samochodówWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatny
Pokoje
Typu Standard - 2-osobowy
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, balkon francuski/balkon tradycyjnyInne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy)
Junior Suite - dla 3 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny na dachu hotelu, basen kryty, leżaki i parasole przy basenie bezpłatne, siłownia
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard deluxe balcony
2 dorosłych
Standard deluxe superior balcony
2 dorosłych
Suite comfort inland view balcony
2 dorosłych
Standard deluxe seaview balcony
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking 66, Transportowa 7, 42-625 Pyrzowice
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
8 558 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 5
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Co tu się dzieje
Duże rozczarowanie. Pojechaliśmy na krótkie wakacje z rodziną, zarezerwowaliśmy pokój na podstawie kilku dobrych opinii w Google. Duży błąd. Wygląda na to, że jest wielu ludzi o bardzo niskich standardach, albo opinie są po prostu fałszywe. Zarezerwowaliśmy pokój superior dla trzech osób. Kiedy przyjechaliśmy, pokój był przygotowany tylko dla dwóch osób, więc poprosiliśmy recepcjonistkę, czy mogliby ustawić dodatkowe łóżko, ledwo zrozumiała, o co pytam, ciągle powtarzała, że zadzwoni do nas do pokoju.?! Czekaliśmy 3 godziny, aż przygotują dodatkowe łóżko, a kiedy przesunęliśmy trochę kanapę, żeby zrobić więcej miejsca, pod nią było tyle brudu - wyglądało, jakby nikt nigdy tam nie sprzątał. Wieczorem poprosiliśmy o szlafroki, wpłaciliśmy depozyt i długo na nie czekaliśmy, a basen w międzyczasie zamknął. Następnego dnia udało nam się dostać na basen i byliśmy zszokowani. Tyle brudu, a teren dosłownie rozpadał się. Od dawna nie było porządnego sprzątania, małe płytki w basenie i jeden z filarów odpadał, połowa dysz w jacuzzi nie działała, a podłoga była pokryta (przynajmniej tak mi się wydaje) jakimś rodzajem piasku. Obie maszyny do podgrzewania pokryte rdzą, ściany dosłownie rozpadały się, leżaki tak brudne, że nawet nie chcieliśmy na nich siedzieć. Spróbowaliśmy sauny i nie mogliśmy uwierzyć, za co płaciliśmy. Pół zepsuty piec, ściana za nim spalona i popękana, brak termometru, brak wody do polewania kamieni, i jak się można było spodziewać po doświadczeniu z basenem, sauna od dawna nie była porządnie sprzątana. Podłogi pryszniców były brudne, kratki wentylacyjne pełne czarnej pleśni, którą znaleźliśmy także na zasłonach prysznicowych. Zajrzeliśmy do tureckiej sauny, która wyglądała jak komora gazowa. Przerażające. Następnego dnia próbowaliśmy uzyskać informacje w punkcie informacji turystycznej na recepcji, a blondynka tam pracująca udzieliła tylko złośliwych komentarzy, żadnych informacji, żadnych broszur, mówiąc, że nic nie ma i wszystko, czego potrzebujemy, to zarezerwować wycieczkę autobusową u niej. Wszystkie informacje otrzymaliśmy później od miłego kierowcy Bolta, który zabrał nas do Medyny. Później tego samego wieczoru (na wielki bonus) dostaliśmy ogromny strach z alarmem pożarowym o północy, za co nie otrzymaliśmy żadnego wyjaśnienia. Ogólnie hotel był dużym rozczarowaniem. Nawet personel nie był taki miły, jak się spodziewaliśmy, większość z nich nawet nie mówiła poprawnie po angielsku. Nie moglibyśmy polecić tego hotelu na żadnym poziomie.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej