Dobry12 opinii100% poleceń
7,8
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Huli

Last minute
Kod oferty: WAK647676
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 
Trwa weryfikacja ceny

Informacje o podróży

Wylot

18:0007.05.2021 Piątek
POZPoznań
20:5007.05.2021 Piątek
MLAMalta

Powrót

21:1514.05.2021 Piątek
MLAMalta
23:5914.05.2021 Piątek
POZPoznań

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK647676Region: wyspa MaltaOrganizator: Oasis Tours

Opis kontrahenta

The apart hotel Huli Hotel & Apartments is located approx. 4,2km from the city centre. A supermarket is around 2,4km away. There is a shuttle service between the hotel and the airport. In the vicinity a cinema (approx. 2,7km) provides entertainment for holidaymakers. The hotel has a lobby bar, Wi-Fi, a lift as well as parking spaces. In the outdoor area you will find a seasonally open pool, where sun loungers are available for free. You can store your valuables in the safe, and your luggage in the hotel`s storage room. In addition, the hotel sells tickets excursions.

Distances

• Nearest town: approx. 19,4km

• Airport: approx. 20,6km

• Bus stop: approx. 550m

• Port: approx. 2,4km

• Hospital: approx. 10,5km

Covid 19

Klienci wylatujący na Maltę są zobowiązani posiadać test z wynikem negatywnym na obecność koronawirusa. Testy typu PCR muszą być wykonane w ciągu 72 godzin przed przylotem na Maltę. Podróżni, którzy nie będą posiadać testu, mogą zostać poddani testowi po przylocie na Maltę i skierowani na kwarantannę - w takim wypadku ustają świadczenia zawarte w Umowie między Organizatorem a Klientem, który zostaje skierowany do wyznaczonego miejsca, w celu odbycia kwarantanny. Rząd Maltański nie pokrywa kosztów wyżywienia.

Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.

Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx. Bieżące informacje na temat sytuacji epidemiologicznej, obowiązujących obostrzeń, zasad postępowania w związku z Covid-19 oraz warunków podróżowania z i na Maltę zamieszczane są również na stronie placówki w zakładce Aktualności.

Hotele regulacje i zmiany po covid 19

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.

Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.

Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.

Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

Cena zawiera/nie zawiera

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMIM LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, obsługę anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta.

Cena nie zawiera: transferu (możliwość dokupienia), bagażu głównego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze.

Przeloty liniami rejsowymi/tanimi liniami

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.

Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).

Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:

Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.

Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.

Pl Lot

Cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.

Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Rodzaj oferty - usługi

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (chyba że oferta wskazuje inaczej). Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.

Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty. Podstawa ceny nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Temperatura w dzień
23°C
Temperatura w nocy
15°C
Temperatura wody
19°C
Liczba godzin słonecznych
10

Przed podróżą

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że od 13.11.2020 r. podróżni wylatujący z Polski zobowiązani są do okazania negatywnego wyniku testu molekularnego (PCR) dla COVID-19, wykonanego najpóźniej 72 godziny przed wylotem. Pasażerowie muszą również wypełnić formularz PLF oraz deklarację zdrowia przed wylotem: zobacz więcej.
Z restrykcji wjazdowych nie są zwolnieni ozdrowieńcy, ani osoby zaszczepione.

UWAGA:

W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
Na Maltę Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
Na Malcie dla Polaków wizy nie są wymagane.
Szczepienia nie są wymagane. Warto przed wyjazdem wyrobić bezpłatną Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego i zabrać ją ze sobą na wakacje. Karta EKUZ potwierdza prawo do korzystania na koszt NFZ z niezbędnych świadczeń zdrowotnych w czasie pobytu na terenie innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej.

Opinie

Opinie dodane przez

8.7
Teresa Klient Wakacje.pl
Pobyt - Maj 2017Seniorzy
Hotel w porządku, miła obsługa w recepcji, bardzo pomocni w każdej sytuacji. Dużo osób mówiących po polsku, obsługa na stołówce bardzo miła, kelnerka Pani Ela sympatyczna, pomocna radami, wskazówkami, służyła również jako przewodnik , polecając atrakcje pobliskich miejsc. Pan Artur równiez pomagał w różnych dziedzinach . Serdecznie im za to dziękuję. Jeśli chodzi o jedzenie, to nie należy do udanych posiłków, zawsze ten sam skromny zestaw dań. Jajka na twardo, jajecznica /bardzo nie smaczna/ plastry pieczonego boczku, fasolka , z warzyw to cząstki pomidora, sałaty, marchewki tartej, . Dodatkowo na kolację były zupy typu kremu z grzankami, a i jeszcze makarony swiderki lub spagetti. Mięso z kurczaka dało się zjeść, ale inne wołowe nie do zjedzenia, /podeszwa/ na szczęście bywało też cos w rodzaju gulaszu, ale nie wiadomo z czego to było /nie smaczne/. Potrawy nie przyprawione, bez smaku. Przyprawy były w postaci soli, octu winnego, pieprzu. Jeśli ktoś przyszedł na posiłek 30 minut po otwarciu to musiał się liczyć z tym że brakowało już na tacach jedzenia. Nigdy nie było nabiału /poza jajkami/ żadnych serów białych, jogurtów. Ser żółty nie przypominał smaku sera. Owoce najczęściej były to jabłka pokrojone w kosteczkę wraz z mandarynką, czy brzoskiwnią w kompocie. Słodkości to rogaliki z kremem, rolada lub babeczki z ponczem. Na kolacje były lody. Ogólnie kuchnia spisała się na słabą trójkę. Pogoda za to spisała się na szóstkę z plusem. Słońca pod dostatkiem, deszczu zero. Dla myslących o wyjezdzie do tego hotelu i nie tylko muszą być przygotowani na zabezpieczenie się w specjalne wtyczki do kontaktu /adapter/ poniewaz nasze polskie wtyczki nie pasują do ich kontaktów.
Zaletyhotel jest ok, wymiana ręczników co drugi dzien, pościeli co 5 dni. Suszarka w pokoju.
WadyWada hotelu to winda. Miałam okazję trzy razy zablokowania między piętrami, nie był to tylko mój przypadek, co rusz ktoś miał taką przygodę, słychac często było alarmowanie z windy.

5.8
Aneta
Pobyt - Lipiec 2010Para
Moja opinia jest pod nazwa hotel Hula - nie wiem kto tak wprowadził w portalu, bo hotel istotnie zwie się Huli Aparthotel:-)
6.0
Aneta
Pobyt - Lipiec 2010Para
Huli to blok, z zewnatrz dosc zaniedbany. Brak recepcji, codziennie ok. 11 zjawia się ktos z obslugi. Pokoje czyste (hotel nie zapewnia sprzatania - w ciagu tygodnia raz wymieniono nam reczniki, nie uzupełniajac papieru toaletowego), skromnie wyposazone i nieduze (w aneksie czajnik bezprzewodowy, toster i mikrofala - dosc wiekowe). Brak klimatyzacji - jest wiatrak. Na dole pub z karaoke. Zdecydowanie polecam dla mlodych, niewymagajacych, nastawionych na samodzielne zwiedzanie Malty - hotel najtanszy wsrod dostepnych ofert, czysty, w środku odnowiony, 2 min. piechota do dworca autobusowego. W poblizu sklepy spozywcze, 1 otwarty 24h, deptak nadmorski i wszelkie atrakcje Bugibby.
8.0
Jagoda cc
Śmieci z "pokoju" zabierane codziennie. Pościel zmieniona dwa razy. Ceny w sklepach zbliżone do naszych. Obiad w aneksie dało się przygotować bez problemu. Brak klimatyzacji nie przeszkadzał. Klimatyzator wystarczał. Nie było kłopotów z kanalizacją, łazienką, hałasami. W okolicy jest co oglądać. Do dyskoteki szło się 5 minut pieszo. Pomimo że hotel jest w centrum to nie jest to przy głównych ulicach. W nocy można było otworzyć okno bez obaw o dochodzące hałasy z ulicy a dodatkowo w pokoju robiło się świeższe powietrze. Ja polce niezmanierowanym, głównie młodym.
8.0
Natalka cc
Ja wybrałam się tutaj z dwiema koleżankami z grupy ze studiów. W pokoju dałyśmy radę zmieścić się we trzy. Właściwie to był apartament z aneksem kuchennym, sypialnią i częścią dzienną. Basen na dachu praktycznie nie uczęszczany więc parę razy posiedziałyśmy tam i rozciągała się z niego nawet ładna panorama na okolice. Plaża na którą musiałyśmy dochodzić oddalona 300 metrów do przeżycia. Woda krystalicznie czysta. Pogoda wspaniała. W pubie wieczorami było karaoke, trochę Presley'a, konkursy.