Iberostar Selection Paraiso Lindo (ex- Iberostar Paraiso Lindo)
9.5
7 opinii
4.5
9188 opinii
9.5
7 opinii
4.5
9188 opinii
Opis oferty
Hotel
- Dostęp do Internetu
- Darmowe Wifi
- Egzotyczny
- Dla dzieci
- Aquapark/zjeżdżalnie
- Blisko lotniska
- Klimatyzacja
- Kurort nadmorski
- Przedszkole
- Blisko plaży
Atrakcje
- Spa & Wellness
- Siłownia / Fitness
- Basen odkryty
- Animacje dla dorosłych
- Tenis
- Nurkowanie
- Życie nocne
- Sport
Opinie 12
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Tylko w porządku
Postanowiłem napisać tę recenzję, gdy jesteśmy jeszcze tutaj. Na początek chciałbym powiedzieć, że to nie jest obiekt pięciogwiazdkowy. Mimo to chciałbym podziękować Fatimie. Ona jest jedyną osobą tutaj, która stara się umilić nam pobyt, jest niesamowita i naprawdę rozumie, czego potrzebują rodziny podróżujące. Recenzja ta pochodzi od samotnego rodzica podróżującego z dzieckiem, więc dzielenie się dla nas (np. w celu zdobycia jedzenia) nie wchodzi w grę. Mój największy problem polegał na tym, że poza Fatimą obsługa praktycznie nie istnieje. Obiekt jest ogromny i trzeba dużo chodzić, więc warto zabrać wygodne buty. Codziennie pokonywaliśmy od 20 000 do 25 000 kroków. Sytuacja z wózkami golfowymi jest szalona i w pewnym momencie się poddaliśmy, ponieważ chyba że jesteśmy w holu, nie zatrzymują się (są pełne, gdy docierają do naszej stacji). Brak wskazówek dotyczących kierunku i nikt nie zatrzymuje się, by pomóc i wskazać właściwą drogę. Pierwsze kilka dni spędziliśmy na błądzeniu. Aplikacja nie podaje dokładnych informacji, które restauracje są otwarte czy zamknięte. Jedzenie jest dobre, gdy jest dobre. Mój największy problem polega na tym, że trzeba iść po jedzenie, co czasami nie jest łatwe podczas podróży z dzieckiem. Jeśli chcesz coś zjeść między 16:30 a 18:00, musisz przejść około 15-20 minut, a z dziećmi nie zawsze można kontrolować, kiedy się głodzą. W tym momencie pizzeria jest zamknięta, a kawiarnia plażowa przestaje robić frytki itp. i może zaoferować tylko chipsy i queso. Mają specjalną ofertę przy basenie, która jest dostępna tylko przez około godzinę. Bufet ostatniej nocy odmówił zrobienia mu pizzy z serem, ponieważ robili tylko pizzę specjalną. Gdy zapytałem, czy może dostać trochę płatków śniadaniowych, odpowiedziano, że są dostępne tylko na śniadanie. Dosłownie miał tylko frytki na kolację z miejsca z burgerami. Zarówno miejsce z burgerami, jak i miejsce z taco są naprawdę dobre. Wypróbowaliśmy tylko restaurację włoską, która była dobra, ponieważ rezerwacje są trudne do uzyskania i w pewnym momencie po prostu nie chciałem się z tym męczyć. Bufet jest po prostu w porządku, sushi jest niesamowite i to było moje ulubione danie na kolację. Napoje są przeciętne i widać, że używany alkohol nie jest najlepszej jakości. Pokoje, w których mieszkaliśmy, są przestarzałe, w budynku 54 musiałem zadzwonić 3 razy, żeby obniżyć temperaturę klimatyzacji, a pokój wciąż jest stęchły. Nie otrzymuje się żadnych innych udogodnień poza szamponem, balsamem, żelem pod prysznic, mydłem do rąk i balsamem do ciała. Wszystko wydaje się bardzo rozcieńczone, i to jest pierwszy resort, w którym miałem wrażenie, że powinienem zabrać swój własny szampon. Nasz pojemnik z żelem pod prysznic zepsuł się pierwszego dnia i nie został naprawiony. Sprzątanie pokoi jest bardzo podstawowe. Sprzątają, ale nie dzieje się nic wyjątkowego. Warto zabrać ze sobą fabreze, bo dla mnie poduszki śmierdzą. Brak dostępnych przekąsek, trzeba je ulepszyć. Nie martw się o leżaki, personel robi niesamowitą robotę, żebyś dostał leżak, wystarczy poprosić o pomoc basenową i się tym zajmą. Zarezerwowaliśmy pływanie z delfinami przez biuro w pobliżu basenu i to było największym przeżyciem tej podróży. Warto! Mój największy problem to to, że nikt się nie przejmuje. Zadrapałem się głęboko przy basenie, gdzie odbywała się impreza dla dzieci, gdy prowadziłem syna tam. Powiedziałem pracownikowi, gdy krwawiłem niesamowicie, a on dał mi 1 plaster i powiedział, że to wszystko, co może mi dać. To wszystko. Nikt nie zająknął się, żeby sprawdzić basen, nie było żadnego follow-upu, nic. Powiedziano mi tylko, że jeśli potrzebuję więcej plastrów, są dostępne do kupienia w aptece. Kilka miesięcy temu byliśmy w Secrets, i gdy mieliśmy podobny problem, ratownik sprawdzał nas 3 razy dziennie, zmieniał opatrunek, włącznie z przyjściem do pokoju po kolacji. Reakcja tutaj mnie po prostu zatkała. Ogólnie rzecz biorąc, czy chciałbym tu wrócić? Nie za tę cenę, którą wydałem i za wszystkie dodatkowe rzeczy, za które chcą, żebyś zapłacił.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Nie ma obowiązku wizowego dla obywateli polskich w przypadku pobytów turystycznych, prywatnych lub służbowych nie przekraczających 180 dni.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej