7 066 zł
Luna Miramar
3.5
759 opinii
3.5
759 opinii
Opis oferty
Opis oferty
Drodzy Klienci, już od wielu lat Yobboo Travel oferuje Wam wysokiej jakości wyjazdy poprzez współpracę ze sprawdzonymi i zaufanymi partnerami na całym świecie.
Do każdej oferty dołączamy wyjątkowy na rynku pakiet korzyści Yobboo Travel
- możliwość otrzymania kart pokładowych RÓWNIEŻ na lot powrotny przed rozpoczęciem podróży
- gwarancja niezmienności ceny GRATIS na wszystkie oferty
- wsparcie centrum alarmowego 24/7
Położenie
Ten czarujący apartament, specjalnie zaprojektowany dla rodzin, mieści się w Albufeira. Usytuowana w odległości 800 metrów od centrum miasta, kwatera umożliwia łatwy dostęp do wszystkich atrakcji oferowanych przez to miejsce. W odległości 15 kilometrów od struktury goście mogą znaleźć najbliższe pole golfowe. W odległości 300 metrów odwiedzający mogą znaleźć połączenia transportowe, co umożliwi im zwiedzanie okolicy. Najbliższa plaża znajduje się w odległości 800 metrów od kwatery. Klienci mogą znaleźć lotnisko w odległości 50 kilometrów.
Hotel
Hotel apartamentowy zbudowany został w roku 1999. Wnętrza 116 hotelowych apartamentów zapewnią Państwu komfort i doskonały nastrój. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się sejf i kantor wymiany walut. W pomieszczeniach ogólnodostępnych goście mają dostęp do internetu (odpłatnie). Do dyspozycji gości jest restauracja i bar. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: babysitting, opieka nad dziećmi, opieka medyczna i pobudka na życzenie.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne dysponują sofą. W pokoju znajduje się sejf. Standardowym wyposażeniem jest aneks kuchenny wraz z lodówką i ekspresem do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i radio.
Wyżywienie
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Hotel apartamentowy oferuje przekąski. Dostępne są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.
Cena zawiera
• Przelot,
- Transfer lotnisko - hotel - lotnisko (tzw. shuttle bus - transfer łączony),
- Zakwaterowanie według wybranej opcji,
- Wyżywienie według wybranej opcji,
- Wsparcie centrum alarmowego,
- Ubezpieczenie KL i NNW,
- Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Bagaż zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
•
Informacje dodatkowe
Możliwość dokupienia dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, sportów wysokiego ryzyka, itp.). W przypadku ubezpieczenia od kosztów rezygnacji konieczny kontakt z Organizatorem w ciągu 3 dni od założenia rezerwacji gdy jest więcej niż 30 dni do wylotu lub w dniu rezerwacji gdy do wylotu zostało mniej niż 30 dni.
Oferta może nie zawierać lokalnych podatków płatnych na miejscu oraz zwrotnego depozytu hotelowego płatnego na miejscu.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Studio
2 dorosłych
Studio
2 dorosłych
Studio
2 dorosłych
Apartament
2 dorosłych
Warto dokupić
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
100%
o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online
256000+
tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci
100+
tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami
Cena całkowita
7 066 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 5
Opinia z serwisu Tripadvisor
1.0
Zdecydowanie nie w pobliżu hotelu, który jest oferowany na sprzedaż
Postanowiliśmy zarezerwować ten hotel na naszą niedawną podróż do Portugalii na mecz z Irlandią. Po przyjeździe poproszono nas o wpłatę kaucji w gotówce w wysokości 300 €, ponieważ uważano, że jesteśmy częścią grupy. Kierownik dyżurujący zrozumiał, że tylko podzieliliśmy taksówkę z grupą gości, których poznaliśmy w samolocie i którzy również zatrzymali się w tym samym hotelu - ponieważ wynajęcie większej taksówki do tego samego celu było tańsze. Następnie potwierdził, że nie musimy wpłacać kaucji w gotówce. Nastąpiła zmiana dyżuru w hotelu - i nowy kierownik, który się wtedy pojawił, zatrzymał nas po powrocie do hotelu i nalegał, abyśmy wpłacili kaucję w wysokości 300 € i musiała to być gotówka. Inni goście, którzy byli w recepcji w tym czasie, stanęli w naszej obronie, mówiąc, że nie zostali poproszeni o żadną kaucję, więc dlaczego tak bardzo nalegają, żebyśmy wpłacili ją my. Ci panowie skarżyli się również, że przed opuszczeniem hotelu trzeba zostawić klucz w recepcji (więc nie można opuścić hotelu z kluczem do pokoju) i że klucz do jednego z ich pokoi został użyty, aby wpuścić obcego do ich pokoju (oczywiście do niewłaściwego pokoju). Następnie zostaliśmy zdecydowanie poinformowani, że jeśli nie wpłacimy tej kaucji, nasze rzeczy zostaną usunięte z pokoju i pozostawione na zewnątrz hotelu. Nie mieliśmy innego wyboru niż znaleźć inny hotel - ponieważ powiedziano nam, że jeśli pojawi się skarga na hałas, stracimy naszą kaucję. Skontaktowałem się potem z booking.com, przez które zarezerwowałem hotel, które zadzwoniło do hotelu, aby powiedzieć, że jesteśmy skłonni wpłacić kaucję, ale tylko kartą kredytową, którą użyliśmy do zarezerwowania hotelu, aby płatność była śledzalna. Otrzymałem e-mail z potwierdzeniem od booking.com, że kaucja zostanie przyjęta za pomocą karty kredytowej, a 20 minut później otrzymałem drugiego e-maila, w którym napisano, że tak naprawdę nie zostanie ona przyjęta i musimy zapłacić gotówką. Podczas oczekiwania na lotnisku na powrót do domu spotkaliśmy się z ludźmi, z którymi dzieliliśmy taksówkę. Powiedzieli nam, że drugiego dnia ani podczas wymeldowania przez drugiego kierownika „Deborah” nie było mowy o wpłacie kaucji w wysokości 300 €, chociaż podczas zameldowania nalegała, że muszą ją wpłacić. W momencie zameldowania coś po prostu wydawało się nam podejrzane, dlatego zdecydowaliśmy się zmienić hotel. Pokoje były wystarczająco podstawowe, ale sejf budził wątpliwości - nie miał zamka, a mimo to musiałeś zostawić klucz w recepcji - zdjęcia zostaną dołączone. Ludzie powinni być świadomi tego hotelu, ponieważ zepsuł naszą podróż i chcemy upewnić się, że nie zrobi tego samego innym osobom.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej