Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
4186 zł/os.
9 372 zł
Muthu Clube Praia Da Oura
5.6
2 opinie
3.5
5552 opinie
5.6
2 opinie
3.5
5552 opinie
Opis oferty
Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel Muthu Clube Praia da Oura jest oddalony o ok. 7 km od Albufeira (Vilamoura około 18 km, Armacao De Pera ca. 15 km). Najbliższa piaszczysta plaża, znajduje się w pobliżu hotelu. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są za opłatą. Do turystycznego centrum jest ok. 5 km. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 500 m. Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Zoomarine (ok. 10 km). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, postój taksówek (ok. 500 m) i przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 7 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 35 km szpital. Lotnisko (FAO) położone jest ok. 50 km od hotelu. Kolejne lotnisko (LIS) jest oddalone o ok. 254 km. Wyposażenie :
Ten 7-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 535 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 17:00, check-out do godz. 10:00), lobby z barem, klimatyzację, sejf (odpłatny) oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się 5 restauracji i bar z przekąskami. Hotelowy plac zabaw zapewni mniejszym gościom dodatkową rozrywkę. Obsługa pokojowa oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie. Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą z oddzielnym basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami. Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 08:00 - 10:30) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Piwo (12:00 - 22:00), wino (12:00 - 22:00), kawa i herbata (12:00 - 22:00), lokalne alkohole (12:00 - 22:00) oraz przekąski (16:00 - 17:00). Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis stołowy (za opłatą), siłownia i bilard (za opłatą). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 18 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów. Oferty wellness: taras słoneczny, sauna i masaże za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: program animacji, mini klub (dla dzieci w wieku od 2 - 12 lat) i baby-sitting (za dodatkową opłatą). Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, francusku i po hiszpańsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa, czeki podróżne, American Express oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Oferta
Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np. : LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej. 3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg. Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg. PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu. 4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera /nie zawiera
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu. W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu. Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych. Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Standard superior terrace
2 dorosłych
Standard luxury gardenview terrace
2 dorosłych
Standard luxury seaview terrace
2 dorosłych
Standard twin deluxe sea or pool view terrace
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Holiday Car Park, Cholerzyn 203, 32-060 Kraków
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
9 372 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 7
Opinia z serwisu Tripadvisor
2.0
Zatrzasnęliśmy się w naszym pokoju... naprawdę słabe utrzymanie
Ja i mój przyjaciel przyjechaliśmy o 12:00, jednak nie mogliśmy się zameldować do 17:00. Nie ma problemu, jednak mieli naprawdę zaległości w utrzymaniu. W całym ośrodku były publiczne toalety, ale albo nie miały światła, albo zepsute zamki, albo były zatkane. Kosze też nie działały, a nie było mydła do mycia rąk. Poszliśmy na nasz obiad all inclusive, który był niesamowity. Jedna rzecz, która była bez zarzutu w tym miejscu, to jedzenie. 10/10. Wszystko, czego potrzebujesz, jest na bufecie, ale były też inne restauracje, ale nawet nie musieliśmy tam iść. Pozwolili nam się zameldować o 15:30, więc w końcu pobiegliśmy do toalety, ale zatkana i zalana po jednym spłukaniu! I stare odchody się pojawiły! Zamknęliśmy pokrywę i poszliśmy z powrotem do recepcji (która była dość daleko), powiedzieliśmy dziewczynie, a ona powiedziała, że wyśle kogoś, żeby to naprawić. Kilka godzin później nikt nie przyszedł, ponownie złożyliśmy skargę, a recepcjonistka wpisała to jako pilne i zostało to zrobione w ciągu godziny. Nadal spłukiwało trochę dziwnie. Chcieliśmy zejść na prywatną plażę, żeby zobaczyć zachód słońca, ale karty, które nam dali, nie działały, więc musieliśmy znów pójść do recepcji, co straciło nam więcej czasu. Naszym największym problemem był drzwi do naszego pokoju. (Zdjęcie dołączone) NIE PRZYCHODŹCIE TUTAJ, JEŚLI MACIE KLAUSTROFOBIĘ. Jest jedne wyjście, a jest to podwójne przesuwne szklane drzwi, takie jakie zazwyczaj znajdują się na balkonie. Drzwi były stare i zardzewiałe, a gdy były zamykane, blokowały się automatycznie. Używa się zwykłego klucza do domu, żeby je otworzyć od zewnątrz. Drugiego dnia w pokoju, drzwi były zamknięte, a próbując je otworzyć, nie chciały się otworzyć. Mój przyjaciel wpadł w panikę i był naprawdę zaniepokojony. Stukaliśmy w szkło, aż przyszedł chłopiec od bagaży, już się śmiał, gdy nas zobaczył, co w perspektywie jest dość złe, ponieważ nie wiedział od razu o sytuacji. Ktoś mógł mieć reakcję alergiczną w środku, mogło być pożar w naszym pokoju. Nie mógł nic zrobić, żeby nam pomóc, więc poszedł po człowieka od utrzymania, który przyszedł i spryskał trochę oleju WKD w uchwycie, żebyśmy mogli je otworzyć. Wydaje się, że to się często zdarza, patrząc na to, jak spokojnie to potraktowali. Jednak byliśmy zbyt przestraszeni, żeby je ponownie zamknąć, więc całą noc trzymaliśmy drzwi otwarte i postawiliśmy leżaki przed drzwiami, żeby się zabezpieczyć, ponieważ jesteśmy dwiema młodymi dziewczynami, więc nie czuliśmy się tu bezpiecznie. Poza tym, jedzenie 10/10, wiele miejsc do relaksu, 3 baseny (2 dla dorosłych, 1 dla dzieci) z jacuzzi przy dwóch z nich. Darmowe drinki, jeśli jesteś all inclusive w barze, które okazały się dość mocne :)
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
W Portugalii dla Polaków wizy nie są wymagane.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej