Najniższa cena z ost. 30 dni
przed obniżką:
2639 zł/os.
5 278 zł
Occidental Marco Polo (ex Concorde Marco Polo)
7.3
53 opinie
4.0
3318 opinii
7.3
53 opinie
4.0
3318 opinii
Opis oferty
Opis
LOKALIZACJA - w miejscowości Hammamet, ok. 10 km do centrum miasta, w pobliżu hotelu port, ok. 50 km od lotniska Enfidha, ok. 95 km od lotniska w Monastirze
Plaża
Bezpośrednio przy hotelu, piaszczysta, parasole i leżaki bezpłatne, ręczniki za kaucją
HOTEL - 464 pokoje w 4-piętrowym budynku, 24h recepcja, lobby, windy, restauracja główna bufetowa, restauracja la carte (płatna, wymagana rezerwacja), 4 bary
Płatne: pralnia, fryzjer, sklep z pamiątkami, sala konferencyjnaWi-Fi w lobby bezpłatne
Pokoje
Typu Standard z widokiem na ogród - ok. 31 m2,
Dla max. 3 osób (2 osoby dorosłe, możliwośc 1 dostawki; 2+1)
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf, minilodówka, bakon/taras (stolik, krzesełka) Inne dostępne pokoje:
Typu Standard z widokiem na morze
Dla max. 3 osób (2+1)
Typu Pokój rodzinny dla max. 4 osób
Typu Pokój rodzinny z widokiem na morze dla max. 4 osób
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi. REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny, zintegrowane z basenem jacuzzi, brodzik dla dzieci, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, basen kryty, program sportowo-animacyjny, aerobik, siatkówka plażowa, tenis stołowy, plac zabaw dla dzieci, miniklub dla dzieci, wieczory tematyczne z muzyką (w wybrane dni)
Płatne: sporty wodne na plaży, zabiegi w centrum SPA
Wyżywienie
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne. FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne. All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Cena zawiera / nie zawiera
Cena zawiera:
• Obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
• Bilet lotniczy,
• Zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00 - 15:00, kończy o godz.12:00),
• Wyżywienie według wybranej opcji,
• Bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
• Bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
• Transfer lotnisko-hotel-lotnisko
• Opłaty lotniskowe i paliwoweKlienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta. UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2 - 4 TND za noc/os; hotele 3 - 8 TND za noc/os; hotele 4 i 5- 12 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)
I dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pok. 2 os. z widokiem na ogród std gv
2 dorosłych
Pok. 2 os. z widokiem na morze std sv
2 dorosłych
Warto dokupić
Oficjalny Parking Lotniska P2, Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Ubezpiecz podróż z AXA Assistance MAX wraz z kosztami rezygnacji
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia
zero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19
od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji
Cena całkowita
5 278 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie 58
Opinia z serwisu Tripadvisor
3.0
Wizyta poza sezonem w Tunezji
Moje wakacje były naprawdę mieszane, niestety wiele negatywnych rzeczy było spowodowanych przez easyJet. Pozytywy: - Sam hotel był przestronny, okazały i dobrze urządzony, dekoracje były może trochę przestarzałe, ale nieprzyjemne. - Personel był niesamowity. Nie mogłem im nic zarzucić. Naprawdę sprawili, że nasze wakacje były wyjątkowe. Personel baru i restauracji obsługiwał nas i traktował jak królewską rodzinę. Zespół rozrywkowy, pomimo że w hotelu było tylko około 20 gości, zawsze zapewniał wieczorną rozrywkę (wielkie uznanie dla Riko; nie tylko niesamowity artysta, ale także pomógł nam we wszystkich naszych ogólnych pytaniach i problemach). - Spa było boskie. Miałem masaż i to było po prostu takie miłe miejsce, a personel był równie fantastyczny. - Jedzenie było dobre. Dużo tradycyjnej kuchni tunezyjskiej; żadnych frytek, nuggetsów z kurczaka itp., co naprawdę doceniałem. Jeśli już, trochę monotonne i zazwyczaj letnie. - Pokój był przestronny, świetny telewizor, piękny balkon. Bardzo wygodne łóżka. Personel sprzątający zawsze dawał z siebie wszystko. - Recepcja zaoszczędziła nam trochę jedzenia z kolacji, ponieważ mieliśmy późny lot; było to bardzo docenione po całej podróży! Negatywy: - Basen zewnętrzny został opróżniony ze względu na konserwację. W pełni rozumiem, że byliśmy poza sezonem. Nie jestem koniecznie zmartwiony brakiem basenu zewnętrznego, ponieważ mieliśmy basen wewnętrzny, jednak easyJet powiedział nam, że basen będzie gotowy do 8 marca. Jednak hotel potwierdził, że nie będzie otwarty do maja. Bądźcie tego świadomi rezerwując z easyJet; mogą wam powiedzieć coś innego. - Plaża była brudna i niebezpieczna. Dużo odpadów, w tym DUŻO rozbitego szkła. Bezpańskie psy są również niebezpieczne, nie zbliżaj się do nich; jeden z gości w hotelu został ugryziony przez jednego z psów i musiał spędzić większość wakacji w szpitalu. Również dużo miejscowych z wielbłądami, NIE rób zdjęcia wielbłądowi, w przeciwnym razie będą cię nakłaniać do jazdy na ich wielbłądzie i będą żądać pieniędzy. I ludzie twierdzący, że są szefem kuchni w hotelu, przynajmniej pięć osób podchodziło do nas z tą sztuczką. Po prostu ich ignoruj. - WiFi było fatalne. Mogłeś korzystać z wifi tylko w głównej hali i dziedzińcu, nawet nie próbuj uzyskać wifi w pokojach. - Nie było przekąsek dostępnych między posiłkami, co obiecał easyJet. Ponownie, myślę, że było to spowodowane odwiedzinami poza sezonem. - Były mrówki i karaluchy! Unikaj rozsypywania okruszków itp., jeśli jesz w pokoju. Ogólnie pobyt był przyjemny i na wakacje poza sezonem było dobrze.
Opinia przetłumaczona |
Zobacz oryginał
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Pogoda
Przed podróżą
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej