Dobry182 opinie86% poleceń
8,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

El Mouradi Skanes

Kod oferty: WAK15679
basen
basen
sport i rekreacja
basen
sport i rekreacja
basenbasensport i rekreacjabasensport i rekreacjakorty tenisowerestauracjapokój, 189, 1FO, 48164, 4DH, DBL, 1LW, DB1pokój, 18K, 1AA, 3EZ, 52302, DSV, 1MW, DS1pokój, 18K, 1AA, 3EZ, 52302, DSV, 1MW, DS1, 189, 48164, 4DH, DBL, 1LW, DB1pokój, 48316, 4BC
Z Wakacje.pl podróżuj bezpiecznie!
W sekcji „Przed podróżą” przeczytaj ważne informacje o bezpieczeństwie podróżowania i wymaganiach związanych z koronawirusem.
Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
 Zobacz szczegóły 

Nasi klienci docenili

  • Bezpośrednio przy piaszczystej, szerokiej plaży
  • Obok hotelu znajduje się pole golfowe Palm Links
  • Dwa przyjemne baseny odkryte, dwa brodziki oraz basen kryty (czynny w sezonie zimowym)
  • Dużo udogodnień dla dzieci: mini klub dla dzieci od 5 do lat 12, plac zabaw dla dzieci w sezonie oraz opiekunka na życzenie
  • Trwa weryfikacja ceny

    Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!

    Informacje o podróży

    Wylot

    03.06.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin
    03.06.2021 Czwartek
    NBEZine Elabidine Ben Ali

    Powrót

    10.06.2021 Czwartek
    NBEZine Elabidine Ben Ali
    10.06.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK15679Region: SkanesOrganizator: Coral Travel

    Region

    Monastir

    Opis

    Mauretański klimat hotelu sprawia, że jest to bardzo przyjemne miejsce na wakacje w otoczeniu błękitnego morza i piaszczystej plaży. Każdy kto chce znaleźć ciszę i spokój doceni położenie z dala od zgiełku miasta. Do tego urozmaicone jedzenie, animacje dzienne i wieczorne, baseny o dużych powierzchniach oraz atrakcje dla dzieci sprawią, że tutaj odpoczniesz, również od swoich pociech.

    Lokalizacja

    13km od centrum Monastiru, 7km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 170000m2.

    Kategoria organizatora

    4

    Data otwarcia

    1990 r. Odnowiony w 2002 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (4), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), basen kryty, 2 baseny odkryte, 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 3 dla dzieci (działają w godzinach 10:00-18:00).

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w lobby bezpłatne

    Plaża

    Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 137m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 2 budynkach głównych (liczba pięter: 4, liczba wind: 6)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

    • junior suity: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

    • pokoje standardowe sea view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras

    Wyżywienie

    • restauracja główna "Tulipe", restauracja a la carte, bary (4)

    All Inclusive

    (09:00-00:00)

    • śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-22:00) serwowane w restauracji głównej

    • obiad (12:00-14:00), przekąski (15:30-17:30) serwowane w restauracji "Marguerite"

    • napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe

    Restauracje a la carte

    • płatna. Wymagana rezerwacja.

    • "Marguerite" francuska

    Z myślą o dzieciach

    • brodziki (3)

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat

    • dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)

    W cenie

    • korty do tenisa ziemnego (2)

    • rakiety i piłki do tenisa ziemnego

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • minigolf

    • aerobik

    • animacje

    Płatne

    • oświetlenie kortów

    • bilard

    • siłownia

    • centrum SPA

    • masaż, sauna

    • dyskoteka

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe Informacje

    Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

    Podatek Turystyczny

    Począwszy od 01 listopada 2018 roku, niezależnie od tego, czy umowa została zawarta przed 01 stycznia 2018 roku, czy nie, wszyscy Goście muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND).

    Podatek będzie naliczany za wszystkich Gości powyżej 11.99 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 7 nocy.

    • 3 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 5 i 4

    • 2 dinary tunezyjskie za osobę dorosłą za noc w hotelach 3

    • dinar tunezyjski za osobę dorosłą za noc w hotelach 2

    Aktualizacja opisu

    29.09.2020 14:43

    Usługi dostępne w hotelu

    Wi-Fi

    Przy plaży

    Aquapark

    SPA

    Disco

    Tenis

    Mini Klub

    All Inclusive

    Serwis plażowy

    Sale konferencyjne

    Pokoje 4 osobowe

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    33°C
    Temperatura w nocy
    18°C
    Temperatura wody
    22°C
    Liczba godzin słonecznych
    11

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, w związku z rozwojem pandemii COVID-19 t, w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa od 8 marca 2021 r. wchodzą w życie następujące zmiany dot. warunków wjazdu na terytorium Tunezji:
    - obowiązek wykonania testu RT-PCR w czasie nieprzekraczającym 72 h przed wjazdem na terytorium Tunezji i okazanie negatywnego wyniku testu;
    - zniesiono obowiązek przymusowej kwarantanny we wskazanym przez tunezyjskie władze hotelu. Zamiast tego wprowadzono wymóg przeprowadzenia kwarantanny w wybranym przez siebie miejscu. Po upływie 48 h od rozpoczęcia kwarantanny istnieje możliwość przeprowadzenia kolejnego testu PCR, gdzie negatywny wynik zwalnia z obowiązku odosobnienia.
    Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.
    Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Opinie

    Opinie dodane przez

    7.2
    Milka Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Wykładzina kompletny dramat taka brudna ale skandalem było dostawać brudne ręczniki. To tyle jeśli chodzi o higienę. Hotel nad samym morzem, super baseny. Rewelacyjne animacje dla dzieci ale jak i dla dorosłych. Ekipa animatorów najlepsza. Jedzenie dobre, urozmaicone, gorzej z napojami do posiłków, mega słodkie. Ogolnie polecam
    ZaletyBliskość morza, baseny, animacje!!!!!
    WadyCzystość w pokoju.

    6.9
    vedos
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Sprzątanie pokoju to jakaś kpina. Prześcieradła poplamione, nawet te niby wymienione. Podłogi ani razu nie przemyte, lustra i okna to w życiu nie widziały ścierki. Sprzątaczki najwięcej latały wokół recepcji i każdy róg wypucowany, a tak to jakaś olewka... Już na początku brak prądu - do recepcji trzeba było kilka razy latać, żeby coś w końcu zrobili. Brak komunikacji w języku angielskim, tylko wszędzie francuski, a jednak od hotelu, który przyjmuje turystów z całego świata oczekuje się komunikacji w języku angielskim. Obsługa kelnerów w codziennej restauracji to jakaś porażka. Notoryczne było bieganie po całej restauracji w poszukiwaniu sztućców (dzień w dzień przy każdym posiłku), gdy się o nie prosiło jak już znalazłeś kelnera, to kazał usiąść i czekać, a w końcu i tak nie donosił. Totalna ignorancja w każdym calu. Popychanie podczas nalewania napojów i wpychanie się to już była norma. Gdyby nie to, że nie byłem w swoim kraju, to już dawno za te popychanie otrzymałby odwet! Latali tylko i wyłącznie za samotnymi kobietami, a przy stoliku tych kobiet, ty było wszystko (woda, wino, napoje, piwo, kwiatki, zapalone świeczki). TOTALNA KPINA. Jedzenie? Jak wiadomo w innych krajach posiłki będą różne, nie dostosowane do naszych wymagań, ale to, co było tam, to było nie do przyjęcia. Non stop ziemniaki wykąpane w oleju (śniadanie, obiad, kolacja), ryż, a połowa posiłków to były jakies miski z niewiadomo czym przypominające jakieś sosy. Trzy czwarte rzeczy w ogóle nie opisane. Totalnie nie było czego jeść. Jeśli to miało być ALL INCLUSIVE, to ja dziękuję. Za to restauracja z której bez dodatkowej opłaty można było skorzystać raz podczas pobytu to totalny luksus (muzyka, śpiewy, dbanie o klienta, jedzenie!!!)
    ZaletyBasen, animatorzy, blisko plaża aczkolwiek już rano trzeba było sobie miejsce zaklepać ze względu na małą powierzchnię. Restauracja z której bez dodatkowej opłaty można było skorzystać raz podczas pobytu to totalny luksus (muzyka, śpiewy, dbanie o klienta, jedzenie!!!)
    WadyRezydentka nadaje się do zwolnienia (Pani Valentina). Totalnie minęła się z powołaniem. Żadnych informacji nie podawała, wprowadzała ludzi w błąd odnośnie tego co znajduje się poza hotelem, tak jakby na upartego próbowała komuś innemu robić reklamę. Podczas spotkania (na które się spóźniła) odnośnie wycieczek puszczała tylko filmiki z telefonu. Komunikacja w języku polskim to był jakiś kabaret, a za to znowu jej komunikacja z recepcją też prosiła się o interwencję. W sumie sam do końca nie wiem, w jakim języku potrafiła się porozumiewać!!! O problemach z pokojami zapytała dopiero jak już każdy załatwił sobie wszystko sam we własnym zakresie. Kontakt do siebie podała dopiero na spotkaniu. Sprzątanie pokoju to jakaś kpina. Prześcieradła poplamione, nawet te niby wymienione. Podłogi ani razu nie przemyte, lustra i okna to w życiu nie widziały ścierki. Sprzątaczki najwięcej latały wokół recepcji i każdy róg wypucowany, a tak to jakaś olewka... Już na początku brak prądu - do recepcji trzeba było kilka razy latać, żeby coś w końcu zrobili. Brak komunikacji w języku angielskim, tylko wszędzie francuski, a jednak od hotelu, który przyjmuje turystów z całego świata oczekuje się komunikacji w języku angielskim. Obsługa kelnerów w codziennej restauracji to jakaś porażka. Notoryczne było bieganie po całej restauracji w poszukiwaniu sztućców (dzień w dzień przy każdym posiłku), gdy się o nie prosiło jak już znalazłeś kelnera, to kazał usiąść i czekać, a w końcu i tak nie donosił. Totalna ignorancja w każdym calu. Popychanie podczas nalewania napojów i wpychanie się to już była norma. Gdyby nie to, że nie byłem w swoim kraju, to już dawno za te popychanie otrzymałby odwet! Latali tylko i wyłącznie za samotnymi kobietami, a przy stoliku tych kobiet, ty było wszystko (woda, wino, napoje, piwo, kwiatki, zapalone świeczki). TOTALNA KPINA. Jedzenie? Jak wiadomo w innych krajach posiłki będą różne, nie dostosowane do naszych wymagań, ale to, co było tam, to było nie do przyjęcia. Non stop ziemniaki wykąpane w oleju (śniadanie, obiad, kolacja), ryż, a połowa posiłków to były jakies miski z niewiadomo czym przypominające jakieś sosy. Trzy czwarte rzeczy w ogóle nie opisane. Totalnie nie było czego jeść. Jeśli to miało być ALL INCLUSIVE, to ja dziękuję.

    5.7
    Maria Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    W pokojach bardzo brudne, poplamione i nie odkurzane wykladziny. Lodowka zepsuta od dawna, bo obudowa zgnita i cuchnaca. Wykladzina przy lodowce mokra. Brak szklanek w pokojach. Plaza brudna i nie sprzatana. Obsluga grabi plażę przy swoim stanowisku, ale wodorostow i śmieci nie wyrzuca do jakis pojemników, tylko zagrabia do morza ( nie reaguje na uwagi przrchodzacych osób). Na drugi dzień rano to wszystko plywa w morzu. Koszmar.
    ZaletyPołożenie hotelu bezposrednio przy plaży. Piekne baseny, zadbana roślinność. Ładna restauracja.
    WadyWąska, brudna plaża. Pokoje co prawda duże i odnowione, ale na podłodze stara, brudna wykladzina. Zepsute lodowki w bardzo wielu pokojach. Przy basenach brak materacy, na plazy platne.

    5.3
    Beata
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Nigdy więcej! Bród w pokoju i restauracji głównej. Nic nie działało. O wszystko trzeba było walczyć i się upominać. Wszędzie muchy chodzące po jedzeniu. Obsługa poniżej wszelkiej krytyki! Nie wiem za co im płacą. Po angielsku dogadać się było ciężko nawet w recepcji bo większość osób mówiła po francusku.
    ZaletyBasen, odległość do plaży, restauracja a La carte
    WadyBród w restauracji głównej i w pokoju, w pokoju brak prądu, urwany karnisz, zepsute drzwi, z pracownikami w większości ciężko dogadać się po angielsku-tylko francuski. Dziennie to samo do jedzenia, mały wybór. Obsługa w restauracji głównej to kpina. Trzeba sobie było samemu sprzątnąć stolik, przynosić sztućce itd (oczywiście sami przynieść nie chcieli ale marudzili jak się samemu brało). Sprzątanie pokoi polegało wyłącznie na pozmiataniu podłogi. Trzeba było non stop upominać się o papier toaletowy czy czyste ręczniki. Nie polecam!

    7.1
    J&J
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    W hotelu byliśmy we wrześniu 2019r. Położenie rewelacyjne dla osób, które przyjeżdżają odpocząć od zgiełku miast i od pracy. Hotel nie jest położony w centrum przy zatłoczonych ulicach pełnych ludzi. Dookoła spokój i cisza z kilkoma punktami dobrymi na drobne zakupy. Rewelacyjny punkt wypadowy do centrum Monastiru i Souuse. Np. do centrum Monastiru za taksówkę w jedną stronę płaciliśmy 10 TND. Jeśli chodzi o sam hotel to chyba nie można powiedzieć złego słowa za wyjątkiem oferowanych pokoi!!! Obsługa ok, na recepcji jeden Pan bardzo niesympatyczny - ale to zdarza się wszędzie, zawsze jest jakaś czarna owca. W hotelu czysto, obsługa sprzątająca może być. Jedzenie bez zastrzeżeń, o której by się nie poszło zawsze full serwis. Dla tych co nie nie lobią rano spać - dobra wiadomość ! - śniadanie serwują od 6.00. Na basenach i na plaży bardzo czysto i przyjemnie. Mimo, że obiekt jest bardzo duży spokojnie można znaleźć miejsce dla siebie. Ale są też mankamenty - pokoje! My trafiliśmy na duży pokój, ale łazienka wyglądała jakby była z lat 80-tych. Wanna - chyba już nie te czasy i nie w takim hotelu. Klimatyzacja była, ale za pilota trzeba zapłacić w recepcji. TV działa, ale za pilota tez musisz zapłacić w recepcji. Jeśli trafisz na działającą lodówkę to się ciesz i siedź cicho, bo nie we wszystkich pokojach działa. Jeśli chcesz żeby zadziałała to musisz zapłacić w recepcji...pierwszy raz spotykam się z czymś takim...no ale cóż - może wychodzą z założenia, że jeśli podają zimne napoje w punktach w całym hotelu to już w pokoju nie musisz pić np. zimnej fanty ;) Ale na wakacjach w pokoju spędza się mało czasu więc te 7 dni jakoś można przetrwać :) Punkt wymiany pieniędzy w hotelu czynny cały dzień, raz tylko zdarzyło się rano ok 7:30, że zabrakło tunezyjskich dinarów, ale w miastach na każdym kroku są banki i można wymieniać. Kurs w hotelu troszkę lepszy od kursu w bankach w mieście. Mimo tych mankamentów pokojowych warto spędzić tam kilka dni urlopu i odpocząć od wszystkiego. Doskonały punkt wypadowy na dwudniową wycieczkę na Saharę - koniecznie tam musisz pojechać (!) i do Kartaginy... ci, którzy zostali w hotelu podczas gdy my zachwycaliśmy się pełnią majestatu Afryką, bardzo potem żałowali że nie wyruszyli z nami...