Dobry182 opinie86% poleceń
8,0
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

El Mouradi Skanes

Kod oferty: WAK604527
basen
basen
sport i rekreacja
basen
sport i rekreacja
basenbasensport i rekreacjabasensport i rekreacjakorty tenisowerestauracjapokój

Promocja

rabat do 600 złtylko 15% zaliczki

Exim Tours - LATO 2021

rabat do 600 złtylko 15% zaliczki
Oferta z rabatem do 600 zł (wliczony w cenę) dla os. dorosłej i z dodatkowym rabatem do 30% (wliczony w cenę) dla os. dorosłej na dostawce. Dodatkowo tylko 15% zaliczki i możliwość zakupu Pakietu Super Gwarancji w promocyjnej cenie 15 zł/os.

Nasi klienci docenili

  • Bezpośrednio przy piaszczystej, szerokiej plaży
  • Obok hotelu znajduje się pole golfowe Palm Links
  • Dwa przyjemne baseny odkryte, dwa brodziki oraz basen kryty (czynny w sezonie zimowym)
  • Dużo udogodnień dla dzieci: mini klub dla dzieci od 5 do lat 12, plac zabaw dla dzieci w sezonie oraz opiekunka na życzenie
  • Dostępne pokoje

    Pokój dwuosobowy

    standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Pokój dwuosobowy

    widok na morze, standardowy
    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Suite dwuosobowy

    2 dorosłych
    Aktualizujemy cenę

    Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę
    promesa

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    promesa
    0
    za wycieczkę
    wpPilot
    Teraz przy zakupie wycieczki dostęp do WP Pilot gratis!
    Zgarnij kod 14 dniowego dostępu do WP Pilot - telewizji online i oglądaj 35 kanałów TV gdziekolwiek jesteś
     Sprawdź teraz 
    Trwa weryfikacja ceny

    Informacje o podróży

    Wylot

    29.04.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin
    29.04.2021 Czwartek
    MIRMonastir

    Powrót

    06.05.2021 Czwartek
    MIRMonastir
    06.05.2021 Czwartek
    WAWWarszawa - Chopin

    Szczegóły oferty

    Kod oferty: WAK604527Region: SkanesOrganizator: Exim Tours

    4

    Tunezja/Wybrzeże Wschodnie

    Położenie

    Bardzo przyjemny hotel zbudowany w stylu mauretańskim, położony przy plaży, w strefie turystycznej Skanes, 10km od centrum Sousse, 12km od centrum Monastiru i 4km od lotniska w Monastirze.

    Warunki mieszkalne

    Wszystkie (505) przyjemnie urządzone, dwuosobowe pokoje z możliwością dwóch dostawek dla dzieci i jednej dla osoby dorosłej (dostawka może być w formie rozkładanej sofy lub fotela) , posiadają klimatyzację sterowaną centralnie, czynną od 01.06, łazienkę z prysznicem lub wanną i suszarką, TV-SAT (po wpłacie kaucji zwrotnej za pilota), telefon, mini bar (dodatkowo płatny, uzupełniany na życzenie), sejf (dodatkowo płatny), balkon lub taras.

    Do dyspozycji gości

    Recepcja z lobby, 4 restauracje, kilka barów, dyskoteka, butiki, centrum odnowy biologicznej, wypożyczalnia samochodów, fryzjer, lekarz, sala konferencyjna, opiekunka dla dzieci (dodatkowo płatna), sauna, masaż, mini-market, Internet, lekarz, fitness centrum, centrum zdrowia, aerobik, masaż, sauna, łaźnia, bogaty dzienny i wieczorny program animacji, mini klub i plac zabaw dla dzieci, mini klub dla nastolatków, leżaki i parasole przy basenie i na plaży bezpłatnie, materace płatnie.

    Uprawianie sportów

    Bezpłatnie: basen, kryty basen, brodzik dla dzieci, kort tenisowe, tenis stołowy, boisko do siatkówki, mini golf.

    Odpłatnie: sprzęt i oświetlenie kortów tenisowych, bilard, łucznictwo, w bliskiej odległości hotelu znajduje się pole golfowe, sporty wodne na plaży.

    Wyżywienie

    W cenie All Inclusive: śniadanie, obiad, i kolacja w formie szwedzkiego stołu, lekkie przekąski w ciągu dnia, napoje bezalkoholowe oraz lokalne napoje alkoholowe serwowane w godzinach od 10:00 do 24:00.

    Cena

    Cena zawiera: bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 10:00 - 12:00 w zależności od hotelu), transfer lotnisko - hotel - lotnisko, opiekę polskojęzycznego rezydenta, wyżywienie wg opisu, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie podstawowe (KL, NNW, bagażu, następstw chorób przewlekłych - ERGO Ubezpieczenia Podróży), Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, opłaty lotniskowe i paliwowe.

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Mapa

    Pogoda

    Temperatura w dzień
    23°C
    Temperatura w nocy
    11°C
    Temperatura wody
    16°C
    Liczba godzin słonecznych
    10

    Opinie

    Opinie dodane przez

    7.2
    Milka Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
    Wykładzina kompletny dramat taka brudna ale skandalem było dostawać brudne ręczniki. To tyle jeśli chodzi o higienę. Hotel nad samym morzem, super baseny. Rewelacyjne animacje dla dzieci ale jak i dla dorosłych. Ekipa animatorów najlepsza. Jedzenie dobre, urozmaicone, gorzej z napojami do posiłków, mega słodkie. Ogolnie polecam
    ZaletyBliskość morza, baseny, animacje!!!!!
    WadyCzystość w pokoju.

    6.9
    vedos
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Sprzątanie pokoju to jakaś kpina. Prześcieradła poplamione, nawet te niby wymienione. Podłogi ani razu nie przemyte, lustra i okna to w życiu nie widziały ścierki. Sprzątaczki najwięcej latały wokół recepcji i każdy róg wypucowany, a tak to jakaś olewka... Już na początku brak prądu - do recepcji trzeba było kilka razy latać, żeby coś w końcu zrobili. Brak komunikacji w języku angielskim, tylko wszędzie francuski, a jednak od hotelu, który przyjmuje turystów z całego świata oczekuje się komunikacji w języku angielskim. Obsługa kelnerów w codziennej restauracji to jakaś porażka. Notoryczne było bieganie po całej restauracji w poszukiwaniu sztućców (dzień w dzień przy każdym posiłku), gdy się o nie prosiło jak już znalazłeś kelnera, to kazał usiąść i czekać, a w końcu i tak nie donosił. Totalna ignorancja w każdym calu. Popychanie podczas nalewania napojów i wpychanie się to już była norma. Gdyby nie to, że nie byłem w swoim kraju, to już dawno za te popychanie otrzymałby odwet! Latali tylko i wyłącznie za samotnymi kobietami, a przy stoliku tych kobiet, ty było wszystko (woda, wino, napoje, piwo, kwiatki, zapalone świeczki). TOTALNA KPINA. Jedzenie? Jak wiadomo w innych krajach posiłki będą różne, nie dostosowane do naszych wymagań, ale to, co było tam, to było nie do przyjęcia. Non stop ziemniaki wykąpane w oleju (śniadanie, obiad, kolacja), ryż, a połowa posiłków to były jakies miski z niewiadomo czym przypominające jakieś sosy. Trzy czwarte rzeczy w ogóle nie opisane. Totalnie nie było czego jeść. Jeśli to miało być ALL INCLUSIVE, to ja dziękuję. Za to restauracja z której bez dodatkowej opłaty można było skorzystać raz podczas pobytu to totalny luksus (muzyka, śpiewy, dbanie o klienta, jedzenie!!!)
    ZaletyBasen, animatorzy, blisko plaża aczkolwiek już rano trzeba było sobie miejsce zaklepać ze względu na małą powierzchnię. Restauracja z której bez dodatkowej opłaty można było skorzystać raz podczas pobytu to totalny luksus (muzyka, śpiewy, dbanie o klienta, jedzenie!!!)
    WadyRezydentka nadaje się do zwolnienia (Pani Valentina). Totalnie minęła się z powołaniem. Żadnych informacji nie podawała, wprowadzała ludzi w błąd odnośnie tego co znajduje się poza hotelem, tak jakby na upartego próbowała komuś innemu robić reklamę. Podczas spotkania (na które się spóźniła) odnośnie wycieczek puszczała tylko filmiki z telefonu. Komunikacja w języku polskim to był jakiś kabaret, a za to znowu jej komunikacja z recepcją też prosiła się o interwencję. W sumie sam do końca nie wiem, w jakim języku potrafiła się porozumiewać!!! O problemach z pokojami zapytała dopiero jak już każdy załatwił sobie wszystko sam we własnym zakresie. Kontakt do siebie podała dopiero na spotkaniu. Sprzątanie pokoju to jakaś kpina. Prześcieradła poplamione, nawet te niby wymienione. Podłogi ani razu nie przemyte, lustra i okna to w życiu nie widziały ścierki. Sprzątaczki najwięcej latały wokół recepcji i każdy róg wypucowany, a tak to jakaś olewka... Już na początku brak prądu - do recepcji trzeba było kilka razy latać, żeby coś w końcu zrobili. Brak komunikacji w języku angielskim, tylko wszędzie francuski, a jednak od hotelu, który przyjmuje turystów z całego świata oczekuje się komunikacji w języku angielskim. Obsługa kelnerów w codziennej restauracji to jakaś porażka. Notoryczne było bieganie po całej restauracji w poszukiwaniu sztućców (dzień w dzień przy każdym posiłku), gdy się o nie prosiło jak już znalazłeś kelnera, to kazał usiąść i czekać, a w końcu i tak nie donosił. Totalna ignorancja w każdym calu. Popychanie podczas nalewania napojów i wpychanie się to już była norma. Gdyby nie to, że nie byłem w swoim kraju, to już dawno za te popychanie otrzymałby odwet! Latali tylko i wyłącznie za samotnymi kobietami, a przy stoliku tych kobiet, ty było wszystko (woda, wino, napoje, piwo, kwiatki, zapalone świeczki). TOTALNA KPINA. Jedzenie? Jak wiadomo w innych krajach posiłki będą różne, nie dostosowane do naszych wymagań, ale to, co było tam, to było nie do przyjęcia. Non stop ziemniaki wykąpane w oleju (śniadanie, obiad, kolacja), ryż, a połowa posiłków to były jakies miski z niewiadomo czym przypominające jakieś sosy. Trzy czwarte rzeczy w ogóle nie opisane. Totalnie nie było czego jeść. Jeśli to miało być ALL INCLUSIVE, to ja dziękuję.

    5.7
    Maria Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    W pokojach bardzo brudne, poplamione i nie odkurzane wykladziny. Lodowka zepsuta od dawna, bo obudowa zgnita i cuchnaca. Wykladzina przy lodowce mokra. Brak szklanek w pokojach. Plaza brudna i nie sprzatana. Obsluga grabi plażę przy swoim stanowisku, ale wodorostow i śmieci nie wyrzuca do jakis pojemników, tylko zagrabia do morza ( nie reaguje na uwagi przrchodzacych osób). Na drugi dzień rano to wszystko plywa w morzu. Koszmar.
    ZaletyPołożenie hotelu bezposrednio przy plaży. Piekne baseny, zadbana roślinność. Ładna restauracja.
    WadyWąska, brudna plaża. Pokoje co prawda duże i odnowione, ale na podłodze stara, brudna wykladzina. Zepsute lodowki w bardzo wielu pokojach. Przy basenach brak materacy, na plazy platne.

    5.3
    Beata
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    Nigdy więcej! Bród w pokoju i restauracji głównej. Nic nie działało. O wszystko trzeba było walczyć i się upominać. Wszędzie muchy chodzące po jedzeniu. Obsługa poniżej wszelkiej krytyki! Nie wiem za co im płacą. Po angielsku dogadać się było ciężko nawet w recepcji bo większość osób mówiła po francusku.
    ZaletyBasen, odległość do plaży, restauracja a La carte
    WadyBród w restauracji głównej i w pokoju, w pokoju brak prądu, urwany karnisz, zepsute drzwi, z pracownikami w większości ciężko dogadać się po angielsku-tylko francuski. Dziennie to samo do jedzenia, mały wybór. Obsługa w restauracji głównej to kpina. Trzeba sobie było samemu sprzątnąć stolik, przynosić sztućce itd (oczywiście sami przynieść nie chcieli ale marudzili jak się samemu brało). Sprzątanie pokoi polegało wyłącznie na pozmiataniu podłogi. Trzeba było non stop upominać się o papier toaletowy czy czyste ręczniki. Nie polecam!

    7.1
    J&J
    Pobyt - Wrzesień 2019Para
    W hotelu byliśmy we wrześniu 2019r. Położenie rewelacyjne dla osób, które przyjeżdżają odpocząć od zgiełku miast i od pracy. Hotel nie jest położony w centrum przy zatłoczonych ulicach pełnych ludzi. Dookoła spokój i cisza z kilkoma punktami dobrymi na drobne zakupy. Rewelacyjny punkt wypadowy do centrum Monastiru i Souuse. Np. do centrum Monastiru za taksówkę w jedną stronę płaciliśmy 10 TND. Jeśli chodzi o sam hotel to chyba nie można powiedzieć złego słowa za wyjątkiem oferowanych pokoi!!! Obsługa ok, na recepcji jeden Pan bardzo niesympatyczny - ale to zdarza się wszędzie, zawsze jest jakaś czarna owca. W hotelu czysto, obsługa sprzątająca może być. Jedzenie bez zastrzeżeń, o której by się nie poszło zawsze full serwis. Dla tych co nie nie lobią rano spać - dobra wiadomość ! - śniadanie serwują od 6.00. Na basenach i na plaży bardzo czysto i przyjemnie. Mimo, że obiekt jest bardzo duży spokojnie można znaleźć miejsce dla siebie. Ale są też mankamenty - pokoje! My trafiliśmy na duży pokój, ale łazienka wyglądała jakby była z lat 80-tych. Wanna - chyba już nie te czasy i nie w takim hotelu. Klimatyzacja była, ale za pilota trzeba zapłacić w recepcji. TV działa, ale za pilota tez musisz zapłacić w recepcji. Jeśli trafisz na działającą lodówkę to się ciesz i siedź cicho, bo nie we wszystkich pokojach działa. Jeśli chcesz żeby zadziałała to musisz zapłacić w recepcji...pierwszy raz spotykam się z czymś takim...no ale cóż - może wychodzą z założenia, że jeśli podają zimne napoje w punktach w całym hotelu to już w pokoju nie musisz pić np. zimnej fanty ;) Ale na wakacjach w pokoju spędza się mało czasu więc te 7 dni jakoś można przetrwać :) Punkt wymiany pieniędzy w hotelu czynny cały dzień, raz tylko zdarzyło się rano ok 7:30, że zabrakło tunezyjskich dinarów, ale w miastach na każdym kroku są banki i można wymieniać. Kurs w hotelu troszkę lepszy od kursu w bankach w mieście. Mimo tych mankamentów pokojowych warto spędzić tam kilka dni urlopu i odpocząć od wszystkiego. Doskonały punkt wypadowy na dwudniową wycieczkę na Saharę - koniecznie tam musisz pojechać (!) i do Kartaginy... ci, którzy zostali w hotelu podczas gdy my zachwycaliśmy się pełnią majestatu Afryką, bardzo potem żałowali że nie wyruszyli z nami...

    Przed podróżą

    Paszporty

    Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.

    Wizy

    Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).

    Szczepienia, służba zdrowia

    Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wprowadzony 14.10.2020 r. rządowy zakaz lotów nie dotyczy przelotów czarterowych. Tunezyjski Urząd ds. Turystyki przekazał informację o podjętej na posiedzeniu rady ministerialnej i za zgodą Tunezyjskiego Ministerstwa Zdrowia decyzji o zezwoleniu polskim turystom na wjazd na terytorium Tunezji bez obowiązku negatywnego testu PCR oraz zdjęciu wszelkich innych ograniczeń dostępu. Decyzja ta dotyczy tylko wyjazdów zorganizowanych (przelot i pobyt). Dodatkowo każdy podróżny zobowiązany jest do:
    - wypełnienia Formularza Podróżnego: https://bit.ly/31b5ZJe,
    - wypełnienia Deklaracji zdrowia,
    - posiadania przy sobie wydrukowanego vouchera hotelowego oraz biletu lotniczego.

    Infolinia Wakacje.pl

    +48 58 325 29 00